abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 januari 2007 @ 12:05:21 #51
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45401529
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef teigan het volgende:
even teruglezen in deel 134 Sjeen, dan snap je het allemaal denk ik wel..
Ja, het wordt inderdaad duidelijk... dank je
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45401585
Ja ik had niet goed gekeken, ik heb dus wel een ingang voor microfoon en koptelefoon

Maar nu heb ik dus een curcus besteld voor de uitspraak, maar ik kan dus helemaal geen duits.
Moet dus eigenlijk iets hebben waar ik woorden leer. Iemand een idee.

Deze heb ik bij bol.com besteld.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:10:40 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_45401657
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:07 schreef ymme het volgende:
Ja ik had niet goed gekeken, ik heb dus wel een ingang voor microfoon en koptelefoon

Maar nu heb ik dus een curcus besteld voor de uitspraak, maar ik kan dus helemaal geen duits.
Moet dus eigenlijk iets hebben waar ik woorden leer. Iemand een idee.

Deze heb ik bij bol.com besteld.
Jep. Duitse tv kijken, duitse kinderboeken lezen en Duitse muziek luisteren
Of natuurlijk eerst een LOI Duits voor beginners doen
disclaimer
pi_45401881
Nee voor mij geen loi of nti meer.

Ik wil iets waarbij het voorgezegt wordt, en ik het na moet zeggen.
Het is voor mijn stage, daar moet ik dus bedrijven gaan bellen (hoeft niet, maar is natuurlijk wel een goede zaak als ik dit straks zelf kan), en vragen naar het containersaldo, of als zij bellen dat ik de telefoon op kan nemen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:20:44 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_45401938
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef ymme het volgende:
Nee voor mij geen loi of nti meer.

Ik wil iets waarbij het voorgezegt wordt, en ik het na moet zeggen.
Het is voor mijn stage, daar moet ik dus bedrijven gaan bellen (hoeft niet, maar is natuurlijk wel een goede zaak als ik dit straks zelf kan), en vragen naar het containersaldo, of als zij bellen dat ik de telefoon op kan nemen.
In dat geval: maak een scriptje in het Nederlands en laat dat gewoon vertalen door iemand die goed Duits spreekt
disclaimer
pi_45402026
Heel lief van je stormqueen, voor de tips.
Maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar een goed programma voor op de pc, waarmee ik duits leer praten. Wat ik nu heb, is meer voor de uitspraak, en ja, daar heb ik weinig aan, als ik bijna geen duits kan.

Ik moet dus bij 0 beginnen zeg maar (heb me nooit in duis geintereseert, maar waar ik nu werk, werken ze heel veel samen met grote duitse bedrijven).
pi_45402076
Als je Duitse kinderboeken wilt lezen, moet je kiezen Enid Blytons natuurlijk. In het Duits zijn er zelfs meer delen dan in het Engels van een serie, dus als je die meteen wilt vertalen, ben je een held.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45402108

Ik kan wel duite boeken gaan lezen, maar dan weet ik niet eens waar het over gaat.
Ik moet dus eerst leren, wat de betekenissen van woorden zijn.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:32:12 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_45402227
Hm, dan weet ik het ook niet meer
Een schoolboek misschien? Basisduits voor 2 HAVO ofzo? Want als je niet aan de talencursus wil lijkt me dat het enige wat nog resteert.

Of een: Vakantie-taalgids

Of een Doe-het-zelf boek
disclaimer
pi_45402340
Prisma Duits voor Zelfstudie incl. Audio-CD , dit lijkt me dan wel wat.

Ja Stormqueen, ik ben dan ook een beetje onduidelijk
pi_45404471
huh? een slowchat?
Nou ja, het zal wel
* freecell meldt zich
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:06:05 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45404649
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:00 schreef freecell het volgende:
huh? een slowchat?
Nou ja, het zal wel
* freecell meldt zich
Hoi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45407096
Hoi
Nu ik hier toch ben....
Ik heb een beetje hulp nodig voor school
Wij schrijven een vakblad voor jonge SPH- professinals. We schrijven een themanummer van een heleboel pagina's en we missen nog één klein dingetje....
Ingezonden brieven van lezers!

Het mag verzonnen zijn, maf zijn, grappig zijn, realistisch zijn, als het maar een ingezonden brief is.

Volgens de ingezonden brief die we al hebben gekregen stond er in het vorige nummer een artikel over muziektherapie, daar kan je op aansluiten, je kan ook aansluiten op een ander themanummer of jezelf voordoen als psychologe oid, alles mag.

Het hoeft niet lang te zijn. 3 à 4 minuutjes werk, wie helpen me even uit de brand?

Als je iets hebt, plaats het niet hier (mijn docente googled) maar mail het eventjes
Mail is mijn echte voornaam en dan gmail.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:21:32 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_45407182
Ik moest tijdschriften maken in het pre-google tijdperk. Ik geloof dat ik 3 artikelen zelf heb geschreven toen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 15:26:12 #65
13151 crew  Rewimo
pi_45407317
Ik kan me nog het eerste nummer van de Yes herinneren... met ingezonden brieven Ik corrigeerde destijds zetproeven van tijdschriften.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45407403
Beste redactie,

Dit was het dan.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Fokker
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_45407420
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest tijdschriften maken in het pre-google tijdperk. Ik geloof dat ik 3 artikelen zelf heb geschreven toen
Wij schrijven echt alles zelf We zullen ook wel moeten, het is een themanummer met een nogal specifiek onderwerp. Niet veel over te googelen.

Alleen ingezonden mag je wel opnemen in het tijdschrift, maar het moeten dan ook daadwerkelijk stukjes zijn die door anderen geschreven zijn. Dus wie-o-wie helpt me?
pi_45407450
Yppy bedankt
Kunnen we wat mee
Ik heb hem opgeslagen
Kan je hem dan hier misschien weghalen? :$ Onze docente googled nogal goed

Maar hartstikke tof
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:31:00 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_45407458
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Wij schrijven echt alles zelf We zullen ook wel moeten, het is een themanummer met een nogal specifiek onderwerp. Niet veel over te googelen.

Alleen ingezonden mag je wel opnemen in het tijdschrift, maar het moeten dan ook daadwerkelijk stukjes zijn die door anderen geschreven zijn. Dus wie-o-wie helpt me?
Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?
disclaimer
pi_45407521
Gedachte redactie,

Dit was een erg leuk en boeiend stukje.

Hoogachtend,

Anoniem.

[ Bericht 68% gewijzigd door YPPY op 16-01-2007 15:52:42 ]
*OUD heilige*
pi_45407598
Hallo,

Mooi verhaal van jullie, vorige maand. Weten we ook eens waar die leiding hun onzin vandaan haalt. Twee weken lang zijn we hier opgescheept met muziek. En geen r&b of house (wat is er nu in onder jongeren???), nu Mozart, Hendel en Tsjeikofsky. Verschrikkelijk. Ben blij dat Robbie de cd speler heeft gesloopt..Wat een herrie was dat. Kan het volgende keer weer gewoon over matten of skaten gaan?

See ya!

Spelvauten naar behoefte in te voegen.
*OUD heilige*
pi_45407609
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?
Uhm, de ingezonden brieven die we nu hebben, hebben allemaal een totaal verschillende stijl en invalshoek.
Daarbij houden we ons gewoon aan de eisen die er voor staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 15:37:39 #73
13151 crew  Rewimo
pi_45407637
Yppy, die laatste
pi_45407652
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:36 schreef YPPY het volgende:
Hallo,

Mooi verhaal van jullie, vorige maand. Weten we ook eens waar die leiding hun onzin vandaan haalt. Twee weken lang zijn we hier opgescheept met muziek. En geen r&b of house (wat is er nu in onder jongeren???), nu Mozart, Hendel en Tsjeikofsky. Verschrikkelijk. Ben blij dat Robbie de cd speler heeft gesloopt..Wat een herrie was dat. Kan het volgende keer weer gewoon over matten of skaten gaan?

See ya!

Spelvauten naar behoefte in te voegen.
pi_45407711
Die van die gehandicapten is echt goed!!!
Die komt er hoe dan ook in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')