Ja, het wordt inderdaad duidelijk... dank jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef teigan het volgende:
even teruglezen in deel 134 Sjeen, dan snap je het allemaal denk ik wel..
Jep. Duitse tv kijken, duitse kinderboeken lezen en Duitse muziek luisterenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:07 schreef ymme het volgende:
Ja ik had niet goed gekeken, ik heb dus wel een ingang voor microfoon en koptelefoon
Maar nu heb ik dus een curcus besteld voor de uitspraak, maar ik kan dus helemaal geen duits.
Moet dus eigenlijk iets hebben waar ik woorden leer. Iemand een idee.
Deze heb ik bij bol.com besteld.
In dat geval: maak een scriptje in het Nederlands en laat dat gewoon vertalen door iemand die goed Duits spreektquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef ymme het volgende:
Nee voor mij geen loi of nti meer.
Ik wil iets waarbij het voorgezegt wordt, en ik het na moet zeggen.
Het is voor mijn stage, daar moet ik dus bedrijven gaan bellen (hoeft niet, maar is natuurlijk wel een goede zaak als ik dit straks zelf kan), en vragen naar het containersaldo, of als zij bellen dat ik de telefoon op kan nemen.
Hoiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:00 schreef freecell het volgende:
huh? een slowchat?
Nou ja, het zal wel
* freecell meldt zich
Wij schrijven echt alles zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest tijdschriften maken in het pre-google tijdperk. Ik geloof dat ik 3 artikelen zelf heb geschreven toen
Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij schrijven echt alles zelfWe zullen ook wel moeten, het is een themanummer met een nogal specifiek onderwerp. Niet veel over te googelen.
Alleen ingezonden mag je wel opnemen in het tijdschrift, maar het moeten dan ook daadwerkelijk stukjes zijn die door anderen geschreven zijn. Dus wie-o-wie helpt me?
Uhm, de ingezonden brieven die we nu hebben, hebben allemaal een totaal verschillende stijl en invalshoek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:36 schreef YPPY het volgende:
Hallo,
Mooi verhaal van jullie, vorige maand. Weten we ook eens waar die leiding hun onzin vandaan haalt. Twee weken lang zijn we hier opgescheept met muziek. En geen r&b of house (wat is er nu in onder jongeren???), nu Mozart, Hendel en Tsjeikofsky.Verschrikkelijk. Ben blij dat Robbie de cd speler heeft gesloopt..Wat een herrie was dat. Kan het volgende keer weer gewoon over matten of skaten gaan?
See ya!
Spelvauten naar behoefte in te voegen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |