volgens mij het knopje van de deuren dicht doen, en dan contact maken. maar dat weet ik niet zeker. mijn schoonouders hebben dat namelijk ook een keer gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
chevrolet kalos
ik wou net weg rijden bij een vriendin van me toen begonnen alle lichten te knipperenweet niet op welk knopje ik gedrukt had maar goed
Heftig zeg, is je oma al langer ziek?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef gothic-blackie het volgende:
zo daar ben ik dan weer. helaas is het met oma in tijdens het weekeind snel bergafwaarts gegaan, en haar kinderen (mijn ooms en tantes en mijn ouders) houden nu een wake bij haar in het ziekenhuis. het kan een dag duren, maar ook een week, maar hier komt ze in ieder geval niet meer bovenop.
maar het weekeind was wel supergezellig. iedereen heeft nu zoiets van: volgend jaar weer?
ttt ging wel goed, had niet verwacht dat ik vrijstelling zou krijgen. deed namelijk het fileparkeren perfect. maar bij de hellingproef had ik de handrem niet helemaal naar beneden gedaan, dus was bang dat ik het niet gehaald had.
Ik heb ook -ooit- een TTT gedaan. Heb daar mijn bijzondere verrichtingen volledig verprutst (super stress!), maar ik had een hele lieve examinator en die heeft me toen daarvoor toch vrijstelling op het examen gegeven.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wat die TTT betreft: mijn fileparkeren ging zaad, ik zat er een halve meter naast, maar ik heb het ook gehaald toenAls je maar goed kijkt, dat is waar je ze op beoordelen
nee oma was redelijk gezond, wel een paar maanden geleden dat ze even opgenomen moest worden in een verpleegtehuis omdat er teveel gekloot was met de medicijnen (ze heeft een lieve huisarts die ook de apotheek is. dus bij elk wissewasje verandert hij de medicijnen want dat levert hem weer meer geld op)quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heftig zeg, is je oma al langer ziek?
Sterkte in ieder geval.
En wat die TTT betreft: mijn fileparkeren ging zaad, ik zat er een halve meter naast, maar ik heb het ook gehaald toenAls je maar goed kijkt, dat is waar je ze op beoordelen
Als ze er zelf vrede mee heeft is het een stuk beter te verkroppen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee oma was redelijk gezond, wel een paar maanden geleden dat ze even opgenomen moest worden in een verpleegtehuis omdat er teveel gekloot was met de medicijnen (ze heeft een lieve huisarts die ook de apotheek is. dus bij elk wissewasje verandert hij de medicijnen want dat levert hem weer meer geld op)
maar het ergste is echt het wachten. ben nu op dit moment in deventer, en als oma vandaag of morgen nog overleid blijf ik ook hier, en anders ga ik weer terug naar rotterdam. we hebben er wel allemaal vrede mee, oma was oud, en wou zelf eigenlijk niet meer. vooral omdat iedereen uit haar leeftijd al was overleden, en ze ook al kinderen/kleinkinderen had verloren.
Die twee topics werken ook niet echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:09 schreef octopussy het volgende:
@Gothic Blackie, sterkte!
Nou ik meld me hier dan ook maar even. Eerlijk gezegd denk ik dat het snel fout gaat met 2 dieetclub topics. Ik weet dat ik in ieder geval niet meer zoveel te posten heb in het gewone topic aangezien ik ook niet echt aan het dieten ben.![]()
Maar goed, zoals te lezen in het andere topic was mijn vakantie leuk enzo. Morgen naar Brugge voor een WLS gesprek. Nu maar hopen dat ik niet teleurgesteld word. Is ook best wel een beetje spannend voor mij.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Die twee topics werken ook niet echt
Afvallenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
werkt inderdaad voor geen meter...
Maar aangezien ik momenteel geen gram afval heb ik ook niets meer te zoeken in 't "gewone" topic. En lekker off-topic babbelen is er niet meer bij daar.
Heeft iemand Isa de laatste tijd nog gesproken? Ik mis haar een beetje in de topics.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef Levitation het volgende:
Krijg net een sms-je van mijn schoonouders... de oma van mijn vriend is afgelopen nacht overleden. Ze was al oud en heel broos en at al weken bijna niet. Vorige week was ze al in 'n paar dagen tijd een kilo afgevallen, terwijl ze al zo broos was. Het komt dus niet echt onverwacht, maar toch eigenlijk eerder dan ik had gedacht.![]()
Voor haar is het beter zo, eigenlijk hoefde het voor haar al jaren niet meer... ze miste haar man heel erg, die is een jaar of 10 geleden overleden. Ze wilde eigenlijk heel graag "naar hem toe".
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
ook mijn oma is vanochtend rond kwart voor 10 overleden. gelukkig pijnloos en zonder het zelf nog bewust mee te maken. de laatste paar dagen was het toch een aflopende zaak, ze dienden alleen nog morfine en zuurstof toe, en alle andere apparatuur was al weggehaald (zoals hartmonitor en dergelijke). ben in ieder geval blij dat ik haar 2 of 3 weken terug nog heb gezien, geeft je toch een goed gevoel.
Dank je. Jij ook gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
ook mijn oma is vanochtend rond kwart voor 10 overleden. gelukkig pijnloos en zonder het zelf nog bewust mee te maken. de laatste paar dagen was het toch een aflopende zaak, ze dienden alleen nog morfine en zuurstof toe, en alle andere apparatuur was al weggehaald (zoals hartmonitor en dergelijke). ben in ieder geval blij dat ik haar 2 of 3 weken terug nog heb gezien, geeft je toch een goed gevoel.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
Stoerheidquote:
Ehm, nou dat weten we nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Stoerheidgefeliciteerd
Mooi huisch
Je gaat zeker niet bekend maken wat je er voor hebt betaald?
heel erg opgelucht, als je oma hoorde, toen de morfine nog niet echt aangeslagen was (lage dosis) zei ze alleen maar: waarom ging het met opa zo snel en bij mij zo langzaam. want opa overleed plotseling aan een hartaanval. en na een tijdje word het ook gewoon te lang. ben nu ook extra lang in deventer bij mijn ouders geweest, want die moesten veelal nachtdiensten draaien bij oma, en ik ken ze, dan eten ze niets, dus daar zorgde ik dan voor, en voor de wekker om 3 uur 's nachts zodat ze om 4 uur in het ziekenhuis konden zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef octopussy het volgende:
Gecondoleerd gb, ergens zal je misschien wel een beetje opgelucht zijn dat ze nu rust heeft?
Ik weet niet wat het is maar ik word de laatste tijd ook weer veel met de dood geconfonteerd (2 vrienden die een dodelijk auto-ongeluk krijgen, verhalen van mensen op het internet waar ik op stuit, tv programma's over een overleden persoon en dan hier op Fok). Maar goed, misschien ben ik er op het moment ook een beetje gevoelig voor ofzo.
BTW. Is Isa niet al terug? Ze ging tegelijk met mij weg anderhalve week geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |