Ze golfmaatje.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:21 schreef rubbereend het volgende:
alleen omdat ze vroegere golfmaatje veroordeeld is?
Ja hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef pascalheister het volgende:
al weer beter bos?
Ik ga geen twee Hools achter elkaar openen.quote:
wat is daar breezer aan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze golfmaatje.![]()
Ga eens wat minder met BrEeZaH's om man
ik vind maatje meer een 80's woord.quote:
met wie ga je?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat morgen weer sporten, anders moest ik vanavond alleen. Met mn vriendinnetje is nét iets gezelliger
Ik had het ook niet over golfmaatje maar over ze (golfmaatje) ipv zijn (golfmaatje)quote:Op maandag 15 januari 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind maatje meer een 80's woord.
Breezer is meer dingen als homie enzo
ow, da's een typvoutquote:Op maandag 15 januari 2007 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over golfmaatje maar over ze (golfmaatje) ipv zijn (golfmaatje)
Okeequote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, da's een typvoutik bedoelde zn te typen
staat die in je hyves?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vriendinnetje..eigenlijk ex-collega
heheh. Dan toch maar even zoeken...quote:
Succes, zal wel even duren om haar te vinden tussen die 100+ vrienden.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh. Dan toch maar even zoeken...![]()
Haha, jullie zijn echt erg. Succes, pik haar er maar uitquote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh. Dan toch maar even zoeken...![]()
Ik sla de mannen en de Pekelaarders over dan zit je al op de helftquote:Op maandag 15 januari 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes, zal wel even duren om haar te vinden tussen die 100+ vrienden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik sla de mannen en de Pekelaarders over dan zit je al op de helft![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik sla de mannen en de Pekelaarders over dan zit je al op de helft![]()
quote:
ik hou mn mondquote:Op maandag 15 januari 2007 18:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn echt erg. Succes, pik haar er maar uit
Eendje! Niks zeggen
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Aha dus je gaat met Geeske, Marjan, Karina, Aafke, Marije, Sanne, Lia, Inge, Margriet of Chantal ...
en die zoekt aandacht? Want dat krijg je vast wel als vrouw op Hyvesquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En Sanne, valt daarbij af. Dat is stiekem namelijk een kerel
Hij heet echt zoquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die zoekt aandacht? Want dat krijg je vast wel als vrouw op Hyves
quote:
Euhm...dat zal best. Maar, de persoon in kwestie is geen Groninger van oorsprong, dus ik snap je punt nietquote:Op maandag 15 januari 2007 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Groningers altijd al een beetje vreemd gevonden, maar dit gaat ook wel ver
Zeker een Fries?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhm...dat zal best. Maar, de persoon in kwestie is geen Groninger van oorsprong, dus ik snap je punt niet![]()
OKee, Dat verklaart een hoop. Daar komen dit soort namen wel vaker voor.quote:
moet je echt een keertje live gaan zienquote:
Ik onthou bijna alles Bos, sorryquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Dat verklaart een hoop. Daar komen dit soort namen wel vaker voor.
Vergeet die ene post van mij maar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik onthou bijna alles Bos, sorry![]()
mooi mn aflossing is er, kan ik er vandoor!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Daar heb je hem ook weer hoor![]()
Heb je het eerst moeilijk, omdat je Clauw beledigt komt tot overmaat van ramp ook nog die stomme blauwe binnen lopen.
Doe nou niet of het niet afgesproken werk isquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi mn aflossing is er, kan ik er vandoor!
Pas op hoor, je staat op scherp!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Daar heb je hem ook weer hoor![]()
Heb je het eerst moeilijk, omdat je Clauw beledigt komt tot overmaat van ramp ook nog die stomme blauwe binnen lopen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik onthou bijna alles Bos, sorry![]()
Een half uurtje? Wie betaalt de water-rekening?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga maar eens een half uurtje douchen ofzo, heb het koud.
Nou valt mee.. maar heb vroege dienst en late dienst..quote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar rooster/werktijden?
Ik zag het net met fietsen op boulevard (ik ga daar altijd harder van fietsen, van dat programma). Waar ik me weer boos over maakte, (wederom goed voor het speedfietsen) was het itempje over Dorine van de X factor. Werd er weer zo minachtend en valSCH over haar gesproken. Wat is het toch een KUT programma dat boelevaar.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef maril het volgende:
Saly Spectra is in het echt overleden aan maagkanker , ik kijk nooit meer naar de Bold, maar haar vond ik het leukste destijds toen ik wel keek.
Tja ach .... we moeten aanwezig zijn van 7:00 t/m 19:00 dus we wisselen af..quote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Bos81 het volgende:
10.30 tot 19.00 uur. Is wel een rare werkrooster hoor.
OKee, ga je dan naar een andere werkgever, of naar een andere locatie?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ach .... we moeten aanwezig zijn van 7:00 t/m 19:00 dus we wisselen af..
Maar goed ik zit er nog tot 1 feb... en dan ga ik ergens anders naar toe.
Het grappige van mijn nieuwe baan destijds was (ik was onregelmatig gewend, nacht, avond, weekend, feestdagen, dagdiensten echt alles dus) dat ze ook spraken over vroege en late dienstquote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Bos81 het volgende:
10.30 tot 19.00 uur. Is wel een rare werkrooster hoor.
Bijna een uurquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een half uurtje? Wie betaalt de water-rekening?
Bij ons is het ook zoiets dergelijks.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het grappige van mijn nieuwe baan destijds was (ik was onregelmatig gewend, nacht, avond, weekend, feestdagen, dagdiensten echt alles dus) dat ze ook spraken over vroege en late dienst
De vroege opent (om half 8) en gaat om 16 uur naar huis.
De late sluit (om 17 uur) en komt om half 9.
dat is dan anders dan op z'n Gastonsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zegt ook maar weer eens 'hoi'
* Eilanden heeft een vermoeiende dag achter de rug dus 'hoi' zeggen is moeilijk genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is dan anders dan op z'n Gastons![]()
Ga dan maar lekker aan de bar hangen en geniet van een heerlijk koud pilsjequote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden heeft een vermoeiende dag achter de rug dus 'hoi' zeggen is moeilijk genoeg
Meer eten kind, en meer laagjes aantrekken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga maar eens een half uurtje douchen ofzo, heb het koud.
Dat klinkt zoooooooooooo ontzettend goedquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker aan de bar hangen en geniet van een heerlijk koud pilsje
Ik had juist goed gegeten vandaag, Clau heeft altijd warme kleertjes aanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer eten kind, en meer laagjes aantrekken.
Of lekker ff in een badje legge
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Eilanden het volgende:
Dat klinkt zoooooooooooo ontzettend goed![]()
Noca lief aankijken, dat wil wel eens helpen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had juist goed gegeten vandaag, Clau heeft altijd warme kleertjes aanen en en en een bad heb ikke niet
![]()
heb je een nieuw huis en dan nog geen badquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had juist goed gegeten vandaag, Clau heeft altijd warme kleertjes aanen en en en een bad heb ikke niet
![]()
Die schrikt zich straks al een hoedje van de rekening van 't waterbedrijf.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noca lief aankijken, dat wil wel eens helpen.
Spreek je nu uit ervaring Bossie?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Noca nog nooit lief aangekeken volgens mijquote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spreek je nu uit ervaring Bossie?
Boek is beter dan de film, IMO, maar ik geloof dat ik me nu in het rijk der clichés ga begeven.quote:
* Eilanden is het met Lego eensquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Boek is beter dan de film, IMO,
die is heel leukquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Ik ga zo Little Miss Sunshine kijken.
Zeldzaamheidje, therefore quoted.quote:
Kan je later aan je kleinkinderen vertellen .. kijk eens.. dat was nou het moment dat opa en Eilanden het met elkaar eens warenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeldzaamheidje, therefore quoted.
Dat moet gevierd worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je later aan je kleinkinderen vertellen .. kijk eens.. dat was nou het moment dat opa en Eilanden het met elkaar eens waren
heheh dat heb je van horen zeggen Bos, of wil je iets vertellen?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aha je bent meer van de stoute aanpakquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Noca nog nooit lief aangekeken volgens mij
Met een potje Isketch?quote:
Als je er maar goed dronken van wordt.quote:
Ik ben meer van een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh dat heb je van horen zeggen Bos, of wil je iets vertellen?
edit. dit verklaart een hoop.
[..]
Aha je bent meer van de stoute aanpak![]()
Meer iets met een ver-van-mijn-bed-show.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook als je 17 bent, dan kun je later nog opa worden hoor!
Ja, want die grote mond die Bos in Hools heeft .... nou nou nou nou .. daar lusten de honden geen brood vanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meer van een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt...
Ik neem aan dat je dit figuurlijk bedoeld.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meer van een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt...
Ja, ik wist niet hoe ik moest reageren en dan is het typisch ik om zoiets te beantwoorden.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want die grote mond die Bos in Hools heeft .... nou nou nou nou .. daar lusten de honden geen brood van![]()
![]()
Dat wás bijna sinas over m'n toetsenbord.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit figuurlijk bedoeld.
Kamer is weg inmiddelsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hools kamer is d'r at any rate.
Ja, ik klikte de verkeerde tab weg hiero.quote:
OKee, jammer. Anders open ik er wel 1. Ik zag ook de optie Dutch Soccer bij de woordenlijst staan. Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, ik klikte de verkeerde tab weg hiero.
Dan zet ik de kamer alvast klaar. Dutch Soccer is dus okee ?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kom over 5 minuten, moet nu eerst ff wat mensen achter hun vodden aan zitten.
Geen garanties dat ik er héél veel van weet.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zet ik de kamer alvast klaar. Dutch Soccer is dus okee ?
* Bjoro is er bij hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zet ik de kamer alvast klaar. Dutch Soccer is dus okee ?
kan hem alleen niet vindenquote:
Same here .. ook na opnieuw inloggenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Suijk het volgende:
Waarom kan ik die room niet vinden!
waar staat hij bij dan ?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Dan was je waarschijnlijk te snel.
Probeer even opnieuw in te loggen.
welke tab ?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Hij heet gewoon 'Hools' .
pokkevoetbal ook altijdquote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook weer aan de bar.
Het gaat alleen om voetbal dingesen.
Oh ja?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
pokkevoetbal ook altijdzijn we hier in Amsterdam dan ook al een tijdje mee gestopt
Ik reed laatst naar mijn ouders aan de Utrechtseweg, hadden ze de weg opeens veranderd met een drempel erin. En ik reed daar gewoon 80, net als vroeger. Dat was ff flink remmenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik ging gisteren naar Vianen, kwam langs Utreg me ouwe stadsjie, en overwoog of ik nog ff mee zou gaan knokken op ut ouwe graggie
yep, het komt nooit meer trugquote:
Doe je dan ook andere dingen dan alleen maar met balletje speleren?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef Bjoro het volgende:
bjoro's room in other languages is open !
voor jou wel natuurlijk !quote:Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je dan ook andere dingen dan alleen maar met balletje speleren?
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, het komt nooit meer trug
Maar mijn ouders hebben nu geen eigen bedrijf meer achter het huis, maar wel een paar meter grond en een sloot achter het huis. Dat is wel weer positief
al mijn oude speelgrond is verdwenen. Het land rond de kas van mijn vader, de boerderijen van vriendjes waar wij altijd speelden: allemaal Vinex-meuk nuquote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook mijn oude manege in de meern is opgeslokt... mijn oude lieve pony dikkop, waar ben je *huilt*
wel van beamers.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie heeft er hier van een biermes gehoord?
wil je een keertje hier in en rond de kas komen spelen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
al mijn oude speelgrond is verdwenen. Het land rond de kas van mijn vader, de boerderijen van vriendjes waar wij altijd speelden: allemaal Vinex-meuk nu
Ja raar hequote:Op maandag 15 januari 2007 23:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vraag blijft, wat is een biermes.
and againquote:
Eend?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vraag blijft, wat is een biermes.
aldus www.vandale.nlquote:U hebt gezocht op biermes:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
,quote:De oppervlakte van Biermes bedraagt 8,0 km², de bevolkingsdichtheid is 30,8 inwoners per km².
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Aldus google en wikipedia:
[..]
that's it...dus !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Jajaja, niet vaak gespeeld vroeger maar het spel is me niet vreemd.
Het is vast leuk(er) om te spelen. De volgende keer, dan...quote:
Daar ga ik mij morgen maar eens verder over googlen buigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:52 schreef dndiek het volgende:
Ik ben nog wakker door die kwis van Beschouw
Morgen nog even 2 vragen na zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ga ik mij morgen maar eens verder over googlen buigen.
Als het toch alleen voor pascal was had je hem ook kunnen pm-enquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:36 schreef golfer het volgende:
Voor Pascal: we hebben nog even naar de film Crash gekeken.
Goede acteurs en mooie muziek.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
^@%#(@&@!$&!)()# weer
&%^#*^)#^@%#(@&@ files
Geen regen hier, weinig wind en 3 minuutjes gefietst. Ik heb wel eens slechtere dagen meegemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
^@%#(@&@!$&!)()# weer
&%^#*^)#^@%#(@&@ files
wat doe je voor profiel?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb dat uur 2 wel vrij, maar ja, het eerste uur gaat gewoon door.
Morgen voorlichting geven aan derde-klassers over profielen.
ok ik EM met MO en filoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
NT met Inf en Eco1.
Ik dacht al... waar blijft Azquote:
Lijkt me zo ideaal... op de fiets naar je werkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen regen hier, weinig wind en 3 minuutjes gefietst. Ik heb wel eens slechtere dagen meegemaakt.
maar ondertussen ben ik weer op kantoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik dacht al... waar blijft Az
Goed zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ondertussen ben ik weer op kantoor.
buiten regent het, wordt weer fijn fietsen straksquote:
Nee ik ben thuisquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:09 schreef Vom het volgende:
Op je werk?
wat is er donderdag dan az?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
buiten regent het, wordt weer fijn fietsen straks
Maar altijd nog beter dan wat er donderdag zit aan te komen
zoals het er nu naar uit ziet HEEL veel wind.quote:
Had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uit ziet HEEL veel wind.
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Volgende week zal het toch kouder en droger worden? Hope so, ben dit weer schijtzat.
Lekkerquote:
quote:
daar begint het wel op te lijken iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Volgende week zal het toch kouder en droger worden? Hope so, ben dit weer schijtzat.
Als het nu maar niet keihard gaat vriezen, er zijn al zo veel platen uitgelopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Je vrouw maakte bekend dat je woensdag bruine bonen gaat etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar heb je nou kinderen voor als ze niet meer doen wat je van ze mag verwachten, nl. je vroeg/op tijd wakker maken?quote:
dan heb je op de verkeerde plek een huis gekocht volgens mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt me zo ideaal... op de fiets naar je werk
ik wil sneeuw met Carnavalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien.
Hebben we toch eindelijk herfst in Nederland.
In april zal de winter dan wel komen......
Ik nietquote:
en 2e paasdag de elfstedentocht ipv de meubelboulevard of een autoshowquote:
idd, meneer lag nog lekker te snurken toen ik eindelijk eens wakker werd, terwijl hij normaal om een uurtje of 6 wel weer genoeg geslapen heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar heb je nou kinderen voor als ze niet meer doen wat je van ze mag verwachten, nl. je vroeg/op tijd wakker maken?
Weet je tenminste zeker dat je ranzig wordt.quote:
Zo lang die storms maar niet bezopen is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef Againzender het volgende:
Nog even over donderdag aanstaande:
Storm 18-01-2007
Of lopendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt me zo ideaal... op de fiets naar je werk
Whehehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo lang die storms maar niet bezopen is.
duurde even voordat het kwartje viel hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo lang die storms maar niet bezopen is.
dan houden we de sneeuw toch lekker in het Veergatquote:
puik planquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan houden we de sneeuw toch lekker in het Veergat
jaren terug eens meegemaakt dat het begon te sneeuwen gedurende avond en toen we naar huis liepen lag er een dik pak sneeuwquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
That was a damn good cup of coffee.
Zo maar eens ontbijten
Moet golfer alweer binnen blijven met die rukwindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef Againzender het volgende:
Ik ben de Weerhoolquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet golfer alweer binnen blijven met die rukwinden
AZ is onze Erwin
Hee dat heb ik ook jaren gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik moet in de avond korfballen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:29 schreef Bluezz het volgende:
rubbereend
Ik pik hem ff voor op mijn blog
hij's weer geweldigquote:
idd, zou toch mooi zijn zo'n creatieve geest te hebben.quote:
En nog geen 2 minuten later stond ik weer buiten...quote:
quote:Drents meisje voor haar dood verkracht
Uitgegeven: 16 januari 2007 14:29
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 14:38
AMSTERDAM - De 12-jarige Suzanne Wisman uit het Drentse Tweede Exloërmond is in december twee keer verkracht voordat zij werd doodgereden. Dat heeft de 45-jarige verdachte van de moord op het meisje tegenover het Openbaar Ministerie (OM) verklaard.
De man wordt verdacht van moord, verkrachting en ontvoering. Dat meldt het OM dinsdag.
De man heeft verklaard dat hij het slachtoffer heeft meegenomen in zijn camper en haar daarin heeft verkracht. Vervolgens heeft hij dat buiten de camper nogmaals gedaan en haar mee teruggenomen in de camper.
Toen zij uit de camper wist te ontsnappen, besloot de man haar naar eigen zeggen te doden. Hij heeft haar twee keer aangereden. Het meisje bezweek aan de verwondingen als gevolg van die aanrijdingen.
Sporen
De verklaringen van de verdachte over de verkrachtingen stroken niet met de bevindingen van de forensisch onderzoekers. Die hebben op het lichaam van het meisje geen sporen van seksueel misbruik gevonden.
Wel werd op de plaats van het misdrijf een bh gevonden, waarvan bekend is dat het meisje die droeg.
Suzanne Wisman werd op 12 december dood gevonden op de Valtherdijk in het Drentse Valthermond. Haar fiets werd enkele kilometers verderop aangetroffen. Getuigen gaven aan dat rond het vermoedelijke tijdstip van haar dood een camper is gezien.
De verdachte uit Nieuw-Buinen werd drie dagen na haar vondst opgepakt. Vorige week bekende hij dat hij de dood van het meisje op zijn geweten heeft.
Anders zat jij ook in de bak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
Het is goed dat ik me kan inhouden want anders......
Liever dan ook meteen z'n hersens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
![]()
graag de ballen van die gast met 2 bakstenen platslaan!
Mooi, modern titanium montuurtje het superdunne onspiegelde glazen uitgezocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Straks eens kijken of ik na 7 jaar dezelfde bril voor 's avonds eens een wat moderner exemplaar kan vinden.
Ziektekostenverzekering betaald.
Hadden die mensen maar gezond verstand.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Liever dan ook meteen z'n hersens.
Hip, Golfertje!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi, modern titanium montuurtje het superdunne onspiegelde glazen uitgezocht.
Dan waren het ook niet 'die mensen' geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hadden die mensen maar gezond verstand.
Daarom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan waren het ook niet 'die mensen' geweest.
Tsja maar wat moet je doen he met overbodige mensen in de maatschappij; elimineren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |