Ja, Huub is nou niet meer zo zielig.....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee dat is het hem juist
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zo hidiho?)
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt ook gewaardeerd hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt er nog een keer met geld gestrooit of zo ? ........................................als Natasia weg is ?quote:
Hebben we jullie toch ook met allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.
Die jongens hebben ook gewoon weekend af en toe hoor![]()
Nou is het 1-1! Kunnen we het daar over eens zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nut niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.
hoezo ??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?
Wij vertellen wel eens wat, en vragen wel eens wat. Motiveren komt wat minder vaak voor inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...
Groetjes terugquote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je m'n oma even de groeten doen dan?
![]()
Hij is een medewerker van God, niet van de Duivel!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wil jij je oma even de groeten doe dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
muuummmmmmuuuhhhh.......mmmuuhhhhhhhhhhuhhhhhh.........................muwuhhhhhhhhhhhhhh?
![]()
![]()
Sorry, dat mag nog niet IRD van mijn zoon........quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef demins het volgende:
Wil jij je oma even de groeten doe dan?![]()
idd, boer Bart gaat schaften! Lekker eten prakken!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:34 schreef RTM1988 het volgende:
waar is boer bart?
edit: laat maar zie hem al
En nu is ze aan de chinese laxeerthee zodat ze morgen is afgevallen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia eet maar door, zonde ze was al zo mooi afgevallen. Vandaag zei ze ook al dat ze het weer uitkotste, maar of dat waar is??
Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat je niet postzakken met post kunt bezorgen dagelijks .......was leuke actie, maar moet inderdaad leuk blijven, 1x is zat.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze zijn toch aangekomen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Ashley1 het volgende:
mensen hebben de moeite gedaan om het te posten daar hebben ze geld voor uitgegeven dan mag je toch eigenlijk wel verwachten dat het ook aankomt.
Waarom mooi lekker kostbaar voedsel nagenoeg gedachteloos je bek ( sorry, mond...je) in duwen om het als bittere kots er weer uit te spugen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia eet maar door, zonde ze was al zo mooi afgevallen. Vandaag zei ze ook al dat ze het weer uitkotste, maar of dat waar is??
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klagen bij TNT dat je kaart niet aangkomen is want je hebt het niet op de streams gezien![]()
ahhhhhhquote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
Hollands??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef partyyboyy het volgende:
Kunnen ze geen gezellige Brabander in dat huis stoppen???
Wordt dat Hollandse gezeik echt zat!
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....quote:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hollands??
De enigen die niet uit Amsterdam/Almere (1 pot nat) of die omgeving komen zijn Huub en Sylvia.
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....![]()
Welke GARP? Was geen garpje hoor!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
vorige week was het leuk met de perfecte timing....de grap is er nu wel vanaf.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
You got a point....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.
En hadden dat bij het kaartenhuis dus aangegeven.
en die konden dat niet meer veranderen.
toch jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
En hup: we kijken weer naar morgen![]()
Dat belooft veel.....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
Is het een erge ziekte ?quote:
Doe er dan af en toe eentje bij de post in het huis, zodat niet onnodig kaarten zijn verstuurdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ik draai niks om hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
'Had je wat ?'quote:
Moest haar zoontje vandaag niet voor onderzoek naar groningen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaaaaa klinkt ook ECHT als iemand die Wilgo en haar kids mist.
(streamlock)
Precies wat ik al in eerdere post zei.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Moest haar zoontje vandaag niet voor onderzoek naar groningen?
Daar hoor je haar ook niet over.Het is duidelijk dat madam op de eerste plaats komt en daarna een hele poos niets en dan haar kinderen.
Wilgo heeft ze alleen nodig voor de kinderen.
Nope dat is heel fatsoenlijk iemand duidelijk maken dat ie niet deugt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef partyyboyy het volgende:
LOL Nena walgt van Brain omdat hij een walgelijk kind is
Walgelijk kind, is dat geen scheldwoord?
lol, idd! Hij doet net of Nena Brian zo graag wildequote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil "elkaar niet meer aanraken", geen warmte verwachten, en niet meer dan niet.
hahah, Nena zei het zelfde....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gaat loverboy zijn regels stellen, iets, wat Nena altijd wilde.... hahahahahahahaha
Wat een looser
Nee...Brian moet een een kerel wezen en die kut de kamer uit rotten, en zeggen, Kom maar terug als je echt wilt praten, idiote blonde slut. Dat had IK gedaan......quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
Pffff Nena doe nou niet wat hij lult je uiteindelijk toch weer plat (letterlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |