Noem ze eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Genoeg christenen die in staat zijn om zaken te scheiden cq objectief te zijn.......
Die banaanvraag van 'm laatst was hilarisch, maar als gastmod doet 'ie het prima.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Martijn_77
en weer zijn die arme schaapjes van kindertjes het slachtoffer van brute indoctrinatiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FyN8tFPWw5g
[afbeelding]
Yeehaa!
moet je hard doch rechtvaardig voor zijn. Eigenschappen die schaars zijn dezer dagenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil best mod worden.
To the rescue.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moet je hard doch rechtvaardig voor zijn. Eigenschappen die schaars zijn dezer dagen
(ik wil me wel sterk voor je maken)
weet jij iets over de procedure's?...hoe word je hier eigenlijk mod.?..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil best mod worden.
Je zou een topkandidaat zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil best mod worden.
Soms komt er een procedure waarbij je jezelf kan aanmelden en er gekozen wordt. Of mensen worden gevraagd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
weet jij iets over de procedure's?...hoe word je hier eigenlijk mod.?..
Verkiezingen oid?
alles under command of the king, net als fornicationquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
weet jij iets over de procedure's?...hoe word je hier eigenlijk mod.?..
Verkiezingen oid?
Je moet een soll. brief schrijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
weet jij iets over de procedure's...hoe word je hiereigenlijk mod.?..
Verkiezingen oid?
wat zou je doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil niet alleen een mod voor de (s)linksen zijn. Ook rechts moet zich er prettig bijvoelen.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil niet alleen een mod voor de (s)linksen zijn. Ook rechts moet zich er prettig bijvoelen.
Ahhhhhh onze Lucillequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
alles under command of the king, net als fornication
Ok. Maar serieus, zou je het echt willen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet een soll. brief schrijven.
Is dit de eerste propagandatruc? Hoe ben je van plan EWK van zijn troon te stoten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Huh? Lucille boos op jou? Da's toch een oud-dig modquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ahhhhhh onze Lucille![]()
(nou dan word ik het niet, die is boos op mij)
Jahoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok. Maar serieus, zou je het echt willen?
Van mij mag het hoor. Ik vind je zeker geschikt.quote:
Maar je bent zelf ook redelijk rechts, zo oncomfortabel zul je je niet voelen, denk ik. Wat zou je willen doen voor rechts voor zover dat niet gedefinieerd is?quote:
Ik zit vaak achter Fok! wanneer ik bezig ben voor school, tijdens avonduren of in tussenuren. En zolang het niet overheerst is het prima te combineren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor. Ik vind je zeker geschikt.![]()
Ik zou het ook wel leuk vinden, maar heb al gauw het idee hier een leven te vergooien, heb jij dat ook (soms)? Die strijd: heeft het nut of niet?
Geen idee, maar het klinkt wel aardig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar je bent zelf ook redelijk rechts, zo oncomfortabel zul je je niet voelen, denk ik. Wat zou je willen doen voor rechts voor zover dat niet gedefinieerd is?
Ja, dat is idd de grote kunst. Anders krijg je gewoon een kutgevoel.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit vaak achter Fok! wanneer ik bezig ben voor school, tijdens avonduren of in tussenuren. En zolang het niet overheerst is het prima te combineren.
quote:Maar nuttig is het natuurlijk niet. Net als 90% van je dagelijkse bezigheden.
Kijken, kijken, niet kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
Berichten over Chewies dood blijken schromelijk overdreven.
Nou, sinds maandag niet meer hoor. Ik ben zelf nooit boos op Lucille trouwens...quote:
Nu toch een SA-er.........?quote:Da's toch een oud-dig mod![]()
Hij leeft nog.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
een van de comments:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FyN8tFPWw5g
[afbeelding]
Yeehaa!
quote:Maybe it's time we reevaluate our definition of a "third world country", to mean or include degree of enlightenment. By this standard the US is now one of the most backward countries in the world.
The development mirrors quite well what happened in the Middle East around 1100 BC and, as most of you will know, Islam has not recovered since. USA is headed the same way.
Ok, da's veilig. Dat betent: okee, prima, maar tot het verveelt en dan is de beslissing onherroepelijk. Lijkt me ene prima conditie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt wel aardig.![]()
Ik ben niet links, ik ben niet rechts; ik ben liberaal.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
Had toch liever SCH gewild.
EénVandaag (video)quote:De dood van Obbe Terpstra
Obbe Terpstra is 86 en vertelt in EénVandaag dat hij van plan is zelfmoord te plegen. Zijn vrouw is na een langdurig ziekbed overleden aan kanker. Haar lijdensweg is een schrikbeeld voor hem. Bovendien wordt Terpstra langzaam blind. Hij vertelt zijn verhaal op televisie, omdat hij het taboe rond deze wens wil doorbreken. Op 25 augustus neemt Terpstra een barbituraat, een vergif, in en sterft meteen.
Peter Tetteroo en Pieter Groeneveld interviewden en filmden Obbe Terpstra en zijn zoon afgelopen zomer thuis in Rotterdam. Op verzoek van betrokkenen wordt deze reportage nu pas uitgezonden.
Terpstra praatte met niemand over zijn plannen, want hulp bij zelfdoding is strafbaar in Nederland. Alleen zijn zoon Albert wist ervan. Hij wilde zijn verhaal wel op televisie vertellen, omdat hij het taboe rond deze wens wilde wegnemen. Veel ouderen vrezen een lijdensweg en willen hun leven beëindigen voordat ze aftakelen. Menselijke waardigheid is voor hen essentieel.
Ook de zoon komt aan het woord in de reportage. Hij was als enige op de hoogte van de plannen van zijn vader. Hij zegt zijn vaders wens te respecteren. Het moeilijke voor hem is dat dit allemaal in het geheim moest plaatsvinden en hij zijn gevoelens met niemand kon delen. Hij was erbij toen zijn vader het barbituraat innam.
Huisartsen worden regelmatig benaderd met een verzoek om hulp bij zelfdoding. Zij hebben de beschikking over barbituraten, maar deinzen vaak terug omdat hulp bij zelfdoding strafbaar is.
Dit soort zaken kan de CU of het CDA gelukkig niet voorkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
EénVandaag (video)
Goh, en dat zal met de ChristenUnie in een kabinet alleen maar erger worden. Ik noem het beleid van Rouvoet eerder onmenselijk-christelijk dan sociaal-christelijk.
Wat ook nog wel eens gebeurt, is dat als ik thuiskom van mijn werk SK al eerder gehandeld heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:25 schreef du_ke het volgende:
EWK lurkt meer en mod wel eea. Chewie al een tijd niet gezien inderdaad.
Jij wordt vast geen projectleiderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef du_ke het volgende:
Waarom zijn er 3 dingen in Groningen morgenochtend waar ik bij wil zijn maar ben ik morgenvroeg in meppel in het ziekenhuis. Kloteplanning weer
.
Gelukkig. Zowel Chewie en EKW leven nog....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat ook nog wel eens gebeurt, is dat als ik thuiskom van mijn werk SK al eerder gehandeld heeft.
Zie je wel, ik roep en het geschiedt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Niets te klagen over de moderatie.
Soms ben je afhankelijk van anderen. Ook in projectenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij wordt vast geen projectleider![]()
Volgens de huidige regels is hulp bij zelfdoding dik strafbaar, dus het is al belachelijk beleid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit soort zaken kan de CU of het CDA gelukkig niet voorkomen.
Het is inderdaad belachelijk beleid. maar je kan iemand praktisch gezien niet verbieden zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens de huidige regels is hulp bij zelfdoding dik strafbaar, dus het is al belachelijk beleid.
Ja, maar dat is in de slachtofferrol kruipen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms ben je afhankelijk van anderen. Ook in projecten.
Klopt en die eigen verantwoordelijkheid gaat in eerste instantie over mijn gezondheid. Dus die andere zaken hebben pech donderdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in de slachtofferrol kruipen.![]()
Je moet altijd je eigen verantwoordelijkheid nemen, zeg ik als partime liberaal...![]()
Och ik blijf gewoon weder opstaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
Je moet het kritieke pad bewaken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en die eigen verantwoordelijkheid gaat in eerste instantie over mijn gezondheid. Dus die andere zaken hebben pech donderdag.
Zeker. Gezondheid gaat boven alles. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en die eigen verantwoordelijkheid gaat in eerste instantie over mijn gezondheid. Dus die andere zaken hebben pech donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |