Hij is ziek blijkbaarquote:Op maandag 15 januari 2007 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Hij slaapt nog, en het is al 10 uur.![]()
Keelpijn en GRIEPquote:Op maandag 15 januari 2007 10:00 schreef snetje het volgende:
brian was er al uit maar is schijnbaar weer terug gegaan ......heeft al 2 dagen geen aandacht meer gehad van nena en is een beetje ziek nu![]()
Aandachtsziek zeker?quote:
Het lijkt erop jaquote:
Op zich is het wel een logische redenatie, want Nena heeft (sinds haar "breuk" met Brian) ook geen maatje die haar covert.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:32 schreef pullup het volgende:
Nathanael heeft Nena bovenaan het lijstje staan van mensen die hij eruit wil stemmen en dan Sylvia.
"Huub niet ? " vraagt Bart.
Nathanael : "Daar doe ik geen uitspraak over "
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef happyme28 het volgende:
Maar het is lekker zeg: als je er dus niet uit wilt, moet je keihard zeggen dat je naar huis wilt en dan kun je er dus niet uitgestemd worden????
Ilona mag niet, maar als niemand haar nu moet en dan mag je haar niet eruit stemmen. Wat achterlijk!!
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef happyme28 het volgende:
Maar het is lekker zeg: als je er dus niet uit wilt, moet je keihard zeggen dat je naar huis wilt en dan kun je er dus niet uitgestemd worden????
Ilona mag niet, maar als niemand haar nu moet en dan mag je haar niet eruit stemmen. Wat achterlijk!!
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef avonne het volgende:
Boer, Nel en troef
De Boer en Nel
zijn de sterksten in het spel
Maar wie heeft de regels gesnopen?
Hoe je een unanieme wegstemming kunt ontlopen?
Die troef mag je nooit onthullen
want door erover te lullen
wordt de list doorschouwd
Hou die troef dus in je mouw
ik wil alleen effe opscheppen dat ik het al eerder door had dat je zo nooit weggestemd kunt wordenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:00 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog vroeg... ik snap het niet.![]()
Door te zeggen dat je weggestemd wil worden?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil alleen effe opscheppen dat ik het al eerder door had dat je zo nooit weggestemd kunt worden![]()
Het is wel een risicovolle speltechniek.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef avonne het volgende:
Je moet het dan natuurlijk wel overtuigend spelen. Paar huilbui/heimwee buien erbij en zo.
maar dat zou pas weer een maand later zijn...en dan kan er alweer zoveel veranderd zijn...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel een risicovolle speltechniek.
En als andere het doorkrijgen, kan het wel eens een echte exit tot gevolg hebben.
volg de streams sinds Huubs uitbarsting, dus (nog) geen echte die-hard...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
gaat nergens meer over he.
van mij mogen ze natasia best op die manier eruit werken, want ze wil zelf er echt niet uit.
edit: misschien is het zelfs de enige manier om haar eruit te krijgen. misschien dat de redactie daarom zo moeilijk doet?
ik heb het gezien op de streams dat juist Natasia iets in het boekje van Bart wou schrijven maar dat Bart dat abslouut niet wou hebben hij pakte het boekje gauw van haar af voor dat ze er wat in kon schrijvenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
volg de streams sinds Huubs uitbarsting, dus (nog) geen echte die-hard...
maar wil toch wat kwijt wat dit betreft:
Ik denk dat Bart via zijn Sudoku-boekje aan Natasia heeft proberen te seinen dat zij zgn wil blijven, zodat de anderen haar er kunnen gaan uitstemmen, zgn onvrijwillig, dus zonder financiële gevolgen.
Het was toch na de bank/sudoku-sessie van Bart en Natasia dat zij begon over een weekje en nog langer willen blijven?
Dat idee had ik ook. Hij zei daar wil ik geen gezeik mee ofzo.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:18 schreef elsie het volgende:
[..]
ik heb het gezien op de streams dat juist Natasia iets in het boekje van Bart wou schrijven maar dat Bart dat abslouut niet wou hebben hij pakte het boekje gauw van haar af voor dat ze er wat in kon schrijven
bart kon het nog verbergen door ondertussen een sudoku te maken...op het moment dat natasia wil gaan schrijven wordt het wel erg opvallend...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:18 schreef elsie het volgende:
[..]
ik heb het gezien op de streams dat juist Natasia iets in het boekje van Bart wou schrijven maar dat Bart dat abslouut niet wou hebben hij pakte het boekje gauw van haar af voor dat ze er wat in kon schrijven
"achter" denkt dat blijkbaar ook, want ze zijn aangesproken over "berichten via het sudokuboekje" vanmorgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
volg de streams sinds Huubs uitbarsting, dus (nog) geen echte die-hard...
maar wil toch wat kwijt wat dit betreft:
Ik denk dat Bart via zijn Sudoku-boekje aan Natasia heeft proberen te seinen dat zij zgn wil blijven, zodat de anderen haar er kunnen gaan uitstemmen, zgn onvrijwillig, dus zonder financiële gevolgen.
Het was toch na de bank/sudoku-sessie van Bart en Natasia dat zij begon over een weekje en nog langer willen blijven?
ja preciesquote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Hij zei daar wil ik geen gezeik mee ofzo.
is hier toch gewoon hetzelfdequote:Op maandag 15 januari 2007 11:23 schreef 2live het volgende:
dat was wel een voordeel bij BB met nomineren dat daar vantevoren niet overgesproken mocht worden...dan had je dit soort stemafspraken niet.
De lol is er voor ons toch af als Natasia straks gaat, omdat ze er zelf uitgestemd wil worden.
NL vind het ook een slechte mix, hij pakt nu een ander plaatje stopt ermeequote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef partyyboyy het volgende:
kutmuziek zeg!
Huub heeft iig pianoles en Bart + NL zitten een potje te schaken en wat "Frans" te lullenquote:
Dank je wel. Dan heb ik iig de goede streams aan. Maar de rest? Brian is "ziek".quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft iig pianoles en Bart + NL zitten een potje te schaken en wat "Frans" te lullen
Nena en Ilona ook gespot!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan heb ik iig de goede streams aan. Maar de rest? Brian is "ziek".
Die hebben rijles.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef demins het volgende:
Ik ben Sylvia en Natasia dus kwijt!
ja, irl had ze allang de zak gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Dat werktempo van die huishoudster is wel erg traag.
Dat kwam omdat ze het te goed had geleerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:59 schreef 2live het volgende:
dat gaat nog wel ff duren dan....theorie was niet haar sterkste kant.
Die zakt wel een paar keer expres.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft (in navolging van Nathanael) realisatiemomenten gehad.
Want iemand in Maarsen kocht een brood bij de bakker.
Ze gaat voor haar theorie en haar rijbewijs, en als dat klaar is, is het okay (zegt ze).
Idd, dat had ie samen met NL afgesproken afgelopen donderdagavond, NL zou ook stoppenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
Ik dacht dat Bart vandaag zou stoppen met roken?
Ik zie hem net weer roken!
Wat doet hij toch altijd wat hij zegt.![]()
Nee, op een ander kankeren, dat kan hij wel goed.
last van selectief geheugen, denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat had ie samen met NL afgesproken afgelopen donderdagavond, NL zou ook stoppen
Dan denkt hij niet helder meer, als er iemand voor de winst gaat, is het wel Nathanael (en Sylvia).quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef 2live het volgende:
Bart denkt dat Nl eruit wil
toch is het in mijn ogen merkwaardig dat het 'vrijwillig' eruit laten stemmen beboet wordt met die 10k (zoals dat in het jargon heet...)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
[..]
"achter" denkt dat blijkbaar ook, want ze zijn aangesproken over "berichten via het sudokuboekje" vanmorgen.
Ze ontkennen, maar het maakt verder niet uit. In de sportzaal zaten ze het eruit stemmen ook te bespreken. Natasia is te dom om het spel mee te spelen. Van morgen zei Bart "ik stem je eruit", antwoordt zij "dankjewel" met een blije lach.
Van de talpa site:quote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
Dan denkt hij niet helder meer, als er iemand voor de winst gaat, is het wel Nathanael (en Sylvia).
Hij probeert de redaktie een beetje te zieken volgens mij, omdat hij het er niet mee eens is dat ze Natasia er niet uit mogen stemmen.quote:"Wat nou als je wil winnen hè, dan zeg ik gewoon elke keer aan het begin van de maand: Stem me er maar uit. Dan blijf ik dus tot het einde, want dat mag blijkbaar niet.”
lag om 10 uur nog in bed ...maar blijkt ziek te zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 12:16 schreef crohntje het volgende:
HalloWelke regel heeft Brian overtreden?
![]()
Echt grappig, hij wilde geen nieuw eten voor nataasia meenemen omdat er geen geld binnenkwamquote:Op maandag 15 januari 2007 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Carlos heeft het over openstaande facturen.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
de werkster gaat naar hintergarten, ken je dat niet ?
nou, zegt ilona, komt me zo bekend voor....
ja, zegt de werkster, dat is de achtertuin...
Mwah aan zijn auto te zien zal hij niet te klagen hebben. Maarja je ziet nu wel dat het een echte zakenman is. Hij neemt geen nieuw eten mee zolang er niet betaald is.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
wie weet wat dat kost, die trainingen van carlos.
gister op tv wilde hij het niet zeggen, en dat eten van natasia is ook elke week.
Dat zal behoorlijk aantikken.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaa zegt haar theorieboek kwijt te zijn. Dan gaat ze het ook niet leren.
Beetje doorzichtig om op deze manier expres te zakken en zo langer te kunnen blijven.
ze zei; deze maand sta je nog wel op mijn lijstje, volgende maand denk ik niet meer...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef crohntje het volgende:
Huub wil alleen Natasia eruit. Nena zegt dat ze Huub er niet uit wil; jij bent best wel grappig, zegt ze![]()
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.quote:[b]Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Mwah aan zijn auto te zien zal hij niet te klagen hebben.
Ik zat ook stiekem op de porsche site te spieken en stond daar idd ook wel van te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef Wireless het volgende:
[b]
[..]
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.
Ken mensen die in goedkopere huizen wonen![]()
ik denk dat je al een aardig begin hebt met alleen maar linda de mol te trainen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat ook stiekem op de porsche site te spieken en stond daar idd ook wel van te kijken.
Ik wordt ook maar sport instructeur denk ik..
Ok.. Dan ga ik zo linda maar even bellen en zeggen dat ik het voor 2/3 van zijn prijs doe. Moet werken lijkt me...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat je al een aardig begin hebt met alleen maar linda de mol te trainen.
Die traint hij 3 keer in de week, bij haar thuis.
net als de weegschaal vorige week "kwijt" wasquote:Op maandag 15 januari 2007 12:33 schreef bosb het volgende:
[..]
De redactie heef haar boek verstopt. Erg goedkope truc idd.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef Wireless het volgende:
[b]
[..]
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.
Ken mensen die in goedkopere huizen wonen![]()
om 2 uur naar het zkhquote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef bosb het volgende:
Wanneer mag trouwens het gips van nena eraf?? was vandaag toch?
FLAUWWWWWWWWWWW !!! redaktie mag er iemand meeeeequote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
mag niemand mee!
ik zie het al, er is gisteren een compilatie geweestquote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
Is er gisteren een uitzending geweest?
Ik heb het al 2 keer in andere topics gelezen
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
Is er gisteren een uitzending geweest?
Ik heb het al 2 keer in andere topics gelezen
Mooi, eruit stemmen dus, onder het mom van hup naar je "kiddy`s" toe.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef crohntje het volgende:
Volgens mij mag ze wel uitgestemd worden maar haar inzet krijgt ze niet terug
ze hopen denk ik op een romance met Sylviaquote:Op maandag 15 januari 2007 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat de bewoners geen bezoek mochten?
Die instructeur is al een uur klaar![]()
Wilgo is geen sportinstructeur en al helamaal niet van linda de mol. Dat is carlos juist.....quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef pronkjewail het volgende:
Als Wilgo sportinstructeur is (oa van Linda de Mol) WAAROM heeft dat mens dan welooit Carlos nodig????
Geen wonder dat Wilgo niet in haar 'ik kan mijn doelen thuis niet behalen'zielige act trapt!!!!!
wilgo sportinstr. van linda de mol? Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef pronkjewail het volgende:
Als Wilgo sportinstructeur is (oa van Linda de Mol) WAAROM heeft dat mens dan welooit Carlos nodig????
Geen wonder dat Wilgo niet in haar 'ik kan mijn doelen thuis niet behalen'zielige act trapt!!!!!
Tsja of het is haar gips dat er af mag..... Maar idd misshien is het joep, of het feit dat brain ziek op bed ligt...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze is de hele dag al aan het zingen, Huub maakt haar vrolijk.
ik denk het laatste..... het is echt een stuk relaxter kijken, zo zonder brian.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja of het is haar gips dat er af mag..... Maar idd misshien is het joep, of het feit dat brain ziek op bed ligt...
Die Huub laat gewoon in zijn eentje alle vrouwen stralen in dat huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze is de hele dag al aan het zingen, Huub maakt haar vrolijk.
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
*MUTE*
Kan het geluid al weer aan? ik durf niet te luisterenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
*MUTE*
Oeps foutje, even te snel gelezen! Vond het ookal erg vreemd...Sorry!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
wilgo sportinstr. van linda de mol? Hoe kom je daar nu bij?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
Kan het geluid al weer aan? ik durf niet te luisteren
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Wireless het volgende:
[..]
Die Huub laat gewoon in zijn eentje alle vrouwen stralen in dat huis.
Lig constant in een deuk om die jongen hier![]()
Niet zozeer supermarkt alswel in elke omgeving waar met een voorraad gewerkt wordt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef snkr-xxx het volgende:
fifo is een algemeen bekende afkorting. en idd voor first in, first out. al is dit meer supermarktjargon en zij gebruiken het inderdaad totaal verkeerd.
Idd. Gewoon eruit stemmen. Ze heeft zelf haar inleg verspeelt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Mooi, eruit stemmen dus, onder het mom van hup naar je "kiddy`s" toe.
Geen inleg terug.
Nieuw persoon als straf erin.![]()
precies. betekent zoveel als eerst de ouwe melk verkopen dan pas de nieuwe. In de personeelswereld is het Last in, First out of First in, Last out.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef snkr-xxx het volgende:
fifo is een algemeen bekende afkorting. en idd voor first in, first out. al is dit meer supermarktjargon en zij gebruiken het inderdaad totaal verkeerd.
Fifo is idd de bestaande afkorting van "first in, first out"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Gut, de foutieve uitdrukking "first in, first out" heeft zelfs al een coole afkorting gekregen: "fifo"
Als het werkelijk een uitdrukking zou zijn, zou het dus Lifo moeten zijn
Ik typ het op die manier veel sneller. meer gemakzucht van mij dus. Waarom anderen het gebruiken weet ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
NL is gewoon lekker kort. Voor mij heeft het niks met humor te maken, wel luiheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
Punt NL = daar kwam hij zelf mee "zo noemen mijn vrienden mij"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
bol.com en .nl willen bitterkoekje eruitquote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
hij heeft het anders altijd over Huub!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.
* Leandra vermoedt dat het ontstaan is omdat het ooit een patsertje was dat alleen maar over .nl dingen kon lullen en dan gaan andere mensen je al snel noemen waar jij het altijd over hebt. Het valt dus nog mee dat hij gewoon .nl genoemd wordt en niet fok.nl
Ik denk dan ook dat dat de nieuwe nickname wordt die zijn "vrienden" in de buitenwereld hem gaan gevenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef bosb het volgende:
Eingelijk moet nena nu nog even langs brian lopen en roepen "Als je niet ziek was had je meegemogen" kijken hoe ziek hij dan is..
Ken je die mop van die 2 DGK-bewoners die naar het Kürhaus gingen?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef it_was_me het volgende:
BTW is er iemand in de buurt van het kurhaus geweest zaterdag? Je hoort er zo weinig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qua horeca etc. is het wel een goede uitdrukking trouwens....was al gezegd, oepsquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Gut, de foutieve uitdrukking "first in, first out" heeft zelfs al een coole afkorting gekregen: "fifo"
Als het werkelijk een uitdrukking zou zijn, zou het dus Lifo moeten zijn
quote:
Hier heeft ook dat gesprek van vannacht mee te maken. Het schijnt zo te zijn dat .nl of .nl en bart vannacht nog een gesprek gehad hebben...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Kleine update voor degenen die de COS pas later lezen...
Nel heeft een lijstje gemaakt met wie hij eruit wil stemmen en heeft het lijstje "perongeluk" laten liggen.
bovenaan staat Sylvia en tweede staat Nena.
Volgens Ilona heeft hij dat lijstje expres laten liggen zodat Sylvia, Nena, Ilona en Huub dan boos zouden worden en hem eruit zouden stemmen. Volgens Ilona wil hij graag naar huis.
Aangezien hij dat lijstje schreef NADAT Bart zei "ik stem je eruit" zou het best kunnen.
Dan heeft hij dat een stuk handiger geregeld dan Natasiaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Nel heeft een lijstje gemaakt met wie hij eruit wil stemmen en heeft het lijstje "perongeluk" laten liggen.
Volgens Ilona heeft hij dat lijstje expres laten liggen zodat Sylvia, Nena, Ilona en Huub dan boos zouden worden en hem eruit zouden stemmen. Volgens Ilona wil hij graag naar huis.
Aangezien hij dat lijstje schreef NADAT Bart zei "ik stem je eruit" zou het best kunnen.
Doe je ook ff updates bijwerken? bvbdquote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Niet echt als dit al zo bekend is bij de bewoners.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat een stuk handiger geregeld dan Natasia![]()
wanneer komt Judith weer?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
De kerels hebben nog helemaal niet geoefend met de stemoefeningen toch?
góóóórquote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef 2live het volgende:
brian, vetklep, drinkt eerst uit de fles en zet hem daarna terug in de koelkast.
Over een paar dagen is iedereen ziek...
poging tot doodslag, lijkt mij...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef avonne het volgende:
[..]
góóóórvalt dat niet onder vergiftiging cq "fysiek geweld"?
Smerig mannetje, doet ie expres om de anderen ook ziek te laten worden.....quote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef 2live het volgende:
brian, vetklep, drinkt eerst uit de fles en zet hem daarna terug in de koelkast.
Over een paar dagen is iedereen ziek...
niet dus, ze gaat haar jas pakken, om naar buiten te gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 14:44 schreef avonne het volgende:
Anita, de kapster?
ik heb ze nog niet in beeld gezien, of wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
Gesprek met Anita.
Is zij van de redactie ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet in beeld gezien, of wel?
Dan zal het ws. wel iemand van de redactie kunnen wezen, anders zou die stream niet afgeschermd zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet in beeld gezien, of wel?
Haha ja dat viel mij ook op.. Sukkel.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef crohntje het volgende:
Nena is naar het ziekenhuis en Brian is weer uit bed![]()
T begint kwa verveelsfeer en ge-ijsbeer wat op BB6 te lijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef crohntje het volgende:
Retespannend allemaal in dat huis...My God hoe houd je dat vol, dat lamlendige gedoe! Ik zou hardschreeuwend gek worden daar![]()
In de kantinequote:
Volgens mij zit er een boggeltje in.....verkeerd gezet....quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Die pols ziet er nog niet helemaal gezond uit.. geloof ik.
quote:
Wel vreemd dat het nu niet uitgezonden mag worden? Het is toch dezelfde psych als toen die zondagavond met Bart en Brian? (ik wist haar naam niet precies meer, daarom twijfelde ik of dit misschien iemand anders was)quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef happyme28 het volgende:
Anita is overigens de psycholoog! Ze moeten allemaal deze week op gesprek. Een deel (bijv. Ilona) is vorige week al geweest.
ROFL ... ja, ik hoorde Carlos ook vandaag. Om te gillen dat het rechtstreeks werd uitgezonden.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien is de kapper vandaag niet gekomen omdat daar ook nog enkele factuurtjes openstaan![]()
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruitquote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ROFL ... ja, ik hoorde Carlos ook vandaag. Om te gillen dat het rechtstreeks werd uitgezonden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruit![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruit![]()
Saoto soep isquote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
Uw zoekbewerking - souto soep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
bestaat dit wel ?![]()
Niet in Windows nee......wel op Internetquote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
Uw zoekbewerking - souto soep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
bestaat dit wel ?![]()
quote:
Wat kan jij zeuren zeg, kan je niet beter eens wat anders gaan doen dan de COS vol typen met je frustraties over DGK?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou de hele middag naar Nena zitten kijken die haar pols van dichtbij bestudeert ?![]()
Dat kan toch niet. Stel je voor dat ze slaagt. Dan kan ze al practijk doen. Dan is ze er veel te snel uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
In plaats dat dombo nou haar Theorielessen gaat leren.....gaat ze receptjes zitten tikken....![]()
Leuke kraaiquote:
quote:
off T: waarom 1, 3 , 4 ???quote:
Dat is nieuw, dat is de huidige stream die ik luister.quote:
Leuk en origineel bedachtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is nieuw, dat is de huidige stream die ik luister.
Binnenkort de stream die op dat moment het meest wordt beluisterd.
Zie, Nasty mute
Wat een crea fondstquote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is nieuw, dat is de huidige stream die ik luister.
Binnenkort de stream die op dat moment het meest wordt beluisterd.
Zie, Nasty mute
En straks weer zaniken dat haar recept integraal op Internet staat...quote:
<dus>quote:
Als het jou niet aanstaat, lees je het gewoon niet he......heeeeeeeeel eenvoudig.....quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat kan jij zeuren zeg, kan je niet beter eens wat anders gaan doen dan de COS vol typen met je frustraties over DGK?![]()
Zeiden ze wat ik net zei ?quote:
dus : vooral doorgaanquote:
Hij zit te wachten tot Nena komt vragen hoe hij het maakt!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit loverboy daar te sniffen? Toen Nena weg was mankeerde hem ook niets.
5quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.
* Leandra vermoedt dat het ontstaan is omdat het ooit een patsertje was dat alleen maar over .nl dingen kon lullen en dan gaan andere mensen je al snel noemen waar jij het altijd over hebt. Het valt dus nog mee dat hij gewoon .nl genoemd wordt en niet fok.nl
morgenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Natasiaaaaa nog niet één keer gehoord over haar zoontje. Die moest toch naar ziekenhuis vandaag?
Valt mij ook zo op dat ze steeds meer neuro trekjes krijgt. Kan ze niet eens een dagje naar de balearen met haar allerliefste zonder camera's? FF lekker zonnetje erop en bijtanken. Dan weer terug komen als de niveaubewaaksterquote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef farceman het volgende:
Die ilona staat zo stijf van de spanning he
En met wat voor iets simpels ben jij bezig?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
tvp
afkicken van Satanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En met wat voor iets simpels ben jij bezig?
neequote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Natasiaaaaa nog niet één keer gehoord over haar zoontje. Die moest toch naar ziekenhuis vandaag?
= een vechtsportquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa wil weer sudou'en met Boer Bart. Is dat geheimtaal voor berichtjes uitwisselen?
Kippenboutjes ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
koekenpan = één woord
Die is nog niet terug joh, Almere --> Groningen (dus die hebben geen afspraak om 08.00), onderzoek en dan weer Groningen --> Almere...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat nou iets officieels geworden? Natasia gaat eruit als ze haar rijbewijs heeft...??? Weet Wilgo dat ook? En de redactie...??? En hoe dan???quote:Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef demins het volgende:
Het wordt een of ander compromis (erin blijven tot ze haar rijbewijs heeft of iets dergelijks) waar Natasia zich als het zover is niet aan gaat houden. En dan weer van voren af aan. Het is haar modus operandi.![]()
Die hoopt denk ik stiekem dat ze zakt. Hoeft ze ook niet in zijn wagen te rijden.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat nou iets officieels geworden? Natasia gaat eruit als ze haar rijbewijs heeft...??? Weet Wilgo dat ook? En de redactie...??? En hoe???
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat Brian een flink strafblad heeft in Bonaire...
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |