Ken je die mop van die 2 DGK-bewoners die naar het Kürhaus gingen?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef it_was_me het volgende:
BTW is er iemand in de buurt van het kurhaus geweest zaterdag? Je hoort er zo weinig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qua horeca etc. is het wel een goede uitdrukking trouwens....was al gezegd, oepsquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Gut, de foutieve uitdrukking "first in, first out" heeft zelfs al een coole afkorting gekregen: "fifo"
Als het werkelijk een uitdrukking zou zijn, zou het dus Lifo moeten zijn
quote:
Hier heeft ook dat gesprek van vannacht mee te maken. Het schijnt zo te zijn dat .nl of .nl en bart vannacht nog een gesprek gehad hebben...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Kleine update voor degenen die de COS pas later lezen...
Nel heeft een lijstje gemaakt met wie hij eruit wil stemmen en heeft het lijstje "perongeluk" laten liggen.
bovenaan staat Sylvia en tweede staat Nena.
Volgens Ilona heeft hij dat lijstje expres laten liggen zodat Sylvia, Nena, Ilona en Huub dan boos zouden worden en hem eruit zouden stemmen. Volgens Ilona wil hij graag naar huis.
Aangezien hij dat lijstje schreef NADAT Bart zei "ik stem je eruit" zou het best kunnen.
Dan heeft hij dat een stuk handiger geregeld dan Natasiaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Nel heeft een lijstje gemaakt met wie hij eruit wil stemmen en heeft het lijstje "perongeluk" laten liggen.
Volgens Ilona heeft hij dat lijstje expres laten liggen zodat Sylvia, Nena, Ilona en Huub dan boos zouden worden en hem eruit zouden stemmen. Volgens Ilona wil hij graag naar huis.
Aangezien hij dat lijstje schreef NADAT Bart zei "ik stem je eruit" zou het best kunnen.
Doe je ook ff updates bijwerken? bvbdquote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef avonne het volgende:
Niet echt als dit al zo bekend is bij de bewoners.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat een stuk handiger geregeld dan Natasia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |