quote:
Wel vreemd dat het nu niet uitgezonden mag worden? Het is toch dezelfde psych als toen die zondagavond met Bart en Brian? (ik wist haar naam niet precies meer, daarom twijfelde ik of dit misschien iemand anders was)quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef happyme28 het volgende:
Anita is overigens de psycholoog! Ze moeten allemaal deze week op gesprek. Een deel (bijv. Ilona) is vorige week al geweest.
ROFL ... ja, ik hoorde Carlos ook vandaag. Om te gillen dat het rechtstreeks werd uitgezonden.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien is de kapper vandaag niet gekomen omdat daar ook nog enkele factuurtjes openstaan![]()
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruitquote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ROFL ... ja, ik hoorde Carlos ook vandaag. Om te gillen dat het rechtstreeks werd uitgezonden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruit![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tja, dit programma kost meer dan het opbrengt. Stekker eruit![]()
Saoto soep isquote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
Uw zoekbewerking - souto soep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
bestaat dit wel ?![]()
Niet in Windows nee......wel op Internetquote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
Uw zoekbewerking - souto soep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
bestaat dit wel ?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |