Dan zal het ws. wel iemand van de redactie kunnen wezen, anders zou die stream niet afgeschermd zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet in beeld gezien, of wel?
Haha ja dat viel mij ook op.. Sukkel.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef crohntje het volgende:
Nena is naar het ziekenhuis en Brian is weer uit bed![]()
T begint kwa verveelsfeer en ge-ijsbeer wat op BB6 te lijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef crohntje het volgende:
Retespannend allemaal in dat huis...My God hoe houd je dat vol, dat lamlendige gedoe! Ik zou hardschreeuwend gek worden daar![]()
In de kantinequote:
Volgens mij zit er een boggeltje in.....verkeerd gezet....quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Die pols ziet er nog niet helemaal gezond uit.. geloof ik.
quote:
Wel vreemd dat het nu niet uitgezonden mag worden? Het is toch dezelfde psych als toen die zondagavond met Bart en Brian? (ik wist haar naam niet precies meer, daarom twijfelde ik of dit misschien iemand anders was)quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef happyme28 het volgende:
Anita is overigens de psycholoog! Ze moeten allemaal deze week op gesprek. Een deel (bijv. Ilona) is vorige week al geweest.
ROFL ... ja, ik hoorde Carlos ook vandaag. Om te gillen dat het rechtstreeks werd uitgezonden.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien is de kapper vandaag niet gekomen omdat daar ook nog enkele factuurtjes openstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |