abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45531001
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:46 schreef pberends het volgende:

6 meter zeespiegelstijging (als bijvoorbeeld de Noordpool compleet gesmolten is) wat zeker haalbaar is in 50 jaar.
dan zit ik nog lekker droog hier in de achterhoek
pi_45531662
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dan zit ik nog lekker droog hier in de achterhoek
Ik ook, buurman.
Graag op anoniem
pi_45531730
oja gisteravond eindelijk eens Metropolis gezien. Weer een bijzondere film van grootmeester Fritz Lang. Een prachtig muzikaal alsmede een visueel futuristisch plaatje.

Cijfer: 8,5
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:39:03 #124
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45532974
Dan verdrink ik nog liever.
pi_45538295
Bonnie and Clyde (Penn, 1967)



Heerlijke film met een prima cast en leuke personages, typisch past er in deze film ook een rol zoals die van de irritante Blanche. Mooie setting en een prima soundtrack. De eindscene is meesterlijk, ook al zie je deze wel aankomen.

Cijfer: 8,3
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:39:15 #126
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_45543070
Deliver Us From Evil(2006)



Deze documentaire gaat over 'n priester die jarenlang verschillende kinderen heeft misbruikt.De kerk wist hier vanaf en deed er nooit wat aan.Ik wilde deze film eigenlijk niet zien,omdat ik dacht de makers enkel één kant van 't verhaal zouden laten zien,maar verrassend genoeg wilde de priester in kwestie ook aan de documentaire meewerken.Ik was erg onder de indruk van deze film,niet alleen als de vele slachtoffers aan 't woord zijn,maar ook de dader zelf.Als je hem hoort praten,ben je sterk geneigd te zeggen dat deze man nooit uit de gevangenis vrijgelaten had mogen worden.Ook aan de misselijkmakende rol van de kerk word ruim aandacht besteed.Ook al weet je dat dit soort dingen gebeuren,blijft dit een vrij shockerende documentaire.
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_45543996
SEVERANCE

CREEP regisseur Smith overtreft zijn vorige film die ik ook goed vind maar deze heeft net ff wat meer

Uitstekende horror met goed getimede humor

Aanrader



pi_45547602
RED HEAT

Na CHAINED HEAT zit La Blair weer achter tralies in deze leuke wipflick wat gezien word als een sequel op die film

Leuk maar niet de allerbeste Women-In-Prison movie



  zondag 21 januari 2007 @ 00:10:29 #129
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45548762
Night at the Museum

Vind er geen zak aan. kinderfilm.
Knappe acteurs hoeven niet te kunnen acteren of een originele rol neer te zetten.
Nieteens waard voor een toch al saaie avond.
If I had a Hammer...
  zondag 21 januari 2007 @ 00:25:11 #130
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_45549137
The Illusionist (Neil Burger, 2006)
Mooi staaltje vakmanschap van zo ongeveer iedereen die aan de film meegewerkt heeft. De film ziet er erg mooi uit, het acteerwerk is sterk, met name van Edward Norton en de muziek is misschien wel de beste filmscore van het afgelopen jaar. Het verhaal weet genoeg mysterie op te roepen om de kijker tot het einde geboeid te houden. Het einde zat er wel een beetje aan te komen, maar dit doet eigenlijk geen afbreuk aan de film. ****

Saw III (Darren Lynn Bousman, 2006)
Best aardige derde deel in de Saw-reeks. De film heeft niet zo veel nieuws te beiden, maar het concept blijft wel overeind. De sadistische spelletjes en mechanismen zorgen voor genoeg "vermaak" om de film interessant te houden. De film bevat, zeker naar het einde toe, alleen wel een overdaad aan uitleggende flashbacks. ***
  zondag 21 januari 2007 @ 02:06:50 #131
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45550801
Even een kopie van mijn recensie van The Illusionist van mijn weblog. Plaats m even hier, is wel wat langer.
Maar aangezien het met mijn opleiding etc te maken heeft, even kijken wat kritische reacties opleveren.

The Illusionist (2006) Mystery/Drama
Regisseur: Neil Burger. Cast: Edward Norton, Jessica Biel, Paul Giamatti, Rufus Sewell e.a.


Wenen, begin twintigste eeuw. Een boerenzoon en een toekomstig hertogin beginnen een onmogelijke liefde.
Ze vluchten in de magie van de boerenzoon, maar ze worden gesnapt en uit elkaar gedreven. Jaren later keert hij terug als Eisenheim de illusionist. Hij doet iedereen versteld staan met zijn illusiies, zo ook een oude bekende, zijn vroegere vriendin die inmiddels hertogin is en op het punt staat te trouwen met de arrogante kroonprins Leopold. De twee groeien, tot ergernis van Leopold, weer naar elkaar toe. Hij stuurt de corrupte hoofdinspecteur Uhl op hem af, maar weet hij het mysterie wat aan het ontstaan is te ontcijferen?


'Eisenheim the illusionist' is een kort verhaal van schrijver Steven Millhauser. Een verhaal wat zo uit een sprookjesboek weg gelopen kan zijn, want dat is het verhaal over een illusionist, een muze en een slechte prins eigenlijk. Maar dan wel een heel mooi en toch ook donker sprookje.
Vanaf het begin is de toon gezet, als we in een groezelig theater Eisenheim in opperste concentratie een geest te voorschijn zien toveren, bekruipt gelijk een onbehagelijk gevoel. Er ontstaat wat rumoer en hoofdinspecteur Uhl besluit in te grijpen. Erg veel tijd krijgen we niet om het allemaal te bevatten, omdat we door middel van de voice-over van Uhl terug gevoerd worden naar de jeugdige jaren van EIsenheim.

Uhl, gestalte gegeven door (ja daar is ie weer) de altijd meer dan degelijke Paul Giamatti (American Splendor, Lady In The Water) is de centrale figuur die de film verbindt.En met hem proberen wij het mysterie dat uitgesponnen wordt te ontrafelen. In een film, waarin illusie een zeer voorname rol speelt, mogen filmische middelen natuurlijk niet ontbreken. Naast de eerder genoemde grauwe sfeer, die zorgt voor een constante dreiging, kunnen we onze ogen uitkijken. Het is dus niet altijd nodig, om groots uit te pakken om een visueel plaatje te maken. Hier moet echter wel bij gezegd worden dat de plaats van handeling overal had kunnen zijn, want als kijker heb je niet het idee dat het zich allemaal in Wenen afspeelt.

Dit is echter slechts een van de weinige minpunten van de film, want buiten de wat eendimensionale slechterik, de kroonprins Leopold, valt er weinig op de film aan te merken. De rollen zijn goed bezet. Zo speelt Edward Norton (American History X, Fight Club) het zeer ingetogen hoofdpersonage Eisenheim. Die ondanks zijn wat mysterieuze kanten toch veel sympathie opwekt bij de kijker. Daarnaast valt Jessica Biel (Blade: Trinity, The Texas Chainsaw Massacre) een positieve zin op. Zij speelt de in tweestrijd verkerende Sophie. ZIj zit in tweestrijd tussen het keurslijf waarin zij zich bevind als liefje van de kroonprins, en de gevoelens voor jeugdliefde Eisenheim. Voeg daarbij de eerder genoemde rol van hoofdinspecteur Uhl aan toe, en je hebt een uitstekende cast. Die goed uit de voeten kan met het twintigste eeuwse sprookje.

De film duurt een kleine twee uur, maar voelt veel korter aan, aangezien erg makkelijk wegkijkt. Dat terwijl je als kijker wel je concentratie erbij moet houden, want je wordt meerdere malen op het verkeerde been gezet.
Naarmate het einde dichterbij komt, wil je er achter komen hoe de vork in de steel zit. En of alles nog allemaal goed komt met Eisenheim. En als het einde dan echt nadert, wordt je alsnog verrast door de manier hoe het in elkaar steekt. Ookal kan het zijjn dat dit misschien toch in de lijn der verwachting ligt, maar misschien is dat wel een illusie?

The illusionist is een film, die niet erg lang zal blijven hangen, maar bied wel een zeer mooie kijkervaring. En zal je met een goed gevoel de bioscoopzaal doen verlaten.

***1/2
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_45551061
BORAT: CULTURAL LEARNINGS OF AMERICA FOR MAKE BENEFIT GLORIOUS NATION OF KAZAKHSTAN

Who is this woman you have shrunk?

2e x

Na hem in de bios te hebben gezien dacht ik 'leuk voor één keer'

NOT!
  zondag 21 januari 2007 @ 04:01:33 #133
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_45551656
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
SEVERANCE

CREEP regisseur Smith overtreft zijn vorige film die ik ook goed vind maar deze heeft net ff wat meer

Uitstekende horror met goed getimede humor

Aanrader

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke film met een flinke dosis humor.
Wist je trouwens, dat na een onthoofding de hersenen van het slachtoffer nog enige tijd functioneren? Marie-Antoinette zag zo haar eigen romp op het schavot.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_45555012
Il Conformista (The Conformist) (Bertolucci, 1970)



Meesterwerkje van Bertolucci, overtuigend acteerwerk en een prachtige setting. Camerawerk en fotografie zijn meesterlijk gedaan.

Cijfer: 8,7


Chinatown (Polanski, 1974)



De beste film allertijden voor mij, blijft na zoveel kijkbeurten nog steeds fascinerend en geniaal om te zien, elke keer kom je weer leuke details tegen die deze film fantastisch maakt. Genieten!!!

Cijfer: 9,5
  zondag 21 januari 2007 @ 12:44:04 #135
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_45555543
Geef em dan een 10 mejong.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:58:50 #136
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_45556004
The China Syndrome, die ik al een tijdje geleden zag was erg tof. Na wat speurwerk bleek dat een paar facetten van de film wel wat ongeloofwaardig waren, maar dat doet verder niet zoveel af aan de ervaring. Solide thriller met meerdere boodschappen die geen seconde verveelt ondanks het lage tempo. Vervalt niet in cliche's (moest wel de hele tijd aan Anchorman denken ) en een puike performance van Lemmon. Aanrader. ****

Perfume was een prima boekverfilming. Muziek was een pluspunt evenals de productie, maar het overdonderde nergens omdat het vrij sloom ging. Jammer dat de beste scène van de film zo ontzettend afgezwakt is in vergelijking met het boek. Begrijpelijk, maar erg jammer. Whishaw was trouwens wel een goeie cast. ***½

Er zijn veel redenen om I Kina Spiser de Hunde een unieke film te noemen. De sterkste wat mij betreft was dat de film het voor elkaar kreeg om enige sympathie in mij op te wekken voor het eigen systeem van goed en kwaad. De vergelijking met lock stock e.d. is begrijpelijk maar wel wat kort door de bocht. Prima film met een erg verfrissende invalshoek. ****
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_45556412
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:44 schreef cwk het volgende:
Geef em dan een 10 mejong.
een tien voor een film kan niet naar mijn inziens
pi_45556579
Ik ben grote fan van zowel Polanski als Nicholson, maar Chinatown deed me helemaal niks.

Misschien maar eens herkijken binnenkort...
  zondag 21 januari 2007 @ 13:17:35 #139
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45556615
Uzak (Distant) (N B Ceylan, 2002)



Won de Grand Prize op Cannes, en dat voor een simpel filmpje dat gewoon in de woning van de regisseur is gefilmd, met hulp van een aantal vrienden. Het is meteen al dudielijk tezien dat Ceylan een fotografie-achtergrond heeft, want het ziet er geweldig uit. Vooral de scenes in de sneeuw in de haven van Istanbul zijn prachtig, het stond in eerste instantie niet in eens in het script. Er is weinig dialoog, en van een plot is ook niet echt sprake, eerder een samenkomst van verschillende personages. Ceylan is duidelijk een fan van Tarkovsky (zo kijkt de hoofdpersoon Stalker), maar de symboliek etc. onbreekt hier. De schoonheid zit hem vooral in de kleine dingen, zoals de scene waarin na lang wachten eindelijk een muis wordt gevangen. Ze stoppen de muis in een plastic zak en zetten het op straat, maar als ze dan zien dat de katten erop af komen slaan ze de muis zelf maar dood, om te voorkomen dat hij langzaam door de katten wordt verslonden. Een klein meesterwerkje.

Mijn cijfer: 8,6
IMDB: 7,7
  zondag 21 januari 2007 @ 13:18:04 #140
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_45556626
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:11 schreef pascalheister het volgende:

[..]

een tien voor een film kan niet naar mijn inziens
Tja. Absolute perfectie bestaat misschien dan niet, maar als een film voor jou álles heeft. Is dat dan geen 10 waard?
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_45557062
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef cwk het volgende:

[..]

Tja. Absolute perfectie bestaat misschien dan niet, maar als een film voor jou álles heeft. Is dat dan geen 10 waard?
op de een of andere manier zie ik dat niet zo, hoe ik dat precies moet uitleggen is ook lastig. Perfectie bestaat ook niet denk ik, en dat zal ook geen enkele film kunnen halen, alleen het streven om er zo dichtbij mogelijk te komen. Maargoed andere mensen geven verschillende films 10en wat daar de gedachte van is, vind ik ook onduidelijk.
pi_45557208
Gisteravond Click gezien... In het begin was hij nog wel leuk, maar op een gegeven moment werdt het meer een drama dan een comedie. Had dit niet verwacht van Sandler. Family first..... ok
pi_45557382
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Shogo het volgende:
Crash (2004)
De film heeft wat weg van 'Magnolia' en lijkt een aantal dingen ook wel geleent te hebben daarvan. Diverse levens die op een merkwaardige wijze verbonden worden. Het acteerwerk is prima, de cinematography vond ik best goed deed me denken aan 'Collateral' en de verhalen zijn best ok (alleen werdt ik moe van al dat racisme BS). Maar 'Magnolia' vind ik eigenlijk op alle fronten beter uitgewerkt, daar 'Crash' ook probeert iets emotioneels naar boven te halen deed het mij in ieder geval weinig in tegenstelling tot 'Magnolia' die ik pakkend vondt. Daarbij vind ik 'Crash' op het einde onafgemaakt, hoogstwaarschijnlijk dat dit de bedoeling is maar dat vind ik een minpunt. Al met al is het best aardig allemaal maar wil je zo'n soort film zien neem dan 'Magnolia'.
Ik had dat onafgemaakte gevoel juist bij Magnolia. Het moest een onvergetelijke climax zijn Nou dat viel mij behoorlijk tegen. Crash daarintegen riep veel meer emotie bij me op.
pi_45557824
Blood Diamonds
Goeie, en spannende film met een boodschap.
Gaat over de Diamant crisis in Afrika en het corrupte afrika
pi_45558377
Als een 10 halen niet kan, is het dan redelijk iets te beoordelen op een schaal van 10?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zondag 21 januari 2007 @ 14:20:28 #146
13148 Shogo
Psycho...
pi_45558737
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef sadbuttrue het volgende:

[..]

Ik had dat onafgemaakte gevoel juist bij Magnolia. Het moest een onvergetelijke climax zijn Nou dat viel mij behoorlijk tegen. Crash daarintegen riep veel meer emotie bij me op.
Zo zie je maar hoe dat verschilt.
pi_45558931
CLEOPATRA JONES

Terechte blaxploitation classic met een charismatische Tamara Dobson, leuke dialogen en een goede carchase maar Tamara is geen Pam

Snel de sequel kijken

  zondag 21 januari 2007 @ 14:30:55 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_45559076
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:09 schreef Doff het volgende:
Als een 10 halen niet kan, is het dan redelijk iets te beoordelen op een schaal van 10?
Goeie vraag.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:42:25 #149
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_45559446
Letters From Iwo Jima(2006)




Eastwood's tweede deel van zijn verhaal over de slag bij Iwo Jima,maar nu uit 't oogpunt van de Japanners.Hoewel ik vind dat beide films moeilijk met elkaar te vergelijken zijn(deze film richt zich veel meer op wat er tijdens de slag gebeurde),vind ik deze film veel beter dan Flags of our Fathers.Van het verhaal tot 't acteerwerk;het is allemaal beter dan in FouF.Je leert de personages veel beter kennen in deze film,vooral naarmate de film vordert en de personages weten dat ze deze slag niet zullen overleven.Ken Watanabe word alom geprezen voor zijn,maar ik vind ook dat Tsuyoshi Ihara en vooral Kazunari Ninomiya evenveel lof verdienen.Camerawerk is net zo goed als in FouF,al zijn de beelden donkerder en grauwer van sfeer.Je ziet soms identieke scènes uit FoF,maar dan uit 't oogpunt van de Japanners.Ook het beruchte hijsen van de Amerikaanse vlag is in één van de scenes te zien.Ik vond 't wel opmerkelijk dat Eastwood de Amerikanen niet echt altijd positief afschilderde en de Japanners juist als 'n eervol volk,dat vond ik nogal gedurfd.Een mooie en aangrijpende film!


A Prairie Home Companion(2006)



Robert Altman's laatste film is gebasseerd op de gelijknamige radioshow.De film heeft 'n indrukwekkende cast(Meryl Streep,Kevin Kline,Tommy Lee Jones,Woody Harrelson,John C Reilly) en bevat af en toe hele leuke dialogen.Vooral Kevin Kline is weer eens ouderwets lekker in z'n element.Jammer genoeg zit er niet echt 'n storyline in de film.De film schijnt de sfeer van de radioshow perfect weer te geven en er zouden veel inside jokes in zitten,maar aangezien ik(en met mij volgens mij iedereen buiten de VS) niet bekend ben met de show,ging dat dus allemaal compleet aan mij voorbij.De film ademt wel 'n lekkere feelgood sfeer uit,al is 't alleen al vanwege de (live)country muziek die ontzettend vaak te horen is.Dit is zeker niet Altman's beste werk,maar nog wel 'n aardige film.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dannie_Dorka op 21-01-2007 14:50:43 ]
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  zondag 21 januari 2007 @ 17:56:13 #150
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45565629
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:39 schreef JelleS het volgende:
Dan verdrink ik nog liever.
Dan Metropolis te kijken??

Gisteren gezien:

Meshi (Repast)
Voordat ik de 3 disc set van The Masters Of Cinema kocht, had ik nog nooit een film van de in het Westen redelijk onbekende Mikio Naruse gezien. Dus het uitbrengen van de box was een uitgelezen mogelijkheid om daar verandering te brengen. Gisteren was het dus zover: m`n eerste ontmoeting met Naruse`s reportoir was een feit. En dat was geen slechte ervaring. Integendeel. Dit doet me uitkijken naar meer.

Repast vertelt, zoals veel van Naruse`s films, over het allerdaagse leven van de gewone mens. Ditmaal volgen we Michiyo (Setsuko Hara) die samen met haar man Hatsunosuke (Ken Uehara) in een buitenwijk van Osaka woont. Het huisje-boompje-beestje leven dat ze hebben begint Michiyo meer en meer tegen te staan. Het vuur is langzaam uit de relatie aan het verdwijnen en ze vraagt zich dan ook af of dit alles is dat het huwelijk en het leven als huisvrouw te bieden heeft. Ze twijfelt of ze de relatie nog moet voort zetten. Op een dag komt Hatsunosuke`s nichtje onverwacht op bezoek vanuit Tokyo. Tot haar afgunst ziet Michiyo hoe haar man meer aandacht aan z`n nichtje geeft dan aan z`n vrouw. Daarbij komt ook nog dat het nichtje Satoko haar gevoelens voor Hatsunosuke niet onder stoelen of banken steekt. Trekt Michiyo haar leventje zo nog langer? Of geeft ze er de brui aan?

Door het dagelijkse leven van de gewone mens portretteren kiest Naruse ervoor het risico te lopen dat de film saai wordt. Handig weet ie dat te vermijden, de film blijft interessant en mooi. Doordat de problemen waar de hoofdpersonages mee te maken hebben kun je je goed inleven in hun bestaan. Het acteerwerk is heel erg goed, waarbij Setsuko Hara er voor mij bovenuit steekt. Ook geven een aantal van de dialogen stof tot nadenken, de film is dus ook nu (ruim 50 jaar na `t verschijnen) nog steeds actueel en zal dat ook wel altijd blijven. Er is een goed oog voor detail waarbij het de kleine dingetjes zijn die het meeste opvallen. De manier van filmen is prachtig en rustig, het einde is mooi maar niet heel erg verassend.
Al met al een zeer mooie kennismaking met het werk van Mikio Naruse waardoor m`n nieuwsgierigheid naar meer van z`n werk is aangewakkerd.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

Vanmiddag in de bios:

Little Children
Ook Todd Field`s nieuwe film Little Children vertelt over mensen die vast zitten in dood bloedende huwelijken. Zowel Sarah Pierce (Kate Winslet) als Brad Adamson (Patrick Wilson) zijn ongelukkig in hun huwelijk. Het enige plezier dat ze hebben is wanneer ze met hun kinderen naar de locale speeltuin gaan. Daar ontmoeten ze elkaar en vallen ze als een blok voor elkaar. Ondanks dat ze beiden getrouwd zijn hunkeren ze naar elkaar. Dat wordt steeds heftiger als blijkt dat ze met hun kinderen naar het zelfde zwembad gaan. Al gauw ontmoeten ze elkaar daar iedere dag en wordt hun relatie steeds inniger. Hoe gaan ze met deze situatie om en wat doen ze met hun huwelijken? Dan is daar ook nog een de veroordeelde maar inmiddels vrijgelaten pedofiel Ronnie J. McGorvey (een sterke rol van Jackie Earle Haley) die bij z`n moeder intrekt en zorgt voor de nodige commotie in de wijk...

De manier waarop de waanhoop van hun steeds verder afglijdende relaties wordt weergeven is erg goed en het eerste deel van de film is dan ook sterk. Door het gebruik van de voice-over leren we de personages snel kennen. Maar gedurende het verdere verloop van de film gaat diezelfde voice-over steeds meer nadelig werken. Er wordt overmatig gebruik van gemaakt en iedere keer wanneer je `m weer hoort heb je een gevoel van "laat dat nou, dat hoeft niet. Zonder de voice-over is de scene veel sterker". Ik ging me er dus steeds meer aan irriteren, wat natuurlijk nooit goed is.
Ook wordt er te veel van het echte verhaal afgeweken en zijweggetjes in geslagen. Dat haalt dus onnodig het tempo uit de film. Het echte verhaal is interessant genoeg en je krijgt er makkelijk een film van gemaakt. Erg jammer dus.
Aan de andere kant is het acteerwerk heel erg sterk, waarbij Kate Winslet opnieuw een hele goede rol neerzet, de sterke Jackie Earle Haley als pedofiel opvalt en Jennifer Connely zoals altijd een genot is om naar te kijken.
Little Children is dus zeker geen slechte film, maar het is een film van `net niet`. En dat is best zonde, want hier had absoluut meer van gemaakt kunnen worden.

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')