Dat is fietsen met kracht erop. Ik bedoel op de fiets in het fitness gedeelte, en dan op level 0. Geen belasting maar wel doorbloeding.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik fiets elke dag van en naar me werk =/- een uur
lance armstrong stilo dus morgen
Volledig overstappen op dumbells, of de stang lager naar je borst brengen en bij de uitgaande beweging lichtjes naar boven toe brengen (dus richting je hoofd) Gaat bijna vanzelf zoals je wel zult merken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmmmm, maar zelfs met flies en incline krijg ik nooit echt last van mijn borstspieren.
ik heb hem van je nageaapt en hij bevalt goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Mja, zo train ik al tijdje. Dag 1 borst schouders, triceps, buik. Dag 2 benen, rug, biceps, kuiten.
Ik vind het zo wel fijn, 1 dag zwaar en 1 dag wat lichter.
Jep, al half jaartje ofzo. Train 4x, en 2 oefeningen per spiergroep.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:46 schreef Mr.J het volgende:
Je hebt een 2 daags split schema?
mixed doe ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Doe je supinated of mixed grip? Ik zou proberen zo lang mogelijk het uit te stellen om straps te gebruiken. Doe iedere week wat static holds, zul je zien dat je onder armen ook groeien.
Hoe squat jij met 2,5 kg? Leg je 1 dumbel in je nek?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
mijn squats weer met 2,5 kg en ging nog relatief makkelijk. Mijn deadlifts had ik het wel zwaar mee, moet echt ff aan mijn grip werken zodat ik daar minder op hoef te concentreren
Mijn 10*1 +1kg chins gingen ook best goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
mijn squats weer met 2,5 kg en ging nog relatief makkelijk. Mijn deadlifts had ik het wel zwaar mee, moet echt ff aan mijn grip werken zodat ik daar minder op hoef te concentreren
Dat zal hij wel bedoelenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
mijn squats weer met 2,5 kg verhoogd en ging nog relatief makkelijk. Mijn deadlifts had ik het wel zwaar mee, moet echt ff aan mijn grip werken zodat ik daar minder op hoef te concentreren
niet iedereen doe cardio om af te vallenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:44 schreef Skazminko het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen tijdens hun cardio energie drankjes naar binnen werken als AA en Gatorade.
Gelukkig ben jij er oms on de waarheid te vertellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef LedZep het volgende:
Als zelfs MrJ denkt dat je eerst al je KH moet verbranden voordat je vet aanspreekt is het wel heel erg met de wereld gesteld.
Niet allemaal, maar als je suikers voor je cardio gaat nemen heeft dat een negatief effect als je vet wilt gaan verbranden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef LedZep het volgende:
Als zelfs MrJ denkt dat je eerst al je KH moet verbranden voordat je vet aanspreekt is het wel heel erg met de wereld gesteld.
Het leeft nogquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef LedZep het volgende:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef Haijo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er oms on de waarheid te vertellen.![]()
Zei ik gister ook. Vandaag is het er niet van gekomen en heb ik het ondertussen alweer naar morgen verplaatst.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef ivosnivo het volgende:
Haha, heb net getraind. Doe morgen me cardio wel
noooit geprobeerd ? moet je eens doen en dan in 3 sets 100 reps, goeie shit johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe squat jij met 2,5 kg? Leg je 1 dumbel in je nek?
Ja ik heb schemaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slecht is het niet, het trainen kan slecht zijn. Maar als je 'goede' begeleiding hebt dan okm je een eind.
Neequote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Drumpie het volgende:
van de ene hoor ik wel en van de andere niet, is het nou slecht om op mijn leeftijd 14 jaar whey shakes te gaan drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |