Haha, ik heb dat ook altijd na benen en kuiten getraind te hebben. Sta je stil voor het stoplicht met een trillend pootjequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef Frautie het volgende:
Filerijden als je gister je benen getraind hebt is niet leuk
Heb gister weer allemaal nieuwe dingen op gestoken. En die meid waarmee ik train is echt bizar sterk! Om ff voorbeeldje te geven, 45° Leg Press en dan je voeten wijd uit elkaar plaatsen, daar duwt zij gewoon ff als zwaarste 230 kg weg![]()
Wel weer 'tzelfde rondje gedaan als zondagmorgen, dus borst/schouders/biceps/triceps. Maar nu een paar andere oefeningen ertussen en alles 4 setjes 8 herhalingen en zo zwaar mogelijk pakken.
Benen was hels! Ben blij dat ik vandaag kantoordag hebEn ik moet vanaaf nog klimmen
Morgen maar lekker in de sauna gaan hangen, kijk er nu al naar uit
![]()
Ik ben met me 3x10 schema begonnen (elke 3 weken herhalingen verminderen). En fullsquat deed ik vandaag niet echt op me max met 92,5 2x 10 en 95 10x. Moet over 1,5 week wel 100 zijn hoop ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef BertV het volgende:
[..]
ehm, mijn 100 kg is geen fullsquat maar een huilie 90 graden...
70 kg fullsquat![]()
Op mijn sportschool zie ik jongens 90 graden squaten terwijl je de stang krom ziet staan.
Heb je het over 160-180 kg...![]()
Zo weer m'n vaste 5km... ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef Calyptus het volgende:
met 10 kilo op de rug tegenwind moeten doorstappen in dit weer = harde pump in de kuiten btw...
Man er vliegt hier van alles rond straks gaat me auto stukquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Den_Haag het volgende:
Wat was het door dat beetje wind lekker rustig in de sportschool. Van mij mag het elke dag zo zijn.
Iemand?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef Skazminko het volgende:
Is die pomp in je spieren ook ergens goed voor dan alleen een goed gevoel?
Vanochtend was zo'n sjaak ff zo slim om de bagage karten niet vast te zetten aan z'n klm electrische auto. Taxi't zo'n swiss air tussen de pieren richting de baan, opeens zie ik 3 karrren richting het vliegtuig rijen. Knallen vol op dat vliegtuig, en dat mannetje er nog achter hangend met z'n gele hesje. Prachtig! Binnen 3 minuten stond de brandweer er in vol ornaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Man er vliegt hier van alles rond straks gaat me auto stuk
Dat trillende pootje klinkt wel bekend jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:54 schreef ivosnivo het volgende:
Haha, ik heb dat ook altijd na benen en kuiten getraind te hebben. Sta je stil voor het stoplicht met een trillend pootje
Ik doe legpress alleen nog op apparaat met schijven, en dan been voor been na het squaten. Voelt wel grappig aan.
Daar hebben we een lease-auto voorquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Man er vliegt hier van alles rond straks gaat me auto stuk
Met de motor was achteraf niet zo slim gisteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar hebben we een lease-auto voor![]()
details willen we weten, bloederige foto's willen we zien!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Met de motor was achteraf niet zo slim gisteren.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:33 schreef BertV het volgende:
Met de motor was achteraf niet zo slim gisteren.![]()
Wat zijn lockouts?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Calyptus het volgende:
net lekker getrained(lockouts 3x150kg gelukt), alleen is enkel wéér onstoken voor de een of andere reden. Begint ferm mijn kloten uit te hangen.
in powerrack enkel het bovenste deel van benchpress. Is eens lekker om je triceps, gewrichten en CNS te laten wennen aan een hoger gewicht dan je benchpress. Normaal gezien het maar een paar centimeter, ik pak een centimeter of 20quote:
Ik heb dat ook wel is gehad, maar voornamelijk als ik te snel na het eten zwaar me benen aanpak.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Skazminko het volgende:
Iets te hard mijn benen getraind, moest bijna kotsen en het werd op een gegeven moment aardig zwart voor mijn ogen tijdens een set leg pressen....
Dopamine stoot in mijn lichaam!![]()
![]()
Ik had het denk ik door te weing rust tussen mijn setjes te hebben. Ik deed een suprsetje leg curl, leg press zonder pauzes er tussen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel is gehad, maar voornamelijk als ik te snel na het eten zwaar me benen aanpak.
Ligt eerder aan het tekort aan zuurstof, heb ik ook na 5 maal mn 5 rm dls...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Skazminko het volgende:
Iets te hard mijn benen getraind, moest bijna kotsen en het werd op een gegeven moment aardig zwart voor mijn ogen tijdens een set leg pressen....
Dopamine stoot in mijn lichaam!![]()
![]()
uh, als mn cut gedaan is msquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef FreeShooter het volgende:
Wat vinden jullie ervan om de beginpost te updaten met pics van de users in dit topic? Ik wil het wel doen, mooiste lijkt mij met thumbnails.
Met als welk doel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef FreeShooter het volgende:
Wat vinden jullie ervan om de beginpost te updaten met pics van de users in dit topic? Ik wil het wel doen, mooiste lijkt mij met thumbnails.
dat is echt gruwelijk irritantquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:53 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ligt eerder aan het tekort aan zuurstof, heb ik ook na 5 maal mn 5 rm dls...
www.ironmind.comquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef J-Will het volgende:
LedZep, hoe kwam jij toen ter tijd aan die zandzakken?
Het is na 10 seconden terug gedaan bij mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is echt gruwelijk irritant
sta je daar beetje te spacen terwijl je nog allemaal oefeningen moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |