Goed, voor waar je bent. Zo maak je genoeg vooruitgang, later kun je altijd nog dingen veranderen en toevoegen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Masterlijk getraind vandaag, en wat vind de rest van dit eetschema
ik ben 14, en hoezo weinigquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Mr.J het volgende:
Weinig.
Hoeveel brood eet je in totaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Masterlijk getraind vandaag, en wat vind de rest van dit eetschema
pizza is wel goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef XiChico het volgende:
Ik ben op zoek naar eten wat makkelijk klaar te maken is, en toch enigszins te eten. Zo zat ik te denken aan rijst (+ boter, kaneel en suiker) maar ik ewet niet of dit een goed voedingsmiddel is.
Spaghetti is ook goed natuurlijk maar dat duurt alweer een stuk langer (spaghetti klaar maken, gehakt in de pan, saus in de pan)
Het schijnt dat je er dood van kan gaan...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef Skazminko het volgende:
Is die pomp in je spieren ook ergens goed voor dan alleen een goed gevoel?
Pannekoekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef XiChico het volgende:
Ik ben op zoek naar eten wat makkelijk klaar te maken is, en toch enigszins te eten. Zo zat ik te denken aan rijst (+ boter, kaneel en suiker) maar ik ewet niet of dit een goed voedingsmiddel is.
Spaghetti is ook goed natuurlijk maar dat duurt alweer een stuk langer (spaghetti klaar maken, gehakt in de pan, saus in de pan)
Hmm, is het ook ergens goed voor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er dood van kan gaan...
Ivo's notenmix. Men neme 1 zak studentenhave, 1 zak pinda's en 2 zakken cashews en schudden maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef XiChico het volgende:
wat er in het schema staatquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hoeveel brood eet je in totaal.
Ik kweek sneller spieren dan ik vet verliesquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:33 schreef mister_popcorn het volgende:
ach joh, paar sprintjes trekken doet wonderen, dus als je nou eens los naar uitwedstrijden van je neuzenclub zou gaan...(wat kut dat ik niet jullie mooie dansje kan vinden op youtube
)
Maar vooruit, www.hiit.com, echt spieren kweken kan je vergeten, vet dumpen moet lukken voor de zomer
Genetic freak.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik kweek sneller spieren dan ik vet verlies.
hm, ik maak al "mini-setjes" met 170 kg en wil niet weten wat ik doe met 230...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef Frautie het volgende:
Filerijden als je gister je benen getraind hebt is niet leuk
45° Leg Press en dan je voeten wijd uit elkaar plaatsen, daar duwt zij gewoon ff als zwaarste 230 kg weg![]()
wat zijn mini setjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef BertV het volgende:
hm, ik maak al "mini-setjes" met 170 kg en wil niet weten wat ik doe met 230...![]()
Tuurlijk is de ene machine niet de ander. Feit blijft dat ze wel ff wat meer wegduwt dan ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Mr.J het volgende:
De ene leg press is de andere niet. Verkijk je daar niet op.
Minisetjes zijn gewone setjes van 7 waarbij je bij 5 stopt met al dan niet een rood hoofd van inspanning.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef BertV het volgende:
Minisetjes zijn gewone setjes van 7 waarbij je bij 5 stopt met al dan niet een rood hoofd van inspanning.
Damn! Dat doe je goed!quote:Ik squat met 100kg nog net met gewone setjes.
Ik tel 5 boterhammen, kan wel iets meer dan.quote:
ehm, mijn 100 kg is geen fullsquat maar een huilie 90 graden...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
[..]
Damn! Dat doe je goed!
Ik zit nu met pijn en moeite op de 70 kg fullsquat...en ik denk dat 't daar ook nog wel ff bij blijft
En ik mag hopen dat ik voor al mijn moeite deze zomer beloond wordt met iig een beetje squatkont
10 laat maar zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik tel 5 boterhammen, kan wel iets meer dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |