ja jammer, maar der zijn er genoeg hequote:Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga het topic sluiten met een post die hier eigenlijk niet hoort.
Ik ben nu over mijn verliefdheid heen. Ze was leuk, nogsteeds. Maar het wordt niks en zelfs vrienden zijn ziet ze niet meer zitten. Vanwege hoe we eerst omgingen kan het niet meer normaal zijn volgens haar. Zal wel, maarja. Blijft raar dat het zo gelopen is allemaal.
Die TTquote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jammer, maar der zijn er genoeg he
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jammer, maar der zijn er genoeg he
Ach, gelukkig zeg ik t zelf ook alquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef Roeni3 het volgende:
Je weet zelf trouwens ook wel dat JeroenV binnen no-time terug is.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef DBBknown het volgende:
Jaaaaaaaa!
Welliswaar online ontmoet, maar fock it ik meld het toch.
2 dagen geleden uitvoerig gechat, en gisternacht zo'n 3,5 uur aan de telefoon gehangen, stond vanmorgen op met een hugggge smile, ben de hele dag al happy en kan er mijn mond maar niet over houden
, zij had dit ook vandaag heeft ze verteld
en dit voelt best goed na de klote periode na het verlies van mijn ex.
Nadeeltje; ze woont zo'n 1,5 uur uit de buurt, namelijk boven den bosch, maar dat is mischien maar goed ook mijn eerste long-distance relatie, zo kan ik toch mijn eigen leven blijven behouden.
Voordeel; zondag richting den bosch voor hopelijk een onvergetelijke dag![]()
![]()
Wat, als hij er toch blij mee is..quote:
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat, als hij er toch blij mee is..
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.![]()
Ja maar je hebt toch een totaalplaatje nodig? Ik word ook niet verliefd op een stel letters op een beeldscherm, daarvoor wil ik iemand zien, horen, en later ook voelen en ruikenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?
quote:
Echte liefde met je nieuwe laptopquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
ja was de bedoeling, altans ik lig nu in bed
Dat heb ik met een zijquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben zo ongelooflijk blij met mijnhij is zo geduldig, als ik hem was had ik mezelf waarschijnlijk allang gedumpt
, ik hou van je
![]()
![]()
Ahhhh. Leuk hč!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef ta1lormad3 het volgende:
Stille liefde...
Een gozer waar ik mee op cursus zit... WOW wat een lekker ding is dat! En een bekkie waar je alleen maar van kan smelten... Gisteren laatste bijeenkomst gehad, en geen idee of ik de volgende module ook bij hem zit. na vier bijeenkomsten gisteren voor het eerst contact gehad, en dat klikte goed! Lol trappen en zo... MMFG! wat is hij leuk!![]()
![]()
![]()
En alweer weg.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik meld me ook weer. Een beetje hoopvoller, ik heb zijn nummer weten te bemachtigen.
Maar nu...?
Doe eens nummer vragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef alwaysleft het volgende:
Ik meld me maar eensZe is alleen wel 4 jaar ouder
Ik heb haar msn al gevraagd en die kreeg ik
![]()
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?quote:
Hm, gaat 'm niet worden. 't Is niet wederzijds dus ik ga niet kansloos doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?
Wel even updateje posten he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?
Het gesprek verliep, omdat ik mezelf al behoorlijk op had zitten naaien met doem- danwel droomscenario's, niet bepaald soepel.quote:
En dat was blijkbaar erg lekker, want ze vond me leuk genoeg om bij me te blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef PeuRac het volgende:
ohja, dat ik al gezegd dinsdag te gaan koken voor t meisje waar ik verliefd op ben? Dan bij deze
nog ff bedenken wat ik wil gaan maken
Shit happens, gewoon lekker verder gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Het gesprek verliep, omdat ik mezelf al behoorlijk op had zitten naaien met doem- danwel droomscenario's, niet bepaald soepel.. Iets specifieker, ik had echt heel erg slecht bereik en hij wist niet meteen wie ik was (zei hij) dus ik schaamde me rot. Nogmaals
. Maar later op de avond kreeg ik een smsje dat het niet geheel aan mij lag dat het zo'n vreemd gesprek was, want hij wist nog wel wie ik was, maar zijn vriendin zat naast hem. Driewerf
.
Toch ben ik wel opgelucht nu, ik ga gewoon op zoek naar een volgend slachtoffer.*stoer doet*
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Shit happens, gewoon lekker verder gaan.
gewoon afsprekenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:18 schreef Aphrodite het volgende:
Ben verliefd
![]()
Maar klap helemaal dicht.. Weet gewoon niet waar ik het over moet hebben.. Shit MSN..![]()
Ai!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Hij is getrouwd....
teringquote:Op zondag 11 februari 2007 03:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben een beetje verliefd, maar ik heb nog een vriendin (in het buitenland) en zij heeft een vriend waar ze mee samenwoont. En ze is ook verliefd op mij. Nou, kan het nog mooier?.
Meenemen naar Ajax. Degene die 'Oh, heeft Ajax gescoord? Dan moet ik juichen, toch?' zegt, dumpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben een beetje verliefd, maar ik heb nog een vriendin (in het buitenland) en zij heeft een vriend waar ze mee samenwoont. En ze is ook verliefd op mij. Nou, kan het nog mooier?.
kut, hebben we weer een date ben ik minder verliefdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Koewam het volgende:
Is er geen tegengif tegen deze ziekte?
Een grote hamer wil wel eens werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Koewam het volgende:
Is er geen tegengif tegen deze ziekte?
jij of je lul?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef BrauN het volgende:
3 maanden samen en nog steeds kankerverliefd!![]()
Ow das altijd een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Donz het volgende:
Ben verliefd en tegelijk verdrieting, komt omdat ik denk dat me grote liefde van een ander houdt![]()
Stoer hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:52 schreef Koewam het volgende:
Ben afgewezen en t voelt goed.
Kvind mezelf ook heel stoerquote:
Hmm... Dit is toch niet wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:52 schreef Koewam het volgende:
Ben afgewezen en t voelt goed.
wat dacht je dan dat t was?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:20 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Hmm... Dit is toch niet wat ik denk dat het is?![]()
Anyway, wees blij, eer aan jezelf houden enzo
Ik heb een zwaar vermoeden (al een hele tijd overigens), maar da's niet geschikt voor op het forumquote:
Hmm.. alhoewel, mss zit ik ernaast, maar dan nog, ik weet het niet..quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
kut, hebben we weer een date ben ik minder verliefd!
Herkenbaar in bepaalde matequote:Op zondag 25 februari 2007 11:18 schreef Koewam het volgende:
Als je je voorneemt om puur platonisch en zonder bijbedoelingen met iemand af te spreken, en er wordt je een zoen gegeven, om een knuffel gevraagd en om een vervolgafspraak dan krijg je lastige gevoelens
is tog heel duidelijk....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef boixe het volgende:
my story? oke.. via mn werk telefonisch en per mail iemand leren kennen. Klikte leuk.. mailen smsen bellen en steeds meer en meer. En een goeie klik... we vonden mekaar hardstikke leuk en het leek ergens naar toe te gaan. Enfin.. we moesten mekaar zien, dagje stad gedaan en echt heel de dag zitten kletsen. Ik ben iemand die niet gauw onder de indruk is (nooit bijna) maar wat een wereldwijf zeg! Een wereldwijf... kan me niet meer heugen zo eentje ontmoet te hebben. In dates ben ik behoorlijk in-control en dominantig, Alleen bij haar... ik kreeg het niet over mn lippen hoe leuk ik r vond, ze zei zelf ook niks... en ze wou t horen zei ze en t lukte me niet... ik begon meer en meer te balen van mn gevoelenbs en de onmacht van die dag. En dat sloeg om in flinke onzekerheid ... ik besloot naar huis te gaan want kon me geen houding geven en voelde me er rot bij zo onmachtig en kwetsbaar te zijn. Zij vind mij echt wel leuk, dat weet ik maar aan de andere kant baal ik zo vanmezelf dat ik mezelf nie kon zijn. Nu is de schrik meer gezakt en neem ik iets afstand en zie het wel.
Wie herkent dit gedrag?
is me trouwens heel herkenbaar.....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is tog heel duidelijk.....je valt als een baksteen voor haar..
!!!!!!!!!! en dat maakt je bang en onzeker..
.je moet het alleen voor jezelf accepteren...en je gevoelens onder ogen durven te zien....
![]()
Thnx... het lastige is wel dat zij ook dichtklapt... hetgeen de onzekerheid nogal liet accelereren. Maar goed, vandaag een daggie bezinnig, is al helemaal weggezakt allemaal geluykkigquote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is tog heel duidelijk.....je valt als een baksteen voor haar..
!!!!!!!!!! en dat maakt je bang en onzeker..
.je moet het alleen voor jezelf accepteren...en je gevoelens onder ogen durven te zien....
![]()
Dat ie steeds vaker en langer bij jou wil zijn heeft echt wel wat te betekenen vanuit een mannelijk oogpunt. niks afbouwen maar opbouwen. Er is toch niks mis hem dat te zeggen... maar I know.. dat kan lastig zijn omdat je bang bent meteen alles kwijt te raken. HINT: knip en plak je tekst (hij is kei goed) en drop hem in zijn mailbox.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik ken dat gedrag ook heel goed.. Ik ben ook smoorverliefd... Kan me geen houding aannemen als ik hem zie..
Komt geen normaal/zinig woord meer uit me mond :S Als ik aan hem denk krijg ik helemaal kippevel en me hart gaat zo hard slaan.. Het is zo verwarend.. Vooral omdat hij een vriendin heeft :S en zelf al samen woont.. Wat een drama..
Tog heb ik wel het idee dat hij mij ook wel leuk vind.. Maar wil niet tussen een relatie komen.. Dat vind niet goed, strax zijn ze gelukkig en maak ik alles stuk.. Verder weet ik ook helmaal nix van hem.. Alleen zijn naam..
We trainen samen en hij weet dat ik hem leuk vind.. Hij komt ook steeds vaker lanks en blijft langer..
Das tog wel een beetje een hint? Of wil ik dat nou zo graag zien omdat ik hem maar neit uit me hoofd krijg..
Ik wil zo graag zelf tegen hem zeggen dak ik hem leuk vind of eig geweldig.. Maar omdat ik me geen houding weet aantenemen.. Durf ik neit, kan hem eig niet eens in zijn ogen kijken.. Binnen kort hebben we een toernooi en hij gaat mee.. :S Wat een drama, ik kijk er heel erg naar uit maar ook weer niet.. Als zijn vriendin mee gaat dan laat ik het maar rusten denk ik, maar als die alleen komt, vind ik dat al een beetje een kans om mijn gevoel er uit te gooien.. Alleen hoe? Ik sta al bij de gedachte te trillen op me benen.. Help.. Iemand een hint.. Mischien een antwoord is die mischien ook een beetje gek op mij?
tja...ze klapt ook dicht....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef boixe het volgende:
[..]
Thnx... het lastige is wel dat zij ook dichtklapt... hetgeen de onzekerheid nogal liet accelereren. Maar goed, vandaag een daggie bezinnig, is al helemaal weggezakt allemaal geluykkig
Thanks man!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...ze klapt ook dicht....so what???? dat wilt dus ook een boel zggen....!!! raap je moed bij elkaar
je vind haar toch een moordwijf....
waar wacht je dan op....!!!!???? GA ERVOOR!!!
. wat heb je te verliezen? zij vind jou leuk en jj vindt haar leuk...kan tog alleen maar goed gaan? maar ja hoe langer je wacht...
![]()
Tnx.. Ik hoop dat ik binnenkort het lef heb om iets meer te zeggen dan hoi..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef boixe het volgende:
[..]
Dat ie steeds vaker en langer bij jou wil zijn heeft echt wel wat te betekenen vanuit een mannelijk oogpunt. niks afbouwen maar opbouwen. Er is toch niks mis hem dat te zeggen... maar I know.. dat kan lastig zijn omdat je bang bent meteen alles kwijt te raken. HINT: knip en plak je tekst (hij is kei goed) en drop hem in zijn mailbox.
succes
Wij hadden dit ook de eerste keer dat we elkaar buiten werk zagen, eigenlijk te belachelijk voor woorden, want op het werk lunchten we ook al samen enzo.... Maar na elkaar een paar keer gezien te hebben buiten kantoor, sloeg die vonk nog 10 keer harder over....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef boixe het volgende:
my story? oke.. via mn werk telefonisch en per mail iemand leren kennen. Klikte leuk.. mailen smsen bellen en steeds meer en meer. En een goeie klik... we vonden mekaar hardstikke leuk en het leek ergens naar toe te gaan. Enfin.. we moesten mekaar zien, dagje stad gedaan en echt heel de dag zitten kletsen. Ik ben iemand die niet gauw onder de indruk is (nooit bijna) maar wat een wereldwijf zeg! Een wereldwijf... kan me niet meer heugen zo eentje ontmoet te hebben. In dates ben ik behoorlijk in-control en dominantig, Alleen bij haar... ik kreeg het niet over mn lippen hoe leuk ik r vond, ze zei zelf ook niks... en ze wou t horen zei ze en t lukte me niet... ik begon meer en meer te balen van mn gevoelenbs en de onmacht van die dag. En dat sloeg om in flinke onzekerheid ... ik besloot naar huis te gaan want kon me geen houding geven en voelde me er rot bij zo onmachtig en kwetsbaar te zijn. Zij vind mij echt wel leuk, dat weet ik maar aan de andere kant baal ik zo vanmezelf dat ik mezelf nie kon zijn. Nu is de schrik meer gezakt en neem ik iets afstand en zie het wel.
Wie herkent dit gedrag?
en ik hem vanaaf......quote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd
Oh morgen zie ik d'r weeer
Niet lachenquote:Jij en Ik
Het liefst zou ik willen van schreeuwen van alle daken.
Jij en ik, Ik en Jij eindelijk mag het zo zijn.
Maar ik vraag je niets.
Waarom?Waardoor? Vraag ik me af…
Jij en ik bij elkaar, is toch het mooiste wat er is,
maar er is iets wat kriebelt, vervelend kriebelt overal.
Het schept een afstand waarvan ik niet wil dat die er is.
Ook jij voelt de afstand die ik neem van jou maar dat is alleen omdat ik van je hou
Die kriebels die maak jij,
niet eens met woorden.
Die kriebels die maak jij
op een voor mij onbeschrijfbare manier.
Het houdt mij op een afstand.
Een afstand die ik niet wil.
Ik wil iets vast, iets concreets.
Niet langer het losse zand op het strand, niet de berg suiker in de suikerpot
Maar het klontje naast de thee of het kasteel op het strand
Zoiets is wat ik met jou wil.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef JopJuh het volgende:
Net zomaar opgeschreven, precies wat ik voel![]()
[..]
Niet lachen![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef JopJuh het volgende:
Net zomaar opgeschreven, precies wat ik voel![]()
Jij en Ik
Ik wil iets vast, iets concreets.
Niet langer het losse zand op het strand, niet de berg suiker in de suikerpot
Maar het klontje naast de thee of het kasteel op het strand
Zoiets is wat ik met jou wil.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef boixe het volgende:
Wie herkent dit gedrag?
Updateje.... dat dagje bezinnig is nu al een week... alsof van de aardbodem verdwenen! Zondag avond een super tof gesprek gehad waarion bovenstaande tips van pas kwamen... sindsdien, geen foon, sms, mail... niks!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef boixe het volgende:
[..]
Thnx... het lastige is wel dat zij ook dichtklapt... hetgeen de onzekerheid nogal liet accelereren. Maar goed, vandaag een daggie bezinnig, is al helemaal weggezakt allemaal geluykkig
Yep :-(quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Wij hadden dit ook de eerste keer dat we elkaar buiten werk zagen, eigenlijk te belachelijk voor woorden, want op het werk lunchten we ook al samen enzo.... Maar na elkaar een paar keer gezien te hebben buiten kantoor, sloeg die vonk nog 10 keer harder over....
Anderen hebben het hier ook al gezegd. Ga er gewoon voor! Je bent volgens mij helemaal weg van haar namelijk
and did you?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
[..]
Tnx.. Ik hoop dat ik binnenkort het lef heb om iets meer te zeggen dan hoi..
en jullie kunnen er ook wat van... vrouwenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben geloof ik niet meer verliefd![]()
Mannen![]()
dat maakt het juist zo moielijk....quote:Op zondag 4 maart 2007 12:16 schreef boixe het volgende:
Verslaving komt uit jezelf.. heeft niks met hem te maken...
Nope, vakantie.. Heb hem al de hele week niet gezien.. Denk pas donderdag aaf weer.. :Squote:
Tegenstrijdigquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef Noisemaker het volgende:
Was net over de vorige heen en het is weer raakben zelden verliefd maar af en toe..
![]()
Vlindersquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. 16 Jaar nooit verliefd geweest, laatste 4 maanden is het al 2x raak.![]()
Wat is er mis gegaan de 1ste keerquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. 16 Jaar nooit verliefd geweest, laatste 4 maanden is het al 2x raak.![]()
Je bent nog steeds vlieftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:22 schreef ma_jojo het volgende:
Wiejuuu.
Zondag samen gesquasht en daarna had ik ietwat last van m'n schouder. Vanochtend was het wat erger dus m'n vriendje wilde me met chinese massage olie masseren. Gooit 'ie praktisch de halve fles over m'n rug leeg, waardoor m'n rug praktisch in brand stond. Maar oh wat issie leuk.
Ja, al bijna 3 maanden, c'est une miraclequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent nog steeds vlieft![]()
Mijn ex deed een X toen ik amper meer een stap kon verzetten van de spierpijn na carnaval van die chinese tijgerbalsem smeren en toen had ik op sommige plekken 1ste graads brandwonden.
Echte liefdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, al bijna 3 maanden, c'est une miracle![]()
.
Jeuzus, echt? Van tijgerbalsem ja?.
Vrouwen zijn net zo ergquote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vlinders![]()
[afbeelding]
Ohja...mannenDacht ik toch zo dat het uit was, krijg ik net berichtje dat hij nog zo bladiebla van me houdt en me niet kwijt wilt
![]()
Je mag wel net doen alsofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil me ook keertje melden in deze topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem vandaag gesproken en het één en ander uitgepraat. Morgen zie ik hem weer....kijken of er nog een vlinder aanwezig is. Denk ut niet![]()
Jamaar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem vandaag gesproken en het één en ander uitgepraat. Morgen zie ik hem weer....kijken of er nog een vlinder aanwezig is. Denk ut niet![]()
Daar heb ik ook last van BloodyLotte, hoewel het wel echt steeds en steeds minder wordt. Het helpt dat hij me snapt, me op mijn paranoia acties wijst en mijn geschiedenis kent.... ijs eten is trouwens inderdaad altijd goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jamaar!Flehh!
*aai*
OT:
Ik heb een heleboel issues en ik zit nu niet bepaald in de glorietijden van mijn bestaan en dat heeft best wel een effect op alles, ook mijn relatie. Maar ik blijf verliefd en gelukkig met 'm. Ik moet gewoon minder dramaqueenen en een bak ijs leegeten en dan komt alles goed. Ofzo.
Hij gaat een maand trekken in China, samen met een vriend, en daar aansluitend nog wat dingen voor zijn werk daar doen. Die reis was al in de planning voor ik hem uberhaupt kende. Hij zou eigenlijk begin vorig jaar al gaan, maar toen kwam er wat tussen en nu is het ook te combineren met zijn werk. Het is rottig dat ie zo lang weg gaat, maar van de andere kant wil ik hem ook niet dwarszitten in iets wat ie al zo lang wil. Ik ga er ook vanuit (heel hard hopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Oef! Waar gaat hij heen? Da's heel zwaar inderdaad.
Bij mij ligt het wat anders; mijn ouders die in scheiding liggen en mijn oma die op kiepen ligt. En daar nog wat kleine dingen omheen. Maar er is niks dat een bak Ben & Jerry's Peace of Cake niet kan oplossen. Of verzachten.
Sterkte jij. En die 23 dagen gewoon heel fijn samen doorbrengen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben & Jerry's Peace of Cake
Als je zo verward bent als je klinkt, dan ben je inderdaad behoorlijk verwardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.
Ik vind iemand, heel, heel leuk (en t is wederzijds denk ik). Maar ik ben nog niet echt over de vorige heen. Ik vind het zonde om te verknallen want t klikt echt goed en zo :x
Shit wat nu :x Ik denk dat ik maar ga zeggen dat er wat afstand genomen moet worden want ik raak echt in de war :x maar wil 'm ook graag wel weer zien en zo... shit.
Er zat nog wel een vlinder, hebben superveel lol gehad woensdag (hij heeft bloemetjes voor me uit het gemeentplantsoen gestolen...hoe romantischquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jamaar!Flehh!
*aai*
OT:
Ik heb een heleboel issues en ik zit nu niet bepaald in de glorietijden van mijn bestaan en dat heeft best wel een effect op alles, ook mijn relatie. Maar ik blijf verliefd en gelukkig met 'm. Ik moet gewoon minder dramaqueenen en een bak ijs leegeten en dan komt alles goed. Ofzo.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er zat nog wel een vlinder, hebben superveel lol gehad woensdag (hij heeft bloemetjes voor me uit het gemeentplantsoen gestolen...hoe romantisch![]()
![]()
) en donderdag had ik hem aan de foon en heb ik er toch maar een punt achtergezet.
Hopelijk blijft de vriendschap nog wel aangezien ik hem inmiddels al 15 jaar ken.
Hopelijk gaat bij jou straks alles weer wat beter...tot die tijd maar veel ijs eten en steun krijgen van je vriendje![]()
Ik kom er wel weer overheen hoorquote:
Aah... wat een schatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer overheen hooren anders neem ik toch gewoon verkering met jou later als je groot bent
![]()
![]()
![]()
Op mijn kaarten + chips en nog iemand anders waar houniet t antwoord op weetquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer overheen hooren anders neem ik toch gewoon verkering met jou later als je groot bent
![]()
![]()
![]()
je bent vlieft op Hounietquote:Op zondag 11 maart 2007 03:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Op mijn kaarten + chips en nog iemand anders waar houniet t antwoord op weet![]()
Voor de rest niet!![]()
Agreequote:
En de date was verplaatst naar vandaag, we hebben nog zo'n 3 uur wat in de stad gedronkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:22 schreef Tomasso het volgende:
Ik meld me nogmaals. Woensdagmiddag gaan we wat drinken in de stad
![]()
Feestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En de date was verplaatst naar vandaag, we hebben nog zo'n 3 uur wat in de stad gedronken
Eerste date: check
Eerste kusje: check![]()
![]()
![]()
Alleen dan weer jammer dat we vandaag niets konden doenquote:
Haha!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteravond hadden we allebei echt een verschrikkelijke pestbui. Ik had hete koffie over mezelf heengegooid, was voor niks door het kutweer heen en weer naar mijn werk gefietst en was harstikke natgeregend. Hij had zijn nieuwe kunstboek in een emmer smerig sop laten vallen en was zijn sleutels kwijt. En dat we toen allebei van elkaar wisten dat we als we alleen waren geweest echt een klote avond hadden gehad, maar dat we nu langzaam nog eventjes tegen elkaar hebben gemopperd dat de hele wereld tegen ons is, daarna samen falafel gehaald en dat voor de buis bij een slechte film opgegeten..
Oh, en hij is nu dus voor me aan het koken. Vet waus kokkerellen met zo biologische kip met bier uit de oven..
Wanneer zie je hem dan weer, waar gaat hij naar toe dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef Akelalala het volgende:
Heel erg verliefd, maar wel met een steeds naarder gevoel... Dit weekend is ons laatste samen voorlopig, vorige week een jaar samen en dit weekend gaan we dat vieren. Woensdag zet ik hem op het vliegtuig, ik ga hem zo verschrikkelijk missen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Wanneer zie je hem dan weer, waar gaat hij naar toe dan?
Waarschijnlijk vliegt ie 3 mei weer terug. Dat ligt er nog een beetje aan wat zijn werk met m wil daar, maar het geeft hoop. Het is niet meer oneindig en dat was het eerst wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:45 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hij gaat een maand trekken in China, samen met een vriend, en daar aansluitend nog wat dingen voor zijn werk daar doen. Die reis was al in de planning voor ik hem uberhaupt kende. Hij zou eigenlijk begin vorig jaar al gaan, maar toen kwam er wat tussen en nu is het ook te combineren met zijn werk.
Thx!!! Mmaar wij zijn toch al bezetquote:Op maandag 26 maart 2007 08:32 schreef Akelalala het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk vliegt ie 3 mei weer terug. Dat ligt er nog een beetje aan wat zijn werk met m wil daar, maar het geeft hoop. Het is niet meer oneindig en dat was het eerst wel...Van het weekend was alles erg emotioneel, veel zitten huilen, maar ook gewoon leuke dingen gedaan, vanavond hebben we een afscheidsfeestje dat zijn georganiseerd hebben. Nog 2 nachten samen, brrrr, wat zie ik op tegen woensdag
Offtopic: Wat heb je een coole naam
Hahaha, het was ook in geenszins bedoeld als flirtquote:Op maandag 26 maart 2007 10:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Thx!!! Mmaar wij zijn toch al bezet
Frappant deatail: Ik zie mijn meisje woensdag weer, na 2 weken zonder haar .. en woensdag gaat die van jou weg.. twist of fate.
Maar, misschien is het een goede test voor jullie relatie, en misschien is het goed om gewoon lekker met de dag te leven, en je niet te druk te maken over het missen. Ik denk dat je daar jezelf gewoon goed gek mee maakt. Ga lekker stappen met vriendjes en vriendinnetjes, kijk films die je altijd al wou zien etc. Gewoon jezelf goed bezighouden, dan vliegt de tijd, let maar op.
Voordeel is dat die chinezen toch niet zo aantrekkelijk zijn.![]()
Sinds vandaag ben ik ook verliefd op alle tandarts-assistenten
*het is altijd lente* etc.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |