Vlindersquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. 16 Jaar nooit verliefd geweest, laatste 4 maanden is het al 2x raak.![]()
Wat is er mis gegaan de 1ste keerquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. 16 Jaar nooit verliefd geweest, laatste 4 maanden is het al 2x raak.![]()
Je bent nog steeds vlieftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:22 schreef ma_jojo het volgende:
Wiejuuu.
Zondag samen gesquasht en daarna had ik ietwat last van m'n schouder. Vanochtend was het wat erger dus m'n vriendje wilde me met chinese massage olie masseren. Gooit 'ie praktisch de halve fles over m'n rug leeg, waardoor m'n rug praktisch in brand stond. Maar oh wat issie leuk.
Ja, al bijna 3 maanden, c'est une miraclequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent nog steeds vlieft![]()
Mijn ex deed een X toen ik amper meer een stap kon verzetten van de spierpijn na carnaval van die chinese tijgerbalsem smeren en toen had ik op sommige plekken 1ste graads brandwonden.
Echte liefdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, al bijna 3 maanden, c'est une miracle![]()
.
Jeuzus, echt? Van tijgerbalsem ja?.
Vrouwen zijn net zo ergquote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vlinders![]()
[afbeelding]
Ohja...mannenDacht ik toch zo dat het uit was, krijg ik net berichtje dat hij nog zo bladiebla van me houdt en me niet kwijt wilt
![]()
Je mag wel net doen alsofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil me ook keertje melden in deze topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem vandaag gesproken en het één en ander uitgepraat. Morgen zie ik hem weer....kijken of er nog een vlinder aanwezig is. Denk ut niet![]()
Jamaar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem vandaag gesproken en het één en ander uitgepraat. Morgen zie ik hem weer....kijken of er nog een vlinder aanwezig is. Denk ut niet![]()
Daar heb ik ook last van BloodyLotte, hoewel het wel echt steeds en steeds minder wordt. Het helpt dat hij me snapt, me op mijn paranoia acties wijst en mijn geschiedenis kent.... ijs eten is trouwens inderdaad altijd goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jamaar!Flehh!
*aai*
OT:
Ik heb een heleboel issues en ik zit nu niet bepaald in de glorietijden van mijn bestaan en dat heeft best wel een effect op alles, ook mijn relatie. Maar ik blijf verliefd en gelukkig met 'm. Ik moet gewoon minder dramaqueenen en een bak ijs leegeten en dan komt alles goed. Ofzo.
Hij gaat een maand trekken in China, samen met een vriend, en daar aansluitend nog wat dingen voor zijn werk daar doen. Die reis was al in de planning voor ik hem uberhaupt kende. Hij zou eigenlijk begin vorig jaar al gaan, maar toen kwam er wat tussen en nu is het ook te combineren met zijn werk. Het is rottig dat ie zo lang weg gaat, maar van de andere kant wil ik hem ook niet dwarszitten in iets wat ie al zo lang wil. Ik ga er ook vanuit (heel hard hopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Oef! Waar gaat hij heen? Da's heel zwaar inderdaad.
Bij mij ligt het wat anders; mijn ouders die in scheiding liggen en mijn oma die op kiepen ligt. En daar nog wat kleine dingen omheen. Maar er is niks dat een bak Ben & Jerry's Peace of Cake niet kan oplossen. Of verzachten.
Sterkte jij. En die 23 dagen gewoon heel fijn samen doorbrengen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben & Jerry's Peace of Cake
Als je zo verward bent als je klinkt, dan ben je inderdaad behoorlijk verwardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.
Ik vind iemand, heel, heel leuk (en t is wederzijds denk ik). Maar ik ben nog niet echt over de vorige heen. Ik vind het zonde om te verknallen want t klikt echt goed en zo :x
Shit wat nu :x Ik denk dat ik maar ga zeggen dat er wat afstand genomen moet worden want ik raak echt in de war :x maar wil 'm ook graag wel weer zien en zo... shit.
Er zat nog wel een vlinder, hebben superveel lol gehad woensdag (hij heeft bloemetjes voor me uit het gemeentplantsoen gestolen...hoe romantischquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jamaar!Flehh!
*aai*
OT:
Ik heb een heleboel issues en ik zit nu niet bepaald in de glorietijden van mijn bestaan en dat heeft best wel een effect op alles, ook mijn relatie. Maar ik blijf verliefd en gelukkig met 'm. Ik moet gewoon minder dramaqueenen en een bak ijs leegeten en dan komt alles goed. Ofzo.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er zat nog wel een vlinder, hebben superveel lol gehad woensdag (hij heeft bloemetjes voor me uit het gemeentplantsoen gestolen...hoe romantisch![]()
![]()
) en donderdag had ik hem aan de foon en heb ik er toch maar een punt achtergezet.
Hopelijk blijft de vriendschap nog wel aangezien ik hem inmiddels al 15 jaar ken.
Hopelijk gaat bij jou straks alles weer wat beter...tot die tijd maar veel ijs eten en steun krijgen van je vriendje![]()
Ik kom er wel weer overheen hoorquote:
Aah... wat een schatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer overheen hooren anders neem ik toch gewoon verkering met jou later als je groot bent
![]()
![]()
![]()
Op mijn kaarten + chips en nog iemand anders waar houniet t antwoord op weetquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer overheen hooren anders neem ik toch gewoon verkering met jou later als je groot bent
![]()
![]()
![]()
je bent vlieft op Hounietquote:Op zondag 11 maart 2007 03:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Op mijn kaarten + chips en nog iemand anders waar houniet t antwoord op weet![]()
Voor de rest niet!![]()
Agreequote:
En de date was verplaatst naar vandaag, we hebben nog zo'n 3 uur wat in de stad gedronkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:22 schreef Tomasso het volgende:
Ik meld me nogmaals. Woensdagmiddag gaan we wat drinken in de stad
![]()
Feestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En de date was verplaatst naar vandaag, we hebben nog zo'n 3 uur wat in de stad gedronken
Eerste date: check
Eerste kusje: check![]()
![]()
![]()
Alleen dan weer jammer dat we vandaag niets konden doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |