Haha!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteravond hadden we allebei echt een verschrikkelijke pestbui. Ik had hete koffie over mezelf heengegooid, was voor niks door het kutweer heen en weer naar mijn werk gefietst en was harstikke natgeregend. Hij had zijn nieuwe kunstboek in een emmer smerig sop laten vallen en was zijn sleutels kwijt. En dat we toen allebei van elkaar wisten dat we als we alleen waren geweest echt een klote avond hadden gehad, maar dat we nu langzaam nog eventjes tegen elkaar hebben gemopperd dat de hele wereld tegen ons is, daarna samen falafel gehaald en dat voor de buis bij een slechte film opgegeten..
Oh, en hij is nu dus voor me aan het koken. Vet waus kokkerellen met zo biologische kip met bier uit de oven..
Wanneer zie je hem dan weer, waar gaat hij naar toe dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef Akelalala het volgende:
Heel erg verliefd, maar wel met een steeds naarder gevoel... Dit weekend is ons laatste samen voorlopig, vorige week een jaar samen en dit weekend gaan we dat vieren. Woensdag zet ik hem op het vliegtuig, ik ga hem zo verschrikkelijk missen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Wanneer zie je hem dan weer, waar gaat hij naar toe dan?
Waarschijnlijk vliegt ie 3 mei weer terug. Dat ligt er nog een beetje aan wat zijn werk met m wil daar, maar het geeft hoop. Het is niet meer oneindig en dat was het eerst wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:45 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hij gaat een maand trekken in China, samen met een vriend, en daar aansluitend nog wat dingen voor zijn werk daar doen. Die reis was al in de planning voor ik hem uberhaupt kende. Hij zou eigenlijk begin vorig jaar al gaan, maar toen kwam er wat tussen en nu is het ook te combineren met zijn werk.
Thx!!! Mmaar wij zijn toch al bezetquote:Op maandag 26 maart 2007 08:32 schreef Akelalala het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk vliegt ie 3 mei weer terug. Dat ligt er nog een beetje aan wat zijn werk met m wil daar, maar het geeft hoop. Het is niet meer oneindig en dat was het eerst wel...Van het weekend was alles erg emotioneel, veel zitten huilen, maar ook gewoon leuke dingen gedaan, vanavond hebben we een afscheidsfeestje dat zijn georganiseerd hebben. Nog 2 nachten samen, brrrr, wat zie ik op tegen woensdag
Offtopic: Wat heb je een coole naam
Hahaha, het was ook in geenszins bedoeld als flirtquote:Op maandag 26 maart 2007 10:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Thx!!! Mmaar wij zijn toch al bezet
Frappant deatail: Ik zie mijn meisje woensdag weer, na 2 weken zonder haar .. en woensdag gaat die van jou weg.. twist of fate.
Maar, misschien is het een goede test voor jullie relatie, en misschien is het goed om gewoon lekker met de dag te leven, en je niet te druk te maken over het missen. Ik denk dat je daar jezelf gewoon goed gek mee maakt. Ga lekker stappen met vriendjes en vriendinnetjes, kijk films die je altijd al wou zien etc. Gewoon jezelf goed bezighouden, dan vliegt de tijd, let maar op.
Voordeel is dat die chinezen toch niet zo aantrekkelijk zijn.![]()
Sinds vandaag ben ik ook verliefd op alle tandarts-assistenten
*het is altijd lente* etc.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |