quote:
Echte liefde met je nieuwe laptopquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
ja was de bedoeling, altans ik lig nu in bed
Dat heb ik met een zijquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben zo ongelooflijk blij met mijnhij is zo geduldig, als ik hem was had ik mezelf waarschijnlijk allang gedumpt
, ik hou van je
![]()
![]()
Ahhhh. Leuk hè!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef ta1lormad3 het volgende:
Stille liefde...
Een gozer waar ik mee op cursus zit... WOW wat een lekker ding is dat! En een bekkie waar je alleen maar van kan smelten... Gisteren laatste bijeenkomst gehad, en geen idee of ik de volgende module ook bij hem zit. na vier bijeenkomsten gisteren voor het eerst contact gehad, en dat klikte goed! Lol trappen en zo... MMFG! wat is hij leuk!![]()
![]()
![]()
En alweer weg.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik meld me ook weer. Een beetje hoopvoller, ik heb zijn nummer weten te bemachtigen.
Maar nu...?
Doe eens nummer vragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef alwaysleft het volgende:
Ik meld me maar eensZe is alleen wel 4 jaar ouder
Ik heb haar msn al gevraagd en die kreeg ik
![]()
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?quote:
Hm, gaat 'm niet worden. 't Is niet wederzijds dus ik ga niet kansloos doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?
Wel even updateje posten he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond bellen, how about you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |