abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46495685
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:52 schreef Koewam het volgende:
Ben afgewezen en t voelt goed.
Hmm... Dit is toch niet wat ik denk dat het is?

Anyway, wees blij, eer aan jezelf houden enzo
pi_46498383
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:20 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Hmm... Dit is toch niet wat ik denk dat het is?

Anyway, wees blij, eer aan jezelf houden enzo
wat dacht je dan dat t was?
pi_46507328
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:44 schreef Koewam het volgende:

[..]

wat dacht je dan dat t was?
Ik heb een zwaar vermoeden (al een hele tijd overigens), maar da's niet geschikt voor op het forum
Als dat het is, wees blij!
pi_46507379
nihil

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 22:13:59 ]
pi_46508983
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Koewam het volgende:

[..]

kut, hebben we weer een date ben ik minder verliefd !
Hmm.. alhoewel, mss zit ik ernaast, maar dan nog, ik weet het niet..
Never mind & take care!!
pi_46516850
!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_46517015
..................
pi_46648776
Shit... date met iemand anders gehad en ben nu echt in de warrrrrrrr.... kut dit :x

Als je je voorneemt om puur platonisch en zonder bijbedoelingen met iemand af te spreken, en er wordt je een zoen gegeven, om een knuffel gevraagd en om een vervolgafspraak dan krijg je lastige gevoelens
pi_46655866
Zucht! !

Vanochtend kreeg ik een smsje van 'm, met daarin dat 'ie lekker aan z'n ontbijt zat. Ik kwam tot de ontdekking dat ik niks in huis had en smste dat terug. Staat 'ie een uur later als verrassing voor mn deur met belegde broodjes etc !
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_46658954
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:18 schreef Koewam het volgende:
Als je je voorneemt om puur platonisch en zonder bijbedoelingen met iemand af te spreken, en er wordt je een zoen gegeven, om een knuffel gevraagd en om een vervolgafspraak dan krijg je lastige gevoelens
Herkenbaar in bepaalde mate
pi_46659297
my story? oke.. via mn werk telefonisch en per mail iemand leren kennen. Klikte leuk.. mailen smsen bellen en steeds meer en meer. En een goeie klik... we vonden mekaar hardstikke leuk en het leek ergens naar toe te gaan. Enfin.. we moesten mekaar zien, dagje stad gedaan en echt heel de dag zitten kletsen. Ik ben iemand die niet gauw onder de indruk is (nooit bijna) maar wat een wereldwijf zeg! Een wereldwijf... kan me niet meer heugen zo eentje ontmoet te hebben. In dates ben ik behoorlijk in-control en dominantig, Alleen bij haar... ik kreeg het niet over mn lippen hoe leuk ik r vond, ze zei zelf ook niks... en ze wou t horen zei ze en t lukte me niet... ik begon meer en meer te balen van mn gevoelenbs en de onmacht van die dag. En dat sloeg om in flinke onzekerheid ... ik besloot naar huis te gaan want kon me geen houding geven en voelde me er rot bij zo onmachtig en kwetsbaar te zijn. Zij vind mij echt wel leuk, dat weet ik maar aan de andere kant baal ik zo vanmezelf dat ik mezelf nie kon zijn. Nu is de schrik meer gezakt en neem ik iets afstand en zie het wel.

Wie herkent dit gedrag?
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_46659519
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef boixe het volgende:
my story? oke.. via mn werk telefonisch en per mail iemand leren kennen. Klikte leuk.. mailen smsen bellen en steeds meer en meer. En een goeie klik... we vonden mekaar hardstikke leuk en het leek ergens naar toe te gaan. Enfin.. we moesten mekaar zien, dagje stad gedaan en echt heel de dag zitten kletsen. Ik ben iemand die niet gauw onder de indruk is (nooit bijna) maar wat een wereldwijf zeg! Een wereldwijf... kan me niet meer heugen zo eentje ontmoet te hebben. In dates ben ik behoorlijk in-control en dominantig, Alleen bij haar... ik kreeg het niet over mn lippen hoe leuk ik r vond, ze zei zelf ook niks... en ze wou t horen zei ze en t lukte me niet... ik begon meer en meer te balen van mn gevoelenbs en de onmacht van die dag. En dat sloeg om in flinke onzekerheid ... ik besloot naar huis te gaan want kon me geen houding geven en voelde me er rot bij zo onmachtig en kwetsbaar te zijn. Zij vind mij echt wel leuk, dat weet ik maar aan de andere kant baal ik zo vanmezelf dat ik mezelf nie kon zijn. Nu is de schrik meer gezakt en neem ik iets afstand en zie het wel.

Wie herkent dit gedrag?
is tog heel duidelijk.... .je valt als een baksteen voor haar.. !!!!!!!!!! en dat maakt je bang en onzeker.. .je moet het alleen voor jezelf accepteren...en je gevoelens onder ogen durven te zien....
pi_46659557
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

is tog heel duidelijk.... .je valt als een baksteen voor haar.. !!!!!!!!!! en dat maakt je bang en onzeker.. .je moet het alleen voor jezelf accepteren...en je gevoelens onder ogen durven te zien....
is me trouwens heel herkenbaar.....
pi_46660324
Ik ken dat gedrag ook heel goed.. Ik ben ook smoorverliefd... Kan me geen houding aannemen als ik hem zie..
Komt geen normaal/zinig woord meer uit me mond :S Als ik aan hem denk krijg ik helemaal kippevel en me hart gaat zo hard slaan.. Het is zo verwarend.. Vooral omdat hij een vriendin heeft :S en zelf al samen woont.. Wat een drama..
Tog heb ik wel het idee dat hij mij ook wel leuk vind.. Maar wil niet tussen een relatie komen.. Dat vind niet goed, strax zijn ze gelukkig en maak ik alles stuk.. Verder weet ik ook helmaal nix van hem.. Alleen zijn naam..
We trainen samen en hij weet dat ik hem leuk vind.. Hij komt ook steeds vaker lanks en blijft langer..
Das tog wel een beetje een hint? Of wil ik dat nou zo graag zien omdat ik hem maar neit uit me hoofd krijg..
Ik wil zo graag zelf tegen hem zeggen dak ik hem leuk vind of eig geweldig.. Maar omdat ik me geen houding weet aantenemen.. Durf ik neit, kan hem eig niet eens in zijn ogen kijken.. Binnen kort hebben we een toernooi en hij gaat mee.. :S Wat een drama, ik kijk er heel erg naar uit maar ook weer niet.. Als zijn vriendin mee gaat dan laat ik het maar rusten denk ik, maar als die alleen komt, vind ik dat al een beetje een kans om mijn gevoel er uit te gooien.. Alleen hoe? Ik sta al bij de gedachte te trillen op me benen.. Help.. Iemand een hint.. Mischien een antwoord is die mischien ook een beetje gek op mij?
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_46660555
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Thnx... het lastige is wel dat zij ook dichtklapt... hetgeen de onzekerheid nogal liet accelereren. Maar goed, vandaag een daggie bezinnig, is al helemaal weggezakt allemaal geluykkig
pi_46660683
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik ken dat gedrag ook heel goed.. Ik ben ook smoorverliefd... Kan me geen houding aannemen als ik hem zie..
Komt geen normaal/zinig woord meer uit me mond :S Als ik aan hem denk krijg ik helemaal kippevel en me hart gaat zo hard slaan.. Het is zo verwarend.. Vooral omdat hij een vriendin heeft :S en zelf al samen woont.. Wat een drama..
Tog heb ik wel het idee dat hij mij ook wel leuk vind.. Maar wil niet tussen een relatie komen.. Dat vind niet goed, strax zijn ze gelukkig en maak ik alles stuk.. Verder weet ik ook helmaal nix van hem.. Alleen zijn naam..
We trainen samen en hij weet dat ik hem leuk vind.. Hij komt ook steeds vaker lanks en blijft langer..
Das tog wel een beetje een hint? Of wil ik dat nou zo graag zien omdat ik hem maar neit uit me hoofd krijg..
Ik wil zo graag zelf tegen hem zeggen dak ik hem leuk vind of eig geweldig.. Maar omdat ik me geen houding weet aantenemen.. Durf ik neit, kan hem eig niet eens in zijn ogen kijken.. Binnen kort hebben we een toernooi en hij gaat mee.. :S Wat een drama, ik kijk er heel erg naar uit maar ook weer niet.. Als zijn vriendin mee gaat dan laat ik het maar rusten denk ik, maar als die alleen komt, vind ik dat al een beetje een kans om mijn gevoel er uit te gooien.. Alleen hoe? Ik sta al bij de gedachte te trillen op me benen.. Help.. Iemand een hint.. Mischien een antwoord is die mischien ook een beetje gek op mij?
Dat ie steeds vaker en langer bij jou wil zijn heeft echt wel wat te betekenen vanuit een mannelijk oogpunt. niks afbouwen maar opbouwen. Er is toch niks mis hem dat te zeggen... maar I know.. dat kan lastig zijn omdat je bang bent meteen alles kwijt te raken. HINT: knip en plak je tekst (hij is kei goed) en drop hem in zijn mailbox.

succes
pi_46661183
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef boixe het volgende:

[..]

Thnx... het lastige is wel dat zij ook dichtklapt... hetgeen de onzekerheid nogal liet accelereren. Maar goed, vandaag een daggie bezinnig, is al helemaal weggezakt allemaal geluykkig
tja...ze klapt ook dicht.... so what???? dat wilt dus ook een boel zggen....!!! raap je moed bij elkaar je vind haar toch een moordwijf.... waar wacht je dan op....!!!!???? GA ERVOOR!!! . wat heb je te verliezen? zij vind jou leuk en jj vindt haar leuk...kan tog alleen maar goed gaan? maar ja hoe langer je wacht...
pi_46675444
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

tja...ze klapt ook dicht.... so what???? dat wilt dus ook een boel zggen....!!! raap je moed bij elkaar je vind haar toch een moordwijf.... waar wacht je dan op....!!!!???? GA ERVOOR!!! . wat heb je te verliezen? zij vind jou leuk en jj vindt haar leuk...kan tog alleen maar goed gaan? maar ja hoe langer je wacht...
Thanks man!
pi_46678889
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef boixe het volgende:

[..]

Dat ie steeds vaker en langer bij jou wil zijn heeft echt wel wat te betekenen vanuit een mannelijk oogpunt. niks afbouwen maar opbouwen. Er is toch niks mis hem dat te zeggen... maar I know.. dat kan lastig zijn omdat je bang bent meteen alles kwijt te raken. HINT: knip en plak je tekst (hij is kei goed) en drop hem in zijn mailbox.

succes
Tnx.. Ik hoop dat ik binnenkort het lef heb om iets meer te zeggen dan hoi..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
  zondag 25 februari 2007 @ 23:53:39 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46679401
hoe is het met JeroenV eigenlijk !?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46690135

Ik liep van het weekend weer te klagen dat die paar dagen vrij die ik heb weer helemaal volgepland waren (terwijl dat dat mijn eigen schuld is ) , neemt ie me zondag mee uit eten, heeft ie ineens een boeking van een schattig hotelletje voor volgend weekend Ik heb het beste vriendje van de wereld
I'm Fucking Brilliant!
pi_46690237
quote:

Wie herkent dit gedrag?
Wij hadden dit ook de eerste keer dat we elkaar buiten werk zagen, eigenlijk te belachelijk voor woorden, want op het werk lunchten we ook al samen enzo.... Maar na elkaar een paar keer gezien te hebben buiten kantoor, sloeg die vonk nog 10 keer harder over....

Anderen hebben het hier ook al gezegd. Ga er gewoon voor! Je bent volgens mij helemaal weg van haar namelijk
I'm Fucking Brilliant!
pi_46690281
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef boixe het volgende:

[..]

Thanks man!
en....al actie ondernomen..... ?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 februari 2007 @ 12:18:16 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_46690305
Verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd

Oh morgen zie ik d'r weeer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_46690372
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd

Oh morgen zie ik d'r weeer
en ik hem vanaaf......
pi_46732307
Net zomaar opgeschreven, precies wat ik voel
quote:
Jij en Ik

Het liefst zou ik willen van schreeuwen van alle daken.
Jij en ik, Ik en Jij eindelijk mag het zo zijn.
Maar ik vraag je niets.
Waarom?Waardoor? Vraag ik me af…

Jij en ik bij elkaar, is toch het mooiste wat er is,
maar er is iets wat kriebelt, vervelend kriebelt overal.
Het schept een afstand waarvan ik niet wil dat die er is.
Ook jij voelt de afstand die ik neem van jou maar dat is alleen omdat ik van je hou

Die kriebels die maak jij,
niet eens met woorden.
Die kriebels die maak jij
op een voor mij onbeschrijfbare manier.

Het houdt mij op een afstand.
Een afstand die ik niet wil.

Ik wil iets vast, iets concreets.
Niet langer het losse zand op het strand, niet de berg suiker in de suikerpot
Maar het klontje naast de thee of het kasteel op het strand
Zoiets is wat ik met jou wil.
Niet lachen
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:36:38 #177
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_46732359
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef JopJuh het volgende:
[..]

Niet lachen
Verder alles goed?

Shakespeare zou zich omdraaien in z'n urn.
pi_46732403
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:

[..]

Verder alles goed?
Jawoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:18:21 #179
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46736052
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:21:02 #180
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46736171
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef JopJuh het volgende:

Jij en Ik

Ik wil iets vast, iets concreets.
Niet langer het losse zand op het strand, niet de berg suiker in de suikerpot
Maar het klontje naast de thee of het kasteel op het strand
Zoiets is wat ik met jou wil.
heel tof
an urge to help mankind overcomes me
pi_46871321
quote:

Wie herkent dit gedrag?
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef boixe het volgende:

[..]

Updateje.... dat dagje bezinnig is nu al een week... alsof van de aardbodem verdwenen! Zondag avond een super tof gesprek gehad waarion bovenstaande tips van pas kwamen... sindsdien, geen foon, sms, mail... niks!!!

Ik snap niet wat ik verkeerd gedaan heb, en waarom ik op zn miinst geen verklaring krijg of zo. Ik heb t aangegegeven en ga me niet opdringen verder.... maar het hakt er weer fijn in ... eindelijk een hele leuke en nu dit. Gelukkig veel steun van vrienden maar het is zo teleurstellend... maar ja, boel bij mekaar rapen en verder.... bedankt voor jullie goeie raad allemaal mensen, het spijt mij u niet anders te kunnen mededelen...

:-(

[ Bericht 6% gewijzigd door boixe op 03-03-2007 09:59:09 ]
pi_46871335
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Wij hadden dit ook de eerste keer dat we elkaar buiten werk zagen, eigenlijk te belachelijk voor woorden, want op het werk lunchten we ook al samen enzo.... Maar na elkaar een paar keer gezien te hebben buiten kantoor, sloeg die vonk nog 10 keer harder over....

Anderen hebben het hier ook al gezegd. Ga er gewoon voor! Je bent volgens mij helemaal weg van haar namelijk
Yep :-(
pi_46871344
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:

[..]

Tnx.. Ik hoop dat ik binnenkort het lef heb om iets meer te zeggen dan hoi..
and did you?

[ Bericht 49% gewijzigd door boixe op 03-03-2007 09:58:32 ]
pi_46873760
Ik ben geloof ik niet meer verliefd
Mannen

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2007 12:20:56 ]
pi_46874387
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben geloof ik niet meer verliefd
Mannen
en jullie kunnen er ook wat van... vrouwen
  FOK!fotograaf zaterdag 3 maart 2007 @ 13:08:26 #186
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46874680
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_46879935
Wheee, zeer.
pi_46894479
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:08 schreef fraubitch het volgende:
Sommige mensen kunnen er wat van dan?
pi_46899159
hijs over

en nu sexrelatie met mn ex, en dacht hem leuk te vinden maar nu ineens weer niet

weet niet of ik hem nu wel of niet leuk vind
Mona lisa smile :)
pi_46899993
opgelucht?

Wat is t nou? leuk of nie? Of brengt de sex je in de war. Ik sex nie met exen, wel es eenmalig...vind t zo leuk om te kijken wat er nog meer te proeven is.

Ik ook niet
pi_46900051
ik wou dat ik niet meer verliefd was.... ...maar lijkt alsof ik aan hem verslaafd ben....
pi_46901032
Verslaving komt uit jezelf.. heeft niks met hem te maken...
pi_46901268
quote:
Op zondag 4 maart 2007 12:16 schreef boixe het volgende:
Verslaving komt uit jezelf.. heeft niks met hem te maken...
dat maakt het juist zo moielijk....
pi_46924769
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:44 schreef boixe het volgende:

[..]

and did you?
Nope, vakantie.. Heb hem al de hele week niet gezien.. Denk pas donderdag aaf weer.. :S
Ben der echt knetter gek van.. Ik kan me eten zelfs niet meer binnen houden.. Ik heb dit verder ook nog nooit gehad, ook niet bij me ex.. Ben nog nooit zo gek geweest op iemand..
Ik weet nu al dat donderdag ook nix word met *praten* durf niet :S Maar goed 17 maart komt al dichterbij.. Dan dan verplicht ik mezelf tot spreken.. Heb de hele dag van 'smorgen tot 'savonds.. Het moet gewoon lukken..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
  maandag 5 maart 2007 @ 09:52:44 #195
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46932563
Precies twee maandjes helemaal glücklich .
Whatever I want.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:28:42 #196
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_46934777
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ook precies vandaag!!! Wat een toeval!
pi_46937604
Hevig verliefd, maar weet niet of hij ook.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:33:26 #198
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_46940625
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef PeRi het volgende:
Leuk! en lief!

*meldt* overigens
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:35:10 #199
242 Pinball
Electric Monk
pi_46940675
*afmeldt*
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 5 maart 2007 @ 15:30:47 #200
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46942641
! Hartstikke verliefd hier ! Zie haar morgen weer
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')