quote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Oversight? Kappen nu. Dit is geen normale manier van discussiëren, dit is zuigen.
Dat was het inderdaad.
Ik heb niet opgegeven, ik had geen zin meer in die eeuwigdurende discussie die toch nergens op uit zou draaien. Zoals ik al aangaf weet ik dondersgoed hoe ik moet modden, dat hoef jij me niet uit te leggen. Ik heb geprobeerd op je vragen te antwoorden, maar je blijft er maar over doorzeuren. Wij zullen het (zoals jij er nu over denkt) nooit eens zijn met elkaar, dus dan is het gewoon beter er niet verder over te gaan. Ik ben al lang genoeg mod om te weten wel wel en niet gesoten/geedit kan worden, en maak zelf wel uit hoe ik een topic sluit. En als de TS het er niet mee eens is dan komt hij maar naar het FB topic, ik sta altijd klaar om uitleg te geven of mijn keuze te herzien.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Oversight het volgende:
Janetje LET OP, DIT IS WAT ER WEL GEBEURDE:
Daar laat je Terminator en "Snot" het woord doen, en zie het resultaat:
[FB] Ja, dicht enzo, en edit huh?
Ze geven op.
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?
Ik heb er zin an!
Nee, je laat het uit je harses, ik ga ff teruglezen en je beantwoorden, maar je gaat in de tussentijd niet persoonlijk worden. Doe je nooit, dus ook deze keer niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?
Ik heb er zin an!
En nu weer verder vrolijk FOK!ken, lieve kijkbuiskinders!quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Dirktator het volgende:
Prutstopique. Die Oversight meent zich wel een dikke met zijn stage. Nou, als ik stage bij Yvonne zou lopen, zou ik de hele dag met haar in bed liggen, zoeen lekker ding!
Check!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Vandoooorrr het volgende:
kut
ze heeft zeker van jou een topic geslotenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje wordt eindelijk eens flink onder handen genomen en krijgt d'r verdiende loon. Goed bezig, vent.![]()
You go girlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Niet alleen Janetje sluit mijn briljante topics hoor. Janetje is gewoon een erg matig persoon. Klaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Heb je de reactie's gezien in het topic?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Biogarde
Ik ben het nieuwe jaar al zo lief bezig enzo en nog durf je te beweren dat ik overal topics over aanmaak
OPEN. Ik wil dat anderen ook zien wat ik meegemaakt heb als ze de Februari editie zien.
Dat is een complimentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt momenteel redelijke topic's, maar de AT bestaat binnenkort alleen nog maar uit Sandstorm-topic's.
True, maar beperk het een beetje.quote:
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?quote:
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
d;d :!!D?!?!ż!?
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
loop 10 min in roermond en je weet hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
;D d;
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.
Ah, het is je dus duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.
Stimmt.quote:
Die 20% was overdrevenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.
Es war bestimmt, das du in die scheissen-see geswimmt hatte.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
grape wordt niet begrepen op aangepast
kan de titel ook ff aangepast worden![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Dus bij sluitposts:
Lieve, lieve BrauN/-Sandstorm-/Postmortum/Skippybal (voorbeelden),
Je topic is een beetje bagger, zou je dit in het vervolg niet willen doen?
Wil je even wijzen op: (insert FAQ). Het is dus niet de bedoeling een topic in KLB te openen over een losse stoeptegel op je stoep.
Probeer het gerust opnieuw leuke user. Wij zijn er voor jou!
Succes man, en hey; Het zij je vergeven.
Sorry menquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
Biogarde waarom noem je mijn naam tussen de baggeraars![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
Beurs?
Mijn beste Biogarde ik vind het uiterst onbeleefd dat jij een topic sluit waar ik nog met iemand in discussie zat, dus kon je niet even wachten voor je hem sloot en natuurlijk verwacht ik excuses van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |