Ze gaan echt kampioen worden, denken jullie dat ze nog wat kopen deze periode ?quote:Internazionale heeft het record van AS Roma van meeste achtereenvolgende overwinningen in de Serie A verbroken. De Nerazzurri wonnen vanavond met 1-3 bij Torino, hetgeen de twaalfde achtereenvolgende zege betekende voor de koploper in Italië.
Adriano, de spits die zo moeilijk tot scoren kwam de afgelopen maanden, lijkt het kunstje weer helemaal te pakken te hebben. De Braziliaan tekende na 24 minuten voetballen voor de openingstreffer van het duel.
In de 58ste minuut leek middenmoter Torino Inter pijn te kunnen gaan doen. Coach Alberto Zaccheroni zag namelijk hoe zijn ploeg in de 58ste minuut op gelijke hoogte kwam via oud-international van Italië, Stefano Fiore.
Nog geen twee minuten later bracht ex-Ajacied Zlatan Ibrahimovic zijn ploeg weer aan de leiding. Het betekende de achtste treffer dit seizoen voor de Zweedse international.
Zeven minuten voor tijd was het helemaal gedaan met de aspiraties van het kleine broertje van Juventus. Doelman Christian Abbiati kreeg van scheidsrechter Massimiliano Saccani de rode kaart voorgehouden, nadat hij Adriano onreglementair tegen het gras werkte.
Marco Materazzi benutte dit buitenkansje en tekende hiermee niet alleen voor de overwinning van zijn ploeg, hij zorgde er ook voor dat Internazionale de geschiedenisboeken in zal gaan als eerste ploeg die twaalf keer op rij wist te winnen. Een unicum.
Yep, maar hij kan in de tussentijd natuurlijk altijd nog voor X-maanden verhuurd worden, want Capello heeft gezegd hem niet meer op te zullen stellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:27 schreef Henkmanz het volgende:
Mooie TTBeckham heeft toch al getekend in LA of niet?
Is die optie reëel dan? Ik bedoel, is daar concreet over gepraat of is het maar gewoon een gerucht?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, maar hij kan in de tussentijd natuurlijk altijd nog voor X-maanden verhuurd worden, want Capello heeft gezegd hem niet meer op te zullen stellen.
Wat een flauwekul, 51 punten halverwege is gewoon waanzinnig goed, 12 wedstrijd op rij winnen is gewoon een uniek record.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:15 schreef TimoBasso het volgende:
Inter kampioen van de armoede,Ik hoop dat Roma nog terug kan slaan.
Maar die kans is heel klein helaas.
Maar ik vind het weer zo "Typisch" dat de Nerazzurri na zoveel jaren aanklooien,ze nu wel het wiel opnieuw hebben uitgevonden.En idd AC Milan is echt een schim dit seizoen.. hoe staat het eigenlijk met de positie vanquote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, 51 punten halverwege is gewoon waanzinnig goed, 12 wedstrijd op rij winnen is gewoon een uniek record.
Tuurlijk, Juve speelt in de Serie B maar dat is hun eigen schuld, dat kun je Inter niet kwalijk nemen.
En armoede, waarom? Inter heeft de zaken gewoon eindelijk eens goed voor elkaar met een goed draaiend team, rust binnenskamers ook als er soms aanleiding is voor onrust (Adriano z'n droge periode bv) en ze hebben gewoon nu slimmer ingekocht.
Milan heeft zich daar duidelijk op verkeken en is in een neerwaarste spiraal geraakt en staat dus nu een straatlengte achter, terwijl ze voor het seizoen nog een grote mond hadden dat ze die 8 punten op Inter halverwege al goedgemaakt zouden hebben.
Maar als Inter met zo'n overmacht kampioen wordt, heeft dat bovenal te maken met het feit dat de boel daar nu gewoon eindelijk eens klopt, niet met de mindere prestaties van anderen.
Ik verwacht en hoop dat ie weggaat.. Rijkaard naar AC Milan, Koeman naar Barcelona.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef TimoBasso het volgende:
hoe staat het eigenlijk met de positie van
Carlo Ancelotti ?
San Marco naar AC Milan!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik verwacht en hoop dat ie weggaat.. Rijkaard naar AC Milan, Koeman naar Barcelona.
Zoiets.
????quote:Messina 1 - 1 AS Roma
Serie A - Aanvang 15:00 uur / Eindstand 0 - 1
39. Mancini 0 - 1
90. Parisi rood
90. Parisi (strafschop) 1 - 1
Hij kreeg zijn tweede gele kaart pas nádat hij voor de gelijkmaker had gezorgd.quote:
Ow, ik dacht in 1 keer rood.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
Anders geef je kort voor tijd een overwinning weg.![]()
[..]
Hij kreeg zijn tweede gele kaart pas nádat hij voor de gelijkmaker had gezorgd.
Gelijke spel was anders wel terecht, en je had nog mazzel dat de paal de 1-2 in de weg stond!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
Anders geef je kort voor tijd een overwinning weg.![]()
Klopt, Lazio was slecht. Maar als je in de 85e minuut met 1-0 voorstaat, moet het 1-0 blijven. Zeker in Italië!quote:Op maandag 15 januari 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gelijke spel was anders wel terecht, en je had nog mazzel dat de paal de 1-2 in de weg stond!
Bianchi na z'n schitterende goal gisteren inmiddels op 10 en nog maar 1 doelpunt verwijderd van evenaring van het record, namelijk 11 doelpunten, ooit in 1 Serie A seizoen gescoord door een speler van Regginaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
TOPSCORER
speler goals
Totti 12
Spinesi 11
Mutu 10
Bianchi 9
Eigenlijk is het zelfs jammer voor Internazionale dat Juventus en AC Milan door omstandigheden al vanaf het begin van de competitie niet meedoen om de landstitel, want de prestatie van de Nerazzurri wordt nu enorm onderschat. Roberto Mancini is goed bezig daar, eindelijk staat er een écht elftal!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, 51 punten halverwege is gewoon waanzinnig goed, 12 wedstrijd op rij winnen is gewoon een uniek record.
Tuurlijk, Juve speelt in de Serie B maar dat is hun eigen schuld, dat kun je Inter niet kwalijk nemen.
En armoede, waarom? Inter heeft de zaken gewoon eindelijk eens goed voor elkaar met een goed draaiend team, rust binnenskamers ook als er soms aanleiding is voor onrust (Adriano z'n droge periode bv) en ze hebben gewoon nu slimmer ingekocht.
Milan heeft zich daar duidelijk op verkeken en is in een neerwaarste spiraal geraakt en staat dus nu een straatlengte achter, terwijl ze voor het seizoen nog een grote mond hadden dat ze die 8 punten op Inter halverwege al goedgemaakt zouden hebben.
Maar als Inter met zo'n overmacht kampioen wordt, heeft dat bovenal te maken met het feit dat de boel daar nu gewoon eindelijk eens klopt, niet met de mindere prestaties van anderen.
Volgend seizoen staat Inter gewoon op zijn normale 3/4 plaats,let op mijn woordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zelfs jammer voor Internazionale dat Juventus en AC Milan door omstandigheden al vanaf het begin van de competitie niet meedoen om de landstitel, want de prestatie van de Nerazzurri wordt nu enorm onderschat. Roberto Mancini is goed bezig daar, eindelijk staat er een écht elftal!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zelfs jammer voor Internazionale dat Juventus en AC Milan door omstandigheden al vanaf het begin van de competitie niet meedoen om de landstitel, want de prestatie van de Nerazzurri wordt nu enorm onderschat. Roberto Mancini is goed bezig daar, eindelijk staat er een écht elftal!
Marco Materazzi wordt door de gemiddelde voetbalvolger enkel herinnerd door zijn zware overtredingen, maar zowat niemand weet dat hij dit seizoen zowel defensief als offensief uitstekend presteert. In feite is het één van de meest ondergewaardeerde voetballers van dit moment, maar dat zal hem zelf niet veel kunnen schelen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad.
51 punten is 1 punt minder dan Juve vorig jaar halverwege, en dat was het hoogste aantal ooit gehaald na 19 wedstrijden. En we weten allemaal hoe Juve o.a. vorig jaar aan zo veel punten kwam.
Materazzi is gewoon veel beter dan iedereen denkt, Mancini heeft gelijk gekregen door Toldo van de goal af te halen, heeft met Viera slim gekocht, Stankovic heeft z'n draai volledig te pakken en de spitsen zijn wat grillig, soms scoren ze aan de lopende band dan weken niet, maar er is er altijd wel 1 die scoort als de ander het niet doet.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:05 schreef dndiek het volgende:
Salihamidzic naar Juve
Denk je dat DIGGER dat nog niet wist?quote:
ik zeg nergens dat DIGGER dit nog niet wistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat DIGGER dat nog niet wist?Was gisteren al bekend, toch?
Nee, snap het al. Had beter eerst even kijkje kunnen nemen in het Serie B-topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat DIGGER dit nog niet wist
Staat dat op naam van Bonazzoli?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bianchi na z'n schitterende goal gisteren inmiddels op 10 en nog maar 1 doelpunt verwijderd van evenaring van het record, namelijk 11 doelpunten, ooit in 1 Serie A seizoen gescoord door een speler van Reggina
Met 3 vrienden de wedstrijd bezocht, maar er over eens dat hij de beste van het veld was.quote:[b]Op dinsdag 16 januari 2007 12:14
[..]
Marco Materazzi wordt door de gemiddelde voetbalvolger enkel herinnerd door zijn zware overtredingen, maar zowat niemand weet dat hij dit seizoen zowel defensief als offensief uitstekend presteert. In feite is het één van de meest ondergewaardeerde voetballers van dit moment, maar dat zal hem zelf niet veel kunnen schelen!
Fontanaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi staat ook in het elftal van het jaar tot nu toe
Opstelling:
Fontana
Panucci - Barzagli - Materazzi - Zanetti
Stankovic - Corini - Doni
Totti
Mutu - Amauri
(4 Palermo, 3 Inter, 2 Roma, 1 Atalanta, 1 Fiorentina)
Geen Milan speler aanwezig dus en ook geen Lazio speler (Oddo staat wel in de beste 11 als het over uitsluitend Italianen gaat)
Zie http://www.televideo.rai.it/ pag. 208
Kut, ik moet sneller leren tikken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Verder is Ronaldo rond met Milan. Voor 6 miljoen per jaar plus de inkomsten over zijn portretrechten moet ie komen, nu moeten alleen Milan en Real er nog uit geraken.
Ze laten hem echt niet gaan! Wat moeten ze met David Trezeguet en Raffaele Palladino?quote:Juventus ondertussen wil Cristiano Ronaldo in ruil voor Trezeguet en Palladino.
Lijkt me niet, Guus Hiddink of een (op dit moment) uitstekend presterende clubcoach zal het wel worden, als men besluit om José Mourinho te lozen. Maar goed, ik juich het wel toe, des te groter is de kans dat AC Milan haar pijlen zal richten op San Marco.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Sheva wil Ancelotti als trainer bij Chelsea
Frank Rijkaard zal na dit seizoen ook wel klaar zijn bij Barça, heeft daar niets meer te winnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft Rijkaard bovenaan het wensenlijstje staan.
Rijkaard, Ronaldinho, Oddo, Amelia (hoewel ze dus nu al een doelman beet hebben)
Gelukkig gaat Ronaldo ( papzak ) zo goed als zeker niet naar Juventus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Nou, eindelijk zaken: Milan heeft doelman Storari vastgelegd (komt van messina, details worden later vandaag bekend gemaakt).
Benieuwd wat dit betekend mbt Dida, wiens contract deze zomer afloopt en nog niet verlengd heeft.
Verder is Ronaldo rond met Milan. Voor 6 miljoen per jaar plus de inkomsten over zijn portretrechten moet ie komen, nu moeten alleen Milan en Real er nog uit geraken.
Juventus ondertussen wil Cristiano Ronaldo in ruil voor Trezeguet en Palladino.
Torino tenslotte wil Pazzini.
Je zou maar voor AC Milan staan,en je krijg te horen dat Ronaldo naar AC Milan gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel tof dat Ronaldo naar milan gaat
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Je zou maar voor AC Milan staan,en je krijg te horen dat Ronaldo naar AC Milan gaat![]()
(ik zou mijn shirt verkopen)
Daar heb ik nog niet over nagedacht.. dat hebben maar weinig spelers "geflikt"quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef DIGGER het volgende:
Inter & AC
Barca en Real
Op 1 CV
Dan ben je een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hoezo Castel di Sangro?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef DIGGER het volgende:
Spinesi = spits van Catania. Het is trouwens Gionatha. Is dit ivm Castel del Sangro?
Volgens mij is Ronaldo de eerstequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht.. dat hebben maar weinig spelers "geflikt"![]()
Wat is er gebeurd met zijn verhuur aan Newcastle United?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Parma huurt per direct Rossi van SCUM.
Bekend gezicht natuurlijk in Parma, daar hij daar in zijn jeugd voetbalde.
Lijkt me ook niet verstandig, er heerst nu rust rondom Internazionale en dat kan Antonio Cassano verstoren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Ondertussen nog steeds verhalen over Inter en Cassano, hoewel de Inter spelers er niet veel trek in hebben. Persoonlijk zou ik het ook totaal niet snappen als Inter Cassano zou halen.
Geniaal, dat je in de media zegt dat je je vriendin gebeft hebt en de positieve waarden in je bloed veroorzaakt zijn door haar vaginale créme.. hoe kóm je eropquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Marco Borriello had wel een schitterend excuus voor zijn positieve dopingtest zeg!!!
Ik vrees echter dat zijn schorsing gewoon doorgaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef DIGGER het volgende:
Lucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Toni, 0-1
(Toldo bij Inter op de goal trouwens).
Was het al, ondanks de achterstand van Inter nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef DeVinger het volgende:
Die titelstrijd lijkt me nu ook wel beslist
cctv begint nu met uitzendenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nergens een stream. Dat wordt teleteksten.
Auw, en Livorno ook op voorsprong tegen Roma...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
1-1 Stankovic (inter)
Tijdje Brzilie heeft 'm goed gedaan dusquote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef dndiek het volgende:
Adriano maakt de 2-1 voor Inter
Die bal zat niet eensquote:Op zondag 21 januari 2007 16:39 schreef Kadoc het volgende:
3-1 Inter, Ibrahimovic.
Loopt toch 1 op 2 in de competitie dit seizoen, niet verkeerd na een matig vorig seizoen.quote:
Dom van hemquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Totti kreeg trouwens nog wel rood in blessuretijd
Loopt bijna 1 op 1 de laatste maand.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef Kadoc het volgende:
Adriano gaat weer lekker de laatste tijd.
Mwah dikke fout van de sowieso al zeer slecht fluitende scheidsrechter (die pingel voor Livnro, come on zeg wat een onzin).quote:
Heb gisteravond bij alle analyses nog uitvoerig gekene, tig camerastandpunten te zien en ik weet het niet. Als hij zat, dan echt nipt, op milimeters.quote:
Schitterende persoonlijke actie, mooist goal van het weekend naar mijn mening.quote:
is er een filmpje van de overtreding op gilardino?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef DIGGER het volgende:
Nisk was dit weekend zo erg als de mega-aanslag op Gila (resultaat: Gila kreeg een vrije trap tegen terwijl ie blij mocht zijn dat hij geen meervoudige beenbreuk had overgehouden) en de herhaalde onbestrafte aanslagen op Totti
Here you go: http://www.youtube.com/watch?v=rnGH99fqz6gquote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
is er een filmpje van de overtreding op gilardino?
Jezus, wat de fokquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Here you go: http://www.youtube.com/watch?v=rnGH99fqz6g
EN de scheids die dan Gilardino een vrije trap tegen geeft he....![]()
De voetbalbond heeft nog niks naar buiten gebracht over zijn schorsing. Al het goed is volgt die info in de loop van de dag/begin avond. Hou http://www.lega-calcio.it/ maar in de gaten ( GIUDICE SPORTIVO E COMMISSIONE DISCIPLINARE )quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti is er de komende wedstrijden niet bij, AS Roma zal dus wel instorten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Here you go: http://www.youtube.com/watch?v=rnGH99fqz6g
EN de scheids die dan Gilardino een vrije trap tegen geeft he....![]()
Die zat er al geruime tijd aan te komen, gisteren werd ook al gemeld dat het vandaag definitief was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Massimo Oddo definitief naar AC Milan: http://www.gazzetta.it/Ca(...)o/23/oddofatta.shtml
Eén duel: http://www.gazzetta.it/Ca(...)nnaio/23/totti.shtmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De voetbalbond heeft nog niks naar buiten gebracht over zijn schorsing. Al het goed is volgt die info in de loop van de dag/begin avond. Hou http://www.lega-calcio.it/ maar in de gaten ( GIUDICE SPORTIVO E COMMISSIONE DISCIPLINARE )
Wat heet verjongen! Massimo Oddo is ook alweer 30 jaar, maar kan nog wel wat seizoenen mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Start dus van de verjongingskuur van de Milan defensie.
Ik heb het niet gezien, maar wordt hier nog een onderzoek naar ingesteld?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Afunados het volgende:
Overigens zou hij gisteren Donadel geslagen hebben, wat te zien zou zijn op videobeelden..
quote:Italiaans voetbal verliest terrein
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 23 januari om 17:06
Vijftien jaar geleden nog beschouwd als de beste en mooiste competitie ter wereld, maar inmiddels ingehaald door landen als Spanje en Engeland. De Italiaanse Serie A zit in de problemen, zo bevestigen de resultaten van een onderzoek dat is uitgevoerd door het Euromed instituut uit het Franse Marseille.
Verouderde stadions waar zich ook nog eens regelmatig problemen afspelen tussen rivaliserende (racistische) groeperingen en slechte televisiecontracten. Het merendeel van de Italiaanse clubs houdt weinig over aan TV-rechten, terwijl grote clubs als AC Milan en Juventus de problemen enigszins verbloemen met juist wel grote deals en prestaties in Europa.
”De kwaliteit van de stadions neemt zienderogen af…er is geen balans in de televisierechten…ik ben zeer pessimistisch over de toekomst van het Italiaanse clubvoetbal, tenzij er wordt ingegrepen” aldus Philippe Piola, voorzitter van het onderzoeksinstituut.
Daarnaast lijden clubs dit seizoen recordverliezen, omdat er niet genoeg geld binnenkomt om leningen te betalen. Enkele jaren geleden kochten clubs voor gigantische bedragen spelers in met geleend geld, waardoor de clubs nu met de problemen komen te zitten.
Tussen het seizoen 2004-2005 en het seizoen 2005-2006 daalden de bezoekersaantallen met veertien procent, een schrikbarend hoog aantal meent Vincent Chaudel, een andere medewerker van het instituut.
“Racisme en geweld op de tribunes zijn nu eenmaal niet de beste methodes om gezinnen naar een voetbalstadion te lokken,” zegt hij cynisch. “De Italiaanse clubs zitten niet meer in dezelfde situatie als vijftien jaar geleden toen ze altijd als eerste de beste talenten aan konden trekken,” haalt hij aan als alternatieve reden waarom de stadions leger en leger raken.
Naast de Italiaanse competitie zou ook de Franse Ligue 1 goed hergestructureerd moeten worden, zo luidt het advies. Ook daar zouden stadions en ticketprijzen op de schop moeten gaan, willen de Fransen blijven concurreren met de toplanden in Europa.
De studie wees eveneens uit dat de clubs uit de Engelse Premier League, zoals al wel verwacht mocht worden, momenteel het beste boeren. Hoge sponsordeals en gigantische TV contracten over de gehele wereld leven honderden miljoenen euro’s op voor de Britse clubs.
Ik las vorige week ook al een dergelijk stuk over de Serie A. Kan alleen niet meer achterhalen waar het nou stond.quote:
Zondag mag je die wedstrijd hier behandelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Inter alweer op 0-2 bij Sampdoria
Jup en ga vooral doorquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Enige vervelende is dat je als geinteresseerde die de Italiaanse taal niet machtig is en de weg langs de diverse sites daardoor ook niet zo goed weet, lastig aan je nieuws komt.
Daarom probeer ik hier ook vaak nieuws te plaatsen wat (nog) niet is opgepikt door de NL media.
Juan Roman Riquelme zou na Hernan Jorge Crespo, Julio Ricardo Cruz, Javier Zanetti, Nicolas Burdisso, Esteban Cambiasso, Walter Adrian Samuel, Santiago Hernán Solari en Mariano Nicolas Gonzalez de negende Argentijn zijn in de selectie van Internazionale.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb het niet zo op Inter met al haar Italianen, maargoed, Riquelme zou ik dan wel weer een vette aankoop vinden.
Kijk ik niet van op, Spanje lijkt niet helemaal zijn ding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Gianluca Zambrotta zou terug willen keren naar Juventus, wanneer zij weer uitkomen in de Serie A.
Ik hoef hem niet erbijquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef DIGGER het volgende:
En ik weet niet of de Fioretina fans blij zullen zijn, maar Fiorentina zit series te denken aan Cassano...
(bron: Voetbalzone)quote:Ronaldo morgen medisch gekeurd
Ronaldo zal morgen een medische keuring ondergaan bij zijn – waarschijnlijke – nieuwe werkgever. De Braziliaan is vandaag al gearriveerd in Italië, alwaar hij vanavond het bekerduel tussen AC Milan en AS Roma bij zal wonen.
Mocht de oud-PSV’er de medische keuring morgen succesvol doorstaan, dan lijkt alles in kannen en kruiken te zijn omtrent de transfer van Madrid naar Milaan. “Als alles goed gaat, is Ronaldo komende maandag een Rossonero,” liet Milan-directeur Adriano Galliani vanavond weten.
Volgens verschillende Spaanse media zou Milan zes miljoen euro op tafel hebben gelegd voor de 30-jarige speler die tot drie maal toe werd gekroond tot FIFA Speler van het Jaar. Het contract van Ronaldo zal een looptijd gaan krijgen van achttien maanden.
Mocht de transfer doorgaan, dan is Ronaldo de tiende buitenlandse speler die voor zowel Internazionale als voor AC Milan uit komt. Patrick Vieira, Edgar Davids, Hernan Crespo, Thomas Helveg, Dario Simic, Clarence Seedorf, Andres Guglielminpietro, Taribo West en Victor Benítez gingen hem al voor.
Voor komende zomer inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef DIGGER het volgende:
En ik weet niet of de Fioretina fans blij zullen zijn, maar Fiorentina zit series te denken aan Cassano...
quote:Paolo Maldini is looking forward to Ronaldo arriving at Milan and said: 'I saw him yesterday evening and it was a nice meeting, I always hoped to play alongside a play like this.'
The Rossoneri captain added: 'It's a remarkable move because he was a Inter symbol but he is a courageous players and after Maradona, the greatest opponent I have ever come up against. I would be pleased to have him here, I said that this summer. He is an ideal opponent for me, never dirty. There is always great respect when you play against him. There would be a major leap in quality if Ronaldo arrived and it would give everyone a lift. His past at Inter was always full of good and bad, but a coach can move from one team to another in the same city so a player can. Picking Milan wasn't a comfortable choice, it was one made by a champion. He's still one of the best in the world. He's a star who has outstanding skill.'
Nog niet. Ben deels Italiaans, maar heb in heel Italie geen familie wonen helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:18 schreef Smeich het volgende:
Heb je er veel meegemaakt daar?
Jezus. Ben benieuwd wat de gevolgen hiervan zijn. Hier moet de bond toch een duidelijk signaal tegen afgeven...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Absurd incident gisteren in een amateurwedstrijd (Serie D3) in Cosenza tussen Cancellese en Sanmartinese: Er was de hele wedstrijd al een wat gespannen sfeer op de tribune in deze derby, de scheids maakte er ook een potje van en na afloop waren een aantal fans van Cancellese die verhaal wouden halen.
Fans kwamen het veld op, gooienden met stenen, sloegen er op los en wisten ook tot in de kleedkamers te geraken. De directeur van Sanmartinese werd diverse malen geraakt, belandde uiteindelijk op de grond en overleed.
Intikkertje op randje van buitenspel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef dndiek het volgende:
Lucaaaaaaaaaaaa Toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 1-1
Mwaaaahquote:Op zondag 28 januari 2007 17:35 schreef pfaf het volgende:
1-0, verwachte nederlaag natuurlijk.
Verder weinig boeiende, verrassende middag, aan de uitslagen te zien.
Hij stond volgens mij in de basisquote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
euh delvicho heeft rood bij samp-inter
maar hij zat op de bank lol
Vandaag, live op de Lokale zender Studio 100 was de wedstrijd Cavese - Taranto (Serie C1).quote:
Is 0-0, Adriano werd (terecht) buitenspel gegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
nos geeft 0-0 aan
livescore.biz 0-1
Zullen ze thuis tegen Samp voor de beker, dan een B team opstellen, ( zover dat kan met hun spelersquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef DIGGER het volgende:
Goei trainershand, Maicon in de basis.
14e zege op rij voor Inter.
Dan is het nog 1 te gaan om het record van Real Madrid en Bayern in respectievelijk Spanje en Duitsland, te evenaren (15 competitiezeges op rij).
Zal niet de makkelijkste wedstrijd van de 14 worden, thuis tegen Roma.
1 voordeel: Inter - Samp voor de beker midweeks is al beslist. Roma - Milan allerminst.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef DeVinger het volgende:
Wat denk je zelf met 0-3 op zak, kortom dat wordt niet wedden jorien
(alhoewel, sampdoria zal ook wel niet thuisgeven, dus wie weet)
Gevalletje Ortega dunkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ze moeten Marco Materazzi wel hebben, zeg! Gisteren de Zidane-wanabee genaamd Gennaro Del Vecchio:
http://www.youtube.com/watch?v=HjHIgs-xQR0
Ze hebben Lazio laten zien, welgeteld één treffer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:12 schreef Ordinair het volgende:
Heb schijt aan Talpa, 5 minuten Serie A.En dan maar 1 samenvatting en ook nog van Inter.
) Ik wilde Lazio zien!
Ja hoelang duurde dat? Dat was alleen het doelpunt ala 5 seconden..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze hebben Lazio laten zien, welgeteld één treffer.![]()
Maar goed, er zijn gelukkig meer manieren om Italiaans voetbal te bekijken!
En dat was nog de mooiste goal ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze hebben Lazio laten zien, welgeteld één treffer.![]()
Maar goed, er zijn gelukkig meer manieren om Italiaans voetbal te bekijken!
Vond je?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat was nog de mooiste goal ook
Dan weet je waar Milan zeer waarschijnlijk gaat shoppen voor de vervanger van Oliveira.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef dndiek het volgende:
Radoslav Matusiak (Pol) ook naar Palermo en dat is volgens mij ook een spits
Waarom wil Real nou Oliveraquote:Ronaldo kan aan de slag bij AC Milan
30/1/2007 17:01
De onderhandelingen zijn eindelijk afgerond. Ronaldo kan opgelucht zijn koffers pakken om Real Madrid in te ruilen voor AC Milan. De Italianen betalen naar verluidt 7,5 miljoen euro voor de Braziliaan, die voor anderhalf jaar tekent.
Onder meer PSV en Barcelona profiteren van de overgang van O Fenomeno. De clubs hebben recht op een deel van transfersom omdat zij hem gedeeltelijk hebben opgeleid. De Spaanse pers berekende dat PSV 112.000 euro rijker is bij de afkoopsom van 7,5 miljoen.
Ook Ruud van Nistelrooy promoveert mogelijk door het vertrek van Ronaldo. De Madrileense sportkrant AS weet te melden dat hij het rugnummer negen overneemt van zijn voormalige collega. Van Nistelrooy speelt nu met zeventien.
Door het vertrek van Ronaldo wil Real Madrid een extra aanvaller vastleggen. De Spanjaarden zouden bij Milan hebben aangeklopt voor de Braziliaan Ricardo Oliveira (26). Milan polste alvast Palermo-spits Andrea Caracciolo (25) om Oliveira weer te vervangen.
En officieel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Nog niet 100% oifficieel maar volgens diverse geruchten later vandaag: Giordano wordt ontslagen als coach van Messina en opgevolgd door Cavasin
Is dat de Delvecchio trouwens die bij Roma speelde, Nee toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Fan van Spezia is vanmorgen veroordeeld tot 9 maanden cel ivm het gooien van zijn mobiele telefoon op het veld in de wedstrijd Spezia - Piacenza van 12 Januari.
SIM kaart was eruit maar de politie wist de dader als nog te achterhalen.
Pittige straf.
Del Vecchio heeft voor z'n kopstoot jegens Materazzi 3 wedstrijden schorsing van de Italiaanse tuchtcommissie gekregen.
En dat zijn? Gefrustreerde inter-fans? Ik vind het nu al zielig dat mensen er zo over kunnen doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:22 schreef DIGGER het volgende:
En dat dikkertje is om 19.55 uur op Linate geland met een prive jet.
Wel heerlijke Live TV dit.
Maar naar mijn mening:
[afbeelding]
neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is dat de Delvecchio trouwens die bij Roma speelde, Nee toch?
Barca - Real - Inter - Milan, dat staat toch gewoon niet, die combinatie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En dat zijn? Gefrustreerde inter-fans? Ik vind het nu al zielig dat mensen er zo over kunnen doenHet is voetbal man.
Nee, hij blijft met de geblesseerden in Milaan achter om te trainen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Italy - Coppa Italia
January 31
21:15 AS Roma ? - ? AC Milan
zal ronaldo mee spelen ?
quote:ROSSONERI SQUAD FOR ROMA-MILAN
1/30/2007
KEEPERS: Dida, Fiori, Storari; DEFENDERS: Bonera, Cafu, Costacurta, Grimi, Jankulovski, Maldini, Oddo, Simic; MIDFIELDERS: Ambrosini, Gattuso, Gourcuff, Kakà, Pirlo, Seedorf; STRIKERS: W. Aubameyang, Gilardino, Inzaghi.
quote:MILANELLO - Ronaldo joined the players who were not called up for the game in Roma at Milanello this morning and met up with Serginho who was working on the bicycle in the gym as he starts his comeback from injury. Cristian Brocchi, who had to come off in Sunday's game, will be available for selection this weekend while Kaladze, Borriello, Favalli and Ricardo Oliveira all trained.
100% Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Italy - Coppa Italia
January 31
21:15 AS Roma ? - ? AC Milan
zal ronaldo mee spelen ?
Dat heeft er wel eens anders uitgezien, meer zoals dit bijvoorbeeld:quote:INTER
Acquisti
Cessioni: Coco (d, Torino), Belaid (c, Psv)
quote:CHIEVO
Acquisti: Italiano (c, Verona), Bogdani (a, Siena), Cesar Prates (c, Livorno), Cozzolino (a, Lecce), Concetti (p, Monza)
Cessioni: Godeas (a, Mantova), Garzon (c, Avellino), Marchesetti (c, Triestina), Tiribocchi (a, Lecce), Bruno (a, Modena), Zanchetta (c, Lecce), Silva Reis (c, Prato), Passarini (p, Cremonese)
Cancellese is vandaag door de Italiaanse voetbalbond bestraft met:quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Absurd incident gisteren in een amateurwedstrijd (Serie D3) in Cosenza tussen Cancellese en Sanmartinese: Er was de hele wedstrijd al een wat gespannen sfeer op de tribune in deze derby, de scheids maakte er ook een potje van en na afloop waren een aantal fans van Cancellese die verhaal wouden halen.
Fans kwamen het veld op, gooienden met stenen, sloegen er op los en wisten ook tot in de kleedkamers te geraken. De directeur van Sanmartinese werd diverse malen geraakt, belandde uiteindelijk op de grond en overleed.
Op huurbasis, mag ik hopen?quote:
Yep, op huurbasis tot het einde seizoen overgenomen van diequote:
OK, gelukkig. Reto Ziegler heeft best nog wel een toekomst, goede speler.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, op huurbasis tot het einde seizoen overgenomen van deSpurs
![]()
Blijft vaag, voor Javier Mascherano (WHU) werd bijvoorbeeld wel weer een uitzondering gemaakt.quote:En Oliveira blijft bij Milan, ivm de "niet meer dan 2 clubs" regel.
Klopt, maar Galliani legde voor de TV uit dat ze niet zo pal voor de dealine dit aanhangig wouden maken. Mbt Mascherano was Liverpool al een poos bezig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, gelukkig. Reto Ziegler heeft best nog wel een toekomst, goede speler.
[..]
Blijft vaag, voor Javier Mascherano (WHU) werd bijvoorbeeld wel weer een uitzondering gemaakt.![]()
quote:Cannavaro vindt Ronaldo nog steeds de beste
31/1/2007 21:43
'De beste aanvaller? Ronaldo.' Fabio Cannavaro is nog altijd onder de indruk van de Braziliaanse aanvaller, met wie hij het laatste half jaar doorbracht bij Real Madrid.
'Hij is nog steeds een fenomeen. Ik heb met hem en tegen hem gespeeld en ben nog steeds onder de indruk van hem', vertelde Cannavaro op de Italiaanse televisiezender Sky.
'Hij is de enige speler die mij de indruk heeft gegeven dat hij meer kan dan anderen, net als Maradona', herinnerde de winnaar van de Gouden Bal aan zijn eerste jaren bij Napoli toen hij als junior meetrainde met het Napoli van Diego Maradona.
Cannavaro over Ronaldo: 'Hij heeft fysieke problemen gehad en wat onenigheid met de coach, maar volgens mij is hij nog steeds een van de sterkste spitsen ter wereld.'
Dank je voor deze handige link!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:01 schreef DIGGER het volgende:
http://www.gazzetta.it/Ca(...)rimentimercato.shtml
Compleet overzicht van alle transfers in de Januari periode van de Serie A plus e 4 grote cubs in de Serie B.
Wel grappig:
[..]
Dat heeft er wel eens anders uitgezien, meer zoals dit bijvoorbeeld:
[..]
Best gewaagd, als je ziet dat plaats 9 t/m plaats 4 ongeveer hetzelfde puntenaantal hebben. Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Even ter info, ik heb 25 Euro @ 12 keer m'n inzet gezet op 'LAZIO eindigt het seizoen bij de eerste 4'.
Zoveel vertrouwen heb ik in LAZIO dit seizoen.
Idd, maar op AC Milan na vind ik dat LAZIO gewoon meer kwaliteit heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Best gewaagd, als je ziet dat plaats 9 t/m plaats 4 ongeveer hetzelfde puntenaantal hebben. Ben benieuwd
Pelizzoli was een goeie keeper en sterkhouder bij Roma tijdens het seizoen 2003/2004quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dank je voor deze handige link!
Dat Pelizzoli naar Rusland gaat verrast me wel. Niet van hem, wel dat Reggina dat doet.
Je had die 25 Euro dan beter aan mij kunnen gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Even ter info, ik heb 25 Euro @ 12 keer m'n inzet gezet op 'LAZIO eindigt het seizoen bij de eerste 4'.
Zoveel vertrouwen heb ik in LAZIO dit seizoen.
De 1e 2 wedstrijden lijken mij toch echt nog leuker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef DeVinger het volgende:
February 2
18:00 Catania ? - ? Palermo
February 3
18:00 Reggina ? - ? Messina
20:30 Inter Milan ? - ? AS Roma![]()
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je had die 25 Euro dan beter aan mij kunnen geven
Dat verwacht ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio.
Palermo of Fiorentinaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio
Aardige inhaalrace wordt dat dan....UEFA Cup is voorlopig ook wel okquote:
Hey, eigenlijk heeft Fiorentina er 37 gehaald en zou daarmee nipt onder Palermo 4e mee staan. Ze hebben mbt lazio nog een half seizoen om 8 punten in te halen, met nog de onderlinge ontmoeting natuurlijk. Win je die, dan is het gat maar 5 punten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Aardige inhaalrace wordt dat dan....UEFA Cup is voorlopig ook wel ok![]()
Dat is hoop, geen verwachting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |