abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:43:58 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45346682
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik verwacht en hoop dat ie weggaat.. Rijkaard naar AC Milan, Koeman naar Barcelona.
Zoiets.
San Marco naar AC Milan!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45346949
Volgens mij blijft ancelotti lekker op z'n plek, ik heb het idee dat hij zelfs nu niks fout kan doen in Milaan.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:27:00 #28
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45352029
Atalanta 5 - 1 Livorno verrassend!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolň Canepa
pi_45352898
Nu dat record uitbreiden
  zondag 14 januari 2007 @ 20:33:35 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45354516
Lazio - Siena gaat beginnen, kijken of we weer kunnen klimmen naar de vierde plaats.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45357656
quote:
Messina 1 - 1 AS Roma
Serie A - Aanvang 15:00 uur / Eindstand 0 - 1
39. Mancini 0 - 1
90. Parisi rood
90. Parisi (strafschop) 1 - 1
????
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zondag 14 januari 2007 @ 22:29:13 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45357783
Anders geef je kort voor tijd een overwinning weg.
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:24 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

????
Hij kreeg zijn tweede gele kaart pas nádat hij voor de gelijkmaker had gezorgd.
pi_45357810
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Hij kreeg zijn tweede gele kaart pas nádat hij voor de gelijkmaker had gezorgd.
Ow, ik dacht in 1 keer rood.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45361331
Laat me raden, shirt uitgetrokken ?
pi_45363828
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
Gelijke spel was anders wel terecht, en je had nog mazzel dat de paal de 1-2 in de weg stond!

Roma en Catania vanmiddag allebei punten gemorst dankzij dubieuze pingels, met name Roma was zuur, in de blessuretijd.
Roma goal was wel weer een klassieker, in no time van eigen 16 met 1 keer raken naar de andere 16 en goal, supersnelle counter.

Palermo was goed, ook zonder Amauri.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 15 januari 2007 @ 08:25:25 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45364106
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Gelijke spel was anders wel terecht, en je had nog mazzel dat de paal de 1-2 in de weg stond!
Klopt, Lazio was slecht. Maar als je in de 85e minuut met 1-0 voorstaat, moet het 1-0 blijven. Zeker in Italië!
pi_45384955
Waar speelt Gionata Spinesi?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_45385665
Spinesi = spits van Catania. Het is trouwens Gionatha. Is dit ivm Castel del Sangro?

[ Bericht 51% gewijzigd door DIGGER op 15-01-2007 21:00:00 ]
pi_45386070
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:

TOPSCORER
speler goals
Totti 12
Spinesi 11
Mutu 10
Bianchi 9
Bianchi na z'n schitterende goal gisteren inmiddels op 10 en nog maar 1 doelpunt verwijderd van evenaring van het record, namelijk 11 doelpunten, ooit in 1 Serie A seizoen gescoord door een speler van Reggina

Verder enorme onrust bij Livorno. President en coach waren het hele seizoen al bezig, President wou niks anders dan resultaten, coach vond dat de UEFA cup zijn spelers te veel belastte en speelde met een B-elftal, daar was de President dan weer openlijk ontstemt over en zo gingen de aanvallen en bemoeienissen over en weer. Dat ging nog redelijk in het bgein, de resultaten waren goed en thuis werd geen tegentreffer geincasseerd, maar inmiddels weet Livorno al bijna niet meer wat winnen is.

Gisteren na de 5-1 nederlaag bij Atalanta is Arrigoni dus ontslagen. Nu heeft Lucarelli, de belangrijkste man, al gezegd weg te willen of te hopen dat president Spinelli z'n beslissing herroept (weinig kans lijkt me). Spinelli vond at maar makkelijk lullen achteraf, "Had iedereen maar beter z'n best moeten doen".

De gewilde doelman Amelia nam het ook openlijk op voor de ontslagen trainer en mag volgens Spinelli nu meteen op de transferlijst en als het niet lukt hem in Januari te verkopen, dan mag hij tot de zomer op de bank zitten.
Spelers en president lijken dus aardig tegenover elkaar te staan.
Nu is de BAL eerder dit seizoen opgeheven, maar ik ben wel benieuwd naar de reacties van de ultras, want een president die af en toe de headlines haalt met een leuke pittige uitspraak is 1 ding, maar iemand die zich dusdanig met alles bemoeit, alles openlijk via de media doet en zo met z'n spelers omgaat maakt het werken bij een club voor een ieder toch vrijwel onmogelijk, of je moet een stroman als trainer willen zijn.

Wordt ongetwijfeld vervolgd (President moet nog met het bestuur om de tafel over dit alles).
pi_45386204
O en nog meer nieuws: Lazio heeft Jimenez te pakken, de Chileen komt voor 11 miljoen over van Ternana (leuk cashen voor zo'n kleine club). Jimenez was vorig seizoen al uitgeleend aan Fiorentina waar hij het goed deed.

En Lobont is nog maar een krabbel weg van Dinamo Boekarest, en zal dus Fiorentina verlaten.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:09:18 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45393233
AS Roma heeft het contract van Luciano Spalletti verlengd tot medio 2011.
pi_45396581
Goeie zaak
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:01:14 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45397295
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat een flauwekul, 51 punten halverwege is gewoon waanzinnig goed, 12 wedstrijd op rij winnen is gewoon een uniek record.

Tuurlijk, Juve speelt in de Serie B maar dat is hun eigen schuld, dat kun je Inter niet kwalijk nemen.
En armoede, waarom? Inter heeft de zaken gewoon eindelijk eens goed voor elkaar met een goed draaiend team, rust binnenskamers ook als er soms aanleiding is voor onrust (Adriano z'n droge periode bv) en ze hebben gewoon nu slimmer ingekocht.

Milan heeft zich daar duidelijk op verkeken en is in een neerwaarste spiraal geraakt en staat dus nu een straatlengte achter, terwijl ze voor het seizoen nog een grote mond hadden dat ze die 8 punten op Inter halverwege al goedgemaakt zouden hebben.

Maar als Inter met zo'n overmacht kampioen wordt, heeft dat bovenal te maken met het feit dat de boel daar nu gewoon eindelijk eens klopt, niet met de mindere prestaties van anderen.
Eigenlijk is het zelfs jammer voor Internazionale dat Juventus en AC Milan door omstandigheden al vanaf het begin van de competitie niet meedoen om de landstitel, want de prestatie van de Nerazzurri wordt nu enorm onderschat. Roberto Mancini is goed bezig daar, eindelijk staat er een écht elftal!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:41:35 #44
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45400915
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eigenlijk is het zelfs jammer voor Internazionale dat Juventus en AC Milan door omstandigheden al vanaf het begin van de competitie niet meedoen om de landstitel, want de prestatie van de Nerazzurri wordt nu enorm onderschat. Roberto Mancini is goed bezig daar, eindelijk staat er een écht elftal!
Volgend seizoen staat Inter gewoon op zijn normale 3/4 plaats,let op mijn woorden
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolň Canepa
pi_45401629
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad.

51 punten is 1 punt minder dan Juve vorig jaar halverwege, en dat was het hoogste aantal ooit gehaald na 19 wedstrijden. En we weten allemaal hoe Juve o.a. vorig jaar aan zo veel punten kwam.

Materazzi is gewoon veel beter dan iedereen denkt, Mancini heeft gelijk gekregen door Toldo van de goal af te halen, heeft met Viera slim gekocht, Stankovic heeft z'n draai volledig te pakken en de spitsen zijn wat grillig, soms scoren ze aan de lopende band dan weken niet, maar er is er altijd wel 1 die scoort als de ander het niet doet.
pi_45401729
Udinese heeft inmiddels ook trainer Giovanni Galeone ontslagen, de kranten openden er al mee en inderdaad, het is nu bevestigd.
Alberto Malesani is nu als trainer aangesteld.

Bij Livorno lijkt president Spinelli toch op z'n beslissing om Arrigoni te ontslaan terug te komen nadat in een gesprek met de spelers gisteravond deze vierkant achter hu coach bleken te staan. Dus het is nog onduidelijk of Arrigoni nu toch is/wordt ontslagen of niet.

Lijkt me in elk geval dat je als speler met dit soort signalen maar 1 ding kunt doen: zorgen dat je nu of volgende transferperiode weg bent bij Livorno, want hoe kun je nu zo normaal en rustig wedstrijden voorbereiden?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:14:48 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45401777
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Inderdaad.

51 punten is 1 punt minder dan Juve vorig jaar halverwege, en dat was het hoogste aantal ooit gehaald na 19 wedstrijden. En we weten allemaal hoe Juve o.a. vorig jaar aan zo veel punten kwam.

Materazzi is gewoon veel beter dan iedereen denkt, Mancini heeft gelijk gekregen door Toldo van de goal af te halen, heeft met Viera slim gekocht, Stankovic heeft z'n draai volledig te pakken en de spitsen zijn wat grillig, soms scoren ze aan de lopende band dan weken niet, maar er is er altijd wel 1 die scoort als de ander het niet doet.
Marco Materazzi wordt door de gemiddelde voetbalvolger enkel herinnerd door zijn zware overtredingen, maar zowat niemand weet dat hij dit seizoen zowel defensief als offensief uitstekend presteert. In feite is het één van de meest ondergewaardeerde voetballers van dit moment, maar dat zal hem zelf niet veel kunnen schelen!
pi_45402241
Nog even de mooie countergoal van Mancini zondag: http://www.asromaultras.it/0607messinaroma_mancini.mpg

En de gehele samenvatting van Messina - Roma: http://www.asromaultras.it/0607messinaroma_servizio.wmv
pi_45402322
Speciaal voor DIGGER:
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:05 schreef dndiek het volgende:
Salihamidzic naar Juve
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:42:49 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45402446
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef dndiek het volgende:
Speciaal voor DIGGER:
[..]
Denk je dat DIGGER dat nog niet wist? Was gisteren al bekend, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')