Dan weet je waar Milan zeer waarschijnlijk gaat shoppen voor de vervanger van Oliveira.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef dndiek het volgende:
Radoslav Matusiak (Pol) ook naar Palermo en dat is volgens mij ook een spits
Waarom wil Real nou Oliveraquote:Ronaldo kan aan de slag bij AC Milan
30/1/2007 17:01
De onderhandelingen zijn eindelijk afgerond. Ronaldo kan opgelucht zijn koffers pakken om Real Madrid in te ruilen voor AC Milan. De Italianen betalen naar verluidt 7,5 miljoen euro voor de Braziliaan, die voor anderhalf jaar tekent.
Onder meer PSV en Barcelona profiteren van de overgang van O Fenomeno. De clubs hebben recht op een deel van transfersom omdat zij hem gedeeltelijk hebben opgeleid. De Spaanse pers berekende dat PSV 112.000 euro rijker is bij de afkoopsom van 7,5 miljoen.
Ook Ruud van Nistelrooy promoveert mogelijk door het vertrek van Ronaldo. De Madrileense sportkrant AS weet te melden dat hij het rugnummer negen overneemt van zijn voormalige collega. Van Nistelrooy speelt nu met zeventien.
Door het vertrek van Ronaldo wil Real Madrid een extra aanvaller vastleggen. De Spanjaarden zouden bij Milan hebben aangeklopt voor de Braziliaan Ricardo Oliveira (26). Milan polste alvast Palermo-spits Andrea Caracciolo (25) om Oliveira weer te vervangen.
En officieel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Nog niet 100% oifficieel maar volgens diverse geruchten later vandaag: Giordano wordt ontslagen als coach van Messina en opgevolgd door Cavasin
Is dat de Delvecchio trouwens die bij Roma speelde, Nee toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Fan van Spezia is vanmorgen veroordeeld tot 9 maanden cel ivm het gooien van zijn mobiele telefoon op het veld in de wedstrijd Spezia - Piacenza van 12 Januari.
SIM kaart was eruit maar de politie wist de dader als nog te achterhalen.
Pittige straf.
Del Vecchio heeft voor z'n kopstoot jegens Materazzi 3 wedstrijden schorsing van de Italiaanse tuchtcommissie gekregen.
En dat zijn? Gefrustreerde inter-fans? Ik vind het nu al zielig dat mensen er zo over kunnen doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:22 schreef DIGGER het volgende:
En dat dikkertje is om 19.55 uur op Linate geland met een prive jet.
Wel heerlijke Live TV dit.
Maar naar mijn mening:
[afbeelding]
neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is dat de Delvecchio trouwens die bij Roma speelde, Nee toch?
Barca - Real - Inter - Milan, dat staat toch gewoon niet, die combinatie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En dat zijn? Gefrustreerde inter-fans? Ik vind het nu al zielig dat mensen er zo over kunnen doenHet is voetbal man.
Nee, hij blijft met de geblesseerden in Milaan achter om te trainen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Italy - Coppa Italia
January 31
21:15 AS Roma ? - ? AC Milan
zal ronaldo mee spelen ?
quote:ROSSONERI SQUAD FOR ROMA-MILAN
1/30/2007
KEEPERS: Dida, Fiori, Storari; DEFENDERS: Bonera, Cafu, Costacurta, Grimi, Jankulovski, Maldini, Oddo, Simic; MIDFIELDERS: Ambrosini, Gattuso, Gourcuff, Kakà, Pirlo, Seedorf; STRIKERS: W. Aubameyang, Gilardino, Inzaghi.
quote:MILANELLO - Ronaldo joined the players who were not called up for the game in Roma at Milanello this morning and met up with Serginho who was working on the bicycle in the gym as he starts his comeback from injury. Cristian Brocchi, who had to come off in Sunday's game, will be available for selection this weekend while Kaladze, Borriello, Favalli and Ricardo Oliveira all trained.
100% Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Italy - Coppa Italia
January 31
21:15 AS Roma ? - ? AC Milan
zal ronaldo mee spelen ?
Dat heeft er wel eens anders uitgezien, meer zoals dit bijvoorbeeld:quote:INTER
Acquisti
Cessioni: Coco (d, Torino), Belaid (c, Psv)
quote:CHIEVO
Acquisti: Italiano (c, Verona), Bogdani (a, Siena), Cesar Prates (c, Livorno), Cozzolino (a, Lecce), Concetti (p, Monza)
Cessioni: Godeas (a, Mantova), Garzon (c, Avellino), Marchesetti (c, Triestina), Tiribocchi (a, Lecce), Bruno (a, Modena), Zanchetta (c, Lecce), Silva Reis (c, Prato), Passarini (p, Cremonese)
Cancellese is vandaag door de Italiaanse voetbalbond bestraft met:quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Absurd incident gisteren in een amateurwedstrijd (Serie D3) in Cosenza tussen Cancellese en Sanmartinese: Er was de hele wedstrijd al een wat gespannen sfeer op de tribune in deze derby, de scheids maakte er ook een potje van en na afloop waren een aantal fans van Cancellese die verhaal wouden halen.
Fans kwamen het veld op, gooienden met stenen, sloegen er op los en wisten ook tot in de kleedkamers te geraken. De directeur van Sanmartinese werd diverse malen geraakt, belandde uiteindelijk op de grond en overleed.
Op huurbasis, mag ik hopen?quote:
Yep, op huurbasis tot het einde seizoen overgenomen van diequote:
OK, gelukkig. Reto Ziegler heeft best nog wel een toekomst, goede speler.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, op huurbasis tot het einde seizoen overgenomen van deSpurs
![]()
Blijft vaag, voor Javier Mascherano (WHU) werd bijvoorbeeld wel weer een uitzondering gemaakt.quote:En Oliveira blijft bij Milan, ivm de "niet meer dan 2 clubs" regel.
Klopt, maar Galliani legde voor de TV uit dat ze niet zo pal voor de dealine dit aanhangig wouden maken. Mbt Mascherano was Liverpool al een poos bezig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, gelukkig. Reto Ziegler heeft best nog wel een toekomst, goede speler.
[..]
Blijft vaag, voor Javier Mascherano (WHU) werd bijvoorbeeld wel weer een uitzondering gemaakt.![]()
quote:Cannavaro vindt Ronaldo nog steeds de beste
31/1/2007 21:43
'De beste aanvaller? Ronaldo.' Fabio Cannavaro is nog altijd onder de indruk van de Braziliaanse aanvaller, met wie hij het laatste half jaar doorbracht bij Real Madrid.
'Hij is nog steeds een fenomeen. Ik heb met hem en tegen hem gespeeld en ben nog steeds onder de indruk van hem', vertelde Cannavaro op de Italiaanse televisiezender Sky.
'Hij is de enige speler die mij de indruk heeft gegeven dat hij meer kan dan anderen, net als Maradona', herinnerde de winnaar van de Gouden Bal aan zijn eerste jaren bij Napoli toen hij als junior meetrainde met het Napoli van Diego Maradona.
Cannavaro over Ronaldo: 'Hij heeft fysieke problemen gehad en wat onenigheid met de coach, maar volgens mij is hij nog steeds een van de sterkste spitsen ter wereld.'
Dank je voor deze handige link!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:01 schreef DIGGER het volgende:
http://www.gazzetta.it/Ca(...)rimentimercato.shtml
Compleet overzicht van alle transfers in de Januari periode van de Serie A plus e 4 grote cubs in de Serie B.
Wel grappig:
[..]
Dat heeft er wel eens anders uitgezien, meer zoals dit bijvoorbeeld:
[..]
Best gewaagd, als je ziet dat plaats 9 t/m plaats 4 ongeveer hetzelfde puntenaantal hebben. Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Even ter info, ik heb 25 Euro @ 12 keer m'n inzet gezet op 'LAZIO eindigt het seizoen bij de eerste 4'.
Zoveel vertrouwen heb ik in LAZIO dit seizoen.
Idd, maar op AC Milan na vind ik dat LAZIO gewoon meer kwaliteit heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Best gewaagd, als je ziet dat plaats 9 t/m plaats 4 ongeveer hetzelfde puntenaantal hebben. Ben benieuwd
Pelizzoli was een goeie keeper en sterkhouder bij Roma tijdens het seizoen 2003/2004quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dank je voor deze handige link!
Dat Pelizzoli naar Rusland gaat verrast me wel. Niet van hem, wel dat Reggina dat doet.
Je had die 25 Euro dan beter aan mij kunnen gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Even ter info, ik heb 25 Euro @ 12 keer m'n inzet gezet op 'LAZIO eindigt het seizoen bij de eerste 4'.
Zoveel vertrouwen heb ik in LAZIO dit seizoen.
De 1e 2 wedstrijden lijken mij toch echt nog leuker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef DeVinger het volgende:
February 2
18:00 Catania ? - ? Palermo
February 3
18:00 Reggina ? - ? Messina
20:30 Inter Milan ? - ? AS Roma![]()
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je had die 25 Euro dan beter aan mij kunnen geven
Dat verwacht ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio.
Palermo of Fiorentinaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat de Top 4 uiteindelijk zal bestaan uit Internazionale, AS Roma, AC Milan en Lazio
Aardige inhaalrace wordt dat dan....UEFA Cup is voorlopig ook wel okquote:
Hey, eigenlijk heeft Fiorentina er 37 gehaald en zou daarmee nipt onder Palermo 4e mee staan. Ze hebben mbt lazio nog een half seizoen om 8 punten in te halen, met nog de onderlinge ontmoeting natuurlijk. Win je die, dan is het gat maar 5 punten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Aardige inhaalrace wordt dat dan....UEFA Cup is voorlopig ook wel ok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |