ik zeg nergens dat DIGGER dit nog niet wistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat DIGGER dat nog niet wist?Was gisteren al bekend, toch?
Nee, snap het al. Had beter eerst even kijkje kunnen nemen in het Serie B-topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat DIGGER dit nog niet wist
Staat dat op naam van Bonazzoli?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bianchi na z'n schitterende goal gisteren inmiddels op 10 en nog maar 1 doelpunt verwijderd van evenaring van het record, namelijk 11 doelpunten, ooit in 1 Serie A seizoen gescoord door een speler van Reggina
Met 3 vrienden de wedstrijd bezocht, maar er over eens dat hij de beste van het veld was.quote:[b]Op dinsdag 16 januari 2007 12:14
[..]
Marco Materazzi wordt door de gemiddelde voetbalvolger enkel herinnerd door zijn zware overtredingen, maar zowat niemand weet dat hij dit seizoen zowel defensief als offensief uitstekend presteert. In feite is het één van de meest ondergewaardeerde voetballers van dit moment, maar dat zal hem zelf niet veel kunnen schelen!
Fontanaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi staat ook in het elftal van het jaar tot nu toe
Opstelling:
Fontana
Panucci - Barzagli - Materazzi - Zanetti
Stankovic - Corini - Doni
Totti
Mutu - Amauri
(4 Palermo, 3 Inter, 2 Roma, 1 Atalanta, 1 Fiorentina)
Geen Milan speler aanwezig dus en ook geen Lazio speler (Oddo staat wel in de beste 11 als het over uitsluitend Italianen gaat)
Zie http://www.televideo.rai.it/ pag. 208
Kut, ik moet sneller leren tikken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Verder is Ronaldo rond met Milan. Voor 6 miljoen per jaar plus de inkomsten over zijn portretrechten moet ie komen, nu moeten alleen Milan en Real er nog uit geraken.
Ze laten hem echt niet gaan! Wat moeten ze met David Trezeguet en Raffaele Palladino?quote:Juventus ondertussen wil Cristiano Ronaldo in ruil voor Trezeguet en Palladino.
Lijkt me niet, Guus Hiddink of een (op dit moment) uitstekend presterende clubcoach zal het wel worden, als men besluit om José Mourinho te lozen. Maar goed, ik juich het wel toe, des te groter is de kans dat AC Milan haar pijlen zal richten op San Marco.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Sheva wil Ancelotti als trainer bij Chelsea
Frank Rijkaard zal na dit seizoen ook wel klaar zijn bij Barça, heeft daar niets meer te winnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft Rijkaard bovenaan het wensenlijstje staan.
Rijkaard, Ronaldinho, Oddo, Amelia (hoewel ze dus nu al een doelman beet hebben)
Gelukkig gaat Ronaldo ( papzak ) zo goed als zeker niet naar Juventus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Nou, eindelijk zaken: Milan heeft doelman Storari vastgelegd (komt van messina, details worden later vandaag bekend gemaakt).
Benieuwd wat dit betekend mbt Dida, wiens contract deze zomer afloopt en nog niet verlengd heeft.
Verder is Ronaldo rond met Milan. Voor 6 miljoen per jaar plus de inkomsten over zijn portretrechten moet ie komen, nu moeten alleen Milan en Real er nog uit geraken.
Juventus ondertussen wil Cristiano Ronaldo in ruil voor Trezeguet en Palladino.
Torino tenslotte wil Pazzini.
Je zou maar voor AC Milan staan,en je krijg te horen dat Ronaldo naar AC Milan gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel tof dat Ronaldo naar milan gaat
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Je zou maar voor AC Milan staan,en je krijg te horen dat Ronaldo naar AC Milan gaat![]()
(ik zou mijn shirt verkopen)
Daar heb ik nog niet over nagedacht.. dat hebben maar weinig spelers "geflikt"quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef DIGGER het volgende:
Inter & AC
Barca en Real
Op 1 CV
Dan ben je een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hoezo Castel di Sangro?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef DIGGER het volgende:
Spinesi = spits van Catania. Het is trouwens Gionatha. Is dit ivm Castel del Sangro?
Volgens mij is Ronaldo de eerstequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht.. dat hebben maar weinig spelers "geflikt"![]()
Wat is er gebeurd met zijn verhuur aan Newcastle United?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Parma huurt per direct Rossi van SCUM.
Bekend gezicht natuurlijk in Parma, daar hij daar in zijn jeugd voetbalde.
Lijkt me ook niet verstandig, er heerst nu rust rondom Internazionale en dat kan Antonio Cassano verstoren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Ondertussen nog steeds verhalen over Inter en Cassano, hoewel de Inter spelers er niet veel trek in hebben. Persoonlijk zou ik het ook totaal niet snappen als Inter Cassano zou halen.
Geniaal, dat je in de media zegt dat je je vriendin gebeft hebt en de positieve waarden in je bloed veroorzaakt zijn door haar vaginale créme.. hoe kóm je eropquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Marco Borriello had wel een schitterend excuus voor zijn positieve dopingtest zeg!!!
Ik vrees echter dat zijn schorsing gewoon doorgaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef DIGGER het volgende:
Lucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Toni, 0-1
(Toldo bij Inter op de goal trouwens).
Was het al, ondanks de achterstand van Inter nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef DeVinger het volgende:
Die titelstrijd lijkt me nu ook wel beslist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |