Wetenschappersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet, we zullen bespot worden, uitgelachen en weggehoond. Maar wie van de zogenaamde "wetenschappers" (het zijn eigenlijk aliens natuurlijk) die claimen dat de aarde rond is () heeft zo diep gegraven dat we zien dat we aan de andere kant van de aarde uitkomen?
Oh dat ga ik zo even zelf bekijken danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef Napalm het volgende:
zo boeiend is die niet deze week
Het is de pro-melkweglobby, met het geld dat ze krijgen voor "onderzoek" maken ze machines die ons in de gaten houden. Heb je ooit een satelliet terug zien komen? Ik las laatst dat ze die in de lucht schieten en met de telescoop niet het universum bestuderen, maar ons.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
WetenschappersLaat me niet lachen, dat zijn allemaal beroepssubsidietrekkers, die hun stompzinnige theorieën in de lucht houden, zodat ze zich verheven kunnen voelen boven al onze deugdzame volgelingen. Maar wij weten natuurlijk wel beter
![]()
Goeie. Even wat berekenen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zit nog met: de maan, het zicht...
De wetenschappelijke Pravdaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leesvoer voor iedereen die iets zinnigs over het heelal wil zeggen.
Wetenschap heeft geen Pravda nodig.quote:
Dat komt doordat de zon soms vanwege turbulentie even omklapt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:09 schreef Monidique het volgende:
En zonsverduisteringen dan, Autodidact?
http://www.nytimes.com/2007/01/13/washington/13gitmo.html?hp&ex=1168664400&en=fbd6524f65fde1db&ei=5094&partner=homepagequote:The senior Pentagon official in charge of military detainees suspected of terrorism said in an interview this week that he was dismayed that lawyers at many of the nation’s top firms were representing prisoners at Guantánamo Bay, Cuba, and that the firms’ corporate clients should consider ending their business ties.
(...)
He said, “I think, quite honestly, when corporate C.E.O.’s see that those firms are representing the very terrorists who hit their bottom line back in 2001, those C.E.O.’s are going to make those law firms choose between representing terrorists or representing reputable firms, and I think that is going to have major play in the next few weeks. And we want to watch that play out.”
Zelfkritiek maakt dit een zeer goed wetenschappelijk model, in tegenstelling tot religies en geloof.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat mijn theorie kut is...
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8779/9c031f16/index.html
Vrouwen.
Wat een enorme klunzigheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8779/9c031f16/index.html
Vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |