Die gast van Heartsquote:
Tot over 5 minutenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Zo ik ga eens naar mn tv, tot in de reclames ofzo.
denk het welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lady Marmelade (X6?) dus
Dat zou mij niks uitmaken hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef Karina het volgende:
Wendy mag wel uitkijken dat haar jurk niet afzakt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X6 ziet er écht niet uit!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef Frasier het volgende:
IT'S RUBEN TIME!!!!!!!!!!!!!!!!
Duh... had je wat anders verwacht?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I was gonna say....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vind het geen gezicht.... ze ziet er ook een stuk ouder uit....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar wel leuk, 't is een stukkie korter
waarom nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef Karina het volgende:
Henk-Jan leest forums, zou hij hier...
Hij zou hier wel komen, maar tot nu toe niets van gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef Karina het volgende:
Henk-Jan leest forums, zou hij hier...
Forums mag toch ook?quote:
quote:
Kan allebeiquote:fo·rum (het ~, fora/~s)
Inderdaadquote:
Beter dan de vorige twee keer.quote:
zo erg als vorige week zal het toch niet worden mag ik aannemenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
Gvdmme 5 minuten in de show en de eerst ijsdans-spam is een feit!![]()
En weer een!![]()
![]()
![]()
Het gaat om het liedje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Jammer, niet uit Grease, Xanadu was echt een ruk film.
Dat dus iddquote:
wees blij dat het hard staat.... Melanie zingt een beetje vals en slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef Karina het volgende:
Muziek is weer behoorlijk hard. Nogal vals gezongen.
Die toon op het eind! Hoooooooouuuuuuujjjjzzzzzzjjj.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh dit is echt erg. Ik versta haar gewoon écht niet, terwijl ik het nummer wel ken qua tekst.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:
Als ze nu nog positief zijn, is het echt een jury van tien keer niks.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wees blij dat het hard staat.... Melanie zingt een beetje vals en slecht
ben benieuwd of de jury positief is...
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Die rode oorbellen vloeken met haar roze jurk.
dat is ook serieus het enige wat hij kan zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:15 schreef babette21 het volgende:
"ik vond het heel goed"
ja hoor, daar gaan we weer...............
Ja, ik snap dat enthousiasme van de jury niet hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Bagger dit. Gaia van vorige week was 200x beter
Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef amaranta het volgende:
wat is henkjan aan het doen?
Ik vond dit beter, maar erg slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Bagger dit. Gaia van vorige week was 200x beter
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze zingt niet echt vals, maar heeft geen volume.
Ze lijkt met haar en kleding een beetje op Katrien Duck.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Die rode oorbellen vloeken met haar roze jurk.
Ik wel. De jury heeft zelf oortjes in, en ik denk dat het geluid daaruit een stuk beter is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
ik snap niet dat de jury zo positief is
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
wat ik dus ging zeggen; ik vind melanie best een simpele ziel...
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean, haar lievelingsboek is het onzichtbare licht (kinderafdeling bieb)
Dat snap ik al weken niet...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
wat is er mis met pirates of the caribeanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean,
Kijk, deze smiley is ook positief:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Uitstekend ja. Iedereen heeft wel gehoord dat ze compleet de mist in ging met haar gepiep.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Svensational het volgende:
HJ weet ook dat als ie haar nu finaal gaat afkraken ze allemaal sympathy votes gaat krijgen.
Goeie tactiek dus!
Harry Potter vond ze ook erg leukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean, haar lievelingsboek is het onzichtbare licht (kinderafdeling bieb)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
Mijn kwartje is gevallen. Henkjan hoopt door positief te reageren het gevoel bij de kijker op te wekken, dat ze het ook wel zonder veel stemmen haalt. Kan hij haar morgen weer wegstemmen. Want dit was echt slecht.
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Svensational het volgende:
HJ weet ook dat als ie haar nu finaal gaat afkraken ze allemaal sympathy votes gaat krijgen.
Goeie tactiek dus!
Wat is er mis met Pirates?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
Haar stem is gewoon te zacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een lul is die HJ zeg
Maareh, ik kon er nauwelijks iets van verstaan. Muziek stond veel te hard.
misschien is 'mute' een goed idee danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
Als Richy het maar niet waagt om Kiss from a Rose slecht te doen!'t Is een van mijn favo liedjes
![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
De jury heeft zelf oortjes in, en ik denk dat het geluid daaruit een stuk beter is. Dus konden ze goed horen dat het niet vals was.
Wie andersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef queenme het volgende:
tis de eerste keer dat ik dit programma zie hoor maar het lijkt wel alsof dat kind playbackt!(melanie)
Maar het was wel weer te zacht. Ik vrees voor een exitquote:
er zijn betere films gemaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er mis met pirates of the caribean![]()
Ook van mijn lievelingsfilms.... net als Harry Potter![]()
Ik denk het wel. Ben echt benieuwd hoe ie dat zal doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
Als Richy het maar niet waagt om Kiss from a Rose slecht te doen!'t Is een van mijn favo liedjes
![]()
![]()
idd. Harder zingen kan ze niet, want daar mist ze de power voor. De muziek staat bij Anja en Sharon straks net zo hard... ik denk dat je het verschil dan toch wel gaat merkenquote:
Nee, maar dat verrast me al de hele tijd bij X factor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig snapt ze dat zelf niet zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef PeRi het volgende:
Ik heb toch wel erg gelachen om HJ zeg, haar toch de grond in boren op een positivo manier..
't matched wel aardig: 'n kneuzenliedje voor 'n kneus....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
't matched wel aardig: 'n kneuzenliedje voor 'n kneus....
(Richy dus, jij niet... hoewel jij eigenlijk ook.... Zhenar niet)
Ik heb liever Hearts of Dorine weg, maar ik denk wel dat ze het nu verknoeid heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Melanie mag heel snel moven samen met die MIDI deuntjes die te hard staan.
Inderdaad. Heel af en toe komt HJ nog met iets zinnings, maar ook hij kraamt rare dingen uit op zijn tijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar dat verrast me al de hele tijd bij X factor.
Geile steek onder waterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
't matched wel aardig: 'n kneuzenliedje voor 'n kneus....
(Richy dus, jij niet... hoewel jij eigenlijk ook.... Zhenar niet)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef amaranta het volgende:
ja...ik verander de naam van mijn moeder in mn telefoon even in anita meyer...en dan kan ik ook zeggen dat ik een sms heb gehad van anita meyer
Nou, het was erg complimenteus... 'goede keuze, iedereen kan het zingen, zelfs mijn moeder'... sarcasme dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
waar had HJ het over toen hij dit een goede keuze noemde?
Ze zijn idd elke keer "een echte filmfreak"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Woordje van de avond = filmfreak
volgens mij is is ie stoned!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Nou, kijken of hij dit ook zo mompelt als het liedje van vorige week.
Hij begint er steeds meer op te lijken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
Richy trok weer echt zo'n Ross-hoofd![]()
Juist.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ogen open, articuleren en weten dat je bepaalde noten niet haalt, Richy!
En zie hier de kracht vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Richy mist kracht in zijn stem
jah idd... en heb weer het gevoel dat de muziek weer te hard staatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind hem ook vrij zacht.
nee, da's kansloosquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijk Wendy, zo moet het!
Zag ik haar nou net met een kaartje in de hand toen ze bij de ouders stond?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hahaha, die Wendy is ook zo spontaan!!!!!!![]()
uhuhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij begint er steeds meer op te lijken....
Jessica toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een, wat een...toestand!!
/Irene Moors als LLLLaura
3quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoeveel dagen nog tot Seacrest?
Wat een toestand is van Jessica.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een, wat een...toestand!!
/Irene Moors als LLLLaura
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef BVO het volgende:
Die jury bederft heel m'n kijkplezier.
Die zitten tijdens de optredens stiekum dvd'tjes te kijken van American Idol of zo. Ik kan er niks anders van maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg elke keer meer de neiging om de jury te slaan![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |