Ja, ik snap dat enthousiasme van de jury niet hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Bagger dit. Gaia van vorige week was 200x beter
Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef amaranta het volgende:
wat is henkjan aan het doen?
Ik vond dit beter, maar erg slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Bagger dit. Gaia van vorige week was 200x beter
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze zingt niet echt vals, maar heeft geen volume.
Ze lijkt met haar en kleding een beetje op Katrien Duck.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Die rode oorbellen vloeken met haar roze jurk.
Ik wel. De jury heeft zelf oortjes in, en ik denk dat het geluid daaruit een stuk beter is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
ik snap niet dat de jury zo positief is
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
wat ik dus ging zeggen; ik vind melanie best een simpele ziel...
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean, haar lievelingsboek is het onzichtbare licht (kinderafdeling bieb)
Dat snap ik al weken niet...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
wat is er mis met pirates of the caribeanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean,
Kijk, deze smiley is ook positief:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Uitstekend ja. Iedereen heeft wel gehoord dat ze compleet de mist in ging met haar gepiep.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Svensational het volgende:
HJ weet ook dat als ie haar nu finaal gaat afkraken ze allemaal sympathy votes gaat krijgen.
Goeie tactiek dus!
Harry Potter vond ze ook erg leukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
haar lievelingsfilm is pirates of the caribean, haar lievelingsboek is het onzichtbare licht (kinderafdeling bieb)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
Mijn kwartje is gevallen. Henkjan hoopt door positief te reageren het gevoel bij de kijker op te wekken, dat ze het ook wel zonder veel stemmen haalt. Kan hij haar morgen weer wegstemmen. Want dit was echt slecht.
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Svensational het volgende:
HJ weet ook dat als ie haar nu finaal gaat afkraken ze allemaal sympathy votes gaat krijgen.
Goeie tactiek dus!
Wat is er mis met Pirates?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
Haar stem is gewoon te zacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een lul is die HJ zeg
Maareh, ik kon er nauwelijks iets van verstaan. Muziek stond veel te hard.
misschien is 'mute' een goed idee danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
Als Richy het maar niet waagt om Kiss from a Rose slecht te doen!'t Is een van mijn favo liedjes
![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
De jury heeft zelf oortjes in, en ik denk dat het geluid daaruit een stuk beter is. Dus konden ze goed horen dat het niet vals was.
Wie andersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef queenme het volgende:
tis de eerste keer dat ik dit programma zie hoor maar het lijkt wel alsof dat kind playbackt!(melanie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |