Mooie vrouw, mooie foto's, alleen die heupen in die jurk... sja..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mode zit doorgaans niet lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:24 schreef arneaux het volgende:
Heupen of geen heupen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat t lekker zit.
Ach je hebt mode en en highfashion geloof ik. En tja mode kan gewoon goed en lekker zitten.quote:
Dan hadden ze het binnenste lijntje van haar tiet ook wel recht mogen maken ipv zon rare kronkel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Ole het volgende:
Niet onflatteus, maar hier is wel iemand doorgeschoten met de photoshop
[afbeelding]
Op de tweede foto is het net Patty Brard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef MUUS het volgende:
Tof ook wel, die witte vlekken in haar oksels.
Daar is een ander topic voor hèquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Omg, bride of Frankensteinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef seeya_40 het volgende:
Nou om het dan maar even goed te maken:
[afbeelding]
Dit is Rachel McAdams. Bekend van o.a. Mean Girls.
Vind haar er hier, eerlijk gezegd, uit zien als een moderne zombie. En... What's Up With The Hair?
schoenen oke.. maar de rest vind ik best okayquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Als je al van die megakorte beentjes hebt zoals Brit moet je zeker niet van die laarzen aantrekken. Dr benen zijn net zo lang als dr bovenlijfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
schoenen oke.. maar de rest vind ik best okay![]()
Wat heerlijk smakeloos weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik twijfel waar deze in moet, hier of in lelijke outfitjes....Kelly Clarkson:
[afbeelding]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Heidi- het volgende:
wtf, hitkrant ook nog![]()
en die ene bart ervan zit nu in nieuw bandje ofzo, zat pas te zappen en kwam hem tegenalsof het nu wel wat wordt met hem
Ik zou t m wel gunnen, maar hij heeft 0.0 talent dus dat wordt idd niksquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
Die knakkers van links tot rechtsquote:
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?quote:
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?
Brrrrrrquote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?![]()
http://www.rachelfansite.nl/
ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |