EM +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Last life in the universe.
quote:
Ga door.......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:46 schreef cwk het volgende:
Is dit die film waar Russel ze schatje kwijt raakt?
Ik heb de film ook ruim twintig jaar geleden gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:06 schreef cwk het volgende:
Ligt erg diep begraven...
Dan moeten we maar wachten op iemand die het wel weetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:11 schreef cwk het volgende:
Lost Love ofzo? Echt geen flauw idee.
Dat denk ik dan wel. Ik heb deze film ruim twintig jaar geleden op video gehuurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:29 schreef cwk het volgende:
Even opgezocht. Die ik bedoel is 10 jaar geleden, dus ik zal sowieso wel helemaal fout zitten.
cwk+1 overigens wel zonder die 2e thequote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:12 schreef cwk het volgende:
The last tempatation of the christ met Dafoe.
[..]
Het is goed hoor. Ik had 't al opgezocht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Professional het volgende:
Zeker ben ik niet, zag toevallig gister de hoes ervan op Ebay staan, was me aan het bedenken om er op te bieden.
Ga uw gang.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef Patch het volgende:
en dan Lloyd en Jeff Bridges erbij...
nieuw vraagje dan maar?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ferris Buellers day off?
Patch +1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:46 schreef Patch het volgende:
Shannyn Sossamon
van het jaar 2006 was ik maar een half jaartje online... wellicht dat het daar aan ligt. Maar die Depp-award had van mij moeten zijn !!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch +1
Vorig jaar geen awards gewonnen Patch?
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Monsterhouse?
Wie heeft je van de troon gestoten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Patch het volgende:
[..]
van het jaar 2006 was ik maar een half jaartje online... wellicht dat het daar aan ligt. Maar die Depp-award had van mij moeten zijn !!!![]()
geen idee, dizer of timogeloof ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie heeft je van de troon gestoten?
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Cachorro?
Je hebt em niet gezien, of wel?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Cachorro?
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef cwk het volgende:
Ken Watanabe? The Last Samurai en nog wat?
Goed maar hij zat nog in een bekende hollywoodproductie hoor. Over een kerel die graag op zijn kop hangt.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef cwk het volgende:
Gokje op Memoirs of a Geisha en..
Die niet. Wel in het vervolg op een film die eind vorig jaar bij ons is gaan draaien geregiseerd door Dirty Harry.quote:
Die is fout overigens. Maar Letters from Iwo Jima is wel goed. Batman begins zat ie in.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef Doff het volgende:
Batman Returns nog.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is fout overigens. Maar Letters from Iwo Jima is wel goed. Batman begins zat ie in.
Wat heb jij toch met titel de laatste tijd. Volgens mij als jij snel wil antwoorden gaat t helemaal fout.quote:
Ben altijd slecht in titels geweest volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 11:49 schreef cwk het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met titel de laatste tijd. Volgens mij als jij snel wil antwoorden gaat t helemaal fout.![]()
CWK +1quote:Op zondag 14 januari 2007 11:58 schreef cwk het volgende:
Gun Kata
Nee, maar wel wat over gelezen; staat ook op mijn To See-lijst. Maar ja, dat staan wel meer films.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef cwk het volgende:
[..]
Je hebt em niet gezien, of wel?
Sokolsky +1
Dat klopt. Niets speciaals, maar je tijd waard.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef Doff het volgende:
Nee, wil 'm nog zien. Lijkt me wel geinige film.
Ik twijfel altijd tussen GBU en Once upon a time in the west.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat over gelezen; staat ook op mijn To See-lijst. Maar ja, dat staan wel meer films.
Overigens mr_anonimous +1, en die vroeg ik natuurlijk naar aanleiding van The Holiday. Overigens apart dat je dan GBU met een vraagteken plaatst, dat lijkt me toch wel z'n bekendste rol.
Ja,quote:Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Alan Rickman?
Het was 'm echtquote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat over gelezen; staat ook op mijn To See-lijst. Maar ja, dat staan wel meer films.
Overigens mr_anonimous +1, en die vroeg ik natuurlijk naar aanleiding van The Holiday. Overigens apart dat je dan GBU met een vraagteken plaatst, dat lijkt me toch wel z'n bekendste rol.
Patch +1quote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef Patch het volgende:
Harry Potter and the Sorcerers Stone
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter and the Prisonor of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter anj the Order of the Phoenix
Die Hard
Dogma
Robin Hood: Pronce of Thieves
Galaxy Quest
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:19 schreef Sokolsky het volgende:
oh, wat was het ook alweer... Chaplin?
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ace Ventura?
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:23 schreef Sokolsky het volgende:
Buster Keaton?
Sokolsky + 1quote:Op zondag 14 januari 2007 12:23 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dat kan niet. Oliver Hardy?
chaplin is ietsjes dunnerquote:Op zondag 14 januari 2007 12:23 schreef cwk het volgende:
James Dean. (Ik zou ook zweren dat het chaplin was.)
Had ie niet een strakke zwarte majo aan?
Samuel +1quote:Op zondag 14 januari 2007 12:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
de olifant?
*Ahum*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef cwk het volgende:
Stand januari t/m topic VI
17.gillingham 1
goed, nu nog haar naam, kleine hint...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kruistocht in spijkerbroek?
close, als je die naam goed hebt reken ik het goed, ze is nog tamelijk onbekend,quote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Patch het volgende:
Praline?
Geef dat puntje toch aan Samuel joh, 't gaat toch niet echt meer om filmkennisquote:
Niet? zeker weten? dan gaat hij naar Samuel....quote:
ze is al bezet, maar via die weg ga ik haar 'hoogstwaarschijnlijk' een keer ontmoetenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef JelleS het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit, succes. Heb geen tijd om een vraag te stellen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ba wang bie ji
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef California het volgende:
Ja, natuurlijk.
Heb je die naam echt nooit gehoord? Apart...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef RuneRose het volgende:
Goed, achternaam zal dan Cheung zijn. Voornaam weet ik niet.
Charlie Cheung.
Ik wist wie Cecilia Cheung was voordat ik Failan zag... weet ook niet waarom, maar ging er van uit dat dat dan bij meer mensen zo zou zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Nee, die naam heb ik nog nooit gehoord, en waarom is dat apart? Of wel eens gehoord, maar vergeten. Maggie ken ik natuurlijk wel.
Je vermeldde net dat hij na Fassbinder zatquote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Hij zit chronologisch bijna precies tussen M en Christiane F in.
Nee, dat was een reactie op ranja, want eerst stond er in cwk's bericht "Duitse film?", waar ik ook weer op reageerde. En dit soort chaos krijg je dus als mensen hun berichten gaan edittenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je vermeldde net dat hij na Fassbinder zat.
Zookolsky +1quote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Tillsammans
gaat dit over Joyeux Noël?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Vooruit, je mag ook raden over welke film dit gaat
"... film over de ... wereldoorlog. Maar er wordt nauwelijks in gevochten. Hij gaat meer over menselijke relaties dan over wat anders. Hij wordt een klassieker genoemd. Na een halfuurtje had ik hier m'n bedenkingen bij, maar na hem volledig te hebben gezien, is dat toch wel terecht. Vooral ... is sterk, jammer dat die niet zo heel veel scenes heeft (ik zat me trouwens steeds af te vragen waarvan ik hem kende. Het is natuurlijk de butler uit ...). Ik heb hem trouwens gezien zonder ondertitels. Die constante afwisseling van Frans, Duits en Engels was een zware belasting voor m'n talenknobbel, maar het is toch gelukt. "
oh ja, verrek, die speelde Rommelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef California het volgende:
Die is met de butler uit Sunset Blvd., vandaar.
Gewoon La Grande Illusion, met Erich van Stroheim als de gevangenisdirecteur.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef cwk het volgende:
Welke film was die WO-II film nou?
Ik dacht eerder aan Rambo III ofzo...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef cwk het volgende:
Klopt. Volgens mij is dat G.I. Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |