Je vermeldde net dat hij na Fassbinder zatquote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Hij zit chronologisch bijna precies tussen M en Christiane F in.

Nee, dat was een reactie op ranja, want eerst stond er in cwk's bericht "Duitse film?", waar ik ook weer op reageerde. En dit soort chaos krijg je dus als mensen hun berichten gaan edittenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je vermeldde net dat hij na Fassbinder zat.

Zookolsky +1quote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Tillsammans

gaat dit over Joyeux Noël?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Vooruit, je mag ook raden over welke film dit gaat
"... film over de ... wereldoorlog. Maar er wordt nauwelijks in gevochten. Hij gaat meer over menselijke relaties dan over wat anders. Hij wordt een klassieker genoemd. Na een halfuurtje had ik hier m'n bedenkingen bij, maar na hem volledig te hebben gezien, is dat toch wel terecht. Vooral ... is sterk, jammer dat die niet zo heel veel scenes heeft (ik zat me trouwens steeds af te vragen waarvan ik hem kende. Het is natuurlijk de butler uit ...). Ik heb hem trouwens gezien zonder ondertitels. Die constante afwisseling van Frans, Duits en Engels was een zware belasting voor m'n talenknobbel, maar het is toch gelukt. "

oh ja, verrek, die speelde Rommelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef California het volgende:
Die is met de butler uit Sunset Blvd., vandaar.

Gewoon La Grande Illusion, met Erich van Stroheim als de gevangenisdirecteur.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef cwk het volgende:
Welke film was die WO-II film nou?

Ik dacht eerder aan Rambo III ofzo...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef cwk het volgende:
Klopt. Volgens mij is dat G.I. Jane.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |