De kerstman did it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Wij nemen hem op, dus niks verklappen sgp
Bloes wil zich heel erg graag richten op het aanrechtquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
OKee, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar was het vraagteken vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik open geen Hools, teveel werk.quote:
Ik ben te lui om van mijn stoel af te gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Bos...er zit ook een uitknop op die tv!
dat kan ik beamen, al is het wel een voordeel als je in amerika woontquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ebay werkt als een tiet, en kan zelfs verslavend werken.
Ik koop er wekelijks wat: Van t-shirts, LP's, stickers tot DVD's/games.
D'r zit een knop op je TV! Die helpt je zo uit de puree!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Bos...er zit ook een uitknop op die tv!
mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
O ja Pascal DVD is binnengekomen vandaag![]()
Dus druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zit een knop op je TV! Die helpt je zo uit de puree!
Oh oh wat een misère, als Marco staat te blèrenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Dus druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.![]()
Maar op Marktplaats staat ook heel veel alleen hebben die niet zo'n systeem met ratings en dergelijke. Da's wel jammer want zogenaamde powersellers zijn altijd wel te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan ik beamen, al is het wel een voordeel als je in amerika woont
Ze hadden wel een vooruitziende blik de heren van Doe Maar. dhr. Borsato was toen nog niet bekend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh oh wat een misère, als Marco staat te blèren
en de sgp was een garpje
Compleet vergeten hier, dus ik doe hetzelfde..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Leuke mol aflevering tot nu toe![]()
Ik kijk hem morgen wel via uitzendinggemist. Ben pas net thuis.
Toch knap iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ze hadden wel een vooruitziende blik de heren van Doe Maar. dhr. Borsato was toen nog niet bekend.
Gèk op koken, en naked chefsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
Bloes wil zich heel erg graag richten op het aanrecht
Ik dacht dat die niet meer bestonden ofzo. Wel uniek zo, in de anonimiteit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog een dikke 2 uur
Bestaan er ook 24 minuten topics![]()
Niet op Google!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zoek een naaipatroon. Waar kan ik die (gratis) vinden?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zoek een naaipatroon.
Inderdaadquote:
Voor carnaval...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een piratenjas!
Jaja, DD is van alle markten thuis
Ik vind het prima hoor, past ook nog eens goed bij m'n awardquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet meer bestonden ofzo. Wel uniek zo, in de anonimiteit.
quote:
?quote:
quote:
'naaipatroon piratenjas' leverde niks op hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Huh juist wel dus? Googlen is niet zo moeilijk lijkt me
Ik zal me maar inhouden om geen Fokke & Sukke reactie te plaatsen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zal me maar inhouden om geen Fokke & Sukke reactie te plaatsen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Ze happen niet echt Bluezzie.
quote:
Klootvioolquote:
Wat ga je aantrekken dd? Een boevenpak of toch maar als travestiet dit jaar?quote:
ik ben bang dat hij deze bedoeldquote:
wat modjequote:
We zijn er nog mee bezigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat ga je aantrekken dd? Een boevenpak of toch maar als travestiet dit jaar?
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:29 schreef Gollemrulez het volgende:
weltrusten
Nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je er vaker last van?
Lijkt mij een toepasselijk carnavalspakje als ik er ooit aan zou meedoen.quote:
Ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een toepasselijk carnavalspakje als ik er ooit aan zou meedoen.
Accurate reactie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nooit.
Trusten jongetjes! En meisjes
Die kloot of die viool?quote:
Die viool met klotenquote:
Neeeeheeee. Die kloot met die viool. Kleine nuancering.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neeeeheeee. Die kloot met die viool. Kleine nuancering.
Zoiets? en dan DD het laten naaien?quote:
Gelukkig dat het geen 2e Vietnam lijktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nog eens 20.000 Amerikanen naar Irak. Het is maar voor een paar maanden volgens Bush
Weltrusten mijnheer de president.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat het geen 2e Vietnam lijkt![]()
Wat een zooi
Zeg was dat in Amsterdam in de RAI ??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:41 schreef sjimz het volgende:
Pfff.. ik ben weer terug van het korpsfeest![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg was dat in Amsterdam in de RAI ??
ik zag gisteren allemaal politie... ik reed dit keer netjes mijn snelheid
Daar werk ik dusquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:53 schreef VoreG het volgende:
Walgelijk, feesten van onze belastingcenten!
Ja het was zeker gezellig..en nee ik liep niet in pakquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar werk ik dus
was 't een beetje gezellig?? en liep jij ook in zo'n politie pak ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:32 schreef Suijk het volgende:
Al weer vrijdag? Wat gaat dat toch snel.
a) je werkt bij de poltiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga dalijk in de auto stappen richting Center parcs
Jawel hoor..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
a) je werkt bij de poltie
b) en je gaat naar center parcs...
het zit je ook niet mee
Wargh argh enorme giga grafkaterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga dalijk in de auto stappen richting Center parcs
Ik ga niet met collega'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wargh argh enorme giga grafkater
Er zijn meer agenten p Fok!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; zowel dat het licht is alswel dat jij nu wakker bent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:22 schreef VoreG het volgende:
Nu ik de wereld op dit tijdstip eens een keer bekijk.
Dat het nu al licht is!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:22 schreef VoreG het volgende:
Nu ik de wereld op dit tijdstip eens een keer bekijk.
Dat het nu al licht is!
Zo werd ik normaal wakker, dat probeer ik nu dus wat om te draaien. Lukt aardigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga nog steeds met donker weg, en kom met donker thuis
Huh?! Wat?! Hoorde ik daar een wekker????quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:17 schreef appelsientje het volgende:
Az... wordt eens wakker, je verslaapt je
Ik was gisteren te moe om nog de band te kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef tong80 het volgende:
Net de Mol gekeken. Bluezz denk jij ook dat Menno de Mol is ?
Ok, zaten leuke stukjes bij. Ze moesten vanaf een gebouw van 300 meter abzeilen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was gisteren te moe om nog de band te kijken
Ik denk dat het Renate Verbaan is....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef tong80 het volgende:
Spoilertags tongquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef tong80 het volgende:
Ok, zaten leuke stukjes bij. Ze moesten vanaf een gebouw van 300 meter abzeilen.
je hebt ze liever op beschuit?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Chocolaatjes met blauw-witte muisjes bij een jongensbaby vind ik niet echt
Kopen! Kopen! Kopen! Kopen! Kopen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef VoreG het volgende:
Kom ik daar aan, zie ik een rij mensen voor die Mediamarkt wachten echt ongelooflijk. De deuren gingen omhoog en iedereen stormde naar binnen, ik heb geloof ik een mooie aanbieding gemist.
je gaat je dan toch afvragen wat die aanbieding was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef VoreG het volgende:
Ik denk ik ga maar eens naar de Mediamarkt om een verjaardagscadeau voor m'n vader te kopen. Ik ging ervan uit dat de winkel om 9 uur wel open zou zijn, mwah nee dus om 10 uur. Oke geen ramp het was toch 5 voor 10 ik kan wel even wachten.
Kom ik daar aan, zie ik een rij mensen voor die Mediamarkt wachten echt ongelooflijk. De deuren gingen omhoog en iedereen stormde naar binnen, ik heb geloof ik een mooie aanbieding gemist.
Ik ben bang dat die al uitverkocht was voordat ik goed en wel binnen gesjokt wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat je dan toch afvragen wat die aanbieding was.
en jij mag nu zeker puin ruimen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef pascalheister het volgende:
leuk zo'n ex-collega die details en doorsnedes fout heeft getekend![]()
frustrerend werken zo![]()
Hey dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jij mag nu zeker puin ruimen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die al uitverkocht was voordat ik goed en wel binnen gesjokt was
12 cent ALL IN!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
omfg zitten van die 4 havo'ers in de kantine te pokerenmet 1, 2 en 5 centen
![]()
Ik had serieus mijn pokerkoffer in m'n kluisje op school gedaan (die had ik zelfs daarvoor gehuurd) als ik op dit moment op de middelbare school zat. Iedere vrije minuut werd dan zeker gepokerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
![]()
En dan brugklassers financieel aan de grond helpenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon teruggaan naar school, alleen voor het pokeren.
bij ons was het altijd toepen om stuiversquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
![]()
Tong heb jij nog de laatste afl. van 49UP gezien? Die zwerver van destijds? Neil?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef tong80 het volgende:
Ok, zaten leuke stukjes bij. Ze moesten vanaf een gebouw van 300 meter abzeilen.
Ik zag beeldschermen voor 333 voorbij komen op TV deze week?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Againzender het volgende:
je gaat je dan toch afvragen wat die aanbieding was.
Ga ik zo kijken, heb het opgenomen.Ma is hier en ik kon gelijk vragen hoe het wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong heb jij nog de laatste afl. van 49UP gezien? Die zwerver van destijds? Neil?
Okquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ga ik zo kijken, heb het opgenomen.Ma is hier en ik kon gelijk vragen hoe het was
Nee dick Jol, want die wist de uitslag van te voren al. Dus moet ie de Mol wel zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef tong80 het volgende:
Douchen had je vanmorgen moeten doen, mutsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Does!
M'n vrouw houdt meer van een ochtend braadworstquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef Bjoro het volgende:
de vrijdag-middag-kroketten kunnen bijna in het vet
alsof dat de stevige trek stiltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw houdt meer van een ochtend braadworst
Ik hoop in elk geval tot de avond.....quote:
Zometeen extra laat lunchen om de eerste afstand live te zienquote:
jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jij mag nu zeker puin ruimen?
Ja, ik kijk.quote:
Schaatsen, schaatsen... Dr is niet veel schaatsen bijquote:
Bijna...quote:
Gisteravond gedaan, sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Douchen had je vanmorgen moeten doen, muts
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bijna...
M'n tentamen niet gemaakt vandaag![]()
CV (of gewoon niet natuurlijk)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Messenga het volgende:
Hello.
Wat is beter, tijden van aanwezigheid op je werk op de sollicitatiebrief, of op je CV?
Oke.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
CV (of gewoon niet natuurlijk)
Supermarkt 50 meter van mn huis af. Ze zochten Caissières.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef RayMania het volgende:
Waarvoor ga je solliciteren Mess?
Promotie bij V&D?
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar hoef je toch geen sollicitatie brief voor te schrijven? Dat is toch gewoon een kwestie van binnenlopen hallo ik wil werken hier. Oke ga maar zitten. Succes.
Ghe idd. En als ze vervolgens je niet op hun blote knieeen gaan smeken te blijven gewoon weer vertrekken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar hoef je toch geen sollicitatie brief voor te schrijven? Dat is toch gewoon een kwestie van binnenlopen hallo ik wil werken hier. Oke ga maar zitten. Succes.
Deze is net nieuw, vrienden van me werken er ook. Dusjaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig heb ik nooit in een supermarkt gewerkt. Lijkt me vreselijk.
Al die vrouwelijke collega's, ronduit kut gewoonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig heb ik nooit in een supermarkt gewerkt. Lijkt me vreselijk.
Och, 5.50 per uur voor een 17 jarige is niet slechtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Meeloper!!!!!!!!
Man ik liep 3 kilomter per uur op de coopertest toen ik zo oud was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, 5.50 per uur voor een 17 jarige is niet slecht
Waren er toen al schrijfmachines dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik liep 3 kilomter per uur op de coopertest toen ik zo oud was.
Geweldig is datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, dat ie net nieuw is. Meestal lopen er wel een aantal zwakzinnigen rond van een jaar of 30 die er dan al een jaar of 15 werken
Terwijl ik nog overdreefquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm Tong dat is niet zo heel snel hoor
Dan spreken we over 60 jaar geleden, of nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:14 schreef tong80 het volgende:
Liep wel op m'n 15de de 100 meter in 11.50
Zij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geweldig is dat. En het trieste is dat hun dan meer verdienen dan jij
.
Leeftijdsdiscriminatie.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:14 schreef tong80 het volgende:
Liep wel op m'n 15de de 100 meter in 11.50
Serieus, ik maak echt altijd die hun/zij fout, net zoals ergeren/irriteren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij.
Wil je nooit meer wat over spelling zeggen! Oké.
Beide Marks? Ik ben nog nooit in Australie geweest.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef tong80 het volgende:
Het toeval wil dat ze beiden toen in Australië zaten
En allebei Markquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef tong80 het volgende:
Het toeval wil dat ze beiden toen in Australië zaten
Moet je doen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Beide Marks? Ik ben nog nooit in Australie geweest.....
Dat dachjt uik wel zo iets dan ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Beide Marks? Ik ben nog nooit in Australie geweest.....
Het is zo simpel hè.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Serieus, ik maak echt altijd die hun/zij fout, net zoals ergeren/irriteren.
Ik ga het nooooit meer doen.
Klopt ik heb het krantenartikel nogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk
Dat was op dat moment een wereldrecord![]()
Ik irriteer me echt aan jouquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is zo simpel hè.
Hun is bij bezit, anders zij.
Je ergert je aan iets, en iemand/iets irriteert je. Irriteren aan kan niet.
Woei.
Omdat ik het wel weet en jij niet?quote:
Woei is geen Nederlands.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is zo simpel hè.
Hun is bij bezit, anders zij.
Je ergert je aan iets, en iemand/iets irriteert je. Irriteren aan kan niet.
Woei.
Geintjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat ik het wel weet en jij niet?
Eén troost: er zijn er meer die het niet weten, dan die het wel weten.
Diana Woeiquote:
Ernie zegt het, dus is het goedquote:
Jaquote:
Ik heb een hal vol mensenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:48 schreef clauwheee het volgende:
Ze negeert je Tong.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef borisz het volgende:
ik ga maar is met aflevering 1-1 van lost kijken![]()
Wow je had er serieus wat aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Het naaipatroon is gevonden! Thanks Gollem!
aflevering 1 tm 10 is binnen, rest komt nog maar ik kan kijkenquote:
Ze negeren jou ook geloof ikquote:
Ik vond Lost niet echt doorbijten eigenlijk, uitermate verslavende serie!quote:
Ja sorry, ontbijten en tandpoetsen enzo hequote:
De eerste aflevering moest ik gewoon ff doorbijten. Had mezelf opgelegd dat ik die serie wilde volgenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef Againzender het volgende:
Ik vond Lost niet echt doorbijten eigenlijk, uitermate verslavende serie!
Ik heb een onbedwingbare lust tot sex momenteel.quote:
Waarom kan je er niks aan doen? Zitten je handen in het verband?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een onbedwingbare lust tot sex momenteel.
Kan er niks aan doen.
Nee maar m'n buren denken dat ik verkering heb. Heb al maanden een vrouw na gedaan die roept dat ze meer wilt. Maar ik ben verkouden en als ik het nu doe denken ze dat ik met een vent in bed lig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom kan je er niks aan doen? Zitten je handen in het verband?
Nu de Zambonis die ijs gaan vegen. We zijn zo bij u terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef golfer het volgende:
Die eerste ritten van de 5.000 meter zijn zo saai.
Of met een zeehondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:15 schreef tong80 het volgende:
Nee maar m'n buren denken dat ik verkering heb. Heb al maanden een vrouw na gedaan die roept dat ze meer wilt. Maar ik ben verkouden en als ik het nu doe denken ze dat ik met een vent in bed lig.
quote:
Precies mijn gedachtenquote:
Wie is de mol.quote:
Aha. Ik dacht dat ik weer een wereldschokkende gebeurtenis had gemist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is de mol.
Afvaller Liesbeth Kamerling, Daantje uit GTST.
* Bos81 snel weer bed in duikt
die is super, echt goed gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:37 schreef Messenga het volgende:
Voor als pascalheister weer thuis is, is Shaun of the dead tof?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is de mol.
Afvaller Liesbeth Kamerling, Daantje uit GTST.
* Bos81 snel weer bed in duikt
mwah is niks vergeleken met monica bellucciquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een vrouw:
http://www.youtube.com/watch?v=KMR1TA0-HvA
![]()
![]()
![]()
Ik roep onze deskundige, tong80, er wel even bij voor hulp.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft net de Belkin software van de draadloze netwerkkaart van zijn pc verwijdert...
De software is alleen niet meer aanwezig, help...
bel kin op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft net de Belkin software van de draadloze netwerkkaart van zijn pc verwijdert...
De software is alleen niet meer aanwezig, help...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |