Oplichter !quote:
Niet voor iedereen hoor... ik begrijp de indeling van deze avond welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...
Dat heet betrokkenheid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...
Dat komt omdat wij ze meelevenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sluit zich hierbij aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niet voor iedereen hoor... ik begrijp de indeling van deze avond welen durf zelfs nog te zeggen dat men het goed heeft gedaan ook..
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar dan is het ook heeeeel goed...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik niet meerquote:
Je was me even voor.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.
Wat heb jij te eisen dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.
Ik ook, als de kaarten echt nog komen ben ik om. Maar er moest toch ook over nog iets gestemd worden, ik las ergens iets over 2x stemmen vandaag of heb ik iets gemistquote:
Er zit iemand nu heel hard te lachenquote:
Hmmm...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zometeen....
Draadje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef SmeerCaas het volgende:
batterij van mezelf en van mijn laptop staan op reserve.... nog een paar minuten en dan moet ik afscheid nemen. tja... beetje anti climax na uren wachten op kaarten die ikzelf niet meer ga zien.
Ik eis niks, ik klaag alleen. Doe alsjeblieft niet zo hypocriet man.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij te eisen dan?
Heb je betaald voor informatie?
Die twee van de redactie posten hier en geven regelmatig antwoord op vragen, en af en toe loopt een avond even anders.
Je weet waar dat aan ligt: goedkope plaatsen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef Roy_vdm het volgende:
Ilona wordt echt nooit serieus genomen
Bart laat haar nooit uitpraten, mooi om te zien.
Ook Ilona heeft naar eigen zeggen nog nooit een musical van dichtbij gezien...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik eis niks, ik klaag alleen. Doe alsjeblieft niet zo hypocriet man.
jeetje.. je hebt echt 7 uur (!) zitten wachten? dus jij past je dagelijks leven zo aan om dat van anderen te kunnen volgen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Sja, best lastig zo'n zware zak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef Dynabite het volgende:
Als Huub maar niet door zijn rug gaat van die zware postzak!![]()
Ooooohhh als ik dat maar niet mag meemaken! Of juist wel... ik walg al bij de gedachte!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef bosb het volgende:
nataaasia trekt weer eens haar snap er niets van kop. Ze had nooit aan dit soort argumenten gedacht. Ze wil gewoon op een stoeltje zitten, schreeuwen lachen naar de camera en kwalbert verlinden om zijn nek vliegen.
Ja euh ja eh, doe dit ook maar voor het eerst hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
Deze maar? Hier staat tenminste COS in de TT.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet waar dat aan ligt: goedkope plaatsen!
kijk ze er ook niet op aan hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die twee van de redactie posten hier en geven regelmatig antwoord op vragen, en af en toe loopt een avond even anders.
Dus dat!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
jup, ander zit nu dichtquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Uhhh, gaan we verder in deze?!
Niet bepaald een strak plan....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Natasia wil animatiefilms inspreken...
* Sonique lacht als natasia en de buren kloppen op de muur!
Dit meen je niet!!
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit iemand nu heel hard te lachen![]()
Ik niet, maar anderen wel. Ik ben om iets van kwart voor 11 ingeschakeld. Maar dank voor je psychologisch zeer waardevolle toevoeging.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
jeetje.. je hebt echt 7 uur (!) zitten wachten? dus jij past je dagelijks leven zo aan om dat van anderen te kunnen volgen?
okay...
Truste spookvrouwquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:22 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw gaat nu echt. Ik reken op jullie voor een ooggetuigenverslag.
Trusten allen!
Post komt nu......quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Sonique het volgende:
Nou, duurt mij te lang...
Ik ga pitten.
Kan iemand het even opnemen en YouTube-en ofzo?
ALvast bedankt!
Ik volg het hier, de streams lukt me ook niet meer om naar te kijken, t.v. vanavond voor het eerst weer maar ik weet niet of ik dat blijf doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Zijn er meer mensen die bijna geen streams kijken maar gewoon deze logs volgen? Ik krijg het zo op mn heupen van dat geneuzel op de streams...
Dat is zeker op zijn plaats jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:27 schreef schizolientje het volgende:
Mijn oprechte excuus aan de redactie, sorry dat ik twijfelde!!!!!
Ze zijn gewoon onder de indruk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:27 schreef erkel het volgende:
WTF!!! ze doen er een beetje lacherig over
Stil, hij is weg.........pleitequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:26 schreef bosb het volgende:
YEEESSSS het is zover. .nl is stil.
Briljant!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
gaat druk worden nu geloof ik
VOL.nl![]()
Dat staat op de voorkant van een kaart die veel mensen hebben gebruikt. Ik ook. Met op de achterkant mijn eigen naam!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:28 schreef PC eend het volgende:
Stuur hem dan in eigen naam en niet in naam der fok gemeenschap![]()
Licht op zijn pik getrapt. Geweldig!quote:
Dat er een aantal mensen niet blij kijken en....dat is geluktquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:27 schreef RTM1988 het volgende:
wat hadden jullie er nou precies van verwacht?
mag ik hier een vertaling van?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
GePwned wie eine Noob!!!! 1eeeinz lollercopter
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef bunnyma het volgende:
Wat is dit geweldig!!!!!!!!!
Prachtig.
DGK_REDACTIE bedankt.![]()
![]()
![]()
![]()
Idem..wat is gepwned?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
mag ik hier een vertaling van?
Geweldig !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Whoehahaha!!![]()
Het satans-clubje druipt met de staart tussen de benen af. Ze doen alsof het ze niet veel boeit, maar ondertussen...![]()
Okquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Ik heb pijn in mijn wangen van de brede grijns!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Whoehahaha!!![]()
Het satans-clubje druipt met de staart tussen de benen af. Ze doen alsof het ze niet veel boeit, maar ondertussen...![]()
Hij zal morgen van Lesley wel horen dat het wel echt isquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef Missy_1974 het volgende:
nl zegt ik hoef het niet te lezen dit is geregiseerd
jalourssssssssssssssssssssssssssssss
bart: tuurlijk zijn het de streams, bleghhhhhhhhhhhhhhhhh bart geloofd het niet zoals verspeld
super DGK redactiequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Snap ik en respecteer ik (ook namens anderen denk ik), maar misschien kun je soms beter onder voorbehoud schattingen maken of zo. Dus niet zeggen dat iets om 5 uur begint, en dan om 10 uur, en dan om 11 uur, waarna het pas om half 1 begint, maar 'voorzichtig schatten' dat het om 5 uur begint etc.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh, man, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Het is een stuk leuker dan ik dacht. De kaartjes vallen heel goed bij de mensen waar het voor bedoeld is, en bij de bad guys hadden ze er goed de pest in.![]()
Morgen wéér enkele tientallen.![]()
Huh? Wie is dat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
WHAHAHA hij wiens naam niet genoemd mag worden.....
alles wordt opgenomen !quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:38 schreef ron1970 het volgende:
weet niet welke stream te volgen help!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bang dat we haar niet eerlijk en oprecht vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef Wireless het volgende:
Illona: "Ik gun het julie echt, nee ECHT! Echt hoor, zo leuk voor julie, nee echt, ECHT!"
Ja! Super!!!quote:
quote:
Haha, ik moest even heel hard lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natsaia begint zich opeens vol te vreten met CHIPS!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |