Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef bunnyma het volgende:
Wat is dit geweldig!!!!!!!!!
Prachtig.
DGK_REDACTIE bedankt.![]()
![]()
![]()
![]()
Idem..wat is gepwned?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
mag ik hier een vertaling van?
Geweldig !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Whoehahaha!!![]()
Het satans-clubje druipt met de staart tussen de benen af. Ze doen alsof het ze niet veel boeit, maar ondertussen...![]()
Okquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Ik heb pijn in mijn wangen van de brede grijns!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Whoehahaha!!![]()
Het satans-clubje druipt met de staart tussen de benen af. Ze doen alsof het ze niet veel boeit, maar ondertussen...![]()
Hij zal morgen van Lesley wel horen dat het wel echt isquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef Missy_1974 het volgende:
nl zegt ik hoef het niet te lezen dit is geregiseerd
jalourssssssssssssssssssssssssssssss
bart: tuurlijk zijn het de streams, bleghhhhhhhhhhhhhhhhh bart geloofd het niet zoals verspeld
super DGK redactiequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |