Dus dat!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij te eisen dan?
Heb je betaald voor informatie?
Die twee van de redactie posten hier en geven regelmatig antwoord op vragen, en af en toe loopt een avond even anders.
jup, ander zit nu dichtquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Uhhh, gaan we verder in deze?!
Niet bepaald een strak plan....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Natasia wil animatiefilms inspreken...
* Sonique lacht als natasia en de buren kloppen op de muur!
Dit meen je niet!!
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit iemand nu heel hard te lachen![]()
Ik niet, maar anderen wel. Ik ben om iets van kwart voor 11 ingeschakeld. Maar dank voor je psychologisch zeer waardevolle toevoeging.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
jeetje.. je hebt echt 7 uur (!) zitten wachten? dus jij past je dagelijks leven zo aan om dat van anderen te kunnen volgen?
okay...
Truste spookvrouwquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:22 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw gaat nu echt. Ik reken op jullie voor een ooggetuigenverslag.
Trusten allen!
Post komt nu......quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Sonique het volgende:
Nou, duurt mij te lang...
Ik ga pitten.
Kan iemand het even opnemen en YouTube-en ofzo?
ALvast bedankt!
Ik volg het hier, de streams lukt me ook niet meer om naar te kijken, t.v. vanavond voor het eerst weer maar ik weet niet of ik dat blijf doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Zijn er meer mensen die bijna geen streams kijken maar gewoon deze logs volgen? Ik krijg het zo op mn heupen van dat geneuzel op de streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |