Snap ik en respecteer ik (ook namens anderen denk ik), maar misschien kun je soms beter onder voorbehoud schattingen maken of zo. Dus niet zeggen dat iets om 5 uur begint, en dan om 10 uur, en dan om 11 uur, waarna het pas om half 1 begint, maar 'voorzichtig schatten' dat het om 5 uur begint etc.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Oh, man, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Het is een stuk leuker dan ik dacht. De kaartjes vallen heel goed bij de mensen waar het voor bedoeld is, en bij de bad guys hadden ze er goed de pest in.![]()
Morgen wéér enkele tientallen.![]()
Huh? Wie is dat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
WHAHAHA hij wiens naam niet genoemd mag worden.....
alles wordt opgenomen !quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:38 schreef ron1970 het volgende:
weet niet welke stream te volgen help!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Erg graag gedaan. Jullie ook bedankt.
Enne niet meer zo zeiken dat t allemaal te lang duurt. We kunnen geen ijzer met handen breken en doen ons best.![]()
Bang dat we haar niet eerlijk en oprecht vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef Wireless het volgende:
Illona: "Ik gun het julie echt, nee ECHT! Echt hoor, zo leuk voor julie, nee echt, ECHT!"
Ja! Super!!!quote:
quote:
Haha, ik moest even heel hard lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natsaia begint zich opeens vol te vreten met CHIPS!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |