quote:Hallo xxx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx<xxxxx> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Wii Owner.
Verscheept is verscheept voor consument. Maar dan nog. Hoeveel demo pods denk je wel niet dat er roeleren.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
6 miljoen is trouwens verschepte hedus daar zitten demo modellen enz ook bij!! Deze 2 miljoen zullen voor de consument zijn!
alle kleine beetjes helpenquote:Maar dan nog. Hoeveel demo pods denk je wel niet dat er roeleren.....
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/018891.php
![]()
![]()
Gebluft maar niet gewonnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:48 schreef thaduck het volgende:
En vandaag krijg ik een mailtje van die debiel dat ik het voor ¤ 270 kan komen ophalen.... Wat een mafkees!
Inderdaad, hij probeerde het wel maar helaasquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Gebluft maar niet gewonnenGewoon winkelprijs bieden
Gelul, ik sta op 4 lijsten en nog niets.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Ik snap niet dat je niet gewoon op een zooi preorder lists stondIk heb 1 Wii met (veel) geluk gekregen en de andere twee waren gewoon preorders en echt niet een jaar van tevoren, eerder een maand besteld.
1. Omdat je tegenwoordig bij de van leest 25 pleuro reserveringskosten moet betalen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:25 schreef Fliepke het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar van leest. Een week na de release een pre-order geplaatst en de week erop had ik er een... Snap dat niet
Ow ja bedankt voor dat hequote:Op donderdag 11 januari 2007 10:25 schreef thaduck het volgende:
Ligt er ook maar aan WAAR je woont en WAAR je reserveert! Mijn reservering bij Bart Shit staat al maanden, maar als die apen opeens e-plaza reserveringen voorrang geven dan houdt het op he...
Ja... dus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:27 schreef thaduck het volgende:
[..]
1. Omdat je tegenwoordig bij de van leest 25 pleuro reserveringskosten moet betalen.
2. Ik heb geen van leest dicht in de buurt...
Hoor je mij klagen??quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja... dus?
Betaal 225 euro voor je wii als je hem op gaat halen. Ik zou het vooral niet doen en hier blijven klagen.
thanks, wifi: kenne me buren dan ook gratis internetten? of connect dat ding alleen met de wii?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef Webby het volgende:
Dat is draadloos internet. Er zit een ontvanger ingebouwd in de Wii. Je hebt er of een nintendo usb wifi dongle voor nodig, of een accesspoint of je hebt het misschien al in huis. Ander alternatief is de LAN adaptor kopen voor 30 euro geloof ik, dan kan er een UTP kabel je Wii in.
Nintendo USB Wi-Fi Dongle
Wi-Fi Accesspoint
Ja Maastricht heb ik zeker wel interesse in!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Heb net Zelda nog zien liggen bij de Intertoys in Meerssen
En ik heb nog reserveringen staan in Maastricht (2x plaats 1 FRS + 3 V&D) en Vaals (1x plaats 3 Bart Smit).
Dus als iemand interesse heeft?
Via de Dongle kan volgens mij alleen de Wii internetten. Ik kon er met m'n laptop niet op iig. Via de router wel maar gewoon filteren op MAC adressen en klaar is Floydquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef floydvisser het volgende:
thanks, wifi: kenne me buren dan ook gratis internetten? of connect dat ding alleen met de wii?
Als jij je wifi router helemaal open gooit kan de gehele buurt meegenieten van je internet. Nog aardiger.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef floydvisser het volgende:
[..]
thanks, wifi: kenne me buren dan ook gratis internetten? of connect dat ding alleen met de wii?
Een router is een verdeel apparaatje die je op je internet modem aansluit, deze verdeelt dan het internet naar verschillende computers. Een router met WI-FI kan dit dus ook draadloos, o.a. naar de Wii. Als je een wachtwoord op je router zet, dat meestal via een wizard kan, kan niemand erop zonder je wachtwoord.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef floydvisser het volgende:
alvast bedankt voor alle hulp!
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=790011
deze zou dus wel moeten werken...?![]()
wat doet de router dan eigenlijk, hebbbik nergens voor nodig toch?
en zijn er nog meer dingen nodig om het een beetje leuk te houden, heb al sd kaartjes![]()
Ook de Bart Smit??quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:54 schreef thaduck het volgende:
Wel had iedere winkel het over verwachte leveringen morgen en volgende week!
toen ik op quote knop drukte wou ik je de hemel inprijzen door het geven van deze informatie, maar aan de andere kant.. ik kom morgen toch van een koude douche thuis met mijn reserveringen! Dus als ik morgen gebeld wordt dat mijn reservering d'r is dan prijs ik je alsnog de hemel in met je informatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:54 schreef thaduck het volgende:
Wel had iedere winkel het over verwachte leveringen morgen en volgende week!
Bart Smit zei of maandag of woensdag, bel rond openingstijd en if way say yes kom campen, dat was het advies.quote:
Ik heb al 3 weken een pre-order staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Bart Smit zei of maandag of woensdag, bel rond openingstijd en if way say yes kom campen, dat was het advies.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Morgen heb ik m als het meezit, nee geen pre-order. Ook geen marktplaats woekerprijs Wii.
Aangezien ik niet weet hoe je moet PMen bij deze. Ik heb zeker interesse. Is precies de set die ik zoek. Mail me maar (zie profiel)quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:35 schreef RipCore het volgende:
Bij dezen bied ik mijn Wii te koop aan voor ¤343,98.. En JA, dat is met Zelda TP en WiiPlay (en dus extra wiimote).
Alles met doos en bonnetje en garantie (gekocht op de 18e dec vorig jaar). Ook heb de ik de straps nog niet omgewisseld bij Nintendo, mag je lekker zelf doen!
Reden van verkoop: Ik ga binnenkort 4 maanden naar het buitenland en kan dat ding toch niet meenemen.
Omgeving: Den Haag.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. PM me maar!
You got mail!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef Keffo het volgende:
[..]
Aangezien ik niet weet hoe je moet PMen bij deze. Ik heb zeker interesse. Is precies de set die ik zoek. Mail me maar (zie profiel)
Winkeliers onder elkaar. Kwestie van elkaars rug krabben.quote:
Die verkoper is wanhopig, gewoon volhouden op je bod!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:59 schreef thaduck het volgende:
Net belde die gast van Marktplaats dattie um toch wel graag kwijt wil. Wii nieuw in doos en er zat een extra doosje met controller (welke weet ik niet) bij. Heb er maar 260 voor geboden (ik wil 250, hij 270, dus middenweg) en ben benieuwd
Waar staan die demo pods dan? Of komen die nog?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
6 miljoen is trouwens verschepte hedus daar zitten demo modellen enz ook bij!! Deze 2 miljoen zullen voor de consument zijn!
trouwens.. ik vandaag ook ff weer een rondje gedaan, moest ff wat bij de hema kopen dus even lang intertoys enz... krijg ik alleen maar die dozen te zien met zo'n rood stukje d'r op "helaas dit product is uitverkocht, reserver nu!" Totdat ik bij de dixons kwam... Daar stond die in de etalage!! de orginele wii doos! zonder rood stukje d'r op met die tekst.. bleek het een dummy te zijn! Ik had even 30 hoop dat ik een wii had omdat ik nog nooit eerder een doos heb gezien zonder dat rode stukje!
Ik had een paar demopods gezien bij Dynabyte, MM, V&D en Bart Smit (en vast nog meerdere plekken)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waar staan die demo pods dan? Of komen die nog?
lol, heb je nou een Duitse Wii? (Maakt verder niets uit, de Wii kan op engels of nederlands gezet worden. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
freerecord shops hebben ook wel van die demo units
![]()
![]()
MAAR DE MIJNE KWAM NET BINNEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
jammer dattik me werkdag eerst ff af moet maken!
![]()
Via marktplaats/ebay?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
freerecord shops hebben ook wel van die demo units
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Als in thuiswerken? Of istie op de zaak gebracht? Anders wordt het toch wel verdomd lastig om die laatste twee uurjtes niet stiekem te gaan Wiienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hijs op de zaak gebracht, ben hier toch vaker aanwezig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als in thuiswerken? Of istie op de zaak gebracht? Anders wordt het toch wel verdomd lastig om die laatste twee uurjtes niet stiekem te gaan Wiien
ach ja, zal wel meevallen, ben pro int zuipen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef FJD het volgende:
en dan met je dronken hoofd je LCD tv kapot zwiepen
en straks pro worden in Wii sports!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ach ja, zal wel meevallen, ben pro int zuipen...
Geen probleem, volgende week t net op met de wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en straks pro worden in Wii sports!
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:32 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Geen probleem, volgende week t net op met de wii
ff zo'n dongle scoren.. en een leuk adres verzinnen!
helemaal niet? ken toch wel tegen iemand gamen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef soco_cola het volgende:
[..]
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wii
er is niet eens een multiplayer game
Nee dat kan (nog) niet helaas. Komt wel nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:53 schreef floydvisser het volgende:
[..]
helemaal niet? ken toch wel tegen iemand gamen?
ach ja voorlopig genoeg te doen nog!
een gemiste kans van Nintendo om het online netwerk te promoten. Bij Wii Sports met name Tennis, had ik graag online gespeeld tegen andere mensen i.p.v. tegen de computer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef soco_cola het volgende:
[..]
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wii
er is niet eens een multiplayer game
Aan de andere kan, dan had niemand meer andere spellen gekochtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef SHOOOTO het volgende:
een gemiste kans van Nintendo om het online netwerk te promoten. Bij Wii Sports met name Tennis, had ik graag online gespeeld tegen andere mensen i.p.v. tegen de computer.
Gereageerd op tientallen advertenties. Maar laatste paar dagen komt er bijna niks meer bij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef Ericjuh het volgende:
helaas, geen wii voor mij vandaag?
maar hoe heb jij hem gekocht dan thaduck? iva markplaats?
maar hopen op volgende week!
heb je ook al gereserveerd in kleinere dorpjes? grote kans dat daar de wachtrij minder is. Bij intertoys hanteren ze meestal een wachtlijst (ze hebben zelfs speciale wii inschrijf papiertesquote:Wat te doen?
Maar aan de andere kant krijgen de kleinere dorpen ook minder Wii's per keer binnen lijkt me. Dan ligt het er dus aan hoe kort de wachtlijst is. Ik zou me ook op de wachtlijsten van winkels in grote steden zetten. Verder als je m echt heel graag wil, kan je proberen om langs winkels te gaan waar ze gaan wachtlijsten hebben, Dixons, Free Record Shop, Mediamarkt. En dan moet je er tegen kunnen dat je 1000x nee hoort en dat je regelmatig langs zal moeten gaan. Je kan ze natuurlijk ook platbellen elke dag. Of langs Duitsland rijden, want volgens mij zijn de voorraden daar groter. Maar misschien inmiddels ook niet meer. En verder geduld, ik wacht al sinds een tijdje voor de launch, en ik heb nog niks. Hou er dus rekening mee dat het lang kan duren voordat je er een hebt. Zeker aangezien er tot maart echt nog maar heel weinig Wii's naar Nederland verscheept zullen worden. (3 miljoen wereldwijd, dat is verrekte weinig naar ons kikkerlandje).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ook al gereserveerd in kleinere dorpjes? grote kans dat daar de wachtrij minder is. Bij intertoys hanteren ze meestal een wachtlijst (ze hebben zelfs speciale wii inschrijf papiertes) en ik zou d'r gewoon ff een paar langsgaan wat dicht op je route ligt
lol, ik had voor de launch nog gereserveerd bij mijn lokale intertop1toys, was eerste die een Wii gereserveerd had en heb nog steeds niks van ze gehoord. Binnenkort maar een belletje geven om te vertellen dat ik al een Wii gehaald heb.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ook al gereserveerd in kleinere dorpjes? grote kans dat daar de wachtrij minder is. Bij intertoys hanteren ze meestal een wachtlijst (ze hebben zelfs speciale wii inschrijf papiertes) en ik zou d'r gewoon ff een paar langsgaan wat dicht op je route ligt
kan je hem niet beter laten staan miss kan je er nog iemand een plezier mee doen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, ik had voor de launch nog gereserveerd bij mijn lokale intertoys, was eerste die een Wii gereserveerd had en heb nog steeds niks van ze gehoord. Binnenkort maar een belletje geven om te vertellen dat ik al een Wii gehaald heb.
Kan me niet voorstellen dat dat helemaal klopt. Volgens mij heeft elk intertoysfiliaal ondertussen al 2 leveringen gehad sinds de launch. En ik kan me niet voorstellen dat jouw lokale intertoys daar als enige niet bij zit....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, ik had voor de launch nog gereserveerd bij mijn lokale intertoys, was eerste die een Wii gereserveerd had en heb nog steeds niks van ze gehoord. Binnenkort maar een belletje geven om te vertellen dat ik al een Wii gehaald heb.
Zo even bellen, anders laat ik 'm gewoon staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef pandabeer het volgende:
[..]
kan je hem niet beter laten staan miss kan je er nog iemand een plezier mee doen!
euhmm, ik was niet helemaal wakker toen ik dat schreef, geen intertoys maar top1toysquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat helemaal klopt. Volgens mij heeft elk intertoysfiliaal ondertussen al 2 leveringen gehad sinds de launch. En ik kan me niet voorstellen dat jouw lokale intertoys daar als enige niet bij zit....
anders weet ik nog wel iemand voor die gereserveerde....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zo even bellen, anders laat ik 'm gewoon staan.
Ik heb ook zeer veel interesse in het Wii Sports Packquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:49 schreef RipCore het volgende:
Keffo reageert niet. Hij zal wel geen internet thuis hebben (bestaat dat nog?!). Hopelijk hoor ik snel van 'm, ik heb mijn Wii nl al ingepakt.
En anders gaat ie naar de volgende gegadigde!
ik laat het je weten, maar ik denk dat je in Delft meer Wii's binnenkomt dan in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:08 schreef floydvisser het volgende:
[..]
anders weet ik nog wel iemand voor die gereserveerde....
Dat verhaal van de intertoys horen we graag natuurlijk! Nu nog hopen dat het echt zo is!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef depax het volgende:
Ik ben daarstraks even bij Intertoys en free record shop geweest in Geleen.
Free record shop= weten we niet
Intertoys letterlijk= "onze grote vrienden uit japan hebben voor Nintendo Nederland( dus niet via Nintendo Duitsland deze keer want dat hij zei hij er nog expliciet bij ) volgende week een shipment beloofd. Hoeveel kan ik je niet zeggen."
Nou hier niet hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:22 schreef Chinless het volgende:
En als iedereen de Nintendo Wii heeft (zoals ik) dan blijkt het opeens allemaal tegen te vallen. (game play ect)
vind em ook echt super uber mega best wel vet!quote:
heel weinig. Straks als jij ziet dat hij weer beschikbaar is met een goed spel, dan koop je hem ook wel..quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef ach het volgende:
Hoeveel mensen zouden er geen wii meer kopen omdat ze niet verkrijgbaar zijn?
Nou ,i kweet het niet hoor, niet iedereen heeft zo'n dikke bankrekening dat hij of zij een xbox 360 kan halen voor dik 400 euro en daarnaast nog eens een Wii voor 300 euro. Ik zou het in ieder geval nooit doen en daarom heb ik gekozen voor het wachten op de Wii.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heel weinig. Straks als jij ziet dat hij weer beschikbaar is met een goed spel, dan koop je hem ook wel..
Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:22 schreef Chinless het volgende:
En als iedereen de Nintendo Wii heeft (zoals ik) dan blijkt het opeens allemaal tegen te vallen. (game play ect)
Ik wacht met smart op Maart. Tiger Woods & Tennis Masters. Er zit zoveel potentie in nu maar hopen dat dat er ook uit komtquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...
Meeste Zelda fans zijn anders prima te spreken over Zelda hoor :S Volgens Gamespot een 8.8 en volgens de spelers van Zelda een 9.5. Zo slecht kan die dus niet zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...
de launch games van xbox 360 waren geweldig!! kan me nog herinneren dat dark agent DE launch game moest zijn, volgens mij kreeg die een 6. Kameo was ook niet zo'n groot succes en de rest waren zowat alleen maar EA ports. Niemand zeikte toen en nu krijg je de WII met het geweldige wii sports, play, zelda en de gebruikelijke EA ports en ze zitten te zeikenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Denk toch echt dat die beter verkrijgbaar zal zijn, want wie wil er nou eenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Ericjuh het volgende:
B: als die elverbaar is krijg d'r dan nog maar eens 1tje!
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
Als ik t geld zou hebben zou ik wel een 360 kopen, alleen alstie stiller is dan de release versie natuurlijkDing is op zich best gaaf en goed uitgewerkt
Mss bedoelen ze die 512 aan RAM, tis maar een idee?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Sirtalis het volgende:
Een Harddisk in een Wii? Hm, niet in de mijne, beetje vreemd dat dat wel in de grafiek staat!
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lijkt me echt wel kut om er nu nog steeds geen te hebben...
*wrijft*quote:
maak er 3 van!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mijn voormalige chef werkt nu bij Makro als hoofd van de afdeling electronica.Handige shit!
Hopelijk kan ie er 2 bemachtigen deze week.
wii pre-orderd de wii dan ook pas begin december?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef Ericjuh het volgende:
volgens mij ben ik nu seriues de enige die al vanaf begin december een pre-order heeft en nu nog geen Wii heeft!
Ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Sokpop het volgende:
wii pre-orderd de wii dan ook pas begin december?![]()
![]()
![]()
*meldt zichquote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef Ericjuh het volgende:
volgens mij ben ik nu seriues de enige die al vanaf begin december een pre-order heeft en nu nog geen Wii heeft!
Jazeker, een van de die-hards van dit topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef Ericjuh het volgende:
owhh ja lemming jij was d'r ook nog
als de wii morgen niet komt dan verwacht ik hem de komende 1 1/2 week ook niet!
Ik heb nog twee nummer 1 reserveringen bij de FRS in Maastricht via iemand anders, dus daar zit ik nog goed gelukkig. Mediamarkt ga ik ook niet proberen, daar blijven volgens mij bijna alle Wii's hangen bij medewerkers die ze beloven aan kennissen, vrienden enz.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel succes bij frs hebt.. Ze weten nooit wanneer een bestelling binnenkomt en je moet dan precies op dat tijdstip daar zijn, want ze houden niet achter voor je. Zelfde geld voor mediamarkt. Keb namelijk het gevoel dat de paar wii helemaal niet op de plek aankomen bij de mediamarkt. Ze worden voor die tijd al van de pallet afgegrepen
gebeurt wel eens vaker, dat was ook bij de launch te merken. MM Amsterdam Arena stonden er maar 5~8 Wii's ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel succes bij frs hebt.. Ze weten nooit wanneer een bestelling binnenkomt en je moet dan precies op dat tijdstip daar zijn, want ze houden niet achter voor je. Zelfde geld voor mediamarkt. Keb namelijk het gevoel dat de paar wii helemaal niet op de plek aankomen bij de mediamarkt. Ze worden voor die tijd al van de pallet afgegrepen
Waar? Welke winkel? Reservering of niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, ik heb net 2 Wii's opgehaald voor een collega en mezelf.
no offence, maar toegevoegde waarde van je post is 0,0quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, ik heb net 2 Wii's opgehaald voor een collega en mezelf.
Makro Vianen, geen reservering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar? Welke winkel? Reservering of niet?
Dat is ook fijne additionele info voor ons niet-wii-bezitters!
als je er een tegenkomt, neem er dan een voor mij meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef weststar het volgende:
grr, ik wil ook m'n wii.... heb ik net uit duitsland 1 besteld.. komen ze blijkbaar weer in NL beschikbaar.
Straks stiekem toch ff langs de MAKRO....
want?....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Als je nu nog geen Wii hebt..doe je iets niet goed..
Dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Waar ligt Uithoorn en om welke positie gaat het?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef Paulster het volgende:
Ik ben sinds zondag ook voorzien btwEn jullie gaan er nog heeeeeel veel plezier aan beleven als je hem eenmaal hebt!
Ik heb nog een pre-order bij de BS in Uithoorn staan btw..iemand?
Onder Amsterdam, en #1 op de lijstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar ligt Uithoorn en om welke positie gaat het?![]()
0x pre-order, meteen raak!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef Ericjuh het volgende:
1x preorder wehkamp
1x preorder bartsmit
3x preorder intertoys
vaak langs winkels gelopen, maar baat allemaal niet!
[offtopic]quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
0x pre-order, meteen raak!Sommige mensen hebben pech, anderen geluk.
ik zou die graag willen hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Paulster het volgende:
[..]
Onder Amsterdam, en #1 op de lijst
Ik bid met je meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:15 schreef Lemming22 het volgende:
Er xijn weer Wii's in omloop dus. Nu nog even wachten op een belletje van de intertoys of de free record shop!![]()
Morgen dus, pliieeees?!
Damn, ze zijn me weer voor!quote:
En ik sta daar vanaf Januari 1e op de reserveringslijst !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:42 schreef Snever het volgende:
Ik zag gister of eergister een Wii liggen in de FRS in Kronenburg, Arnhem. Heb nog geen geld dus kon hem ook nog niet kopen.
Dan was het waarschijnlijk geen echte Wii in doos maar een een of andere dummy. Daar ben ik ook al regelmatig ingetraptquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef mregeling het volgende:
[..]
En ik sta daar vanaf Januari 1e op de reserveringslijst !!
Net gebeld, en ze hadden nog niks binnen gekregen.![]()
Your mom is full of shit. Ik Wii tenminste..... Dan ben ik maar dom...i dont care.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[offtopic]
mijn mamma zegt altijd dat geluk bij de domme is
net gebeld, hebben er inderdaad een paar binnengekregen, alleen gaan allemaal weg naar reserveringenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:24 schreef Steffy het volgende:
Ik weet toevallig dat de Videoland in Dokkum er gister meerdere heeft gekregen. Voor de mensen uit het noorden een aanrader om ff te bellen. Ik belde begin december ook, toen waren er sochtends 3 binnen gekomen waarvan er om 4 uur nog 2 op voorraad waren. Grote kans dat er nog te krijgen zijn dus. Eerder waren er ook mensen succesvol terug bij de videoland dus ik zou bellen.
Ik heb precies hetzelfde gevoelquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Ericjuh het volgende:
ik denk dat ze bij al mijn pre-orders mijn telefoonnummer niet goed kunnen lezen!
denk dat de meeste van die 2miljoen die zouden komen wereldwijd alles zon beetje op gaat aan pre-ordersquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef EsDe het volgende:
[..]
net gebeld, hebben er inderdaad een paar binnengekregen, alleen gaan allemaal weg naar reserveringen![]()
Lache, ik heb het gevoel ook dat ik mn nummer verkeerd doorgegeven heb ofzo misschien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gevoel![]()
Dan kun je nog wel een poosje langer wachten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef nein het volgende:
toch niet te geloven dat t na zoveel weken nog STEEDS zo lang moet duren...pfff...
En nee, ik heb me nergens op ingeschreven enzo, ik wacht rustig af tot ze gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel
Haha nein, jij ook hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef nein het volgende:
toch niet te geloven dat t na zoveel weken nog STEEDS zo lang moet duren...pfff...
En nee, ik heb me nergens op ingeschreven enzo, ik wacht rustig af tot ze gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel
Ik ook hier jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Haha nein, jij ook hierIk loop al sinds begin december rond met mijn zoektocht naar een Wii en nog zonder resultaat. Ik heb al aardig wat uren erin gestoken en heb ook al wat resevreringen staan.... Dus ik vrees voor je dat je nog een paar maanden moet wachten op een Wii, als je m zo tegen het lijf wil open in de winkel...
Tsja daar komt ook geen hond natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef nein het volgende:
[..]
Ik ook hier ja![]()
Misschien dat ik m in friesland tzt es tegen t lijf loop...Sneek, Joure, Bolsward, zulk soort plaatsjes..hahaha
In eindhoven maak ik echt geen kans!
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:17 schreef Ericjuh het volgende:
lemming,
vandaag krijgen we hem! dus blijf maar bij de telefoon zitten!
Wanneer heb je m gereserveerd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef mregeling het volgende:
Ik ben net ook gebeld om hem op te komen halen
In arnhem btw FRS
Gemaild! binnen hoeveel tijd moet je hem ophalen woon namelijk best ver wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef mregeling het volgende:
En ben weer gebeld, dus ik heb een reservering open staan nu.
Ik ga zo op weg om de mijne op te halen, en wie de andere reservering wil in Arnhem moet me maar even mailen op mregeling AT gmail . com
Jullie horen straks weer van me
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.quote:
bagger! je telefoon staat wel aan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.
Of je oude nummer gegeven ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef floydvisser het volgende:
bagger! je telefoon staat wel aan?![]()
Absoluut, zelfs 's nachtsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bagger! je telefoon staat wel aan?![]()
tis officeel vandaag.. wij zijn de enige 2 losers die gewoon geen wii krijgen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef ehv_brambo het volgende:
Top 1 toys op de hoogstraat in Eindhoven heeft vanmiddag een aantal Wii's geleverd gekregen. Ik heb er daar net 1 gekocht
(samen met Wii play en Zelda)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!) en snel mijn Wii (oh wat klinkt dat goed) opgehaald! Helaas was Wii Play er niet meer, maargoed, met Sports kom ik wel even vooruit
![]()
Dus sorry ericjuh, maar ik moet je helaas alleen achter laten in dit topic..![]()
![]()
Ik zal het natuurlijk hier wel komen melden, mocht ik ergens nog een Wii tegen komen (of horen dat er ergens een beschikbaar is)!
Nu ga ik Wii'en!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ericjuh heeft er nog geenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
OK, iedereen voorzien?
slotje
Ja het was helaas de laatste.. Ligt ook niet in het centrum trouwens, ik wist niet eens dat Eindhoven een top1toys had..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef RoelRoel het volgende:
Waren er nog over bij Top1Toys? Anders ga ik daar morgenvroeg heen...
Er was er maar 1. Sorry niet goed gelezen.
das ook niet aardig van jequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus sorry ericjuh, maar ik moet je helaas alleen achter laten in dit topic..![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je de reserveringen wel aan voor de andere mensen in dit topic of niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!) en snel mijn Wii (oh wat klinkt dat goed) opgehaald! Helaas was Wii Play er niet meer, maargoed, met Sports kom ik wel even vooruit
![]()
![]()
Ik zal het natuurlijk hier wel komen melden, mocht ik ergens nog een Wii tegen komen (of horen dat er ergens een beschikbaar is)!
![]()
![]()
Ja dat probeer ik ook, wil er desnoods nog wel het halve land voor doorrijden maarja ik heb er nog geen gekregen helaasquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef RefleXion het volgende:
Ik heb best wel geluk gehad. Ik heb de reservering van iemand kunnen overnemen en heb dus al 2 weken een Wii!
Dus even rondvragen bij bekenden of hier op het forum of er nog ongebruikte reserveringen zijn, niet laten afbellen maar gewoon overnemen!
Morgen maar weer eens langsgaan bij mijn lokale Top1Toys..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef ehv_brambo het volgende:
Top 1 toys op de hoogstraat in Eindhoven heeft vanmiddag een aantal Wii's geleverd gekregen. Ik heb er daar net 1 gekocht
(samen met Wii play en Zelda)
Haha dankje allemaal! Het was voor mij ook niet erg ver weg, 10 minuutjes rijden en niet over de snelweg, dus het was allemaal niet zo gevaarlijk. En dan nog, ik heb een Wiiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef linebear het volgende:
gefeliciteerd Lemming
Zou ook door de storm zijn gegaan
Heb er ook nog 1 bij Dynabyte in Zaandam staan, maar die hebben ook nog steeds niet gebeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef realbase het volgende:
Ik heb nog officieel een pre-order bij de Dynambite in Rijswijk..
Ben nooit meer door ze gebeld. slechte toko daar
hartelijk dank, maar tis voormij superlang met de trein en een auto heb ik niet tot mijn beschikking! Je mag hem wel aan iemand geven die dichter bij woont!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mocht Ericjuh niet willen, dan is ie voor de eerstvolgende liefhebber!
Heb daar ook gereserveerd begin November. Op welke plaats stond je? Ik stond op nr 7 en heb bij de tweede lading mijn Wii gehad. Ik moet wel zeggen dat ze iedereen afbeldden op volgorde en dat de eerste die opnam de Wii kreeg. Zorg dus dat je bereikbaar bent! Ze bellen namelijk anders gewoon de volgende op de lijst op!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef Inssane het volgende:
[..]
Heb er ook nog 1 bij Dynabyte in Zaandam staan, maar die hebben ook nog steeds niet gebeld
Thats the spirit!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook, wil er desnoods nog wel het halve land voor doorrijden maarja ik heb er nog geen gekregen helaas
Hij bevalt erg goed! Het installeren van de Wii duurt even omdat er in de doos best veel losse onderdelen zitten, maar er zit ook een korte duidelijke handleiding bij waarmee het goed te doen is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef nein het volgende:
jajaja lemming () vertel ff hoe t tot nu toe bevalt..en zijn er ook dingen die tegenvallen?
Ja, sorry ik had graag iemand blij gemaakt, maar aangezien ik (in de korte tijd tussen het plaatsen van mijn reactie en het belletje van intertoys) hier geen reactie had gehad en ik meteen moest beslissen om m op te halen of te laten (ik kon niet zeggen dat ik mijn reservering even wilde laten staan om m aan iemand anders te geven) heb ik maar gekozen om m te laten gaan.. Ik hoop dat je er snel een vindt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:52 schreef pandabeer het volgende:
Zonde dat je die reservering al geannuleerd had lemming, had em wel willen hebbennaja misschien heeft iemand anders nog wat reserveringen over
![]()
nope, maar deze week vond ik het eigenlijk ook niet zo erg.. kad toetsen! aankomende week ben ik vrij (en die week daarop moet ik afstuderen) dus ik hoop eigenlijk dat ik aankomende week wel een wii kan krijgen. want ik heb mooi wat vrije tijd! Probleem is echter dat ik in een klein dorpje woon (lemelerveld) waar geen speelgoed winkels zijn. ik moet min. 15 min. rijden om bij een speelgoed winkel te komen. Maar ik blijf gewoon proberen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Ericjuh, niet gebeld vandaag?![]()
Maakt niet uit ik kom er wel overheen denk kquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, sorry ik had graag iemand blij gemaakt, maar aangezien ik (in de korte tijd tussen het plaatsen van mijn reactie en het belletje van intertoys) hier geen reactie had gehad en ik meteen moest beslissen om m op te halen of te laten (ik kon niet zeggen dat ik mijn reservering even wilde laten staan om m aan iemand anders te geven) heb ik maar gekozen om m te laten gaan.. Ik hoop dat je er snel een vindt!
Is ook niet echt aardig of wel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:29 schreef Jesse- het volgende:
* Jesse- lacht even gemeen naar de wii-lozen
d'r staat ook bij de beschrijving van de wii dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen (dus je levertijd is niet DE levertijd). ik had namelijk eerste 2 weken -> 1 week -> binnenkort -> 2 weken -> 1 week -> binnenkort en nu staat die bij mij op 4 weken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Sjiznit het volgende:
Wehkamp loopt je ook flink te naaien trouwenszeggen ze eerst bij je bestelling dat levertijd 1 week is een paar dagen laten *p00f* 4 weken, en begint het wachten weer.
Nee dat is wel waar, maar toch, blijft erg hinderlijk. Mijn reservering bij de bart smit laat ook niks van zich horen. En uiteraard alles uitverkocht hier in de winkels.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:19 schreef Ericjuh het volgende:
d'r staat ook bij de beschrijving van de wii dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen (dus je levertijd is niet DE levertijd).
Ben je bereid hem naar Arnhem te komen brengen?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:51 schreef sheriff... het volgende:
Sinds vrijdag ook eigenaar van een Wii eindelijk, Intertoys Venray belde me dat ik er een af kon komen halen. Een uur later belde Intertoys Boxmeer dat ze hem daar ook binnen hadden.
Heb een order aan een vriend van me gegeven.
Nu heb ik nog een order bij Wehkamp lopen, besteld rond 10 december. Kan ik hier iemand binnenkort mee blijmaken? Ik woon in de buurt van Boxmeer.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef Snever het volgende:
[..]
Ben je bereid hem naar Arnhem te komen brengen?
Meldtquote:Op zondag 21 januari 2007 14:51 schreef sheriff... het volgende:
Sinds vrijdag ook eigenaar van een Wii eindelijk, Intertoys Venray belde me dat ik er een af kon komen halen. Een uur later belde Intertoys Boxmeer dat ze hem daar ook binnen hadden.
Heb een order aan een vriend van me gegeven.
Nu heb ik nog een order bij Wehkamp lopen, besteld rond 10 december. Kan ik hier iemand binnenkort mee blijmaken? Ik woon in de buurt van Boxmeer.
Gewoon winkelwaarde. Als ik m binnen heb laat ik het wel weten.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef EsDe het volgende:
[..]
Meldt![]()
Kan hem zelf ophalen met de auto... wat is dan je vraagprijs? gewoon winkelwaarde of..?
Top, hartstikke bedankt!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Gewoon winkelwaarde. Als ik m binnen heb laat ik het wel weten.
Er zijn een paar winkels die niet aan reserveringen doen. In Eindhoven weet ik het van de Dixons, de Top1Toys, de free record shop en misschien de mediamarkt, de bijenkorf en de V&D? Als je niet op reserveringslijsten staat, bel deze winkels op (en zoek uit of er andere winkels zijn waar ze niet aan reserveringen doen) en vraag wanneer ze hun lading binnen krijgen en bel elke keer als ze hun lading binnen hebben gekregen of er Wii's bij zitten. Dat is je enige kans.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Om even RoelRoel z'n vraag anders te formuleren: waar zijn er in omgeving Eindhoven in godsnaam nog Wii's?
Mocht je tzt dan nog een reservering overhebben dan wil ik er graag 1 hebben!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:04 schreef Nebo het volgende:
Nou ik heb Zelda, ik heb een controller..... maar nog steeds geen Wii. Ik sta bij 3 winkels op de lijst en die zeggen dat ze hem eind deze maand binnenkrijgen. Dus misschien deze week
Succes! Denk je dat je vandaag een belletje krijgt? En van welke winkel? Ik help je mee hopen!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
Vrije dag => Check
Opgeladen telefoon => Check
vol bereik op mijn tel => Check
wachten op belletje! => in progress
* Bikkelmannetje voelt voor het eerst een gevoel van behagen bij het lezen van dit topic... ik ga NU mailen, mail je me even terug?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Snever het volgende:
Vooruit.
Corry van Eif
outsidegamer@hotmail.com
mail even voor de Wii. Verzenden is gratis
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Snever het volgende:
Vooruit.
Corry van Eif
outsidegamer@hotmail.com
mail even voor de Wii. Verzenden is gratis
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef Snever het volgende:
Dat weet ik niet. Ze woont te ver van mij dus daar ben ik niet op ingegaan. Rembours doet ze iig niet
Wel heb ik gesproken over 125 voor ontvangst en 125 na ontvangst. Dat was in orde!
Ok, waar woont ze dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef Snever het volgende:
Dat weet ik niet. Ze woont te ver van mij dus daar ben ik niet op ingegaan. Rembours doet ze iig niet
Wel heb ik gesproken over 125 voor ontvangst en 125 na ontvangst. Dat was in orde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |