lol, heb je nou een Duitse Wii? (Maakt verder niets uit, de Wii kan op engels of nederlands gezet worden. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
freerecord shops hebben ook wel van die demo units
![]()
![]()
MAAR DE MIJNE KWAM NET BINNEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
jammer dattik me werkdag eerst ff af moet maken!
![]()
Via marktplaats/ebay?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
freerecord shops hebben ook wel van die demo units
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Als in thuiswerken? Of istie op de zaak gebracht? Anders wordt het toch wel verdomd lastig om die laatste twee uurjtes niet stiekem te gaan Wiienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef floydvisser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hijs op de zaak gebracht, ben hier toch vaker aanwezig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als in thuiswerken? Of istie op de zaak gebracht? Anders wordt het toch wel verdomd lastig om die laatste twee uurjtes niet stiekem te gaan Wiien
ach ja, zal wel meevallen, ben pro int zuipen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef FJD het volgende:
en dan met je dronken hoofd je LCD tv kapot zwiepen
en straks pro worden in Wii sports!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ach ja, zal wel meevallen, ben pro int zuipen...
Geen probleem, volgende week t net op met de wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en straks pro worden in Wii sports!
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:32 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Geen probleem, volgende week t net op met de wii
ff zo'n dongle scoren.. en een leuk adres verzinnen!
helemaal niet? ken toch wel tegen iemand gamen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef soco_cola het volgende:
[..]
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wii
er is niet eens een multiplayer game
Nee dat kan (nog) niet helaas. Komt wel nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:53 schreef floydvisser het volgende:
[..]
helemaal niet? ken toch wel tegen iemand gamen?
ach ja voorlopig genoeg te doen nog!
een gemiste kans van Nintendo om het online netwerk te promoten. Bij Wii Sports met name Tennis, had ik graag online gespeeld tegen andere mensen i.p.v. tegen de computer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef soco_cola het volgende:
[..]
heb maar geen illussies het stelt echt weinig voor vind ik online met je Wii
er is niet eens een multiplayer game
Aan de andere kan, dan had niemand meer andere spellen gekochtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef SHOOOTO het volgende:
een gemiste kans van Nintendo om het online netwerk te promoten. Bij Wii Sports met name Tennis, had ik graag online gespeeld tegen andere mensen i.p.v. tegen de computer.
Gereageerd op tientallen advertenties. Maar laatste paar dagen komt er bijna niks meer bij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef Ericjuh het volgende:
helaas, geen wii voor mij vandaag?
maar hoe heb jij hem gekocht dan thaduck? iva markplaats?
maar hopen op volgende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |