Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:22 schreef Chinless het volgende:
En als iedereen de Nintendo Wii heeft (zoals ik) dan blijkt het opeens allemaal tegen te vallen. (game play ect)
Ik wacht met smart op Maart. Tiger Woods & Tennis Masters. Er zit zoveel potentie in nu maar hopen dat dat er ook uit komtquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...
Meeste Zelda fans zijn anders prima te spreken over Zelda hoor :S Volgens Gamespot een 8.8 en volgens de spelers van Zelda een 9.5. Zo slecht kan die dus niet zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Mee eens. Weinig goede games en als echte Zelda fan echt teleurgesteld in Zelda. Net drie dungeons gehad en niet meer aangeraakt...
de launch games van xbox 360 waren geweldig!! kan me nog herinneren dat dark agent DE launch game moest zijn, volgens mij kreeg die een 6. Kameo was ook niet zo'n groot succes en de rest waren zowat alleen maar EA ports. Niemand zeikte toen en nu krijg je de WII met het geweldige wii sports, play, zelda en de gebruikelijke EA ports en ze zitten te zeikenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Denk toch echt dat die beter verkrijgbaar zal zijn, want wie wil er nou eenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Ericjuh het volgende:
B: als die elverbaar is krijg d'r dan nog maar eens 1tje!
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
Als ik t geld zou hebben zou ik wel een 360 kopen, alleen alstie stiller is dan de release versie natuurlijkDing is op zich best gaaf en goed uitgewerkt
Mss bedoelen ze die 512 aan RAM, tis maar een idee?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Sirtalis het volgende:
Een Harddisk in een Wii? Hm, niet in de mijne, beetje vreemd dat dat wel in de grafiek staat!
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lijkt me echt wel kut om er nu nog steeds geen te hebben...
*wrijft*quote:
maak er 3 van!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mijn voormalige chef werkt nu bij Makro als hoofd van de afdeling electronica.Handige shit!
Hopelijk kan ie er 2 bemachtigen deze week.
wii pre-orderd de wii dan ook pas begin december?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef Ericjuh het volgende:
volgens mij ben ik nu seriues de enige die al vanaf begin december een pre-order heeft en nu nog geen Wii heeft!
Ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Sokpop het volgende:
wii pre-orderd de wii dan ook pas begin december?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |