*meldt zichquote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef Ericjuh het volgende:
volgens mij ben ik nu seriues de enige die al vanaf begin december een pre-order heeft en nu nog geen Wii heeft!
Jazeker, een van de die-hards van dit topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef Ericjuh het volgende:
owhh ja lemming jij was d'r ook nog
als de wii morgen niet komt dan verwacht ik hem de komende 1 1/2 week ook niet!
Ik heb nog twee nummer 1 reserveringen bij de FRS in Maastricht via iemand anders, dus daar zit ik nog goed gelukkig. Mediamarkt ga ik ook niet proberen, daar blijven volgens mij bijna alle Wii's hangen bij medewerkers die ze beloven aan kennissen, vrienden enz.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel succes bij frs hebt.. Ze weten nooit wanneer een bestelling binnenkomt en je moet dan precies op dat tijdstip daar zijn, want ze houden niet achter voor je. Zelfde geld voor mediamarkt. Keb namelijk het gevoel dat de paar wii helemaal niet op de plek aankomen bij de mediamarkt. Ze worden voor die tijd al van de pallet afgegrepen
gebeurt wel eens vaker, dat was ook bij de launch te merken. MM Amsterdam Arena stonden er maar 5~8 Wii's ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel succes bij frs hebt.. Ze weten nooit wanneer een bestelling binnenkomt en je moet dan precies op dat tijdstip daar zijn, want ze houden niet achter voor je. Zelfde geld voor mediamarkt. Keb namelijk het gevoel dat de paar wii helemaal niet op de plek aankomen bij de mediamarkt. Ze worden voor die tijd al van de pallet afgegrepen
Waar? Welke winkel? Reservering of niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, ik heb net 2 Wii's opgehaald voor een collega en mezelf.
no offence, maar toegevoegde waarde van je post is 0,0quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, ik heb net 2 Wii's opgehaald voor een collega en mezelf.
Makro Vianen, geen reservering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar? Welke winkel? Reservering of niet?
Dat is ook fijne additionele info voor ons niet-wii-bezitters!
als je er een tegenkomt, neem er dan een voor mij meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef weststar het volgende:
grr, ik wil ook m'n wii.... heb ik net uit duitsland 1 besteld.. komen ze blijkbaar weer in NL beschikbaar.
Straks stiekem toch ff langs de MAKRO....
want?....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Als je nu nog geen Wii hebt..doe je iets niet goed..
Dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef WjeroneW het volgende:
Waar ligt Uithoorn en om welke positie gaat het?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef Paulster het volgende:
Ik ben sinds zondag ook voorzien btwEn jullie gaan er nog heeeeeel veel plezier aan beleven als je hem eenmaal hebt!
Ik heb nog een pre-order bij de BS in Uithoorn staan btw..iemand?
Onder Amsterdam, en #1 op de lijstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar ligt Uithoorn en om welke positie gaat het?![]()
0x pre-order, meteen raak!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef Ericjuh het volgende:
1x preorder wehkamp
1x preorder bartsmit
3x preorder intertoys
vaak langs winkels gelopen, maar baat allemaal niet!
[offtopic]quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
0x pre-order, meteen raak!Sommige mensen hebben pech, anderen geluk.
ik zou die graag willen hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Paulster het volgende:
[..]
Onder Amsterdam, en #1 op de lijst
Ik bid met je meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:15 schreef Lemming22 het volgende:
Er xijn weer Wii's in omloop dus. Nu nog even wachten op een belletje van de intertoys of de free record shop!![]()
Morgen dus, pliieeees?!
Damn, ze zijn me weer voor!quote:
En ik sta daar vanaf Januari 1e op de reserveringslijst !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:42 schreef Snever het volgende:
Ik zag gister of eergister een Wii liggen in de FRS in Kronenburg, Arnhem. Heb nog geen geld dus kon hem ook nog niet kopen.
Dan was het waarschijnlijk geen echte Wii in doos maar een een of andere dummy. Daar ben ik ook al regelmatig ingetraptquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef mregeling het volgende:
[..]
En ik sta daar vanaf Januari 1e op de reserveringslijst !!
Net gebeld, en ze hadden nog niks binnen gekregen.![]()
Your mom is full of shit. Ik Wii tenminste..... Dan ben ik maar dom...i dont care.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[offtopic]
mijn mamma zegt altijd dat geluk bij de domme is
net gebeld, hebben er inderdaad een paar binnengekregen, alleen gaan allemaal weg naar reserveringenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:24 schreef Steffy het volgende:
Ik weet toevallig dat de Videoland in Dokkum er gister meerdere heeft gekregen. Voor de mensen uit het noorden een aanrader om ff te bellen. Ik belde begin december ook, toen waren er sochtends 3 binnen gekomen waarvan er om 4 uur nog 2 op voorraad waren. Grote kans dat er nog te krijgen zijn dus. Eerder waren er ook mensen succesvol terug bij de videoland dus ik zou bellen.
Ik heb precies hetzelfde gevoelquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Ericjuh het volgende:
ik denk dat ze bij al mijn pre-orders mijn telefoonnummer niet goed kunnen lezen!
denk dat de meeste van die 2miljoen die zouden komen wereldwijd alles zon beetje op gaat aan pre-ordersquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef EsDe het volgende:
[..]
net gebeld, hebben er inderdaad een paar binnengekregen, alleen gaan allemaal weg naar reserveringen![]()
Lache, ik heb het gevoel ook dat ik mn nummer verkeerd doorgegeven heb ofzo misschien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gevoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |