Dan kun je nog wel een poosje langer wachten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef nein het volgende:
toch niet te geloven dat t na zoveel weken nog STEEDS zo lang moet duren...pfff...
En nee, ik heb me nergens op ingeschreven enzo, ik wacht rustig af tot ze gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel
Haha nein, jij ook hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef nein het volgende:
toch niet te geloven dat t na zoveel weken nog STEEDS zo lang moet duren...pfff...
En nee, ik heb me nergens op ingeschreven enzo, ik wacht rustig af tot ze gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel
Ik ook hier jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Haha nein, jij ook hierIk loop al sinds begin december rond met mijn zoektocht naar een Wii en nog zonder resultaat. Ik heb al aardig wat uren erin gestoken en heb ook al wat resevreringen staan.... Dus ik vrees voor je dat je nog een paar maanden moet wachten op een Wii, als je m zo tegen het lijf wil open in de winkel...
Tsja daar komt ook geen hond natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef nein het volgende:
[..]
Ik ook hier ja![]()
Misschien dat ik m in friesland tzt es tegen t lijf loop...Sneek, Joure, Bolsward, zulk soort plaatsjes..hahaha
In eindhoven maak ik echt geen kans!
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:17 schreef Ericjuh het volgende:
lemming,
vandaag krijgen we hem! dus blijf maar bij de telefoon zitten!
Wanneer heb je m gereserveerd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef mregeling het volgende:
Ik ben net ook gebeld om hem op te komen halen
In arnhem btw FRS
Gemaild! binnen hoeveel tijd moet je hem ophalen woon namelijk best ver wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef mregeling het volgende:
En ben weer gebeld, dus ik heb een reservering open staan nu.
Ik ga zo op weg om de mijne op te halen, en wie de andere reservering wil in Arnhem moet me maar even mailen op mregeling AT gmail . com
Jullie horen straks weer van me
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.quote:
bagger! je telefoon staat wel aan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.
Of je oude nummer gegeven ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef floydvisser het volgende:
bagger! je telefoon staat wel aan?![]()
Absoluut, zelfs 's nachtsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bagger! je telefoon staat wel aan?![]()
tis officeel vandaag.. wij zijn de enige 2 losers die gewoon geen wii krijgen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee hoor, still no wii for me. Iedereen wordt maar gebeld behalve ik, ondanks dat ik 4 reserveringen heb waarbij ik in de top 5 sta.
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef ehv_brambo het volgende:
Top 1 toys op de hoogstraat in Eindhoven heeft vanmiddag een aantal Wii's geleverd gekregen. Ik heb er daar net 1 gekocht
(samen met Wii play en Zelda)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!) en snel mijn Wii (oh wat klinkt dat goed) opgehaald! Helaas was Wii Play er niet meer, maargoed, met Sports kom ik wel even vooruit
![]()
Dus sorry ericjuh, maar ik moet je helaas alleen achter laten in dit topic..![]()
![]()
Ik zal het natuurlijk hier wel komen melden, mocht ik ergens nog een Wii tegen komen (of horen dat er ergens een beschikbaar is)!
Nu ga ik Wii'en!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ericjuh heeft er nog geenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
OK, iedereen voorzien?
slotje
Ja het was helaas de laatste.. Ligt ook niet in het centrum trouwens, ik wist niet eens dat Eindhoven een top1toys had..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef RoelRoel het volgende:
Waren er nog over bij Top1Toys? Anders ga ik daar morgenvroeg heen...
Er was er maar 1. Sorry niet goed gelezen.
das ook niet aardig van jequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus sorry ericjuh, maar ik moet je helaas alleen achter laten in dit topic..![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je de reserveringen wel aan voor de andere mensen in dit topic of niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
WWWWWooooeeeeeeeeeeiiii (nee dit is geen nabootsing van het weer buiten, maar een vreugdekreet), ehv_brambo, you're my hero! Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik snel de top1toys gebeld en jawel, ze hadden er nog 1 staan, die ze wel voor mij aan de kant wilden zetten. Dus met dit hondeweer de auto in gesprongen (de anwb zegt dat je niet de weg op moet gaan als dat niet nodig is, maar dit was ECHT wel noodzaak!) en snel mijn Wii (oh wat klinkt dat goed) opgehaald! Helaas was Wii Play er niet meer, maargoed, met Sports kom ik wel even vooruit
![]()
![]()
Ik zal het natuurlijk hier wel komen melden, mocht ik ergens nog een Wii tegen komen (of horen dat er ergens een beschikbaar is)!
![]()
![]()
Ja dat probeer ik ook, wil er desnoods nog wel het halve land voor doorrijden maarja ik heb er nog geen gekregen helaasquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef RefleXion het volgende:
Ik heb best wel geluk gehad. Ik heb de reservering van iemand kunnen overnemen en heb dus al 2 weken een Wii!
Dus even rondvragen bij bekenden of hier op het forum of er nog ongebruikte reserveringen zijn, niet laten afbellen maar gewoon overnemen!
Morgen maar weer eens langsgaan bij mijn lokale Top1Toys..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef ehv_brambo het volgende:
Top 1 toys op de hoogstraat in Eindhoven heeft vanmiddag een aantal Wii's geleverd gekregen. Ik heb er daar net 1 gekocht
(samen met Wii play en Zelda)
Haha dankje allemaal! Het was voor mij ook niet erg ver weg, 10 minuutjes rijden en niet over de snelweg, dus het was allemaal niet zo gevaarlijk. En dan nog, ik heb een Wiiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef linebear het volgende:
gefeliciteerd Lemming
Zou ook door de storm zijn gegaan
Heb er ook nog 1 bij Dynabyte in Zaandam staan, maar die hebben ook nog steeds niet gebeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef realbase het volgende:
Ik heb nog officieel een pre-order bij de Dynambite in Rijswijk..
Ben nooit meer door ze gebeld. slechte toko daar
hartelijk dank, maar tis voormij superlang met de trein en een auto heb ik niet tot mijn beschikking! Je mag hem wel aan iemand geven die dichter bij woont!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mocht Ericjuh niet willen, dan is ie voor de eerstvolgende liefhebber!
Heb daar ook gereserveerd begin November. Op welke plaats stond je? Ik stond op nr 7 en heb bij de tweede lading mijn Wii gehad. Ik moet wel zeggen dat ze iedereen afbeldden op volgorde en dat de eerste die opnam de Wii kreeg. Zorg dus dat je bereikbaar bent! Ze bellen namelijk anders gewoon de volgende op de lijst op!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef Inssane het volgende:
[..]
Heb er ook nog 1 bij Dynabyte in Zaandam staan, maar die hebben ook nog steeds niet gebeld
Thats the spirit!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook, wil er desnoods nog wel het halve land voor doorrijden maarja ik heb er nog geen gekregen helaas
Hij bevalt erg goed! Het installeren van de Wii duurt even omdat er in de doos best veel losse onderdelen zitten, maar er zit ook een korte duidelijke handleiding bij waarmee het goed te doen is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef nein het volgende:
jajaja lemming () vertel ff hoe t tot nu toe bevalt..en zijn er ook dingen die tegenvallen?
Ja, sorry ik had graag iemand blij gemaakt, maar aangezien ik (in de korte tijd tussen het plaatsen van mijn reactie en het belletje van intertoys) hier geen reactie had gehad en ik meteen moest beslissen om m op te halen of te laten (ik kon niet zeggen dat ik mijn reservering even wilde laten staan om m aan iemand anders te geven) heb ik maar gekozen om m te laten gaan.. Ik hoop dat je er snel een vindt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:52 schreef pandabeer het volgende:
Zonde dat je die reservering al geannuleerd had lemming, had em wel willen hebbennaja misschien heeft iemand anders nog wat reserveringen over
![]()
nope, maar deze week vond ik het eigenlijk ook niet zo erg.. kad toetsen! aankomende week ben ik vrij (en die week daarop moet ik afstuderen) dus ik hoop eigenlijk dat ik aankomende week wel een wii kan krijgen. want ik heb mooi wat vrije tijd! Probleem is echter dat ik in een klein dorpje woon (lemelerveld) waar geen speelgoed winkels zijn. ik moet min. 15 min. rijden om bij een speelgoed winkel te komen. Maar ik blijf gewoon proberen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Ericjuh, niet gebeld vandaag?![]()
Maakt niet uit ik kom er wel overheen denk kquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, sorry ik had graag iemand blij gemaakt, maar aangezien ik (in de korte tijd tussen het plaatsen van mijn reactie en het belletje van intertoys) hier geen reactie had gehad en ik meteen moest beslissen om m op te halen of te laten (ik kon niet zeggen dat ik mijn reservering even wilde laten staan om m aan iemand anders te geven) heb ik maar gekozen om m te laten gaan.. Ik hoop dat je er snel een vindt!
Is ook niet echt aardig of wel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:29 schreef Jesse- het volgende:
* Jesse- lacht even gemeen naar de wii-lozen
d'r staat ook bij de beschrijving van de wii dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen (dus je levertijd is niet DE levertijd). ik had namelijk eerste 2 weken -> 1 week -> binnenkort -> 2 weken -> 1 week -> binnenkort en nu staat die bij mij op 4 weken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Sjiznit het volgende:
Wehkamp loopt je ook flink te naaien trouwenszeggen ze eerst bij je bestelling dat levertijd 1 week is een paar dagen laten *p00f* 4 weken, en begint het wachten weer.
Nee dat is wel waar, maar toch, blijft erg hinderlijk. Mijn reservering bij de bart smit laat ook niks van zich horen. En uiteraard alles uitverkocht hier in de winkels.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:19 schreef Ericjuh het volgende:
d'r staat ook bij de beschrijving van de wii dat ze niks over de levertijd kunnen zeggen (dus je levertijd is niet DE levertijd).
Ben je bereid hem naar Arnhem te komen brengen?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:51 schreef sheriff... het volgende:
Sinds vrijdag ook eigenaar van een Wii eindelijk, Intertoys Venray belde me dat ik er een af kon komen halen. Een uur later belde Intertoys Boxmeer dat ze hem daar ook binnen hadden.
Heb een order aan een vriend van me gegeven.
Nu heb ik nog een order bij Wehkamp lopen, besteld rond 10 december. Kan ik hier iemand binnenkort mee blijmaken? Ik woon in de buurt van Boxmeer.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef Snever het volgende:
[..]
Ben je bereid hem naar Arnhem te komen brengen?
Meldtquote:Op zondag 21 januari 2007 14:51 schreef sheriff... het volgende:
Sinds vrijdag ook eigenaar van een Wii eindelijk, Intertoys Venray belde me dat ik er een af kon komen halen. Een uur later belde Intertoys Boxmeer dat ze hem daar ook binnen hadden.
Heb een order aan een vriend van me gegeven.
Nu heb ik nog een order bij Wehkamp lopen, besteld rond 10 december. Kan ik hier iemand binnenkort mee blijmaken? Ik woon in de buurt van Boxmeer.
Gewoon winkelwaarde. Als ik m binnen heb laat ik het wel weten.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef EsDe het volgende:
[..]
Meldt![]()
Kan hem zelf ophalen met de auto... wat is dan je vraagprijs? gewoon winkelwaarde of..?
Top, hartstikke bedankt!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Gewoon winkelwaarde. Als ik m binnen heb laat ik het wel weten.
Er zijn een paar winkels die niet aan reserveringen doen. In Eindhoven weet ik het van de Dixons, de Top1Toys, de free record shop en misschien de mediamarkt, de bijenkorf en de V&D? Als je niet op reserveringslijsten staat, bel deze winkels op (en zoek uit of er andere winkels zijn waar ze niet aan reserveringen doen) en vraag wanneer ze hun lading binnen krijgen en bel elke keer als ze hun lading binnen hebben gekregen of er Wii's bij zitten. Dat is je enige kans.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Om even RoelRoel z'n vraag anders te formuleren: waar zijn er in omgeving Eindhoven in godsnaam nog Wii's?
Mocht je tzt dan nog een reservering overhebben dan wil ik er graag 1 hebben!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:04 schreef Nebo het volgende:
Nou ik heb Zelda, ik heb een controller..... maar nog steeds geen Wii. Ik sta bij 3 winkels op de lijst en die zeggen dat ze hem eind deze maand binnenkrijgen. Dus misschien deze week
Succes! Denk je dat je vandaag een belletje krijgt? En van welke winkel? Ik help je mee hopen!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
Vrije dag => Check
Opgeladen telefoon => Check
vol bereik op mijn tel => Check
wachten op belletje! => in progress
* Bikkelmannetje voelt voor het eerst een gevoel van behagen bij het lezen van dit topic... ik ga NU mailen, mail je me even terug?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Snever het volgende:
Vooruit.
Corry van Eif
outsidegamer@hotmail.com
mail even voor de Wii. Verzenden is gratis
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Snever het volgende:
Vooruit.
Corry van Eif
outsidegamer@hotmail.com
mail even voor de Wii. Verzenden is gratis
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef Snever het volgende:
Dat weet ik niet. Ze woont te ver van mij dus daar ben ik niet op ingegaan. Rembours doet ze iig niet
Wel heb ik gesproken over 125 voor ontvangst en 125 na ontvangst. Dat was in orde!
Ok, waar woont ze dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef Snever het volgende:
Dat weet ik niet. Ze woont te ver van mij dus daar ben ik niet op ingegaan. Rembours doet ze iig niet
Wel heb ik gesproken over 125 voor ontvangst en 125 na ontvangst. Dat was in orde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |