Volgens mij is er geen enkele indicatie dat Kenia mee gaat doen met deze oorlog, nee dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal hebt gevolgd.....Maaruh: buurland idd.......
Stemt je dat niet tot zorg?
1 keer een stevige discussie met die jongen gehad en nu wil hij niet meer met me pratenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:11 schreef problematiQue het volgende:
Hoe kun je hier nou mee in discussie gaan
Meerderheid Nederlanders wil verbod junkfoodreclame
Dat is toch een redelijke opmerking? Ik heb eerder het gevoel dat het probleem bij jou zit...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:11 schreef problematiQue het volgende:
Knowall is ook al in het topic verschenen, dus ik verwacht een stevige discussiequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:11 schreef problematiQue het volgende:
Ja die opmerking valt an sich nog wel mee, maar ik heb geen zin om met iemand die tegen de overheid is te discussiëren of iets wel of niet een taak van de overheid is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is toch een redelijke opmerking? Ik heb eerder het gevoel dat het probleem bij jou zit...
Waarom? En wat zou je er tegen doen? Mensen verplicht op dieet zetten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef problematiQue het volgende:
te dik zijn zou verboden moeten worden.
Verbieden zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef problematiQue het volgende:
te dik zijn zou verboden moeten worden.
Het is dat een gemiddelde strop het niet houdt....quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom? En wat zou je er tegen doen? Mensen verplicht op dieet zetten?
Getverderre. Je minacht mensen vanwege hun uiterlijk voorkomen en je vindt sommige mensen eigenlijk te duur. Om maar te zwijgen van je oordeel 'zwak'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:47 schreef problematiQue het volgende:
Nouja, ik vind natuurlijk niet echt dat te dik zijn verboden zou moeten worden. Maar ik heb wel de grootst mogelijke minachtig het te dik zijn van mensen. Die mensen zijn zwak en ze kosten door de bank genomen veels te veel aan zorgkosten.
Hoho, dik zijn is beinvloedbaar. Dit itt ras, lengte gelsacht, etc.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Getverderre. Je minacht mensen vanwege hun uiterlijk voorkomen en je vindt sommige mensen eigenlijk te duur. Om maar te zwijgen van je oordeel 'zwak'.
Neenee, dan lees jij verkeerd wat ik heb geschreven. Ik vind het te dik zijn verachtelijk. Dat is niet hetzelfde als het verachten van de mensen die te dik zijn - dat kunnen verder ook hele aardige personen zijn dus daar vel ik geen oordeel over. Het is net als roken en andere verslavingen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Getverderre. Je minacht mensen vanwege hun uiterlijk voorkomen en je vindt sommige mensen eigenlijk te duur. Om maar te zwijgen van je oordeel 'zwak'.
Het is als wanneer je mensen met baard veracht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Neenee, dan lees jij verkeerd wat ik heb geschreven. Ik vind het te dik zijn verachtelijk. Dat is niet hetzelfde als het verachten van de mensen die te dik zijn - dat kunnen verder ook hele aardige personen zijn dus daar vel ik geen oordeel over. Het is net als roken en andere verslavingen.
Het blijft dat je mensen afrekent op de kosten die ze meebrengen. Waarom?quote:En ik vind het wat anders als je kanker hebt zonder dat je daar overduidelijk zelf een hand in had, dan als je vanwege 2 pakkies per dag een ziekenhuisbed bezet houdt.
Ik hoe er niet van. Vind je Wildersstemmers ook zwak? En rokers? En drinkers? En hardrijders? En kantoorslaven?quote:Wat is er mis met het oordeel 'zwak'?
^^quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:13 schreef Napalm het volgende:
"bevestigings-e-mail" is dat zo correct gespeld?
Het lijkt me gewoon in het algemeen erg sterk. Ik werkte in die tijd voor de SP, zie je, ik had het denk ik wel te horen gekregen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan alleen een stuk van Bernadette de Wit vinden waar het ontkracht wordt. Misschien moet ik een betere query intikken.
Ik zie niet hoe dit hetzelfde is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:29 schreef sigme het volgende:
Het is als wanneer je mensen met baard veracht.
Het is niet zozeer het financiele eraan, maar ze zijn haast moedwillig een blok aan het been van de samenleving.quote:Het blijft dat je mensen afrekent op de kosten die ze meebrengen. Waarom?
Nee, ja, ja, ja, nee.quote:Ik hoe er niet van. Vind je Wildersstemmers ook zwak? En rokers? En drinkers? En hardrijders? En kantoorslaven?
Ik ben zwak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dit hetzelfde is.
[..]
Het is niet zozeer het financiele eraan, maar ze zijn haast moedwillig een blok aan het been van de samenleving.
[..]
Nee, ja, ja, ja, nee.
Precies.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:47 schreef problematiQue het volgende:
Nouja, ik vind natuurlijk niet echt dat te dik zijn verboden zou moeten worden. Maar ik heb wel de grootst mogelijke minachtig het te dik zijn van mensen. Die mensen zijn zwak en ze kosten door de bank genomen veels te veel aan zorgkosten.
Het is niet dat ik roomser dan de paus wil zijn want iedereen - dus ik ook - heeft zo zijn zwakke punten.quote:
Je zegt de persoon niet te minachten terwijl je de persoon minacht. Dat iemand ook wel géén baard / nietdik zou kunnen zijn is een beetje raar criterium. Wat is het anders dan oordelen op uiterlijk? En dat *is* de persoon - zijn lijfelijk voorkomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dit hetzelfde is.
Leg uit hoe ze een blok aan het been zijn als dat niet financieel is.quote:[..]
Het is niet zozeer het financiele eraan, maar ze zijn haast moedwillig een blok aan het been van de samenleving.
Vind ik zwak.quote:[..]
Nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Email is zonder streepje.
Ze nemen twee stoeltjes in bij gebruik van trein, metro & bus terwijl ze maar één kaartje hebben...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef sigme het volgende:
Leg uit hoe ze een blok aan het been zijn als dat niet financieel is.
Zo'n verband is inderdaad niet onlogisch. Maar misschien was er ook wel een zwanehals droog gevallen ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eindelijk weer eens goed geslapen. Gister is ook de afvoer van de CV-ketel gerepareerd, geen dampen meer die stinken naar rotte eieren. Zou daar een verband tussen bestaan?
Leg uit hoe dat geen financieel argument is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef Napalm het volgende:
Ze nemen twee stoeltjes in bij gebruik van trein, metro & bus terwijl ze maar één kaartje hebben...
Hoe verhoudt zich dat tot het niet-financieel zijn van genoemde kritiekpunt van het gekocht hebben van maar 1 kaartje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef Napalm het volgende:
je kan het ook zien als een stoeltjesbreedte-argument. Of "Het wordt tijd voor een lekker hoge tussenleuningen tussen twee zitplaatsen... Als je er niet tussenpast is het beter dat je gaat lopen"- argument..
Eens, als dat geldt voor álle deogebruikers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef Autodidact het volgende:
Je kunt bij dikke mensen ook het zweetargument gebruiken. Hoe dan ook, ze moeten van de flat.
Das niet een financiele maar een principekwestie..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot het niet-financieel zijn van genoemde kritiekpunt van het gekocht hebben van maar 1 kaartje?
Als mensen 2 kaartjes kopen, komt dat dan tegemoet aan je principes?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Das niet een financiele maar een principekwestie..
Sorry M., dan hoef jij niet van de flat af. Volgende keer beterquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef Monidique het volgende:
Ik gebruik nauwelijks deo...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:21 schreef Monidique het volgende:
Van de flat af?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef Autodidact het volgende:
Je kunt bij dikke mensen ook het zweetargument gebruiken. Hoe dan ook, ze moeten van de flat.
Wat is het voor een hond?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga op avontuur met de hond in de trein. Ik ben benieuwd hoe hij het zal vinden.
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eindelijk weer eens goed geslapen. Gister is ook de afvoer van de CV-ketel gerepareerd, geen dampen meer die stinken naar rotte eieren. Zou daar een verband tussen bestaan?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6251167.stmquote:US forces have stormed an Iranian consulate in the northern Iraqi town of Irbil and seized five members of staff.
The troops raided the building at about 0300, taking away computers and papers, according to Kurdish media and senior local officials.
The US military had no immediate comment on the raid, which comes amid high tension between Iran and the US.
http://www.nytimes.com/2007/01/10/world/10cnd-prexy.html?ei=5094&en=27c0101b6f21fdb4&hp=&ex=1168491600&partner=homepage&pagewanted=printquote:In some of his sharpest words of warning to Iran, Mr. Bush accused the Iranian government of “providing material support for attacks on American troops” and vowed to “seek out and destroy the networks providing advanced weaponry and training to our enemies.”
He left deliberately vague the question of whether those operations would be limited to Iraq or conducted elsewhere, and said he had ordered the deployment of a new aircraft carrier strike group to the region, where it is in easy reach of Iranian territory.
While Mr. Bush has previously vowed to work diplomatically, largely inside the United Nations to stop Iran’s nuclear program, in this speech he said nothing about diplomacy.
Het gezegde dat ik niet opschreef maar wel aan dacht was weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik vertrouw mensen die zich verbergen achter grote geurende wolken niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, oké, maar het leek een soort gezegde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |