Weet ik. Door de bank genomen (quote:
Eens. tis nog waar ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als er op de hele wereld één land en haar inwoners bekend staat als tactloos en lomp, dan is het Nederland wel.
Op zich weinig mis mee, zolang het maar niet ten koste gaat van een stuk basisrespect. En die balans is thans een stukje zoek...quote:Wij hechten zoveel meer waarde aan 'zeggen waar het op staat' dan in andere landen.
En dat is dus ook niet goed. Maar eerlijk zeegen dat je iets niet weet of tactloos zeggen waar het op staat.......Schakkeringen te over......quote:In sommige landen de weg vraagt aan iemand, verzinnen mensen, als ze het antwoorde eigenlijk niet weten, liever iets dan dat ze eerlijk zeggen niet te weten welke kant je op moet.
Des te leuker dat ze dan in de clinch raakte met Verdonk, toch ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
AHA is gewoon een opportunist......De VVD lonkt en madame loopt over. En dat is niet geloofwaardig.....
Madame heeft trouwens geen enkel gevoel voor tact is meer dan eens gebleken. Aan zulke mensen heb je niets in de politiek, laat staan voor Nederland.
En premier wordt ze helemaal nooit. Daar heeft ze de capaciteiten niet voor.
Ik vind jou niet erg respectabel, dat is wat anders dan dat ik niet opensta voor opvattingen anders dan de mijne.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
je was anders pis en pis nijdig op mij als het om mijn opvattingen ging her en der....Ik had niet echt het idee dat je mij daarin respecteerde. niet dat ik dat zo belangrijk vind......
Tot nog toe is alles wat je zegt over je motieven om dergelijke achtergrondkennis te verwerven, niet erg uitnodigend om deze ook te geven.quote:[..]
Waarom? Ik heb daar helemaal geen slecht bedoelingen mee. ik vind het juist boeiend om achtergronden van mensen te leren kennen.
enne ik heb alles behalve problemen met Marokkanen...
maar ik hou niet zo van Suri's om heel eerlijk te zijn.......Voor de rest maakt het mij niet zovee uit...Maar ja smaken verschillen....
Wat heeft dit met links te maken? Dit lijkt me meer de instelling van EchtGaaf...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef problematiQue het volgende:
Word jij nooit moe van jezelf? Elke mogelijkheid, hoe marginaal ook, aangrijpen om alles wat ook maar enigszinds naar 'links' riekt de grond in te boren moet toch gaan vervelen op een gegeven moment?
Omdat ze uitgekakt werd bij de PvdA.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
AHA is gewoon een opportunist......De VVD lonkt en madame loopt over. En dat is niet geloofwaardig.....
Heb je ooit wel eens gehoord hoe precies ze formuleert? Vrij tactvol. Niettemin wil ze dat er taboes sneuvelen. Ja, dan krijg je geergerde mensen. Was in de jaren '60 ook zo. Toen vond links het prima.quote:Madame heeft trouwens geen enkel gevoel voor tact is meer dan eens gebleken. Aan zulke mensen heb je niets in de politiek, laat staan voor Nederland.
Daar ga je weer. Ik zeg niet dat het onterecht is dit keer (al vind ik dat dit in veel gevallen wel zo is), maar er is haast geen post van jou te bekennen waarin je niet een steek onder water uitdeelt aan het linkse kamp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef PJORourke het volgende:
Heb je ooit wel eens gehoord hoe precies ze formuleert? Vrij tactvol. Niettemin wil ze dat er taboes sneuvelen. Ja, dan krijg je geergerde mensen. Was in de jaren '60 ook zo. Toen vond links het prima.
Misschien kunnen ze cornwrestlen onder begeleidende muziek van Two Tribes van Frankie Goes to Hollywoodquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
AHA vind ik eerlijk gezegd altijd wat beperkt in haar bewoordingen. Hetzelfde geldt overigens voor Verdonk.
AHA is uiteraard 20 keer sympathieker dan Verdonk.
ik denk dat er velen zijn die je opvatting daarin niet delen.......Maar ja, iedereen is daar vrij in...quote:
als het gaat om religieuze opvatting vind ik jou ook weing respectabel. Je vind het ook niet erg om andere dan tegen de schenen te schoppen. Dat moet je zelf weten uiteraard, maar je claim dat je andermans opvatting iha respecteerd, is daarmee feitelijk onjuist.......Niet dat ik daarme zit, maar ik zet graag onjuistheden ff recht....quote:dat is wat anders dan dat ik niet opensta voor opvattingen anders dan de mijne.
hoeft ook niet.....gewoon belangstelling. Niets meer of minder. Vanwaar je wantrouwen eigenlijk?quote:Tot nog toe is alles wat je zegt over je motieven om dergelijke achtergrondkennis te verwerven, niet erg uitnodigend om deze ook te geven.
...uitgekakt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat ze uitgekakt werd bij de PvdA.
[..]
Het lijkt me toch vrij relevant. Eerst was polarisatie goed, nu is het slecht. Aangezien links in NL in het debat als leidend wordt gezien, denk ik dat het de maatstaf is waar je in Nederlandse debatten mee moet werken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:26 schreef problematiQue het volgende:
Daar ga je weer. Ik zeg niet dat het onterecht is dit keer (al vind ik dat dit in veel gevallen wel zo is), maar er is haast geen post van jou te bekennen waarin je niet een steek onder water uitdeelt aan het linkse kamp.
O ja?, nee gewoon weggekaapt door de VVD met een Kamerzetel. En geeft blijkbaar dat ze alles voor haarzelf doet....Zoals de meeste politici?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat ze uitgekakt werd bij de PvdA.
waarom deed ze dan zoveel stof opwaaien. Elke week was er wel eenrel rond AHA.... Ook VVD-fractieleden vonden haar een ordinaire querulant.....ze konden haar wel uitkotsen......quote:Heb je ooit wel eens gehoord hoe precies ze formuleert? Vrij tactvol. Niettemin wil ze dat er taboes sneuvelen. Ja, dan krijg je geergerde mensen. Was in de jaren '60 ook zo. Toen vond links het prima.
Nou ja, ze was daar niet veel meer dan een "allochtoon met een mening", beetje als Fatima Elatik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
...uitgekakt?
En wat was ze bij de VVD dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou ja, ze was daar niet veel meer dan een "allochtoon met een mening", beetje als Fatima Elatik.
Oké, daar heb je dan wel gelijk in denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het lijkt me toch vrij relevant. Eerst was polarisatie goed, nu is het slecht. Aangezien links in NL in het debat als leidend wordt gezien, denk ik dat het de maatstaf is waar je in Nederlandse debatten mee moet werken.
Laat ik het zo zeggen: linkse dogma's zijn algemeen aanvaard, andere ideeen worden altijd vergeleken met die dogma's als eerste toetsing.
De SP wilde haar toen ook. En onder doodsbedreiging telkens van basis naar basis verschoven te worden, doe je voor jezelf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
O ja?, nee gewoon weggekaapt door de VVD met een Kamerzetel. En geeft blijkbaar dat ze alles voor haarzelf doet....Zoals de meeste politici?
Omdat ze de ster van de fractie was, naast al die saaie ouwe lullen.quote:waarom deed ze dan zoveel stof opwaaien. Elke week was er wel eenrel rond AHA.... Ook VVD-fractieleden vonden haar een ordinaire querulant.....ze konden haar wel uitkotsen......![]()
Nou, ik denk dat EchtGaaf het daar wel goed heeft: beroepsquerulant. T.o.v. de Wassenaarse makelaarstypes in die fractie. En dat bedoel ik niet negatief.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
En wat was ze bij de VVD dan?
Maar ik lees het lekker wel zo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat EchtGaaf het daar wel goed heeft: beroepsquerulant. T.o.v. de Wassenaarse makelaarstypes in die fractie. En dat bedoel ik niet negatief.
Dat is toen op het journaal geweest. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan terugvinden.quote:
Je denkt toch ook niet dat hij vanwege z'n fijnzinnige discussietechnieken zolang weg wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Ik zeg niet dat het onterecht is dit keer (al vind ik dat dit in veel gevallen wel zo is), maar er is haast geen post van jou te bekennen waarin je niet een steek onder water uitdeelt aan het linkse kamp.
Oh, wil je me even aanwijzen waar ik claim in het algemeen andermans opvattingen te respecteren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik denk dat er velen zijn die je opvatting daarin niet delen.......Maar ja, iedereen is daar vrij in...
[..]
als het gaat om religieuze opvatting vind ik jou ook weing respectabel. Je vind het ook niet erg om andere dan tegen de schenen te schoppen. Dat moet je zelf weten uiteraard, maar je claim dat je andermans opvatting iha respecteerd, is daarmee feitelijk onjuist.......Niet dat ik daarme zit, maar ik zet graag onjuistheden ff recht....
Ik ben selectief. Vanwaar je vraag, wat gaf je de indruk?quote:[..]
hoeft ook niet.....gewoon belangstelling. Niets meer of minder. Vanwaar je wantrouwen eigenlijk?
Niets is minder waarquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wil je me even aanwijzen waar ik claim in het algemeen andermans opvattingen te respecteren?
Jouw rechtzettingen van onjuistheden berusten erg vaak op weinig onderbouwbare 'geclaimde' onjuistheden. Zoals bovenstaande.
[..]
Ik ben selectief. Vanwaar je vraag, wat gaf je de indruk?
neem 'r maar mee danquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:39 schreef Floripas het volgende:
Laat mijn lieve sigme met rust.
???quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet dat hij vanwege z'n fijnzinnige discussietechnieken zolang weg was?
Doch. Wat maakt dat jij denkt dat dat niet zo is?quote:
waar gaat het over?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch. Wat maakt dat jij denk dat dat niet zo is?
Dat weet je zelf best. Je vraagt echt naar de bekende weg. Dat ga ik niet herhalen...Lees het topic over abortus nog maar eens na.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wil je me even aanwijzen waar ik claim in het algemeen andermans opvattingen te respecteren?
Hoe kan jij weten dat mijn belangstelling niet oprecht is?quote:Jouw rechtzettingen van onjuistheden berusten erg vaak op weinig onderbouwbare 'geclaimde' onjuistheden. Zoals bovenstaande.
????????????????????????????????????????
Ik ben selectief. Vanwaar je vraag, wat gaf je de indruk?
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.quote:
Oh vandaar dat het me niets zei, ik ben hier pas sinds zo'n 3 maanden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.
Nee, dat ik niet iedere mening respecteer is iets wat ik niet bestrijd. Jij claimt dat ik gezegd zou hebben mening in het algemeen te respecteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat weet je zelf best. Je vraagt echt naar de bekende weg. Dat ga ik niet herhalen...Lees het topic over abortus en nog maar eens na.
Ik doe geen uitspraak over je oprechtheid, hoe kom je erbij dat ik eraan twijfel?quote:[..]
Hoe kan jij weten dat mijn belangstelling niet oprecht is?
quote:Chrysler questions climate change
Chrysler's chief economist Van Jolissaint has launched a fierce attack on "quasi-hysterical Europeans" and their "Chicken Little" attitudes to global warming.
His attack is in sharp contrast to the green image that the US car companies have been trying to promote at this year's Detroit motor show.
Mr Jolissaint was speaking at a private breakfast where the chief economists of the "Big Three" US car firms presented their forecasts for auto industry sales this year.
Most of the audience - which was mainly made up of parts suppliers - seemed to nod in agreement with Mr Jolissaint.
Neither Ford's chief economist Ellen Hughes-Cromwick, nor General Motors' chief economist Mustafa Mohatarem, who were on the panel with Mr Jolissaint, questioned his assertion.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6247371.stm
Ach veel heb je niet gemist. Ze waren er van overtuigd dat fok/pol zonder hen naar de klote zou gaan vandaar dat ze nu weer terugzijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het me niets zei, ik ben hier pas sinds zo'n 3 maanden.
Mijn selectiviteit.quote:
Kunnen we dat gedoe nu niet eens definitief als verleden beschouwen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat ik niet iedere mening respecteer is iets wat ik niet bestrijd. Jij claimt dat ik gezegd zou hebben mening in het algemeen te respecteren.
Dat is klinklare onzin, zoiets doms zou ik nooit zeggen.
[..]
Ik doe geen uitspraak over je oprechtheid, hoe kom je erbij dat ik eraan twijfel?
Ik kan alleen een stuk van Bernadette de Wit vinden waar het ontkracht wordt. Misschien moet ik een betere query intikken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Erg graag!
Je gaat wel selectief om met de waarheid. Ik ben verbannen omdat ik niet met Sidekick overweg kan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je denkt toch ook niet dat hij vanwege z'n fijnzinnige discussietechnieken zolang weg was?
Het houdt je wel bezig, he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef du_ke het volgende:
Ach veel heb je niet gemist. Ze waren er van overtuigd dat fok/pol zonder hen naar de klote zou gaan vandaar dat ze nu weer terugzijn.
Nauwelijksquote:
Ach wat is het verschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat wel selectief om met de waarheid. Ik ben verbannen omdat ik niet met Sidekick overweg kan.
http://news.bbc.co.uk/2/s(...)_for_bush/html/4.stmquote:Detailed plan
Lawyer Alfred Moses, 77, has very specific advice for the president.
"Draw down our troops to about 70,000 and withdraw to the borders.
"Keep Kurdistan from seceding and upsetting Turkey.
"And make sure there's no foreign intervention, but get out of peacekeeping."
Dat zie je toch wel?quote:
Onrecht uit het verleden kan je moeilijk vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef Reya het volgende:
Kunnen we dat gedoe nu niet eens definitief als verleden beschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |