Eigenlijk niet, want tegen die tijd moet ik precies mijn abo verlengenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:36 schreef edejong het volgende:
ik vind 'm echt té gek... hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar dat ik bijna alles wat ze maken mooi vindt, en ja die 8GB is natuurlijk ook moeilijk te weerstaan... alleen jammer dat hij pas eind dit jaar hier verkrijgbaar is
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
Ik zie de revolutie nog niet zo.
Tegen de tijd dat dit in Europa verkrijgbaar is, kunnen telefoons al weer véél meer dan deze. We hebben het over bijna 1 jaar nota bene! Een beetje PDA kan al meer dan dit ding. Begrijp me niet verkeerd, 't is een geinig ding en het zal zeker wel verkopen (Apple gebruikers zijn nog slaafser dan MS fanboys heb ik wel eens het idee) maar een revolutie? In de zin dat straks GSM synoniem staat voor een iPhone zoals een mp3 speler nu haast standaard een iPod is? Nah.
Apple was ook niet de eerste met mp3 spelers, en op het moment dat ze uitkwamen met de iPod waren er al andere mp3 spelers met 'betere' features.quote:
maar in Nederland krijg je als 1 van de weinige landen in de wereld korting op een toestel met abonnement.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Komt uit in de VS in juni 2007. Kost bij de introductie $599,99 voor een 2 jaar abbo.
Hij staat geplanned voor eind 2007 in Europa.
Hij is gewoon geil. Wat apple heel slim doet is een gadget maken, geen telefoon of pda of mp3 speler.... Ze maken gadgets.quote:
Dat wilde ze toch afschaffen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar in Nederland krijg je als 1 van de weinige landen in de wereld korting op een toestel met abonnement.
Om écht revolutionair te zijn mis ik features als GPS, een VGA-scherm en een SD slot. (Hey wacht, dat noemen we een PDA!).quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Apple was ook niet de eerste met mp3 spelers, en op het moment dat ze uitkwamen met de iPod waren er al andere mp3 spelers met 'betere' features.
Ik ga dit ding vooralsnog niet onderschatten.
Dat is wel weer zo natuurlijk. Ze verkopen haast een lifestyle ipv een apparaat. Dat slaat kennelijk bij een bepaalde groep wel aan. Alleen zie ik als tech nerd (ondanks dat het een MOOI apparaat is) gewoon de beperkingen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij is gewoon geil. Wat apple heel slim doet is een gadget maken, geen telefoon of pda of mp3 speler.... Ze maken gadgets.
Ik vind het een mooi apparaat, maar heeft inderdaad zijn beperkingen. Op mijn telefoon kan ook 4 gb aan muziek, en heb ik ook een 2 megapixel camera. Verder vind ik vind ik dat Apple vrij laat is. In 2004/2005 hadden ze misschien nog een kans gehad om de mobiele telefoonmarkt te penetreren..quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo natuurlijk. Ze verkopen haast een lifestyle ipv een apparaat. Dat slaat kennelijk bij een bepaalde groep wel aan. Alleen zie ik als tech nerd (ondanks dat het een MOOI apparaat is) gewoon de beperkingen.
Sterker nog, mijn PDA/telefoon kan n x 4 GB aan muziek bevatten, 't is maar net hoeveel SD kaarten ik bij me steek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi apparaat, maar heeft inderdaad zijn beperkingen. Op mijn telefoon kan ook 4 gb aan muziek
Maar hij is gewoon geil Jarno.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo natuurlijk. Ze verkopen haast een lifestyle ipv een apparaat. Dat slaat kennelijk bij een bepaalde groep wel aan. Alleen zie ik als tech nerd (ondanks dat het een MOOI apparaat is) gewoon de beperkingen.
Ik vermoed dat je dan met een ander vrouwtje de supermarket uitloopt.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon geil Jarno.
Stel je voor dat je bij de appie even dit volledig touchscreen telefoontje uit je binnenzakt trekt om het vrouwtje te bellen of ze nog sinaasappelsap nodig heeft....
Mja, dan ben je net zo een knakker die nu al met zijn touchscreen PDA belt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar hij is gewoon geil Jarno.
Stel je voor dat je bij de appie even dit volledig touchscreen telefoontje uit je binnenzakt trekt om het vrouwtje te bellen of ze nog sinaasappelsap nodig heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |