oehquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef superbam het volgende:
Sorry Sylvana, maar ik heb nix meer in mijn fotoboek..
maar zowel Beelz als Sitethief moeten kunnen bevestigen dat ik een uitermate aantrekkelijke 30-er ben![]()
Ik weet niet of Bam dat leuk vind,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh
Sitethief mag die foto wel ff sturen/ x laten zien dan
Mijn feauteaux zijn beterquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh
Sitethief mag die foto wel ff sturen/ x laten zien dan
Bam? * kijkt lief aan*quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bam dat leuk vind,.
heb jij foto's van mij???quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bam dat leuk vind,.
Je zou nieuwe foto's van me moeten zienquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die van jou zijn idd ook yummie
maar kan nu nog niet vergelijken he
laat zien danquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je zou nieuwe foto's van me moeten zien
Ik domineer fysiek gezien alles wat hier rondloopt
Weet je die meet nog?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef superbam het volgende:
[..]
heb jij foto's van mij???
hmmmzzz
is je buikje gegroeid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je zou nieuwe foto's van me moeten zien
Ik domineer fysiek gezien alles wat hier rondloopt
jawel, maar ik wist niet dat jij ook foto's had...quote:
Buikje?quote:
Maar inderdaad, je ziet er verdomd lekker uit,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:15 schreef superbam het volgende:
[..]
jawel, maar ik wist niet dat jij ook foto's had...
ik had alleen wat gezien van Faat![]()
mja, wie vind jij niet lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar inderdaad, je ziet er verdomd lekker uit,,
,
.
hijs bi, dus hij heeft nog 2 keer zoveel keus ook, dus dan kun je heel veel mensen lekker vindenquote:
Nouhou.....quote:
Nou, geweldig,quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:22 schreef superbam het volgende:
hij zou toch niet iets aan het opzetten zijn voor 3
Het heeft en klein litteken achtergelatenquote:
mn broer heeft ook zo'n litteken boven zijn wenkbrauw, heeft ie op fora nickname "redline"quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Het heeft en klein litteken achtergelaten
Pijn is mooi
Littekens zijn stoerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mn broer heeft ook zo'n litteken boven zijn wenkbrauw, heeft ie op fora nickname "redline"
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 14 operaties gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:27 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook een heel groot litteken op mn elleboog, toen ik 5 was arm gebroken omdat jongen me met gym van de kast afduwdeen dus bot met pinnen aan elkaar gezet enzo
Ik heb een litteken waardoor ik niet mee hoefde te doen aan gymquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:27 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook een heel groot litteken op mn elleboog, toen ik 5 was arm gebroken omdat jongen me met gym van de kast afduwdeen dus bot met pinnen aan elkaar gezet enzo
qua littekens valt het bij mij wel mee, maar wel vaak wat gebroken ( en nooit door mn eigen schuldquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 14 operaties gehadIk zit onder de littekens dus
Nog nooit wat gebroken... Alle operaties zijn voor gescheurde spieren/pezen geweest en infecties na die operaties.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
qua littekens valt het bij mij wel mee, maar wel vaak wat gebroken ( en nooit door mn eigen schuld)
arm dus gebroken toen ik 5 was omdat jongen me met gym van de kast afduwde, been gebroken met skieen op een borstelbaan, toen ik viel gingen ski's niet uit omdat ze verkeerd afgesteld waren en keer toen ik aan het schommelen was en mn broer in huisje erboven aan het spelen was met een tak en hij die tak naar beneden gooide, waardoor ik van schommel viel en mn sleutelbeen brak
Ja eh, hoe leg ik uit wie Faat is........quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want ik heb nog geen pm van je ontvangen![]()
dat heb ik dan gelukkig weer nooit gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Nog nooit wat gebroken... Alle operaties zijn voor gescheurde spieren/pezen geweest en infecties na die operaties.
tssss, kun je het niet eens alleen af, valt me van je tegen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja eh, hoe leg ik uit wie Faat is........
bam.... help.......
Dat is de reden dat ik al bijna 3 jaar vakantie heb... Wees blij dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik dan gelukkig weer nooit gehad
Ik doe wel een poging...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tssss, kun je het niet eens alleen af, valt me van je tegen hoor![]()
ja, zo iemand ben jij wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik al bijna 3 jaar vakantie heb... Wees blij dus
Ja ik worstel inderdaad nogsteeds... Dat vooral omdat doktoren zeiden dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen laat staan sporten. Ik vind het mooi om iemands ongelijk te bewijzen
Oeh baab maken... goed ideequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zo iemand ben jij wel ja
*paast joint door*
niet teveel nemen, k wil zelf ook nog wel wat
hhm, als ze lekker is, ik ben bi voor de sexquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:40 schreef superbam het volgende:
Ze is niet te omschrijven, je moet er eik gewoon een keer onder hebben gelegen
Dat is mijn instelling als ik vrijgezel benquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, als ze lekker is, ik ben bi voor de sexk zou geen relatie met een vrouw willen hebben, maar sex ermee hebben heb ik geen problemen mee
Echt niet,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zo iemand ben jij wel ja
*paast joint door*
niet teveel nemen, k wil zelf ook nog wel wat
En site mag niet, gaat ie rare dingen doen enzo
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:40 schreef superbam het volgende:
Ze is niet te omschrijven, je moet er eik gewoon een keer onder hebben gelegen
lalalaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, als ze lekker is, ik ben bi voor de sexk zou geen relatie met een vrouw willen hebben, maar sex ermee hebben heb ik geen problemen mee
Jaja, 2002 bedoel ikquote:
Ik heb alleen nog maar ice-o-lator dan ben ik zo helemaal kapot en stuk en alles.. Goed slapen lukt dan wel iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
af en toe heb ik wel goeie ideeen
kan ik zo lekker slapen
bronquote:Het college van B&W stelt de gemeenteraad voor de Algemene Plaatselijke Verordening (Apv) Zwolle te wijzigen. De grootste veranderingen zijn een verbod op zowel het nuttigen van alcoholhoudende dranken, als het gebruik van verdovende middelen in de binnenstad, de recreatieplassen, alle winkelcentra, alle parken en plantsoenen, alle bushokjes en de looproutes tussen het Nel Banninkhuis, Bonjour, Pannenkoekendijk en de Herberg.
Ook wordt het strafbaar aangebroken flessen en blikjes met alcoholhoudende drank op deze plaatsen bij zich te hebben. Deze plekken worden aangewezen, omdat hier veel mensen samenkomen. In het verleden is gebleken dat op deze plekken in het openbaar alcohol wordt gedronken en drugs wordt gebruikt.
Ik ben tegen want ik drink altijd als ik aan 1 van onze recreatieplassen lig.quote:
Ja, maar nu kun je dus ook niet meer ongestraft met een biertje aan de Wijthmenerplas liggen zomersquote:
ja, wie nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben tegen want ik drink altijd als ik aan 1 van onze recreatieplassen lig.
damn, das echt zonde, ik zou dan gewoon gaan atten als ik hem wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef swollywood het volgende:
Op zich doen ze dat nu ook al wel in de binnenstad.
Maat van me had zaterdagnacht na 4 uur nog ff een blikje bier gehaald bij de Pinguin.
Loopt ie naar buiten, trekt dat blikkie los, rijd er net een politieauto langs.
Agent: Ja, jongeman. Giet die maar ff leeg.![]()
Maat: Dacht het toch niet, das zonde man!![]()
Agent: Kies maar. Leeggooien of...![]()
Maat: *giet blikje leeg*![]()
Agent:![]()
Wat moet je hier dan?quote:
Aw sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:11 schreef superbam het volgende:
ik ook niet, maar soms zijn de dingen zoals ze zijn
fijn dat je het er nog even in wrijft...![]()
daar kan ik niet over praten zonder in te storten,quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw sorryMaar waarom móét je in Zwolle wonen dan?
nee, maar andere programmaatjes vinden ook niks, en regcleaner helpt ook niet dus ikke niet weet, naja, morgen maar ff proberen te fixen en misschien gaat het vanzelf wel overquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:25 schreef superbam het volgende:
heb je wel een beetje geld gestort voor hitman pro, want anders det ie zijn werk minder goed hoor...
Met een biertje is dat nog wel te doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
damn, das echt zonde, ik zou dan gewoon gaan atten als ik hem was
quote:De nieuwe EU-regels voor het meenemen van handbagage hebben tot vreemde taferelen geleid. Zo dronk een passagier die een overstap maakte op Schiphol, voor het instappen van zijn vlucht een fles whisky in één keer helemaal leeg. De man moest afgevoerd worden naar de EHBO. Hij kwam tot zijn actie omdat hij de dure fles niet mee mocht nemen aan boord.
omgquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Met een biertje is dat nog wel te doen
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Moguh Zwolle.
Mijn huisarts is een lekker ding,, en het is altijd leuk als ze dan vraagt of ik even mijn broek uit wil doen,
.
Hehehee..quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef swollywood het volgende:
Op zich doen ze dat nu ook al wel in de binnenstad.
Maat van me had zaterdagnacht na 4 uur nog ff een blikje bier gehaald bij de Pinguin.
Loopt ie naar buiten, trekt dat blikkie los, rijd er net een politieauto langs.
Agent: Ja, jongeman. Giet die maar ff leeg.![]()
Maat: Dacht het toch niet, das zonde man!![]()
Agent: Kies maar. Leeggooien of...![]()
Maat: *giet blikje leeg*![]()
Agent:![]()
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Vandaag duurde het maar een half uur voor ik op kon staan
Tijd voor mijn dagelijkse warme bad om de rug wat te ontspannen... Rugblessure is minst leuke blessure ooit...
Je mag wel bij mij in badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
[..]
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |