Jaja, 2002 bedoel ikquote:
Ik heb alleen nog maar ice-o-lator dan ben ik zo helemaal kapot en stuk en alles.. Goed slapen lukt dan wel iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
af en toe heb ik wel goeie ideeen
kan ik zo lekker slapen
bronquote:Het college van B&W stelt de gemeenteraad voor de Algemene Plaatselijke Verordening (Apv) Zwolle te wijzigen. De grootste veranderingen zijn een verbod op zowel het nuttigen van alcoholhoudende dranken, als het gebruik van verdovende middelen in de binnenstad, de recreatieplassen, alle winkelcentra, alle parken en plantsoenen, alle bushokjes en de looproutes tussen het Nel Banninkhuis, Bonjour, Pannenkoekendijk en de Herberg.
Ook wordt het strafbaar aangebroken flessen en blikjes met alcoholhoudende drank op deze plaatsen bij zich te hebben. Deze plekken worden aangewezen, omdat hier veel mensen samenkomen. In het verleden is gebleken dat op deze plekken in het openbaar alcohol wordt gedronken en drugs wordt gebruikt.
Ik ben tegen want ik drink altijd als ik aan 1 van onze recreatieplassen lig.quote:
Ja, maar nu kun je dus ook niet meer ongestraft met een biertje aan de Wijthmenerplas liggen zomersquote:
ja, wie nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben tegen want ik drink altijd als ik aan 1 van onze recreatieplassen lig.
damn, das echt zonde, ik zou dan gewoon gaan atten als ik hem wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef swollywood het volgende:
Op zich doen ze dat nu ook al wel in de binnenstad.
Maat van me had zaterdagnacht na 4 uur nog ff een blikje bier gehaald bij de Pinguin.
Loopt ie naar buiten, trekt dat blikkie los, rijd er net een politieauto langs.
Agent: Ja, jongeman. Giet die maar ff leeg.![]()
Maat: Dacht het toch niet, das zonde man!![]()
Agent: Kies maar. Leeggooien of...![]()
Maat: *giet blikje leeg*![]()
Agent:![]()
Wat moet je hier dan?quote:
Aw sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:11 schreef superbam het volgende:
ik ook niet, maar soms zijn de dingen zoals ze zijn
fijn dat je het er nog even in wrijft...![]()
daar kan ik niet over praten zonder in te storten,quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw sorryMaar waarom móét je in Zwolle wonen dan?
nee, maar andere programmaatjes vinden ook niks, en regcleaner helpt ook niet dus ikke niet weet, naja, morgen maar ff proberen te fixen en misschien gaat het vanzelf wel overquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:25 schreef superbam het volgende:
heb je wel een beetje geld gestort voor hitman pro, want anders det ie zijn werk minder goed hoor...
Met een biertje is dat nog wel te doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
damn, das echt zonde, ik zou dan gewoon gaan atten als ik hem was
quote:De nieuwe EU-regels voor het meenemen van handbagage hebben tot vreemde taferelen geleid. Zo dronk een passagier die een overstap maakte op Schiphol, voor het instappen van zijn vlucht een fles whisky in één keer helemaal leeg. De man moest afgevoerd worden naar de EHBO. Hij kwam tot zijn actie omdat hij de dure fles niet mee mocht nemen aan boord.
omgquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Met een biertje is dat nog wel te doen
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Moguh Zwolle.
Mijn huisarts is een lekker ding,, en het is altijd leuk als ze dan vraagt of ik even mijn broek uit wil doen,
.
Hehehee..quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef swollywood het volgende:
Op zich doen ze dat nu ook al wel in de binnenstad.
Maat van me had zaterdagnacht na 4 uur nog ff een blikje bier gehaald bij de Pinguin.
Loopt ie naar buiten, trekt dat blikkie los, rijd er net een politieauto langs.
Agent: Ja, jongeman. Giet die maar ff leeg.![]()
Maat: Dacht het toch niet, das zonde man!![]()
Agent: Kies maar. Leeggooien of...![]()
Maat: *giet blikje leeg*![]()
Agent:![]()
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Vandaag duurde het maar een half uur voor ik op kon staan
Tijd voor mijn dagelijkse warme bad om de rug wat te ontspannen... Rugblessure is minst leuke blessure ooit...
Je mag wel bij mij in badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
[..]
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |