abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45487925
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke dan?
Amersfoort en Delft
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:07:06 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_45487982
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef QTPi het volgende:

[..]

Amersfoort en Delft
Duiven ook volgens mij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45488013
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

Duiven ook volgens mij
Volgens internet wel inderdaad...

Volgens internet Amsterdam, Delft en Duiven...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45488054
En Utrecht, en Barendrecht, en ook de vestiging waar ik werk, Breda.

Heel bizar. Ik ben nog steeds onder de indruk.
Sommige collega's uit de regio Sliedrecht komen waarschijnlijk vanavond niet meer thuis wegens afsluiting van de Moerdijkbrug, daarvoor wordt opvang geregeld. Ik woon gelukkig redelijk dichtbij dus ik ben wel gewoon thuis.

Mên.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_45488089
Op internet staat,
quote:
Vanwege de storm heeft IKEA uit voorzorg besloten alle vestigingen te sluiten op donderdag 18 januari.
Dus uiteindelijk zijn ze allemaal gegaan.
pi_45488143
Zeg, als ik laten we zeggen een bed wil laten bezorgen wat gewoon op vooraad is.........wanneer word dat bezorgt als ik bv morgen zou bestellen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_45488170
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:09 schreef Allan24 het volgende:
Op internet staat,
[..]

Dus uiteindelijk zijn ze allemaal gegaan.
Ow? waar staat dat dan?? Ik zag wel bij een aantal afzonderlijke vestigingen staan dat ze dicht zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45488193
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow? waar staat dat dan?? Ik zag wel bij een aantal afzonderlijke vestigingen staan dat ze dicht zijn...
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/local_home/breda.html

Zie onderaan bij 'Openingstijden'.
pi_45488217
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef vosss het volgende:
Zeg, als ik laten we zeggen een bed wil laten bezorgen wat gewoon op vooraad is.........wanneer word dat bezorgt als ik bv morgen zou bestellen?
Dat ligt een beetje aan de vestiging waar je het wil halen... Een aantal vestigingen werkt met een sneltransportsysteem en dan kun je het dezelfde dag al thuis hebben...
pi_45488249
Vestiging Heerlen of Eindhoven
vosss is de naam,
pi_45488308
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/local_home/breda.html

Zie onderaan bij 'Openingstijden'.
ik zie het er niet bij staan hoor...

maar goed... das net zo handig op zich aangezien er toch geen klant komt...
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:24:18 #113
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45488728
Ik zie het ook niet hoor, ik weet ook niets van een sluiting af...
pi_45488881
Dan zal het wel niet kloppen... ik ben te lui om een screenie te maken maar in elk geval wist ik het van 7 vestigingen wel (via de intranetpagina van CCCN)
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:36:23 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_45489282
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef WebForce het volgende:
Ik zie het ook niet hoor, ik weet ook niets van een sluiting af...
Ik reed er langs vanavond en er stonden geen auto's van zowel personeel als klanten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45489626
Ik werd ook afgebeld. wel logisch ook want met dit weer komt er immers ook niemand om iets te kopen
pi_45490573
In de catalogus staat het draaiplateau 'observatör'. Artikelnummer 001.053.61. Op de site kan ik hem echter nergens vinden. Weet iemand of dit artikel in delft of barendrecht te krijgen is? (wat betreft de foto van de klipanstoel, geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen)
pi_45491220
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:04 schreef eos het volgende:
In de catalogus staat het draaiplateau 'observatör'. Artikelnummer 001.053.61. Op de site kan ik hem echter nergens vinden. Weet iemand of dit artikel in delft of barendrecht te krijgen is? (wat betreft de foto van de klipanstoel, geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen)
Als je hier het artikelnummer invoert zie je dat het artikel wel of niet beschikbaar is...
(het artikelnummer kent ie niet... klopt het nummer wel?)
pi_45493341
Blz. 160 links onderin in de catalogus die geldig is tot augustus 2007.
Bij mij vind hij inderdaad ook niets op naam en nummer.....vreemd.
pi_45493361
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef Allan24 het volgende:
En Utrecht, en Barendrecht, en ook de vestiging waar ik werk, Breda.

Heel bizar. Ik ben nog steeds onder de indruk.
Sommige collega's uit de regio Sliedrecht komen waarschijnlijk vanavond niet meer thuis wegens afsluiting van de Moerdijkbrug, daarvoor wordt opvang geregeld. Ik woon gelukkig redelijk dichtbij dus ik ben wel gewoon thuis.

Mên.
Dan ben ik toch stiekem wel benieuwd wie dat zijn.
Ik denk dat de karrenjongen zich wel redt, die zal desnoods gaan lopen
en de rest woont toch ook meer richting breda?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45500724
Is de Ikea in Heerlen vandaag gewoon weer open?
vosss is de naam,
pi_45505835
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:21 schreef kalinho het volgende:

[..]

Dan ben ik toch stiekem wel benieuwd wie dat zijn.
Ik denk dat de karrenjongen zich wel redt, die zal desnoods gaan lopen
en de rest woont toch ook meer richting breda?
De karrenjongen is met een collega mee gereden die 's avonds toch naar huis ging. Heb begrepen van een collega dat zij om 16 uur klaar was en pas na 20 uur thuis omdat de Moerdijkbrug echt was afgesloten... verder heeft er niemand moeten blijven overnachten gelukkig.
Wel was er een dakraam van het ZB af gewaaid maar daarvan was vanmorgen niks meer te merken. Ook de klanten waren gewoon weer terug
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:16 #123
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45506633
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:03 schreef vosss het volgende:
Is de Ikea in Heerlen vandaag gewoon weer open?
Tuurlijk .
pi_45506890
Waar kan ik die übercoole muurstickers vinden op de site?
Zat net een collega enthousiast te maken voor die stickers, kan ik ze niet vinden!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:34:17 #125
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45507262
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef Liejannuh het volgende:
Waar kan ik die übercoole muurstickers vinden op de site?
Zat net een collega enthousiast te maken voor die stickers, kan ik ze niet vinden!
Met de mooiste naam van alle IKEA artikelen bij elkaar:
SLÄTTHULT (spreek uit: SLETHULT)
Zijn redelijk nieuw en staan ook niet op de site, ik zou er even aan denken om morgen wat info naar min mail te sturen erover.

Ze zijn ¤19.95 dacht ik en worden verkocht op de posters & lijsten afdeling. Ze zijn in een bamboo- en klaproos variant.

Voor de medewerkers: zoek eens in ISell naar 'slet'
pi_45508234
Gisternacht nog de spreekcomputer van ikea gebeld en het nr. van de observator ingevoerd. Die kende het artikel nummer dus wel en gaf aan dat het artikel op voorraad was. Als het goed is ligt de observator nu dus bij mij vriend in de auto. Ben benieuwd.
Zit/lig/hang nu onderhand al een week op mijn nieuwe ekeskog bank en stoel...fantastisch!!!!!! Nog nooit zo'n lekkere bank gehad!

[ Bericht 1% gewijzigd door eos op 19-01-2007 18:32:06 ]
pi_45509214
Ik heb een vraag over de GALANT bureaus of liever gezegd de tafelbladen.
Het gaat om de hoektafelbladen. Deze zijn 160 bij 120. Maar wat is de maat van de kopse kanten?
Voor de duidelijkheid:

Nog een vraag: hoeveel ruimte moet je ongeveer hebben tussen tafelblad en muur op prettig te kunnen zitten en op te staan/stoel naar achteren te schuiven?

PS: heb een Mac kan dus niet de planner gebruiken van de website...
pi_45511987
Geen idee hoe lang de kopse kanten zijn, wat ik je wel kan vertellen is dat je ongeveer 1,5 meter ruimte van 't bureau tot de muur nodig hebt als je een beetje comfortabel 'uit wil stappen'.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:49:01 #129
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45512757
Ik heb even de planner geinstalleerd en dit zijn de maten van de kopse kanten: 80cm & 60cm.
pi_45513219
Bedankt, ik neem aan 80 rechts en 60 links?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:07:37 #131
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45513308
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Jippo het volgende:
Ja, maar ze zijn in alle vromen, soorten en maten hoor! Ik zou gewoon eens naar een vestiging gaan en even met de planner aan de gang gaan of even vragen .
pi_45521988
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Jippo het volgende:
Klopt... de 120 kant is 60 diep, de 160 kant is 80 diep.

Het blad dat je getekend hebt noemen we 'links' je kunt hetzelfde blad ook in spiegelbeeld krijgen...
pi_45522040
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef WebForce het volgende:

[..]

Met de mooiste naam van alle IKEA artikelen bij elkaar:
SLÄTTHULT (spreek uit: SLETHULT)
Zijn redelijk nieuw en staan ook niet op de site, ik zou er even aan denken om morgen wat info naar min mail te sturen erover.

Ze zijn ¤19.95 dacht ik en worden verkocht op de posters & lijsten afdeling. Ze zijn in een bamboo- en klaproos variant.

Voor de medewerkers: zoek eens in ISell naar 'slet'
Zal het morgen eens doen
pi_45523257
Juhu vandaag een nieuwe matras gekocht.Wel nog twee dagen moeten wachten voordat ik erop kan slapen.

Sultan Furudal
pi_45524473
Vorige week Jao Varela aan de balie, vandaag had ik ineens Arjan Erkel

álleen maar celebrities in 274
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45531330
Pff, nog steeds geen KOMPLEMENT broekhangers bij de vestiging in Delft Ik wacht er al sinds september op. In andere filialen hebben ze hem wel, maar ik heb geen auto dus dat is niet echt een optie .
Klussen deel 1 en 2
pi_45557565
Binnenkort wil ik graag een nieuwe bank uit de TYLÖSAND serie kopen. Op de IKEA site stonden altijd meerdere voorbeelden en de prijzen van de losse elementen. Ik kan de serie niet meer vinden. Dit is toch geen serie die eruit gaat?
that's me again
pi_45559103
Ik heb een paar maanden geleden een paar leuke luidsprekerstandaards gezien. Als ik het mij goed herinner, heten ze Gaja (met een ronde voet van onderen, dus niet met die stenen voet)

Nu ik een paar weken geleden ze wou gaan kopen, waren ze op. Ik kan ze ook niet terugvinden op de website. Betekend dat dat ze nog steeds op zijn? en weet iemand of ze ooit nog binnen komen?

Ik woon in Breda, dus Ikea Breda is het makkelijkst!
pi_45570100
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pff, nog steeds geen KOMPLEMENT broekhangers bij de vestiging in Delft Ik wacht er al sinds september op. In andere filialen hebben ze hem wel, maar ik heb geen auto dus dat is niet echt een optie .
Anders maak je er een dagje uit van. Ikea Haarlem is wel makkelijk te bereiken met het OV, eerst shoppen in Haarlem en daarna ff snel Ikea in voor die dingen?
pi_45571131
Dat zal wel moeten, maar heb nu tentamens dus voorlopig geen dagjes uit
Klussen deel 1 en 2
pi_45571891
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef mpv het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een paar leuke luidsprekerstandaards gezien. Als ik het mij goed herinner, heten ze Gaja (met een ronde voet van onderen, dus niet met die stenen voet)

Nu ik een paar weken geleden ze wou gaan kopen, waren ze op. Ik kan ze ook niet terugvinden op de website. Betekend dat dat ze nog steeds op zijn? en weet iemand of ze ooit nog binnen komen?

Ik woon in Breda, dus Ikea Breda is het makkelijkst!
Volgens mij zijn die er nog hoor. Ze heten Gåje en zijn misschien tijdelijk niet op voorraad, maar volgens mij heb ik ze van de week nog zien staan.
pi_45586891
Goedemorgen

Vandaag deze IKEA lamp gekocht
We zijn er blij mee, staat goed, brengt sfeer, kan dimmen

In de gids :

En bij ons thuis :

dinsdag 23 januari 2007 @ 09:01:05 #143
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45587939
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat zal wel moeten, maar heb nu tentamens dus voorlopig geen dagjes uit
Stuur mij ff een mailtje, misschien kan ik je helpen.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_45588304

Mijn laatste aankoop
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:28:56 #145
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45588362
ART 501-030-05 SLÄTTHULT wandversier zelfklevend/klaproos 3st.

Materialen: papier
Motief van Cédric Porchez.
Zelfklevend; eenvoudig te bevestigen op alle vlakke, schone en droge oppervlakken.

Afmeting artikel
Breedte: 33 cm
Hoogte: 51 cm
Aantal per verpakking 3 st.

------------------------------------------------------------------

ART 301-030-06 SLÄTTHULT wandversier zelfklevend/bamboe 6st.

Materialen: papier
Motief van Kalou Van Den Bossche.
Zelfklevend; eenvoudig te bevestigen op alle vlakke, schone en droge oppervlakken.

Afmeting artikel
Breedte: 33 cm
Hoogte: 51 cm
Aantal per verpakking 6 st.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:27:47 #146
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45592778
Ziet er wel mooi uit. En wat kosten ze?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_45595297
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:24 schreef Ingridh007 het volgende:
[afbeelding]

Mijn laatste aankoop
Erg gaaf! Ik kon 'em niet vinden op de IKEA site, hoe heet 'ie?
pi_45595828
Weet ik even niet, bij voor de werkplek -> prikborden.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:39:45 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45596357
is dit alleen een IKEA adoratie topic of mag ik ook mijn gal ff spuien?

wij hebben vorige week al onze nieuwe keukenapparatuur daar gekocht. Kei mooi! de koelkast, gasstel en vaatwasser waren op voorraad, die konden we direkt meenemen. Voor de oven en diepvries zouden we worden gebeld om een afspraak te maken voor bezorging. zo ook voor de afzuigkap maar daar is de levertijd onbekend van. afijn, mijn vriend wordt afgelopen vrijdag gebeld door een IKEA-miep, maar hij werkt tussen koelcellen in dus de ontvangst was zeer slecht. hij heeft kunnen opvangen dat de diepvries en oven binnen waren en dat die vandaag bezorgd zouden worden. Maar dan komt heel slecht uit zegt ie nog, maar dan moesten wij maandag maar ff bellen om de afspraak te verzetten.

Prima!

ik gisteren geprobeerd te bellen met hun nummer...krijg een computer...mja okee, dat is vaker zo...dus toets 4, toets postcode, toets huisnummer...blahblah...levertijd nog niet ingepland. Ik blijf nog ff hangen in de hoop een menuutje te krijgen waar ik dan een toets mag indrukken om een daadwerkelijk levend persoon aan de lijn te krijgen, maar nee...verbinding werd gewoon verbroken.

Maarrrrr, niet getreurd, ik kijk wel ff bij IKEA.nl naar een e-mailadresje heel de site uitgekamd, NIX!! geen enkele manier om daar in contact te komen met hun. Afgezien van hun online hulpje Anne...hilárisch!! daar kom je ook niet verder mee

Maarrrr, nog meer pijlen op mijn boog ik ga naar de site van het transportbedrijf, daar zal ik toch wel een telefoonnummer van kunnen vinden?
nee dus
maar na wat verder zoeken wél een e-mail adres
ondertussen ben ik het zo zat dat ik hun een e-mailtje stuur met mijn hele relaas, en dat ik dus ECHT iemand bij IKEA te pakken moet zien te krijgen om de afspraak naar woensdag te verzetten. Ik krijg ook keurig een mailtje terug dat het mailtje van mij is doorgestuurd naar de destbetreffende persoon.
Finally! Contact!!

maar daar bleef het dan ook bij....gisteravond maar weer dat ene nummer gebeld, toets 4, postcode etc.etc. en JAWEL!! we zijn ingepland op dinsdag tussen 11.00 en 14.00 uur

dus mijn vriend zijn baas maar gebeld dat ie een dag vrij moest nemen, baas niet blij, wij al helemaal niet want dit kost nog eens 100 euro extra die we nu mislopen (ja extra baan ) en nu zit ie de hele fucking dag al te wachten maar nog steeds niets he?

ondertussen ben ik gebeld door de miep van IKEA ik heb uw mailtje ontvangen! wat goed van je meid! ik ben trots op je...maar is nu een beetje te laat he?!!!

IKEA
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_45614569
quote:
In het volgende topic sta je er tussen, ik heb de wiki aangepast. Welkom bij IKEA zou ik zeggen

Tripple
Oké bedankt! Met vragen over voorraad in Haarlem kun je nu dus ook bij mij terecht
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:16:12 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_45616323
de nieuwe geurkaarsjes met chocoladetaart en bitterkoekjes geur
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:35:52 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45617054
Ik heb lekker gewinkeld vandaag. Niets eens iets van plundra, maar toch...
Heel gaaf douchegordijn genaamd Florence, niet van dat ranzige pvc, maar van geimpregneerd stof. Ik had zoiets nog nooit gezien, eigenlijk! Ben er heel blij mee. Verder een mooie lamp voor in de badkamer. Ook een ficusje met leuke pot en twee grote neporchideeen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Aventura op 23-01-2007 23:43:25 ]
pi_45617491
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:35 schreef Aventura het volgende:
Ik heb lekker gewinkeld vandaag. Niets eens iets van plundra, maar toch...
Heel gaaf douchegordijn genaamd Florence, niet van dat ranzige pvc, maar van geimpregneerd stof. Ik had zoiets nog nooit gezien, eigenlijk! Ben er heel blij mee. Verder een mooie lamp voor in de badkamer. Ook een ficusje met leuke pot en twee grote neporchideeen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De PLUNDRA! is ook al weer afgelopen eigenlijk...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:52:05 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45617633
Ja, nu je het zegt, ik zag er weinig van
pi_45617699
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wie weet wanneer de FUSA vergrootspiegel weer op voorraad is? Ik zit al weken te kijken op de site, maar op Delft en Eindhoven na, is ie in alle vestigingen niet op voorraad.
Niemand een idee ervan? Het gaat om deze:

Heeft een zuignap op de achterkant als het goed is.
...
pi_45618267
Uitgerust wakker worden?

Nu bij IKEA bij aankoop van een SULTAN SKIEN boxspring in combinatie met een SULTAN ERFJORD latexmatras of een SULTAN HEIDAL binnenveringsmatras een gratis SULTAN TOLG dekmatras, minimale waarde 169.-!

SULTAN SKIEN boxspring
Kosten: 80cm 389.- / 90cm 399.- / 140cm 569.-

SULTAN ERFJORD latexmatras
Kosten: 80cm 389.- / 90cm 399.- / 140cm 569.- / 160cm 629.-

SULTAN HEIDAL binnenveringsmatras
Kosten: 80cm 389.- / 90cm 399.- / 140cm 569.- / 160cm 629.-

SULTAN TOLG dekmatras
Kosten: 80cm 169.- 0.- / 90cm 179.- 0.- / 140cm 249.- 0.- / 160cm 279.- 0.- / 180cm 349.- 0.-*

*Alleen gratis bij aankoop van een complete, passende, combinatie. Bijvoorbeeld: 1x boxspring SULTAN SKIEN 80cm met 1x binnenveringsmatras SULTAN HEIDAM 80cm en de dekmatras SULTAN TOLG. Totale prijs: 389.- + 389.- + 169.- = 947.- 778.-
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:30:46 #157
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45618767
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
-knip-
Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???

IKEA heeft een extern leveranciersbedrijf, ze hebben hier geen directe invloed op... Is het uiteindelijk nog wel geleverd?
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:35:03 #158
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45618862
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Sebastiaan2003 het volgende:

[..]

Oké bedankt! Met vragen over voorraad in Haarlem kun je nu dus ook bij mij terecht
Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestiging ) .
pi_45618945
Nog een bouwpakketje gekocht afgelopen Zaterdag , een Kast en een hoge eettafel.

En nog een lekker ontbijtje genuttigd

En dan is het gewoon al tering druk daar om 9 uur in de ochtend
pi_45619928
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestiging ) .
Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?
pi_45619935
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een bouwpakketje gekocht afgelopen Zaterdag , een Kast en een hoge eettafel.

En nog een lekker ontbijtje genuttigd

En dan is het gewoon al tering druk daar om 9 uur in de ochtend
Dat ontbijtje alleen al trekt busladingen klanten...
  woensdag 24 januari 2007 @ 07:41:51 #162
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45621139
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?
Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraad .
  MOL-held woensdag 24 januari 2007 @ 08:08:41 #163
44635 XMN8R
mag dat?
pi_45621287
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Uitgerust wakker worden?

Nu bij IKEA bij aankoop van een SULTAN SKIEN boxspring in combinatie met een SULTAN ERFJORD latexmatras of een SULTAN HEIDAL binnenveringsmatras een gratis SULTAN TOLG dekmatras, minimale waarde 169.-!
Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_45621305
Weet iemand of je het bed MÖRKEDAL er ook nog met andere bekledingen is? Wit is zo saai...
pi_45621325
Jaaa de broekhanger is er! Ik hoop dat ie niet te snel uitverkocht is
Klussen deel 1 en 2
pi_45623115
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:08 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?
Een boxspring is zeg maar je bedframe, je lattenbodem en je binnenveringsmatras in 1. Wanneer je een binnenveringsmatras koopt zul je deze op een lattenbodem of boxspring moeten leggen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:25:49 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_45623160
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:

[..]

ahhh, de hamstervestiging
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:26:40 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_45623174
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:11 schreef Rapaille het volgende:
Weet iemand of je het bed MÖRKEDAL er ook nog met andere bekledingen is? Wit is zo saai...
was vroeger ook in paars en blauw verkrijgbaar, nu alleen nog in het wit.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:12:57 #169
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45625853
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???

IKEA heeft een extern leveranciersbedrijf, ze hebben hier geen directe invloed op... Is het uiteindelijk nog wel geleverd?
het is uiteindelijk geleverd ja. en we hebben maarliefst 4 telefoonnummers doorgegeven tijdens de bestelling

waar ik gewoon enorm van baalde is dat er op geen enkele wijze het mogelijk is een levend wezen aan de telefoon te krijgen. of op zijn minst een e-mail!

jah...gisteren ben ik drie keer gebeld door medewerkers van IKEA en het transportbedrijf, maar toen was het al te laat.

ander vraagje over levertijden, is er al iets bekend over de levertijd van de LUFTIG HOO SOO S?
daar zitten we nu nog op te wachten, maar toen we 'm bestelden stond de verwachte levertijd op code 150 dagen, wat min of meer 'levertijd onbekend' betekende. (eindhoven)
deze:
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_45626419
Weet een van de aanwezige IKEA medewerkers wanneer het beukenfineer Cd-rek BENNO weer binnen komt (artikelnr 10094135) in een van de volgende vestigingen? (Breda,A'dam,Eindhoven of Utrecht).
Deze had al een aantal weken binnen moeten zijn volgens mij maar werd telkens met een week opgeschoven.
pi_45629633

Mijn collega heeft t afgelopen weekend toen ik hem tegen kwam in de Ikea (ehv) een Benno gekocht.
pi_45630794
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef Dophertje het volgende:
Weet een van de aanwezige IKEA medewerkers wanneer het beukenfineer Cd-rek BENNO weer binnen komt (artikelnr 10094135) in een van de volgende vestigingen? (Breda,A'dam,Eindhoven of Utrecht).
Deze had al een aantal weken binnen moeten zijn volgens mij maar werd telkens met een week opgeschoven.
Idem voor de groene Benno, die ook al tijden afwezig is. En ik vind de witte Benno niet mooi
pi_45631236
quote:

[..]

Niet de FUSA spiegel.
...
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:14:20 #174
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45631330
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Niet de FUSA spiegel.
Ik kijk morgen voor je, net als de BENNO voor Dophertje en de LUFTIG afzuigkap voor Puckzzz (volgens mij stond die nog steeds op 150 dagen levertijd...).
pi_45631378
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik kijk morgen voor je, net als de BENNO voor Dophertje en de LUFTIG afzuigkap voor Puckzzz (volgens mij stond die nog steeds op 150 dagen levertijd...).
Tnx.
...
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:21:31 #176
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45631588
quote:

[..]

ik hoop het niet (maar thnx voor het kijken ), waarom is dat eigenlijk? wordt ie niet veel verkocht? hij is prachtig
pi_45633836
quote:

[..]

Dank U
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:43:34 #178
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45634537
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik hoop het niet (maar thnx voor het kijken ), waarom is dat eigenlijk? wordt ie niet veel verkocht? hij is prachtig
Als er een leverprobleem op het artikel geld dan zetten ze als levertijd 150 dagen (naar de transporteur) in, pas wanneer het bekend is zetten ze dit naar beneden, dit is iets van het systeem waarmee we werken.
pi_45636430
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat ontbijtje alleen al trekt busladingen klanten...
Dat zou heel goed kunnen , er zijn ook van die mensen die alleen maar voor dat onbijt naar Ikea komen
quote:

[..]

de Traby kast hadden ze eerst niet op voorraad die hadden ze Zaterdag wel , maar toen hadden ze de Ingolf barkruk weer niet ( daar is het nu ff wachten op )
pi_45638492
Ik ben van plan om een SULTAN STORFORS (Boxspring) te kopen van 220 cm lang. Maar zijn er al goedkopere dekmatrassen te krijgen van 220 cm? Het goedkoopste dekmatras dat 220 cm is, kost 100 euro. En dat is nog meer dan dat die hele boxspring kost...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bhuddy op 24-01-2007 18:59:50 ]
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:58:35 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_45638683
Dekmatrassen van 220cm lang zijn er alleen in de SULTAN TIMAN serie en als je dan de 140x220 wilt kost ie inderdaad 139 euro. IKEA heeft verder geen keus in 220 lang. Je kunt het voor een goedkopere variant misschien eens proberen bij beterbed?
pi_45638731
Hmm, dat wordt idd maar eerst kijken bij andere bedzaken voor een dekmatras.. Toch bedankt
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:18:31 #183
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45639341
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen , er zijn ook van die mensen die alleen maar voor dat onbijt naar Ikea komen
[..]

de Traby kast hadden ze eerst niet op voorraad die hadden ze Zaterdag wel , maar toen hadden ze de Ingolf barkruk weer niet ( daar is het nu ff wachten op )
Dat heb je toevallig zaterdag niet aan mij gevraagd?
pi_45640327
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat heb je toevallig zaterdag niet aan mij gevraagd?
De bestelling was bij 2 vrouwen , in het pakcentrum naast dat babycentrum moest ik me tafel ophalen , weet niet of jij daar staat ?
pi_45644713
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die er nog hoor. Ze heten Gåje en zijn misschien tijdelijk niet op voorraad, maar volgens mij heb ik ze van de week nog zien staan.
Hoi Allan,

Dank je wel voor je reactie. Ik vind ze alleen nog steeds niet op de site. Dus ik kan ook de voorraad niet checken? Ze staan wel in de shop, maar ze zijn iedere keer niet op voorraad. Zijn er misschien leveringsproblemen mee?
pi_45645229
Ben me van het weekend ook flink te buiten gegaan aan spulletjes, maar ik vroeg me af...
Miniplantenkas FRÖ die momenteel nergens op voorraad is, komt die binnenkort nog terug?
...drank maakt meer lief dan goed voor je is...
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:25:41 #187
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45682224
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

De bestelling was bij 2 vrouwen , in het pakcentrum naast dat babycentrum moest ik me tafel ophalen , weet niet of jij daar staat ?
2 vrouwen op de keukenafdeling of beneden in het zelfbedieningsmagazijn? Anyway, dan was ik het niet (sta op de keukenafdeling)
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:26:59 #188
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45682274
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef niccie het volgende:
Ben me van het weekend ook flink te buiten gegaan aan spulletjes, maar ik vroeg me af...
Miniplantenkas FRÖ die momenteel nergens op voorraad is, komt die binnenkort nog terug?
FRO is al een hele tijd niet meer te vinden in iig Duiven, ik denk dat het een soort 'keuze' artikel is dat Duiven dus niet mag voeren, omdat het een te kleine vestiging heeft. Dan zou een Amsterdam het wel moeten hebben, maar volgens mij is die er al een tijdje uit...
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:29:53 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45682371
Die kas zag ik geloof ik ook niet in Amsterdam..
pi_45683475
dvd rek flärke is nog steeds bijna nergens te krijgen (volgens ikea.nl) Dat wordt ms dan maar naar haarlem rijden (terwijl delft om de hoek is) .. pff
geduld is een schone zaak, maar mijn dvd's liggen overal verspreid..

zijn ze wel in delft binnengekomen? of komen ze daar nog??
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_45685628
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef loezzie het volgende:
dvd rek flärke is nog steeds bijna nergens te krijgen (volgens ikea.nl) Dat wordt ms dan maar naar haarlem rijden (terwijl delft om de hoek is) .. pff
geduld is een schone zaak, maar mijn dvd's liggen overal verspreid..

zijn ze wel in delft binnengekomen? of komen ze daar nog??
Het lastige van IKEA Delft is dat ze een IKEA Concept Center zijn waardoor zij continu bezig zijn met het testen van vernieuwingen. Zo heeft IKEA Delft ook een eigen verkoopsysteem die de andere winkels niet gebruiken. Andere winkels kunnen wel in dit systeem kijken naar voorraden, maar niet naar actuele prijzen of geplande leveringen. Dus misschien dat een collega uit Delft je dat antwoord kan geven?
pi_45685647
Zondag voor het eerst eens shoppen bij IKEA Delft. TVP dus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:16:10 #193
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45686524
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

medium portie zweedse gehaktballetjes staat steevast op het menu als we naar IKEA gaan. dat rode sausje doet 't 'm, die bruine saus mag wel wat smakelijker maar gaat nog wel
pi_45709126
Waarom liegt dat kijkenofhetopvoorraadisding tegen mij? . Van twee dingen zegt 'ie dat ze op voorraad zijn in Delft en ze waren er net toch mooi niet. Poftedomme. . Nu weet ik ook niet wanneer ze er dan wel zijn, want dat kijkenofhetopvoorraadisding liegt. . Ga ik dadelijk volgende keer weer voor Jan Lul. .

Had ik al poftedomme gezegd? . Poftedomme. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_45719357
Wat doe je als je net een paar weken wegbent bij de IKEA en net een paard agen in Beijing zit? Je gaat naar de IKEA :| Ik was met een paar Zweedse meisjes en zij hadden zin in Zweeds snoep en ik wilde natuurlijk ook wel mee als ex-werknemer. Dat Zweedse snoep wat ze zochten hebben ze niet gevonden, maar toch leuk om te zien: ze hebben een ander soort winkelwagentje als in NL, je kunt in het restaurant ook met stokjes eten, er worden veel soorten stokjes verkocht in de winkel, op iedere afdeling staat iemand in een microfoon iets te blehren en natuurlijk is alles in het chinees (met soms engelse vertalingen, bij de afdeling en uitgang enzo). Verder weinig verschillen. Het blijft toch dezelfde toko.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 08:51:23 #196
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45719554
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 03:56 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen

Vandaag deze IKEA lamp gekocht
We zijn er blij mee, staat goed, brengt sfeer, kan dimmen

In de gids :
[afbeelding]

En bij ons thuis :
[afbeelding]

[afbeelding]
Die lamp hebben wij ook . Leuk is hij he!

Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet .
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken

Ooooh en de caissieres gister! Wij hadden zo'n kortingsbonnetje voor een gratis blauwe Ikeatas. De caissiere wist niet hoe ze het moest verwerken. En de caissiere naast haar ook niet. En de rij achter ons keek achtereenvolgens
Toen was er eindelijk een helder licht dat het voor elkaar kreeg. Toen moest mijn vriendin afrekenen. En begon het hele gedoe weer van voren af aan. Mijn vriendin wilde het kleine blauwe tasje van 50 ct gratis, maar ze mocht alleen de grote van 1 euro gratis . En vervolgens was de caissiere wederom vergeten hoe ze ook alweer die gratis tas moest verwerken en wist de muts naast haar het ook nog steeds niet .
Ikea Hengelo: DOE er wat aan .

Verder was het een geslaagd ochtendje hoor , lekker rondgeneusd en wat leuke dingetjes gekocht.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45719708
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef mpv het volgende:

[..]

Hoi Allan,

Dank je wel voor je reactie. Ik vind ze alleen nog steeds niet op de site. Dus ik kan ook de voorraad niet checken? Ze staan wel in de shop, maar ze zijn iedere keer niet op voorraad. Zijn er misschien leveringsproblemen mee?
Heb het even nagekeken, ze zijn inderdaad niet op voorraad (in Breda). Er zijn leveringsproblemen, maar komende week wordt er weer nieuwe voorraad verwacht!
pi_45719748
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:

[..]

Die lamp hebben wij ook . Leuk is hij he!

Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet .
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken
Dat kan gebeuren, er staat geloof ik ook een tafel in die uit het assortiment gaat en nergens meer op voorraad is. Die brochures worden maaaaanden van tevoren gemaakt en dan kan het helaas wel eens zo zijn dat in de tussentijd iets niet meer leverbaar is of uit het assortiment genomen wordt.
quote:
Ooooh en de caissieres gister! Wij hadden zo'n kortingsbonnetje voor een gratis blauwe Ikeatas. De caissiere wist niet hoe ze het moest verwerken. En de caissiere naast haar ook niet. En de rij achter ons keek achtereenvolgens
Toen was er eindelijk een helder licht dat het voor elkaar kreeg. Toen moest mijn vriendin afrekenen. En begon het hele gedoe weer van voren af aan. Mijn vriendin wilde het kleine blauwe tasje van 50 ct gratis, maar ze mocht alleen de grote van 1 euro gratis . En vervolgens was de caissiere wederom vergeten hoe ze ook alweer die gratis tas moest verwerken en wist de muts naast haar het ook nog steeds niet .
Ikea Hengelo: DOE er wat aan .
Die bonnetjes waren in te leveren tussen 10 en 20 januari.
Er zijn soms winkelmedewerkers die bij grote drukte bijspringen bij de kassa, om rijen weg te werken en zodoende proberen we actief de wachttijden binnen de targets te houden. Misschien heb je zo iemand als caissiere getroffen en was die inderdaad niet op de hoogte... wat niet wegneemt dat het niet vervelend is
quote:
Verder was het een geslaagd ochtendje hoor , lekker rondgeneusd en wat leuke dingetjes gekocht.
Mooi Hengelo kan 't gebruiken
  zaterdag 27 januari 2007 @ 09:45:14 #199
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45719801
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:37 schreef Allan24 het volgende:

Die bonnetjes waren in te leveren tussen 10 en 20 januari.
Er zijn soms winkelmedewerkers die bij grote drukte bijspringen bij de kassa, om rijen weg te werken en zodoende proberen we actief de wachttijden binnen de targets te houden. Misschien heb je zo iemand als caissiere getroffen en was die inderdaad niet op de hoogte... wat niet wegneemt dat het niet vervelend is
Nee hoor, mijn vriendin had ons opgegeven voor de Vriendinnenochtend ( ) die gisteren was, en daar zat een bonnetje bij voor een gratis tas.
Kan zijn dat deze caissiere van een andere afdeling kwam. Maar dan kwam de caissiere ernaast ook van een andere afdeling .

Oh ja, en ik kocht twee boekjes: Het grote billenboek voor mijn dochter en een ander boek. Beide boekjes stonden niet in de kassa en niet in het mapje dat ze erbij hadden. Dus dat duurde ook al eeuwen, voordat ze daar de prijzen van hadden. Toen nog dat geklooi met de tas, en later nogmaals geklooi met de tas van mijn vriendin. Echt, de mensen die achter ons in de rij stonden, wat hebben die gebaald
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:41:54 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_45720399
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Waarom liegt dat kijkenofhetopvoorraadisding tegen mij? . Van twee dingen zegt 'ie dat ze op voorraad zijn in Delft en ze waren er net toch mooi niet. Poftedomme. . Nu weet ik ook niet wanneer ze er dan wel zijn, want dat kijkenofhetopvoorraadisding liegt. . Ga ik dadelijk volgende keer weer voor Jan Lul. .

je kunt ook het kijkenofhetopvoorraadistelefoonnummer bellen, die hebben inzicht in de actuele voorraadsituatie en kunnen je dus melden of er ergens nog 20 van zijn of dat er nog 3 stuks zijn en er dus een risico in zit dat tegen de tijd dat jij bij IKEA bent, die drie stuks op zijn.
pi_45720513
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn vriendin had ons opgegeven voor de Vriendinnenochtend ( ) die gisteren was, en daar zat een bonnetje bij voor een gratis tas.
Kan zijn dat deze caissiere van een andere afdeling kwam. Maar dan kwam de caissiere ernaast ook van een andere afdeling .

Oh ja, en ik kocht twee boekjes: Het grote billenboek voor mijn dochter en een ander boek. Beide boekjes stonden niet in de kassa en niet in het mapje dat ze erbij hadden. Dus dat duurde ook al eeuwen, voordat ze daar de prijzen van hadden. Toen nog dat geklooi met de tas, en later nogmaals geklooi met de tas van mijn vriendin. Echt, de mensen die achter ons in de rij stonden, wat hebben die gebaald
Okedan! Maar dan is het iig een moment geweest om te onthouden
pi_45722656
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:

Hhmmm..heb ik ook weer gehad.
Ik heb de hele winkel in barendrecht 3x gehad maar nergens de zwarte plaids kunnen vinden die volgens internet op voorraad zouden moeten zijn. (nog steeds trouwens) Ik moet zeggen dat ik qua medewerkers ikea delft prefereer, want wederom werd ik met een kluitje in het riet gestuurd w.b.t de plaids, ze spreken elkaar allemaal tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')