da's je wekelijkse kadootje van LL omdat je premium bentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:37 schreef Metsel het volgende:
Ik zit net even in mijn transaction history te kijken en kwam dit tegen:
147065038 Stipend Base 300 FROM SYSTEM
Ik krijg er dus 300 L$ bij, maar geen idee waarom.. Iemand een idee? Niet dat ik nu wil klagen hoor.
quote:How do I get my stipend?
Stipends are paid out every week (currently on Tuesdays). Premium subscribers receive their stipend every week, whether they logged in or not. Basic subscribers receive their stipend every week that they log in (that is, they are paid Tuesday provided they logged in sometime the week before).
Depending on what type of account you have and its age, the amount you receive each week may vary.
1. Premium accounts created or upgraded from Basic on or after November 1, 2006 receive L$300 per week.
2. Premium accounts created or upgraded between July 21, 2006 and November 1, 2006 receive L$400 per week.
3. Premium accounts created or upgraded prior to July 21, 2006 receive L$500 per week.
4. Basic accounts created prior to June 6, 2006 receive a stipend of L$50 per week.
5. Basic accounts created after June 6, 2006 do not receive a weekly stipend.
Upgrading your Basic account to Premium will allow you to receive a stipend at the current rate – L$300 per week.
Dank!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
da's je wekelijkse kadootje van LL omdat je premium bent
effe linkje zoeken:
http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=160
[..]
Ik heb ook een slaafje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef longinus het volgende:
Ik pimp nu een dametje, zij doet alles voor geld en geeft het daarna aan mij
Handig, meerdere computers en accounts en een snelle internetverbinding
Als je de vorige topics doorleest, kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Rorata het volgende:
waar kan je dan campen om geld te verdienen? Heb nog steeds 0
http://blog.secondlife.com/quote:Passwords: Never Give, Sell or Share Yours!
Tuesday, January 9th, 2007 at 12:18 PM PST by Chadrick Linden
In the past 24 hours, we’ve had a string of reports regarding people being asked to enter their passwords for a L$ payment. If you willfully give your password to any person or object you are willfully subjecting your account to access.
Your password and maintaining its confidentiality is the protection of your whole account; your in world content and all of the personal and billing information in the “Your account” section at the website.
By accepting this type of “offer”, you are authorizing access to your account which violates Terms of Service and puts your account at risk for unwanted charges, loss of inventory and L$.
Use common sense when creating a password. Do not choose a password based on personal information that could easily be guessed by others and never save your password on a computer that is shared with others. If someone asks for your password, or offers to buy it from you, decline the offer, it’s the smart way to go.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Mijn net aangeschafte nieuwe bed bleek toch iets te hoog voor het plafond.
Sorry Metsel.
[afbeelding]
350 per week, incl 200 primsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]. Zal hij leuk vinden
. Hoeveel betaal je eigenljk voor je appartement?
Ziet er goed uit !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Sorry Metsel.
[afbeelding]
TSK! ik was er net nog.. en heb niets gezien.. Lekker die onderburen van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Sorry Metsel.
[afbeelding]
Ja, ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Metsel het volgende:
[..]
TSK! ik was er net nog.. en heb niets gezien.. Lekker die onderburen van tegenwoordig..
Zit trouwens nu te campen voor $6 per 8 min.. ER zijn hier nog 2 stoelen voor $3 per 10 min vrij.. iemand interesse?
Prims zijn de bouwstenen van SL. Al je een object ziet dat geen deel uitmaakt van de sim zelf (dus grond, lucht en water) dan is dat opgebouwd uit deze bouwstenen. De beschikbare basis-vormen zijn:quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:28 schreef DuchessX het volgende:
Wat zijn prims?
Hoe weet je of een pad een anti dweller pad is? Is dat ergens aan te zien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:51 schreef Googolplexian het volgende:
Dat zijn anti dweller pads ... als jij de code niet intikt dan word je gekicked.
Op deze pads kun je dus niet uren blijven staan
Bij mij wil het spel nieteens opstarten vanwege de te oude videokaartquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:03 schreef Again het volgende:
Zo jammer.. Heb het geprobeerd maar mijn videokaart is hier veeel te traag voor. Beelden blijven grijs, ik blijf hangen.
Jammer, echt een spel voor mij..
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslotsquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe weet je of een pad een anti dweller pad is? Is dat ergens aan te zien?
Je kunt je status inactief uit zetten, zodat je dus nooit inactief wordt. In het vorige topic staat precies hoe je dat moet doen. Als je het daar niet kan vinden, staat het ook nog eens in topic 3quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslots
b.v. 6/15/6 betekent 6L$ per 15 minuten met een max van 6x15 minuten.
Ik heb al gemerkt dat de computer aan moet blijven als je aktief wilt blijven, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat al die levenloze sukkels op die geldverdienplekken ook werkelijk een aktieve computer zijn.
Hoe doen ze dat?
Ja okquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslots
b.v. 6/15/6 betekent 6L$ per 15 minuten met een max van 6x15 minuten.
Ik heb al gemerkt dat de computer aan moet blijven als je aktief wilt blijven, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat al die levenloze sukkels op die geldverdienplekken ook werkelijk een aktieve computer zijn.
Hoe doen ze dat?
Dat heb ik, maar ik moest ineens een code invoeren, maarja, ik lag te pitten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef Metsel het volgende:
[..]
Je kunt je status inactief uit zetten, zodat je dus nooit inactief wordt. In het vorige topic staat precies hoe je dat moet doen. Als je het daar niet kan vinden, staat het ook nog eens in topic 3
Succes!
Ik had daar eerst geen last van, wel vreemd. Je kunt dat dus niet weten van te voren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Metsel het volgende:
Die code verschijnt elke paar minuten. Zou niet weten hoe je dat af kan vangen. Misschien door middel van een script.
Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien wel handig om dit eens te posten:
Danspads / Dwellseats en andere geldschieters:
- een danspad/dweller-seat geeft een bepaald bedrag voor de tijd dat je erom zit/staat;
- de lonen voor aanwezigheid varieren van 1 L$ / 10 minuten tot 1 L$ / 1 minuut;
- er zijn verschillende soorten:
· normaal: ga staan en je verdient;
· group: ga staan en je verdient, staat je group tag aan verdien je meer (deze komen binnenkort weer in de Basin);
· anti-dwell : ga staan en je verdient ... voer elke zoveel minuten een code in om te blijven staan
· compensation : je moet iets doen om te blijven staan ... meestal zijn dit VGA seats die voor gokkasten staan: gok en je mag blijven zitten.
klik op een seat en/of pad en deze zal je hoogstwaarschijnlijk z'n settings geven (dus hoeveel ie betaalt per hoeveel minuten en of je erop mag blijven staan)
Erop klikken dus ... de meesten geven dan hun instellingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiend![]()
Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef longinus het volgende:
Je moet eerst geld hebben om het uit te geven, ik ben niet een persoon die zomaar een account afsluit voor iets wat ik misschien niet leuk vindt, en zomaar mijn CC gegevens geven doe ik niet.
Ik ben er noch niet echt achter of ik het blijvend leuk vindt, de mogenlijkheden onderzoeken is wel leuk maar er zijn veel plaatsen die het zien als een bron van inkomsten en ik zie veel lege plaatsen met veel gokmachine's en survey automaten.
Je ziet ook meteen de plaatsen waar mensen een hobby hebben in SL, mooie verzorgde plekken waar duidelijk veel tijd aan is besteed.
Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:
- ik verdien ongeveer tussen de 50 en 90 duizend met de Moulin Rouge build (ZEER grof geschat)
SL biedt dus genoeg virtuele en real-life kansen voor ondernemers. Het niet opgeven van je cc-gegevens is natuurlijk je eigen keuze maar SL gaat verder, de kansen om een business op te starten worden kleiner en kleiner... zoals je zelf al zei: Je hebt geld nodig om te kunnen investeren
Het is vele malen beter om shops te huren. Dit omdat je dan veel meer dekking hebtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef Metsel het volgende:
Ik ben sinds 2 weken bezig. En probeer een beetje rond te komen. Ben er wel achter dat je een goede shop moet maken om daadwerkelijk dingen te verkopen. Een shop die niet mooi is aangekleed en/of weinig biedt, biedt weinig inkomsten.
Volgens mij zijn er genoeg kansen binnen SL om ook daadwerkelijk geld te verdienen.. Hangt allemaal wel af hoeveel tijd je er in kan stoppen. Ik heb (helaas) daarnaast een drukke baan..
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?
De enigste manier waarop ik denk dat je goed/makkelijk geld kan verdienen is dmv bijvoorbeeld zo'n adhud idee (best slim bedacht if you asked me) of gokmachines etc...
Vandaar dus mijn vraag hoeveel uur werk er in zit
De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaringquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef Metsel het volgende:
[..]
De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?
Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
Die had ik natuurlijk kunnen verwachten..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaring
bouwen en texturen vooral
waarschijnlijk niet maar neem contact op met Vanderghast Kavka. Dat is de opdrachtgever en club-eigenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge?.
Bedankt voor de uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Prims zijn de bouwstenen van SL. Al je een object ziet dat geen deel uitmaakt van de sim zelf (dus grond, lucht en water) dan is dat opgebouwd uit deze bouwstenen. De beschikbare basis-vormen zijn:
- Cube
- Cylinder
- Prism
- Sphere
- Torus
- Ring
Deze basisvormen kun je vervolgens met behulp van de SL building tool (rechtermuisknop ergens en "Create") op allerlei manieren vervormen. Een cube (kubus) kun je dus een gat geven, de helft weghakken, twisten, skewen, taperen, etc.
Wanneer je iets selecteert in SL zie je duidelijk de prims waaruit het object is opgebouwd. Iedere prim is omlijnd met een gele lijnt (hoofdprims) of een blauwe lijn (child-prims). Blauwe lijnen zie je alleen als de prims in een groep zijn gelinked. De prim met de gele outline is dan de"moederprim" en alle andere prims zullen luisteren naar het script in deze prim.
Om een goed idee te krijgen van prims en wat je ermee kunt maken: kijk hier
P.S.: Elk stuk land in SL mag maar een bepaald aantal prims hebben. Dit staat vast dus een stuk land dat twee keer zo groot is heeft altijd twee keer meer toegestane prims (prim limit). Hoe complexer of gedetailleerder dingen in SL eruit zien, uit des te meer prims bestaan ze waarschijnlijk. Koop je dus voor je kleine stukje land waar je bijvoorbeeld maar 200 prims mag gebruiken een bed van 40 prims, houd er dan rekening mee dat je nog maar 160 kunt plaatsen. Beter wat minder detail en een bed nemen van 15 prims, bijvoorbeeld. Hoe minder prims en toch een goed uiterlijk, des te beter!
Dit is tevens waarom landeigenaren zo zijn tegen prim-litter. Rotzooi van anderen dus. Hoe meer prims op z'n land liggen, des te minder kan hij zelf bouwen.
Hoe heet je in SL? En je kunt lid worden van de Fok! group. Ga naar de search - - > groups - - > typ in: Fok! et voila.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef Samsonneke het volgende:
Hoihoi.
Ik werd nieuwsgierig en heb toch maar eens SL gedownload, en tot nu toe vind ik het wel grappig. Ik snap alleen nog niet echt goed hoe alles werkt, maar daar kom ik hopelijk nog wel achter. Zal het leuk vinden als ik een keer 1 van jullie in SL kan "ontmoeten".
Voor degenen die niet zonder SL kunnen in deze tijd of misschien willen meehelpen met het testen van de Beta-versie: een secundair grid van SL is altijd beschikbaar waar LL haar nieuwe versies test. Klik hier.quote:Release Notes for Second Life 1.13.2(5) January 10, 2007
=====================================
New features:
* Added ‘Copy SLURL to clipboard’ command in World Map
Changes:
* Improved search performance
* Linux: Flash icon when new IM arrives
* Sandbox regions now delete (copyable) or return (non-copyable) objects according to the parcel auto-return schedule.
** Non-copyable objects will be returned to inventory
* ‘Report Bug’ command moved to Tools menu
* Added ‘BETA’ indicator to languages to reflect the status
* Rights dialog on Friends list now shows the friend whose rights are being edited
* Searching all Classifieds returns 100 results at a time (with Next and Prev buttons to flip through)
* ‘Show Online Status in Search’ renamed to ‘Make my Online Status Visible in Search’
* Restored ability to use Alt to control camera, while still enabling menu access
** Holding down Alt and pressing WASD (etc) moves the camera
** Tapping Alt places focus on the menus.
* Added PickerContextOpacity to settings.xml
Bug fixes:
* ‘Xyz is typing…’ no longer causes IM tab to flash
* Profiles opened from other UI now select correct tab
* Added more specific messages for cases where llSetPos() fails
* Ctrl+Arrow keys now move insertion point a word at a time in text fields
* ESC reverts text entry in all fields except Chat/IM (was commiting changes)
* Searching for people now correctly respects offline/online setting
* Texture and color picker ’shadow’ only shown when dragging the picker
* Floaters will now dock above any media controls
* Arrow keys will now refresh Search tab contents
* Parcel selection now cleared when closing the Edit Terrain floater
* Parcel name is now updated in the database when changed
* Gesture steps now save correctly
* Fixed a messaging bug causing scripts to be truncated
* Fixed missing spaces in Korean translations
* Fixed a crash when using Search > All
* Fixed a crash after right-clicking
* Fixed a crash when closing the snapshot window before postcard is sent
* Fixed IM windows resizing to default on open/closing of sessions
* Fixed land buying error indicating nothing is selected
* Fixed several client crashes
* Fixed multiple selection in friends list vanishing if friend rights are changed
* Fixed About Land showing info only for the parcel the avatar is over
* Fixed changes to ‘Show Online Status in Search’ failing after the first change
* Fixed a bug that prevented selecting Buy Land in the pie menu when land is for sale
* Fixed toggling inventory closes all folders except the active one
* Fixed client crash when dragging object on Z-axis while using vertically-oriented llSetCameraEyeOffset
* Fixed receiving inventory from an object steals focus
* Fixed erroneous entry in Mac Start Location field
* Fixed texture repeats being applied to other prims upon linking
* Fixed ability to move focus to Estate window tabs via keyboard
* Fixed object contents only displaying one item
* Fixed truncated land types in Search -> Land Sales
Please note the changes to Sandbox wiping and the changes to network protocol in our previous blog post and we will see you in the morning. Best!
Hmm een sandbox lijkt me ideaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
zo
en SL is offlineupdate time (does a hammer dance)
een Sandbox is een plek waar mensen mogen experimenteren met bouwen / scripten. Voor degenen zonder land die wel prefabs willen verkopen bijvoorbeeld.
Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemigquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
tsjaiedereen die niet zelf uitlogd moet handmatig uitgelogd worden (voor sommige sims). Dit doet geen wonderen voor de offline-tijd (check SL.com om aantal ingelogden te zien)
tuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemig
gokken en veel geluk hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef Ciscus het volgende:
Is offline tot 21 uur, lees ik net.
Wat zijn voor een newbee goede manieren om geld te verdienen, Googolplexian
dan moet ik eerst geld hebben, of denk ik nu te simpel ;-) (en wat zijn de betere gokpaleizen?)quote:
Hij doet het weerquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
Als het je te lang duurt kun je natuurlijk altijd nog naar het Beta Grid gaan.
Kijk nou!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Toch ook maar ff hier geregged nou SL down is
Volgens mij ben jij nu letterlijk en figuurlijk genaait!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef weasel85 het volgende:
Mmmm, hoe de neuk verdien ik nou?.. ik word genomen door 2 mannen xD ..... maar geld?...
Zorgen dat je door je werk geld krijgtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef weasel85 het volgende:
Mmmm, hoe de neuk verdien ik nou?.. ik word genomen door 2 mannen xD ..... maar geld?...
`quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zorgen dat je door je werk geld krijgt
Faia Mitraquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe heet je in SL? En je kunt lid worden van de Fok! group. Ga naar de search - - > groups - - > typ in: Fok! et voila.
Als je toch gaat ketsen met 2 mannen, moet je dat niet gratis doen. Gewoon zeggen dat je daarvoor L$5 wil hebben, en dan betalen ze na de wip jou L$10.quote:
alles is weer UPquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Mits je een geslachtsdeel hebt gekocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je toch gaat ketsen met 2 mannen, moet je dat niet gratis doen. Gewoon zeggen dat je daarvoor L$5 wil hebben, en dan betalen ze na de wip jou L$10.
Bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Kan je die aan mij geven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er niet veel interesse meer in helaas.
Ik heb wel nog 20 Lindendollars. Wat gebeurd hiermee?
Geef maar aan mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er niet veel interesse meer in helaas.
Ik heb wel nog 20 Lindendollars. Wat gebeurd hiermee?
hoe krijg ik net als jou zoveel cash?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geef maar aan mij
120176 + 20 L$ ^^ (Eddie Murphy memories)
We zijn familiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef longinus het volgende:
Doet ie het weer
* Longinus Fapp start zijn second life weer op![]()
Jepsquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef XIB het volgende:
Valt wel op dat er voortaan lekker veel Nederlanders in Second Life zijn !
Ja, maar ik was in het bezit van 300+ Linden. En die zijn weg. Ben ik bestolen of zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metsel het volgende:
ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Gisteren ben ik gaan zitten voor $L3 per 10 minuten. Toen ik 's avonds thuis kwam, zat ik nog steeds op de stoel, maar had ik maar $L12..Beetje jammer
Kunnen we niet iets bedenken meer geld te krijgen en dat met een aantal mensen uitvoeren?
hmm.. das wel heel raar.. Kun je op Secondlife.com bij transaction history onder je account niks vinden waar het heen gegaan is?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, maar ik was in het bezit van 300+ Linden. En die zijn weg. Ben ik bestolen of zo?
Ik stem inquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metsel het volgende:
ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Gisteren ben ik gaan zitten voor $L3 per 10 minuten. Toen ik 's avonds thuis kwam, zat ik nog steeds op de stoel, maar had ik maar $L12..Beetje jammer
Kunnen we niet iets bedenken meer geld te krijgen en dat met een aantal mensen uitvoeren?
Zal het met je hardware te maken hebben dan denkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom verdwijnt dat spel steeds? Ik kan er maar een paar seconden op en dan valt het weg.![]()
Heb het daarnet opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet.
Ja wat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zal het met je hardware te maken hebben dan denk
Nee. Het lijkt net of het ledenaantal gigantisch gegroeid is in de laatste week. Meeste plekken waar ik zat en waar altijd wel plaats was, zijn allemaal ingenomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog leuke plekken?
Zelfde probleem. Het is gewoon weg of de pads staan uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het lijkt net of het ledenaantal gigantisch gegroeid is in de laatste week. Meeste plekken waar ik zat en waar altijd wel plaats was, zijn allemaal ingenomen.
Control alt deletequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zit vast in dansen, weet iemand de code om het te stoppen?
Hiquote:
Jullie weten dat echt wel hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik kom er niet in![]()
Maar in het begin kreeg je zo'n kaart met kleren en een kapsel enzo, en als je er op dubbelklikt draag je die spullen. Er staat ook 'worn' naast, hoe kan je dat 'uitdoen' als het ware?
Goh, wat vraag je dat aardig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:42 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Jullie weten dat echt wel hoorIk wil gvd m'n haren kunnen aanpassen, en niet alsof ik 2 pruiken door elkaar aan het dragen ben
![]()
Waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef apensnot het volgende:
ik speel het nu ook weer, ik heb het een half jaar geleden ook even 3 weken gedaan.
En ik ga toch proberen sl scripting onder de knie te krijgen, maar nu even wat geld verkrijgen.
Ik zit nu op een 2L$/6min pad
Ja, maar heb het al 3 keer gevraagdquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goh, wat vraag je dat aardig.
In plaats van ware, klik je op take off. Voor de rest wijst alles vanzelf. Tip: lees de vorige topic door.
Werkt het nog steeds niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, maar heb het al 3 keer gevraagdEn ik weet hoe je appearence kunt aanpassen, alleen dat werkte dus niet
![]()
Nee, maar ik laat het maar zo, ik ga nu van het noob eiland afquote:
Ja, een pak op haar sodemieter.quote:
Had ik in de gatenquote:
Ziet wel mooi uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Sorry Metsel.
[afbeelding]
Dat heeft Riffey4 al opgelost.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ziet wel mooi uitalleen jammer van het plafond ja
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef Sanne het volgende:
Ik wil een Fok! eiland, met een SM klelder.
Het Keldertje.![]()
Je vond het maar wat lekker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.
Sanne heeft mijn ass met een zweepje bewerkt in een club.
Je moet zemma alles uitzetten wat je aanhebt en dan langzaam weer dingen erbij doen. Mij lukte het ook niet, maar op je poppetje klikken en ff wat dingen uitzoeken doet wonderen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat het maar zo, ik ga nu van het noob eiland af![]()
Dit is wel onwijs spannend!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef Googolplexian het volgende:
tip: ben nu in Eunpyung 89,217,53
102.000 L$ in de sploder : kost 1000 om mee te doen en zodra er 100 spelers zijn gaat ie
nu 65 players
In The Devils Pit (de club van gisteravondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef longinus het volgende:
1000 L$ om mee te doen aan de sploderdaar moet ik nog hard voor werken.
Maar wat verkoop je dan in zo'n winkel? Zelfgemaakte photoshop kleding oid?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Metsel het volgende:
Ja, dan duurt het nog wel even. Ik heb geloof 7000 op een bank staan en dik 1000 cash. Dat gaat op zich wel lekker. Ga vandaag of morgen mijn 3e winkel maar eens openen denk ik
Zelf gemaakte kleding en tattoo's inderdaad. Het mooie daarvan is dat je niet online hoeft te zijn om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Maar wat verkoop je dan in zo'n winkel? Zelfgemaakte photoshop kleding oid?
Jij moet je SLEX kit op gaan zettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Zelf gemaakte kleding en tattoo's inderdaad. Het mooie daarvan is dat je niet online hoeft te zijn om geld te verdienen.
Tof.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Sanne het volgende:
Tip! Draai ActionRadio tijdens Second Life. Kun je samen de muziek bepalen.![]()
Dirty little manquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:32 schreef Metsel het volgende:
Vertel mij eens wat een SLEX kit is? Dat klinkt op zich wel interessant
SLEX staat volgens mij voor Second Life EXchange, maar hoe dat dan weer precies werkt.. :S Maar ik zal er eens induiken wanneer ik weer online ben.quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Zelf gemaakte kleding en tattoo's inderdaad. Het mooie daarvan is dat je niet online hoeft te zijn om geld te verdienen.
Inderdaad ... het is een soort Marktplaats voor SL. Als jij een stukje land hebt waar je een soort SLEX server kunt neerzetten (die daar dan ook moet blijven staan, als je niet onwijs veel werk wil hebben), dan kun je in die server (een gratis doos van SLEX met een script erin) je verkoopwaar doen (in content tab slepen in Edit mode).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:04 schreef Metsel het volgende:
[..]
SLEX staat volgens mij voor Second Life EXchange, maar hoe dat dan weer precies werkt.. :S Maar ik zal er eens induiken wanneer ik weer online ben.
Ik zie je niet op mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is gelukt!Ik zit in het spel.
Maar waar moet ik heen?Ik ben beland bij Club Extreme and Casino. Hoe moet ik geld verdienen?
Ik heb me ook al aangemeld bij Fok!Groups, maar waar zitten jullie dan?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie je niet op mijn lijstje staan.
Whatevah!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja jij. Jij ziet er een ander woord in.
Ik poker alleen maar, gister geluk gehad bij roulette en toen beginnen te pokeren heb nu 1000 L$.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Whatevah!
Ik moet weer eens geld verdienen. Pokeren is best leuk in SL.
Je wordt genaaid waar je bijstaat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand wat de kansen zijn bij het gokken op Easy Money machines?
Heb je de naam nog waar dat was?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:00 schreef Samsonneke het volgende:
Ik had vanmiddag bij zo'n slot machine waarbij je L$0,25 per credit betaalt zo'n L$20,- winst.
Club Extreme And Casino.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Heb je de naam nog waar dat was?
Met wie? Waar? Hoe?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:31 schreef weasel85 het volgende:
heb net ff geneukt voor 150L$ voor 15 minuten![]()
Naja, je voert bijvoorbeeld 3 lindens in en dan staat er op het scherm dat je 12 credits hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef Cageon het volgende:
Vraag me toch af hoe ze dat doen aangezien de variabele type (althans in het script) voor geld integer is lijkt het mij enig sinds zelfs onmogelijk
dan moet je zeker gelijk 4 "spelletjes" spelen. met L$1 dan is het wel weer logisch![]()
Ik heb nu L$1.293, 1k gekregen en de rest gewonnen en verdiend met paaldansenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:42 schreef Samsonneke het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie nu allemaal ongeveer?
En op welke wijze hebben jullie dit geld verdient?
Ik heb nu zo'n L$125,- uit gokken en zitten.
Daarom zijn jullie zo stil!quote:
Longinus Ffap = Longinusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:13 schreef longinus het volgende:
Is er al een lijstje wie is wie op SL en op fok!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Longinus Ffap = Longinus
Sanshine Stardust = Sanne
Leonie Maria Leshelle = Aventura
Don Duke = Googolplexian
Milou Redgrave = PussyDeLuxe
Miss Obscure = Weasel (??)
Lotje Lemmon = LotjeB
Riffey4 DeGroot = Riffey4
Xibalba Nedkov = xibalba
Hans Grier = DeHovenier (hey, dat rijmt)
Zeg maar vast gedag tegen je leven.quote:
Ik heb nog een full frontal nude serie van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja zeg, ik ga me niet meer verkleden in Basin.
Selmie Laszlo= RatelSlangetjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Longinus Ffap = Longinus
Don Duke = Googolplexian
Miss Obscure = Weasel (??)
Lotje Lemmon = LotjeB
Xibalba Nedkov = xibalba
Cinnamon Dailey = Cinnamongirl
Ch0as Cydrome = Ch0as
Hans Grier = DeHovenier
Daar ben ik al veels te goed inquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind je Hattrick niet meer leuk dan
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Selmie Laszlo= RatelSlangetje![]()
Fontanel Ffapp = HenkBenzinetankquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Selmie Laszlo= RatelSlangetje![]()
Ik twijfelde maar je stond er al in.quote:
Broerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Fontanel Ffapp = HenkBenzinetank
Je moet niets hoor, je kan ze ook gewoon kopen die Linden dollars.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
ik moet gaan werken schijnt het?
Juniah Brando = Badabingeaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Longinus Ffap = Longinus
Don Duke = Googolplexian
Miss Obscure = Weasel85
Lotje Lemmon = LotjeB
Xibalba Nedkov = xibalba
Ch0as Cydrome = Ch0as
Hans Grier = DeHovenier
Selmie Laszlo = RatelSlangetje
Metsel Gemini = Metsel
Santa Barrymore = Tha_Marsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:13 schreef Incolumis het volgende:
Longinus Ffap = Longinus
Don Duke = Googolplexian
Miss Obscure = Weasel85
Lotje Lemmon = LotjeB
Xibalba Nedkov = xibalba
Ch0as Cydrome = Ch0as
Hans Grier = DeHovenier
Selmie Laszlo = RatelSlangetje
Metsel Gemini = Metsel
Juniah Brando = Badabingea
Incolumis Lancaster
quote:First Look: Render Pipeline Improvements
Friday, January 12th, 2007 at 4:28 PM PST by: Steve Linden
I would like to introduce a new terminology for test viewers that connect to the main grid: First Look. A previous example would be Focus Beta, however in order to avoid confusion with test viewers that connect to the beta grid we have changed the name.
The next First Look Viewer will be Render Pipeline Improvements. This version of the viewer has no new features, but represents a significant redesign of the graphics and texture pipelines. The purpose of this first release is to measure stability and performance. We are not expecting huge gains on most systems, however the overall experience should be generally smoother and hopefully more stable.
You can help us out by downloading the First Look Viewer and running it against the main grid. We will be tracking frame rate and crash statistics from these viewers, so please submit any crash reports. You can also post comments here and join the “First Look” group in Second Life. As we gather data and tune the new render pipeline, we will post updated versions.
Release Notes for Second Life 1.13.1(56671) January 11, 2006
Changes:
* Texture Pipeline Architecture
** Significant redesign of texture pipeline
** Improved texture caching
** Unlimited texture cache size
* Render Pipeline Architecture
** Significant changes to render pipeline
** Introduction of Vertex Buffer Objects for improved stability
** Better batching of geometry for improved render performance (on some systems)
** Alpha sorting changes to improve performance
** Better particle system limits
Zo zie je maar weer ook grafisch gaat het allemaal goed komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
http://blog.secondlife.co(...)peline-improvements/
[..]
Dát ziet er gezellig uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:51 schreef weasel85 het volgende:
Fok bij elkaar
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350358.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350296.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350215.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350288.jpg]afbeelding][/URL]
Pussydeluxe met dr kut bezig![]()
![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350114.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1115350116.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb je een TP gestuurd... En kijk af en toen ook bij IM, daar komen je berichtjes inquote:
Ati beeb lievie!!!quote:
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mn eerste L$ 2 verdiend.dankzij Pussydeluxe.
Damn dat moet ik ook allemaal .:9quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.
Kom je me halen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.
Komt vanzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap er echt he-le-maal niets van.![]()
Inderdaad dit zijn goede initiatieven aangezien veel Nederlanders of geen creditcard hebben of huiverig zijn om deze te gebruiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef Woeiii het volgende:
tip: voor mensen die lindens willen kopen en geen credit card hebben zoek een inter exchange pinautomaat op daar kan je via je eigen bank lindens kopen en je krijg 20L$ als je registreerd
tsk tsk ... en dat tegen m'n vrienden. Orbit on sight vanaf nu.quote:[11:35] racingweirdo Birke: je moet je bek houden vieze hoer
Nou ben ik toch wel benieuwd welke fokker dat nou was. Wat een malloot.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
ja en de volgende ban uit de Basin (+ orbitje (milde)):
[..]
tsk tsk ... en dat tegen m'n vrienden. Orbit on sight vanaf nu.
Die heb ik aan het begin van de avond nog een beetje wegwijs gemaakt. Geen idee hoe hij op Fok! heet. Heel jammer dit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd welke fokker dat nou was. Wat een malloot.
interxchangequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Samsonneke het volgende:
Is er een bank in SL? Zo ja, waar kan ik die vinden?
staan twee pinautomaten boven bij de Basinquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Samsonneke het volgende:
Is er een bank in SL? Zo ja, waar kan ik die vinden?
Ik Pi0.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Piovan het volgende:
Ik stop ermee, het draait niet perfect op mijn computer, en ik vind er niet zoveel aan. Ik heb nog 20 L-Dollars. Degene die ze wil hebben, moet het even zeggen, dan meld ik me nog een keer aan, en dan gooi ik he programma eraf.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe kan ik nou een baantje vinden?
Tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef Piovan het volgende:
[..]
Prima, ik ga het nu opstarten, moet je me alleen even vertellen hoe ik je dat geld geef.
Kijk de vorige topics door Ratel, daar kom je veel tips tegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil geld verdienen met dansen. Hoe pak ik dat aan?![]()
Heb je wel dingen meegenomen uit die freebieshop?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil geld verdienen met dansen. Hoe pak ik dat aan?![]()
Als het goed is heb je zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Op mijn naam klikken in je vriendenlijstje, dan "pay".
Arme jij. Ik ben ook aan het werkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef Aventura het volgende:
Zaterdagavond, en ik ben hard aan het werk voor mijn Lindens
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je wel dingen meegenomen uit die freebieshop?
Aventura, dit is gewoon te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef Aventura het volgende:
Zaterdagavond, en ik ben hard aan het werk voor mijn Lindens
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |