Ik heb je een TP gestuurd... En kijk af en toen ook bij IM, daar komen je berichtjes inquote:
Ati beeb lievie!!!quote:
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mn eerste L$ 2 verdiend.dankzij Pussydeluxe.
Damn dat moet ik ook allemaal .:9quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.
Kom je me halen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je straks klaar bent daar, dan neem ik je mee naar de Free Dove voor wat kleding, skin (want alle newbies zien er niet uit), schoenen enzovoorts.
Komt vanzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap er echt he-le-maal niets van.![]()
Inderdaad dit zijn goede initiatieven aangezien veel Nederlanders of geen creditcard hebben of huiverig zijn om deze te gebruiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef Woeiii het volgende:
tip: voor mensen die lindens willen kopen en geen credit card hebben zoek een inter exchange pinautomaat op daar kan je via je eigen bank lindens kopen en je krijg 20L$ als je registreerd
tsk tsk ... en dat tegen m'n vrienden. Orbit on sight vanaf nu.quote:[11:35] racingweirdo Birke: je moet je bek houden vieze hoer
Nou ben ik toch wel benieuwd welke fokker dat nou was. Wat een malloot.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
ja en de volgende ban uit de Basin (+ orbitje (milde)):
[..]
tsk tsk ... en dat tegen m'n vrienden. Orbit on sight vanaf nu.
Die heb ik aan het begin van de avond nog een beetje wegwijs gemaakt. Geen idee hoe hij op Fok! heet. Heel jammer dit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd welke fokker dat nou was. Wat een malloot.
interxchangequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Samsonneke het volgende:
Is er een bank in SL? Zo ja, waar kan ik die vinden?
staan twee pinautomaten boven bij de Basinquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Samsonneke het volgende:
Is er een bank in SL? Zo ja, waar kan ik die vinden?
Ik Pi0.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Piovan het volgende:
Ik stop ermee, het draait niet perfect op mijn computer, en ik vind er niet zoveel aan. Ik heb nog 20 L-Dollars. Degene die ze wil hebben, moet het even zeggen, dan meld ik me nog een keer aan, en dan gooi ik he programma eraf.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe kan ik nou een baantje vinden?
Tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef Piovan het volgende:
[..]
Prima, ik ga het nu opstarten, moet je me alleen even vertellen hoe ik je dat geld geef.
Kijk de vorige topics door Ratel, daar kom je veel tips tegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil geld verdienen met dansen. Hoe pak ik dat aan?![]()
Heb je wel dingen meegenomen uit die freebieshop?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil geld verdienen met dansen. Hoe pak ik dat aan?![]()
Als het goed is heb je zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Op mijn naam klikken in je vriendenlijstje, dan "pay".
Arme jij. Ik ben ook aan het werkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef Aventura het volgende:
Zaterdagavond, en ik ben hard aan het werk voor mijn Lindens
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je wel dingen meegenomen uit die freebieshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |