abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45207010
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien wel handig om dit eens te posten:

Danspads / Dwellseats en andere geldschieters:

- een danspad/dweller-seat geeft een bepaald bedrag voor de tijd dat je erom zit/staat;
- de lonen voor aanwezigheid varieren van 1 L$ / 10 minuten tot 1 L$ / 1 minuut;
- er zijn verschillende soorten:
· normaal: ga staan en je verdient;
· group: ga staan en je verdient, staat je group tag aan verdien je meer (deze komen binnenkort weer in de Basin);
· anti-dwell : ga staan en je verdient ... voer elke zoveel minuten een code in om te blijven staan
· compensation : je moet iets doen om te blijven staan ... meestal zijn dit VGA seats die voor gokkasten staan: gok en je mag blijven zitten.

klik op een seat en/of pad en deze zal je hoogstwaarschijnlijk z'n settings geven (dus hoeveel ie betaalt per hoeveel minuten en of je erop mag blijven staan)
Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiend
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45207886
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiend
Erop klikken dus ... de meesten geven dan hun instellingen

succes
Calm down, please!
pi_45208072
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef longinus het volgende:
Je moet eerst geld hebben om het uit te geven, ik ben niet een persoon die zomaar een account afsluit voor iets wat ik misschien niet leuk vindt, en zomaar mijn CC gegevens geven doe ik niet.

Ik ben er noch niet echt achter of ik het blijvend leuk vindt, de mogenlijkheden onderzoeken is wel leuk maar er zijn veel plaatsen die het zien als een bron van inkomsten en ik zie veel lege plaatsen met veel gokmachine's en survey automaten.
Je ziet ook meteen de plaatsen waar mensen een hobby hebben in SL, mooie verzorgde plekken waar duidelijk veel tijd aan is besteed.
Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:

- ik verdien ongeveer tussen de 50 en 90 duizend met de Moulin Rouge build (ZEER grof geschat )
- 23 januari ga ik naar de mensen van Coolpolitics voor een brainstorm over SL ... blijf opletten op MTV-NL ... Coolpolitics is duidelijk geinteresseerd in ons
- Humo (Belgisch maandblad) heeft me benaderd maar door mijn traagheid heb ik daar niet veel meer over vernomen
- ik heb net gereageerd op een mailtje van de Volkskrant (woei!) ... blijf letten op de Volkskrant voor een leuk artikel over SL waarvan ik zeker weet dat dat er binnenkort aan zit te komen

SL biedt dus genoeg virtuele en real-life kansen voor ondernemers. Het niet opgeven van je cc-gegevens is natuurlijk je eigen keuze maar SL gaat verder, de kansen om een business op te starten worden kleiner en kleiner... zoals je zelf al zei: Je hebt geld nodig om te kunnen investeren
Calm down, please!
pi_45208265
Ik ben sinds 2 weken bezig. En probeer een beetje rond te komen. Ben er wel achter dat je een goede shop moet maken om daadwerkelijk dingen te verkopen. Een shop die niet mooi is aangekleed en/of weinig biedt, biedt weinig inkomsten.

Volgens mij zijn er genoeg kansen binnen SL om ook daadwerkelijk geld te verdienen.. Hangt allemaal wel af hoeveel tijd je er in kan stoppen. Ik heb (helaas) daarnaast een drukke baan..
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
pi_45208605
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:

- ik verdien ongeveer tussen de 50 en 90 duizend met de Moulin Rouge build (ZEER grof geschat )

SL biedt dus genoeg virtuele en real-life kansen voor ondernemers. Het niet opgeven van je cc-gegevens is natuurlijk je eigen keuze maar SL gaat verder, de kansen om een business op te starten worden kleiner en kleiner... zoals je zelf al zei: Je hebt geld nodig om te kunnen investeren
Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?
De enigste manier waarop ik denk dat je goed/makkelijk geld kan verdienen is dmv bijvoorbeeld zo'n adhud idee (best slim bedacht if you asked me) of gokmachines etc...

Vandaar dus mijn vraag hoeveel uur werk er in zit
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_45208654
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef Metsel het volgende:
Ik ben sinds 2 weken bezig. En probeer een beetje rond te komen. Ben er wel achter dat je een goede shop moet maken om daadwerkelijk dingen te verkopen. Een shop die niet mooi is aangekleed en/of weinig biedt, biedt weinig inkomsten.

Volgens mij zijn er genoeg kansen binnen SL om ook daadwerkelijk geld te verdienen.. Hangt allemaal wel af hoeveel tijd je er in kan stoppen. Ik heb (helaas) daarnaast een drukke baan..
Het is vele malen beter om shops te huren. Dit omdat je dan veel meer dekking hebt
Een shop van 100 / week kan heel rendabel zijn als je er 3 shirtjes van 40 L$ per week verkoopt ... Stel je eens voor dat je 50 van die shops hebt ,,, 50 x 20L$ per week winst. En als je mooie spullen maakt is 3 verkopen per week echt niets!
Calm down, please!
pi_45208753
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Cageon het volgende:

[..]

Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?
De enigste manier waarop ik denk dat je goed/makkelijk geld kan verdienen is dmv bijvoorbeeld zo'n adhud idee (best slim bedacht if you asked me) of gokmachines etc...

Vandaar dus mijn vraag hoeveel uur werk er in zit
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
Calm down, please!
pi_45208863
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?
pi_45208896
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef Metsel het volgende:

[..]

De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?
en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaring

bouwen en texturen vooral
Calm down, please!
pi_45208920
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge? .
pi_45208957
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaring

bouwen en texturen vooral
Die had ik natuurlijk kunnen verwachten.. Dan ga ik nog even verder met het krijgen van ervaring binnen SL. Ben wel bezig om mijn appartement in te richten met eigen ontwikkelde meubels.. Daarna wil ik eens kijken of ik misschien wat dingen kan gaan bouwen. Met scripten ben ik trouwens al wel een eindje vind ik zelf.
pi_45208977
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge? .
waarschijnlijk niet maar neem contact op met Vanderghast Kavka. Dat is de opdrachtgever en club-eigenaar
Calm down, please!
pi_45209264
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 07:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Prims zijn de bouwstenen van SL. Al je een object ziet dat geen deel uitmaakt van de sim zelf (dus grond, lucht en water) dan is dat opgebouwd uit deze bouwstenen. De beschikbare basis-vormen zijn:
- Cube
- Cylinder
- Prism
- Sphere
- Torus
- Ring

Deze basisvormen kun je vervolgens met behulp van de SL building tool (rechtermuisknop ergens en "Create") op allerlei manieren vervormen. Een cube (kubus) kun je dus een gat geven, de helft weghakken, twisten, skewen, taperen, etc.

Wanneer je iets selecteert in SL zie je duidelijk de prims waaruit het object is opgebouwd. Iedere prim is omlijnd met een gele lijnt (hoofdprims) of een blauwe lijn (child-prims). Blauwe lijnen zie je alleen als de prims in een groep zijn gelinked. De prim met de gele outline is dan de"moederprim" en alle andere prims zullen luisteren naar het script in deze prim.

Om een goed idee te krijgen van prims en wat je ermee kunt maken: kijk hier

P.S.: Elk stuk land in SL mag maar een bepaald aantal prims hebben. Dit staat vast dus een stuk land dat twee keer zo groot is heeft altijd twee keer meer toegestane prims (prim limit). Hoe complexer of gedetailleerder dingen in SL eruit zien, uit des te meer prims bestaan ze waarschijnlijk. Koop je dus voor je kleine stukje land waar je bijvoorbeeld maar 200 prims mag gebruiken een bed van 40 prims, houd er dan rekening mee dat je nog maar 160 kunt plaatsen. Beter wat minder detail en een bed nemen van 15 prims, bijvoorbeeld. Hoe minder prims en toch een goed uiterlijk, des te beter!

Dit is tevens waarom landeigenaren zo zijn tegen prim-litter. Rotzooi van anderen dus. Hoe meer prims op z'n land liggen, des te minder kan hij zelf bouwen.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg
#geen
pi_45209482
TVP
pi_45209692
Ik zie wel een aantal keren "Basin" voorbij komen, welke is dat precies?
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:07:32 #66
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_45210849
Hoihoi .

Ik werd nieuwsgierig en heb toch maar eens SL gedownload, en tot nu toe vind ik het wel grappig . Ik snap alleen nog niet echt goed hoe alles werkt, maar daar kom ik hopelijk nog wel achter. Zal het leuk vinden als ik een keer 1 van jullie in SL kan "ontmoeten".
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_45210974
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef Samsonneke het volgende:
Hoihoi .

Ik werd nieuwsgierig en heb toch maar eens SL gedownload, en tot nu toe vind ik het wel grappig . Ik snap alleen nog niet echt goed hoe alles werkt, maar daar kom ik hopelijk nog wel achter. Zal het leuk vinden als ik een keer 1 van jullie in SL kan "ontmoeten".
Hoe heet je in SL? En je kunt lid worden van de Fok! group. Ga naar de search - - > groups - - > typ in: Fok! et voila.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 14:36:43 #68
18653 crew  D.
pi_45211775
*weer eens gaat kijken
pi_45212272

2 clients op een computer, gezellig
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_45212930
leuk shirt
Calm down, please!
pi_45213403
Allereerst: vergeet niet dat LL vandaag een update gaat doorvoren. Deze zijn doorgaans op woensdag van 7AM - 12PM (SL) oftewel van 16 - 21 uur (NL). Gedurende deze tijd kun je niet inloggen in SL maar wel op het SLblog. Hier kun je wat meer informatie vinden en (indien je ingelogd bent) lekker mee zeuren over hoe lang het al duurt en dat het dit keer maar eens een goede update mag zijn!
quote:
Release Notes for Second Life 1.13.2(5) January 10, 2007
=====================================
New features:
* Added ‘Copy SLURL to clipboard’ command in World Map

Changes:
* Improved search performance
* Linux: Flash icon when new IM arrives
* Sandbox regions now delete (copyable) or return (non-copyable) objects according to the parcel auto-return schedule.
** Non-copyable objects will be returned to inventory
* ‘Report Bug’ command moved to Tools menu
* Added ‘BETA’ indicator to languages to reflect the status
* Rights dialog on Friends list now shows the friend whose rights are being edited
* Searching all Classifieds returns 100 results at a time (with Next and Prev buttons to flip through)
* ‘Show Online Status in Search’ renamed to ‘Make my Online Status Visible in Search’
* Restored ability to use Alt to control camera, while still enabling menu access
** Holding down Alt and pressing WASD (etc) moves the camera
** Tapping Alt places focus on the menus.
* Added PickerContextOpacity to settings.xml

Bug fixes:
* ‘Xyz is typing…’ no longer causes IM tab to flash
* Profiles opened from other UI now select correct tab
* Added more specific messages for cases where llSetPos() fails
* Ctrl+Arrow keys now move insertion point a word at a time in text fields
* ESC reverts text entry in all fields except Chat/IM (was commiting changes)
* Searching for people now correctly respects offline/online setting
* Texture and color picker ’shadow’ only shown when dragging the picker
* Floaters will now dock above any media controls
* Arrow keys will now refresh Search tab contents
* Parcel selection now cleared when closing the Edit Terrain floater
* Parcel name is now updated in the database when changed
* Gesture steps now save correctly
* Fixed a messaging bug causing scripts to be truncated
* Fixed missing spaces in Korean translations
* Fixed a crash when using Search > All
* Fixed a crash after right-clicking
* Fixed a crash when closing the snapshot window before postcard is sent
* Fixed IM windows resizing to default on open/closing of sessions
* Fixed land buying error indicating nothing is selected
* Fixed several client crashes
* Fixed multiple selection in friends list vanishing if friend rights are changed
* Fixed About Land showing info only for the parcel the avatar is over
* Fixed changes to ‘Show Online Status in Search’ failing after the first change
* Fixed a bug that prevented selecting Buy Land in the pie menu when land is for sale
* Fixed toggling inventory closes all folders except the active one
* Fixed client crash when dragging object on Z-axis while using vertically-oriented llSetCameraEyeOffset
* Fixed receiving inventory from an object steals focus
* Fixed erroneous entry in Mac Start Location field
* Fixed texture repeats being applied to other prims upon linking
* Fixed ability to move focus to Estate window tabs via keyboard
* Fixed object contents only displaying one item
* Fixed truncated land types in Search -> Land Sales

Please note the changes to Sandbox wiping and the changes to network protocol in our previous blog post and we will see you in the morning. Best!
Voor degenen die niet zonder SL kunnen in deze tijd of misschien willen meehelpen met het testen van de Beta-versie: een secundair grid van SL is altijd beschikbaar waar LL haar nieuwe versies test. Klik hier.

ok de richtlijnen voor sanboxes zijn veranderd, naar het schijnt. M'n land is groot genoeg voor een Fok!kaffay (cafe) en een Fok!Sandbox ... een kleintje dan
Met de plannen die ik heb is hier wellicht ruimte voor dus stay tuned
Calm down, please!
pi_45213840
Klikt goed Googolplexian.. Ik ben benieuwd.. Fok!kaffay klinkt goed..

Wat is een Sandbox btw?
pi_45214793
zo
en SL is offline update time (does a hammer dance)

een Sandbox is een plek waar mensen mogen experimenteren met bouwen / scripten. Voor degenen zonder land die wel prefabs willen verkopen bijvoorbeeld.
Calm down, please!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:04:57 #74
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_45214799
Sandbox kan je vrij bouwen , en word 2x per dag geleegd, om te oefenen dus

SL ligt nu plat tot 9 uur vanavond

(Hoi Googlo , leuk je gezien te hebben net )

Googlo , mag ik dan barkeepster worden in het fok!kaffey?
pi_45214885
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
zo
en SL is offline update time (does a hammer dance)

een Sandbox is een plek waar mensen mogen experimenteren met bouwen / scripten. Voor degenen zonder land die wel prefabs willen verkopen bijvoorbeeld.
Hmm een sandbox lijkt me ideaal
pi_45215076
en de sandbox-regels worden dus aangepast: voortaan bepaald de landeigenaar hoe lang prims blijven staan in een sandbox. De sandboxen na de update zullen dus veel vaker geleegd worden (en veel schoner zijn)!

Sandboxes luisteren voortaan naar hun land instelling voor vreemde prims. Als je land hebt kun je instellen hoe lang prims die niet van jezelf of de groep van het land zijn mogen blijven staan. Dit gaat in minuten (dus vandaar dat op sommige stukken land je prims verdwijnen terwijl je bouwt). Vanaf deze update luisteren sandboxes dus ook naar deze instelling.
Calm down, please!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:17:21 #77
141414 NordicBlue
pi_45215278
Hmm , de beta test grid doet het niet hierzo -.-
pi_45215683
Iemand al afkickverschijnselen
pi_45215844
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef longinus het volgende:
Iemand al afkickverschijnselen
Ja ik. .
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:30:32 #80
141414 NordicBlue
pi_45215849
* NordicBlue hand op steekt
pi_45215922
Mwuah, niet echt!

Hopelijk draait SL nog lekkerder nu
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45215948
kom maar met ideeen! Fok!kaffay is goed mogelijk maar het lijkt me leuk als ik het niet bouw maar julllie ... ik kom dan wel helpen natuurlijk, indien nodig

Dus spui hier je ideeen maar (of je layout, of je wensen) ... houd rekening met het feit dat het met weinig prims gerealiseerd moet kunnen worden en dat het beschikbare land ongeveer 1024 m² is. Dus circa 250 beschikbare prims ^^
Calm down, please!
pi_45216018
tsja iedereen die niet zelf uitlogd moet handmatig uitgelogd worden (voor sommige sims). Dit doet geen wonderen voor de offline-tijd (check SL.com om aantal ingelogden te zien)
Calm down, please!
pi_45216677
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Googolplexian het volgende:

tsja iedereen die niet zelf uitlogd moet handmatig uitgelogd worden (voor sommige sims). Dit doet geen wonderen voor de offline-tijd (check SL.com om aantal ingelogden te zien)
Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemig
pi_45216837
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Cageon het volgende:

[..]

Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemig
tuurlijk alleen is het niet 1 servertje op 1 plek

Dallas en California zullen moeten syncen, dumper, clearen, verify en offline (zoiets, geloof ik, zal wel). En dat zijn 2 van de meerdere server parks. Zoals een account lag veroorzaakt op jouw PC zullen duizenden dat ook wel doen op een server. Dus hoe minder ingelogd zijn, des te minder lagtime on disconnect denk ik dan maar.

Een ander leuk fabeltje is dat online zijn tijdens een update je inventory kan verneuqen. Kan best waar zijn ... ik ben dan al meestal offline
Calm down, please!
pi_45218280
Helemaal dit deeltje gemist

Zovaak kom ik trouwens niet meer op SL, heb het druk
Children of the night. What music they make.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:42:00 #87
141414 NordicBlue
pi_45218511
Iemand linkjes naar bouw tuts?
Hoorde iets over ivory tower
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:51:23 #88
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_45218860
Ik kom er niet in

Maar in het begin kreeg je zo'n kaart met kleren en een kapsel enzo, en als je er op dubbelklikt draag je die spullen. Er staat ook 'worn' naast, hoe kan je dat 'uitdoen' als het ware?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_45221002
rechtermuis op je persoon, take off / clothes / welke je wilt uittrekken
je kunt ook in inventory je kleding aanpassen, rechtermuis en dan detach
pi_45221003
Is offline tot 21 uur, lees ik net.

Wat zijn voor een newbee goede manieren om geld te verdienen, Googolplexian
pi_45221017
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef Ciscus het volgende:
Is offline tot 21 uur, lees ik net.

Wat zijn voor een newbee goede manieren om geld te verdienen, Googolplexian
gokken en veel geluk hebben
pi_45221119
Nog 120 minuten
pi_45221195
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gokken en veel geluk hebben
dan moet ik eerst geld hebben, of denk ik nu te simpel ;-) (en wat zijn de betere gokpaleizen?)

En kan ik mijn achternaam nog aanpassen?
pi_45221540
je kunt gaan dansen in de meeste clubs, krijg je een beetje geld voor
pi_45222306
wat is de beste manier om snel L$ te verdienen? Als vrouw of als man?

Sexwijffie? of... bla bla...
I pwn u!
pi_45222354
Ik zoek nog een plaats om mijn Bitch te verhuren
pi_45223992
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef longinus het volgende:
Nog 120 minuten
Duurt lannnnnnnnnnnnnggg!
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:18:44 #98
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_45224576
Als het je te lang duurt kun je natuurlijk altijd nog naar het Beta Grid gaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_45225836
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
Als het je te lang duurt kun je natuurlijk altijd nog naar het Beta Grid gaan.
Hij doet het weer
Pretentieus geneuzel.
pi_45225850
Toch ook maar ff hier geregged nou SL down is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')