Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien wel handig om dit eens te posten:
Danspads / Dwellseats en andere geldschieters:
- een danspad/dweller-seat geeft een bepaald bedrag voor de tijd dat je erom zit/staat;
- de lonen voor aanwezigheid varieren van 1 L$ / 10 minuten tot 1 L$ / 1 minuut;
- er zijn verschillende soorten:
· normaal: ga staan en je verdient;
· group: ga staan en je verdient, staat je group tag aan verdien je meer (deze komen binnenkort weer in de Basin);
· anti-dwell : ga staan en je verdient ... voer elke zoveel minuten een code in om te blijven staan
· compensation : je moet iets doen om te blijven staan ... meestal zijn dit VGA seats die voor gokkasten staan: gok en je mag blijven zitten.
klik op een seat en/of pad en deze zal je hoogstwaarschijnlijk z'n settings geven (dus hoeveel ie betaalt per hoeveel minuten en of je erop mag blijven staan)
Erop klikken dus ... de meesten geven dan hun instellingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiend![]()
Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef longinus het volgende:
Je moet eerst geld hebben om het uit te geven, ik ben niet een persoon die zomaar een account afsluit voor iets wat ik misschien niet leuk vindt, en zomaar mijn CC gegevens geven doe ik niet.
Ik ben er noch niet echt achter of ik het blijvend leuk vindt, de mogenlijkheden onderzoeken is wel leuk maar er zijn veel plaatsen die het zien als een bron van inkomsten en ik zie veel lege plaatsen met veel gokmachine's en survey automaten.
Je ziet ook meteen de plaatsen waar mensen een hobby hebben in SL, mooie verzorgde plekken waar duidelijk veel tijd aan is besteed.
Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Om je een indruk te geven van hoe krachtig SL kan zijn en wat je eraan kunt hebben:
- ik verdien ongeveer tussen de 50 en 90 duizend met de Moulin Rouge build (ZEER grof geschat)
SL biedt dus genoeg virtuele en real-life kansen voor ondernemers. Het niet opgeven van je cc-gegevens is natuurlijk je eigen keuze maar SL gaat verder, de kansen om een business op te starten worden kleiner en kleiner... zoals je zelf al zei: Je hebt geld nodig om te kunnen investeren
Het is vele malen beter om shops te huren. Dit omdat je dan veel meer dekking hebtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef Metsel het volgende:
Ik ben sinds 2 weken bezig. En probeer een beetje rond te komen. Ben er wel achter dat je een goede shop moet maken om daadwerkelijk dingen te verkopen. Een shop die niet mooi is aangekleed en/of weinig biedt, biedt weinig inkomsten.
Volgens mij zijn er genoeg kansen binnen SL om ook daadwerkelijk geld te verdienen.. Hangt allemaal wel af hoeveel tijd je er in kan stoppen. Ik heb (helaas) daarnaast een drukke baan..
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag, hoeveel uur werk zit er in?
De enigste manier waarop ik denk dat je goed/makkelijk geld kan verdienen is dmv bijvoorbeeld zo'n adhud idee (best slim bedacht if you asked me) of gokmachines etc...
Vandaar dus mijn vraag hoeveel uur werk er in zit
De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaringquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef Metsel het volgende:
[..]
De meest voor de hand liggende vraag is dan natuurlijk wat voor ervaring verwacht je van de mensen?
Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja .. met het werk van m'n RL business erbij en gezien het feit dat ik dingen graag eerst in m'n hoofd opbouw (denken in beelden) gaat het traag. Het aantal werkelijke uren dat in de Moulin zit bedraagt ongeveer 20 uur. In RL vraag ik 50 euro per uur dus ik zal in m'n eentje nooit een lucreatieve business opzetten in SL. Dit weet ik gelukkig en ik ben nu bezig met mensen aantrekken en opleiden (voor bouwen). Als n00b reageren bij mij heeft geen zin want ik zoek wel mensen die enigzins ervaring / aanleg hebben.
Die had ik natuurlijk kunnen verwachten..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en het meest voor de hand liggende antwoord is dan: SL ervaring
bouwen en texturen vooral
waarschijnlijk niet maar neem contact op met Vanderghast Kavka. Dat is de opdrachtgever en club-eigenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan ik gastvrouw worden van de Moulin Rouge?.
Bedankt voor de uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Prims zijn de bouwstenen van SL. Al je een object ziet dat geen deel uitmaakt van de sim zelf (dus grond, lucht en water) dan is dat opgebouwd uit deze bouwstenen. De beschikbare basis-vormen zijn:
- Cube
- Cylinder
- Prism
- Sphere
- Torus
- Ring
Deze basisvormen kun je vervolgens met behulp van de SL building tool (rechtermuisknop ergens en "Create") op allerlei manieren vervormen. Een cube (kubus) kun je dus een gat geven, de helft weghakken, twisten, skewen, taperen, etc.
Wanneer je iets selecteert in SL zie je duidelijk de prims waaruit het object is opgebouwd. Iedere prim is omlijnd met een gele lijnt (hoofdprims) of een blauwe lijn (child-prims). Blauwe lijnen zie je alleen als de prims in een groep zijn gelinked. De prim met de gele outline is dan de"moederprim" en alle andere prims zullen luisteren naar het script in deze prim.
Om een goed idee te krijgen van prims en wat je ermee kunt maken: kijk hier
P.S.: Elk stuk land in SL mag maar een bepaald aantal prims hebben. Dit staat vast dus een stuk land dat twee keer zo groot is heeft altijd twee keer meer toegestane prims (prim limit). Hoe complexer of gedetailleerder dingen in SL eruit zien, uit des te meer prims bestaan ze waarschijnlijk. Koop je dus voor je kleine stukje land waar je bijvoorbeeld maar 200 prims mag gebruiken een bed van 40 prims, houd er dan rekening mee dat je nog maar 160 kunt plaatsen. Beter wat minder detail en een bed nemen van 15 prims, bijvoorbeeld. Hoe minder prims en toch een goed uiterlijk, des te beter!
Dit is tevens waarom landeigenaren zo zijn tegen prim-litter. Rotzooi van anderen dus. Hoe meer prims op z'n land liggen, des te minder kan hij zelf bouwen.
Hoe heet je in SL? En je kunt lid worden van de Fok! group. Ga naar de search - - > groups - - > typ in: Fok! et voila.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef Samsonneke het volgende:
Hoihoi.
Ik werd nieuwsgierig en heb toch maar eens SL gedownload, en tot nu toe vind ik het wel grappig. Ik snap alleen nog niet echt goed hoe alles werkt, maar daar kom ik hopelijk nog wel achter. Zal het leuk vinden als ik een keer 1 van jullie in SL kan "ontmoeten".
Voor degenen die niet zonder SL kunnen in deze tijd of misschien willen meehelpen met het testen van de Beta-versie: een secundair grid van SL is altijd beschikbaar waar LL haar nieuwe versies test. Klik hier.quote:Release Notes for Second Life 1.13.2(5) January 10, 2007
=====================================
New features:
* Added ‘Copy SLURL to clipboard’ command in World Map
Changes:
* Improved search performance
* Linux: Flash icon when new IM arrives
* Sandbox regions now delete (copyable) or return (non-copyable) objects according to the parcel auto-return schedule.
** Non-copyable objects will be returned to inventory
* ‘Report Bug’ command moved to Tools menu
* Added ‘BETA’ indicator to languages to reflect the status
* Rights dialog on Friends list now shows the friend whose rights are being edited
* Searching all Classifieds returns 100 results at a time (with Next and Prev buttons to flip through)
* ‘Show Online Status in Search’ renamed to ‘Make my Online Status Visible in Search’
* Restored ability to use Alt to control camera, while still enabling menu access
** Holding down Alt and pressing WASD (etc) moves the camera
** Tapping Alt places focus on the menus.
* Added PickerContextOpacity to settings.xml
Bug fixes:
* ‘Xyz is typing…’ no longer causes IM tab to flash
* Profiles opened from other UI now select correct tab
* Added more specific messages for cases where llSetPos() fails
* Ctrl+Arrow keys now move insertion point a word at a time in text fields
* ESC reverts text entry in all fields except Chat/IM (was commiting changes)
* Searching for people now correctly respects offline/online setting
* Texture and color picker ’shadow’ only shown when dragging the picker
* Floaters will now dock above any media controls
* Arrow keys will now refresh Search tab contents
* Parcel selection now cleared when closing the Edit Terrain floater
* Parcel name is now updated in the database when changed
* Gesture steps now save correctly
* Fixed a messaging bug causing scripts to be truncated
* Fixed missing spaces in Korean translations
* Fixed a crash when using Search > All
* Fixed a crash after right-clicking
* Fixed a crash when closing the snapshot window before postcard is sent
* Fixed IM windows resizing to default on open/closing of sessions
* Fixed land buying error indicating nothing is selected
* Fixed several client crashes
* Fixed multiple selection in friends list vanishing if friend rights are changed
* Fixed About Land showing info only for the parcel the avatar is over
* Fixed changes to ‘Show Online Status in Search’ failing after the first change
* Fixed a bug that prevented selecting Buy Land in the pie menu when land is for sale
* Fixed toggling inventory closes all folders except the active one
* Fixed client crash when dragging object on Z-axis while using vertically-oriented llSetCameraEyeOffset
* Fixed receiving inventory from an object steals focus
* Fixed erroneous entry in Mac Start Location field
* Fixed texture repeats being applied to other prims upon linking
* Fixed ability to move focus to Estate window tabs via keyboard
* Fixed object contents only displaying one item
* Fixed truncated land types in Search -> Land Sales
Please note the changes to Sandbox wiping and the changes to network protocol in our previous blog post and we will see you in the morning. Best!
Hmm een sandbox lijkt me ideaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
zo
en SL is offlineupdate time (does a hammer dance)
een Sandbox is een plek waar mensen mogen experimenteren met bouwen / scripten. Voor degenen zonder land die wel prefabs willen verkopen bijvoorbeeld.
Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemigquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
tsjaiedereen die niet zelf uitlogd moet handmatig uitgelogd worden (voor sommige sims). Dit doet geen wonderen voor de offline-tijd (check SL.com om aantal ingelogden te zien)
tuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch zeker wel automatiseren, jemig
gokken en veel geluk hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef Ciscus het volgende:
Is offline tot 21 uur, lees ik net.
Wat zijn voor een newbee goede manieren om geld te verdienen, Googolplexian
dan moet ik eerst geld hebben, of denk ik nu te simpel ;-) (en wat zijn de betere gokpaleizen?)quote:
Hij doet het weerquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
Als het je te lang duurt kun je natuurlijk altijd nog naar het Beta Grid gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |