da's je wekelijkse kadootje van LL omdat je premium bentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:37 schreef Metsel het volgende:
Ik zit net even in mijn transaction history te kijken en kwam dit tegen:
147065038 Stipend Base 300 FROM SYSTEM
Ik krijg er dus 300 L$ bij, maar geen idee waarom.. Iemand een idee? Niet dat ik nu wil klagen hoor.
quote:How do I get my stipend?
Stipends are paid out every week (currently on Tuesdays). Premium subscribers receive their stipend every week, whether they logged in or not. Basic subscribers receive their stipend every week that they log in (that is, they are paid Tuesday provided they logged in sometime the week before).
Depending on what type of account you have and its age, the amount you receive each week may vary.
1. Premium accounts created or upgraded from Basic on or after November 1, 2006 receive L$300 per week.
2. Premium accounts created or upgraded between July 21, 2006 and November 1, 2006 receive L$400 per week.
3. Premium accounts created or upgraded prior to July 21, 2006 receive L$500 per week.
4. Basic accounts created prior to June 6, 2006 receive a stipend of L$50 per week.
5. Basic accounts created after June 6, 2006 do not receive a weekly stipend.
Upgrading your Basic account to Premium will allow you to receive a stipend at the current rate – L$300 per week.
Dank!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
da's je wekelijkse kadootje van LL omdat je premium bent
effe linkje zoeken:
http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=160
[..]
Ik heb ook een slaafje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef longinus het volgende:
Ik pimp nu een dametje, zij doet alles voor geld en geeft het daarna aan mij
Handig, meerdere computers en accounts en een snelle internetverbinding
Als je de vorige topics doorleest, kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Rorata het volgende:
waar kan je dan campen om geld te verdienen? Heb nog steeds 0
http://blog.secondlife.com/quote:Passwords: Never Give, Sell or Share Yours!
Tuesday, January 9th, 2007 at 12:18 PM PST by Chadrick Linden
In the past 24 hours, we’ve had a string of reports regarding people being asked to enter their passwords for a L$ payment. If you willfully give your password to any person or object you are willfully subjecting your account to access.
Your password and maintaining its confidentiality is the protection of your whole account; your in world content and all of the personal and billing information in the “Your account” section at the website.
By accepting this type of “offer”, you are authorizing access to your account which violates Terms of Service and puts your account at risk for unwanted charges, loss of inventory and L$.
Use common sense when creating a password. Do not choose a password based on personal information that could easily be guessed by others and never save your password on a computer that is shared with others. If someone asks for your password, or offers to buy it from you, decline the offer, it’s the smart way to go.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Mijn net aangeschafte nieuwe bed bleek toch iets te hoog voor het plafond.
Sorry Metsel.
[afbeelding]
350 per week, incl 200 primsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]. Zal hij leuk vinden
. Hoeveel betaal je eigenljk voor je appartement?
Ziet er goed uit !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Sorry Metsel.
[afbeelding]
TSK! ik was er net nog.. en heb niets gezien.. Lekker die onderburen van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Sanne het volgende:
Sorry Metsel.
[afbeelding]
Ja, ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Metsel het volgende:
[..]
TSK! ik was er net nog.. en heb niets gezien.. Lekker die onderburen van tegenwoordig..
Zit trouwens nu te campen voor $6 per 8 min.. ER zijn hier nog 2 stoelen voor $3 per 10 min vrij.. iemand interesse?
Prims zijn de bouwstenen van SL. Al je een object ziet dat geen deel uitmaakt van de sim zelf (dus grond, lucht en water) dan is dat opgebouwd uit deze bouwstenen. De beschikbare basis-vormen zijn:quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:28 schreef DuchessX het volgende:
Wat zijn prims?
Hoe weet je of een pad een anti dweller pad is? Is dat ergens aan te zien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:51 schreef Googolplexian het volgende:
Dat zijn anti dweller pads ... als jij de code niet intikt dan word je gekicked.
Op deze pads kun je dus niet uren blijven staan
Bij mij wil het spel nieteens opstarten vanwege de te oude videokaartquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:03 schreef Again het volgende:
Zo jammer.. Heb het geprobeerd maar mijn videokaart is hier veeel te traag voor. Beelden blijven grijs, ik blijf hangen.
Jammer, echt een spel voor mij..
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslotsquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe weet je of een pad een anti dweller pad is? Is dat ergens aan te zien?
Je kunt je status inactief uit zetten, zodat je dus nooit inactief wordt. In het vorige topic staat precies hoe je dat moet doen. Als je het daar niet kan vinden, staat het ook nog eens in topic 3quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslots
b.v. 6/15/6 betekent 6L$ per 15 minuten met een max van 6x15 minuten.
Ik heb al gemerkt dat de computer aan moet blijven als je aktief wilt blijven, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat al die levenloze sukkels op die geldverdienplekken ook werkelijk een aktieve computer zijn.
Hoe doen ze dat?
Ja okquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Als je ze aanraakt geven ze een informatievenster waarin je dit kan zien, vaak ook in timeslots
b.v. 6/15/6 betekent 6L$ per 15 minuten met een max van 6x15 minuten.
Ik heb al gemerkt dat de computer aan moet blijven als je aktief wilt blijven, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat al die levenloze sukkels op die geldverdienplekken ook werkelijk een aktieve computer zijn.
Hoe doen ze dat?
Dat heb ik, maar ik moest ineens een code invoeren, maarja, ik lag te pitten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef Metsel het volgende:
[..]
Je kunt je status inactief uit zetten, zodat je dus nooit inactief wordt. In het vorige topic staat precies hoe je dat moet doen. Als je het daar niet kan vinden, staat het ook nog eens in topic 3
Succes!
Ik had daar eerst geen last van, wel vreemd. Je kunt dat dus niet weten van te voren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Metsel het volgende:
Die code verschijnt elke paar minuten. Zou niet weten hoe je dat af kan vangen. Misschien door middel van een script.
Thanks, maar je kunt dus niet zien wat voor een pad het is, dus dan moet je maar afwachten als je wakker wordt of je geld hebt verdiendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien wel handig om dit eens te posten:
Danspads / Dwellseats en andere geldschieters:
- een danspad/dweller-seat geeft een bepaald bedrag voor de tijd dat je erom zit/staat;
- de lonen voor aanwezigheid varieren van 1 L$ / 10 minuten tot 1 L$ / 1 minuut;
- er zijn verschillende soorten:
· normaal: ga staan en je verdient;
· group: ga staan en je verdient, staat je group tag aan verdien je meer (deze komen binnenkort weer in de Basin);
· anti-dwell : ga staan en je verdient ... voer elke zoveel minuten een code in om te blijven staan
· compensation : je moet iets doen om te blijven staan ... meestal zijn dit VGA seats die voor gokkasten staan: gok en je mag blijven zitten.
klik op een seat en/of pad en deze zal je hoogstwaarschijnlijk z'n settings geven (dus hoeveel ie betaalt per hoeveel minuten en of je erop mag blijven staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |