Kijk nou!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Toch ook maar ff hier geregged nou SL down is
Volgens mij ben jij nu letterlijk en figuurlijk genaait!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef weasel85 het volgende:
Mmmm, hoe de neuk verdien ik nou?.. ik word genomen door 2 mannen xD ..... maar geld?...
Zorgen dat je door je werk geld krijgtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef weasel85 het volgende:
Mmmm, hoe de neuk verdien ik nou?.. ik word genomen door 2 mannen xD ..... maar geld?...
`quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zorgen dat je door je werk geld krijgt
Faia Mitraquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe heet je in SL? En je kunt lid worden van de Fok! group. Ga naar de search - - > groups - - > typ in: Fok! et voila.
Als je toch gaat ketsen met 2 mannen, moet je dat niet gratis doen. Gewoon zeggen dat je daarvoor L$5 wil hebben, en dan betalen ze na de wip jou L$10.quote:
alles is weer UPquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Mits je een geslachtsdeel hebt gekocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je toch gaat ketsen met 2 mannen, moet je dat niet gratis doen. Gewoon zeggen dat je daarvoor L$5 wil hebben, en dan betalen ze na de wip jou L$10.
Bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Riffey4 het volgende:
Kan je die aan mij geven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er niet veel interesse meer in helaas.
Ik heb wel nog 20 Lindendollars. Wat gebeurd hiermee?
Geef maar aan mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er niet veel interesse meer in helaas.
Ik heb wel nog 20 Lindendollars. Wat gebeurd hiermee?
hoe krijg ik net als jou zoveel cash?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geef maar aan mij
120176 + 20 L$ ^^ (Eddie Murphy memories)
We zijn familiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef longinus het volgende:
Doet ie het weer
* Longinus Fapp start zijn second life weer op![]()
Jepsquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef XIB het volgende:
Valt wel op dat er voortaan lekker veel Nederlanders in Second Life zijn !
Ja, maar ik was in het bezit van 300+ Linden. En die zijn weg. Ben ik bestolen of zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metsel het volgende:
ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Gisteren ben ik gaan zitten voor $L3 per 10 minuten. Toen ik 's avonds thuis kwam, zat ik nog steeds op de stoel, maar had ik maar $L12..Beetje jammer
Kunnen we niet iets bedenken meer geld te krijgen en dat met een aantal mensen uitvoeren?
hmm.. das wel heel raar.. Kun je op Secondlife.com bij transaction history onder je account niks vinden waar het heen gegaan is?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, maar ik was in het bezit van 300+ Linden. En die zijn weg. Ben ik bestolen of zo?
Ik stem inquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metsel het volgende:
ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Gisteren ben ik gaan zitten voor $L3 per 10 minuten. Toen ik 's avonds thuis kwam, zat ik nog steeds op de stoel, maar had ik maar $L12..Beetje jammer
Kunnen we niet iets bedenken meer geld te krijgen en dat met een aantal mensen uitvoeren?
Zal het met je hardware te maken hebben dan denkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom verdwijnt dat spel steeds? Ik kan er maar een paar seconden op en dan valt het weg.![]()
Heb het daarnet opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet.
Ja wat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zal het met je hardware te maken hebben dan denk
Nee. Het lijkt net of het ledenaantal gigantisch gegroeid is in de laatste week. Meeste plekken waar ik zat en waar altijd wel plaats was, zijn allemaal ingenomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog leuke plekken?
Zelfde probleem. Het is gewoon weg of de pads staan uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het lijkt net of het ledenaantal gigantisch gegroeid is in de laatste week. Meeste plekken waar ik zat en waar altijd wel plaats was, zijn allemaal ingenomen.
Control alt deletequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zit vast in dansen, weet iemand de code om het te stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |